Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

cum ai ridicat asa rezervorul?? eu il am prins pe cadru cu cate 2 suruburi pe fiecare parte sub carenele laterale.

 

e ceva ciudat. o fi al meu un prototip?? :disappointed:

 

 

Pai nu e nimic ciudat:

-dai saua jos;

-desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa);

-poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie;

-daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu e nimic ciudat:

-dai saua jos;

-desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa);

-poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie;

-daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara.

 

 

deci la mijlocul rezervorului mai am o bucsa de cauciuc cu 2 suruburi pe o parte si alte 2 pe cealata parte.

 

astea tin rezervorul fix si nu permite nici o ridicare.

 

tu nu ai suruburuile alea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

importat e ce faci cu motocicleta si cum mergi pe ea. diferentele intre 3vd si 900 sunt mici. si alea care conteaza sunt cele care tin de greutate. unde consider eu ca are avantaj enorm 900-ele.

 

diferenta intre ele ca putere si greutate e mica.

 

pt un incepator conteaza mai mult sa ai un motor usor de manevrat decat unu puternic. eu zic ca e oki si 900 pt incepator. cu conditia sa pui un set de crashbar pe el ca sigur il vei culca exact cand nu te astepti.

 

important e sa ai gabarit pt el macar 1.80. ca sa nu te chinui :(

 

Se coroboreaza greutatea cca 10 kg in minus si cca 10 cp/nm in plus, dar nu despre asta discutam aici. Eu i-am spus omului ca e periculos pentru el sa-si ia mobra asta ca si incepator cu cativa km facuti in poligon. Ii hulim pe "baietzashii" care se suie direct pe SS de 600 dar nu ne uitam ca omul ia un motor incadrat la clasa de un litru (ok, nu SS, dar nici de neglijat,mai ales in ceea ce priveste cuplul in ture joase si centrul de greutate ridicat).

 

Anyway, poate ca-s prea altruist... :disappointed: Frate, ia-ti ce mobra vrei, is banii tai si viata ta, dar daca tot mi-ai cerut parerea ti-am spus-o cu draga inima si gandindu-ma ca daca nu ma sfatuiau sincer anumiti oameni ma suiam si eu direct pe un GSXF de 600 cu care in mod sigur dam de belea in ce hal alerg eu... Poti sa incepi si pe SBK sau Hayabusa daca te tine, n-ai fi primul, numa ca statistica in ceea ce-i priveste pe baietii aia nu s-a dovedit a fi cea mai cea, asa ca... Bafta la achizitie si sa aveti grija unul de altul :(

 

S-auzim de bine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca are dreptate gothmog. oricum cateodata consider ca si trecerea de a scuter la 850 e mult dar eu nu am avut incotro. nu aveam bani de alt tourer si nici sa schimb mobre ca pe ciorapi anual. am luat ceva car vreau sa ma tina ani buni.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci la mijlocul rezervorului mai am o bucsa de cauciuc cu 2 suruburi pe o parte si alte 2 pe cealata parte.

 

astea tin rezervorul fix si nu permite nici o ridicare.

 

tu nu ai suruburuile alea??

 

Nu am decat 3 suruburi la rezervor:doua in fata si unul sub sa.atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez sfaturile. M-au facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa cumpar. Daca n-ar fi fost Gothmog, azi probabil o aveam deja, lucru despre care acum nu stiu daca e bun sau rau. Ma bucur ca mi-ati atras atentia. Eu ramasesm cu impresia ca e o motocicleta "safe".

 

 

Revin cu informatii si intrebari:

Am fost azi la drive test cu Transalp. Fata de motocicleta cu care am facut scoala (VF500F) pot spune urmatoarele:

- Nu merge accelerata de la turatii mici. La <2000rpm vibreaza/se poticneste/cere trapta inferioara. Pe VF, la ~3000 schimbam in urmatoarea treapta. Nu stiu daca e bine ca schimbam asa jos, dar de facut urat nu facea. TDM cum este la capitolul asta? Ziceti ca are cuplu "de jos". Cat de jos?

- Printre altele, am fost curios si cat de repede accelereaza. Am testat accelerari bruste in diverse trepte de viteza. N-am avut curaj sa invart acceleratia pana la capat nici macar in a 5-a. Nici n-am insistat prea mult.

- Nu mi-a lasat impresia ca n-ar fi controlabila. Initial vorbisem cu un prieten sa ma insoteasca la prima mea iesire. Cand am vazut ca intarzie zis "fie ce-o fi" si am plecat de unul singur. Tinand cont ca a fost prima mea mea iesire pe strada si prima oara cand am depasit 20km/h, ma asteptam sa-mi fie frica, sa ma dau jos tremurand dupa doar 100m. N-a fost asa nici pe departe. Cand m-am intors eram complet relaxat (cu exceptia unei mici febre musculare de la scurta incursiune off-road pe camp).

- Am apreciat manevrabilitatea in trafic. Nu m-am riscat sa intru intr-o aglomeratie tipic bucuresteana de unul singur dar, dupa ce a venit si prietenul meu cu CB-ul, l-am urmat printre coloanele de masini fara probleme deosebite. Fiind mai mare, presupun ca TDM-ul nu estela fel de manevrabil. Corect?

 

 

Concluzia: Transalp e OK, dar parca ii lipseste "ceva"-ul ala deosebit. Daca o cumpar exista posibilitatea sa ma plictisesc repede si, asa cum zicea si Cavaleru, nici eu n-am bani sa schimb moto ca pe ciorapi. Ce iau, cu aia raman!

 

 

Revenind la motivul principal pentru care sa NU-mi cumpar TDM:

Exista posibilitatea tehnica de a instala un limitator? Sau de a reduce puterea motorului fara a-i afecta "sanatatea"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista, bineinteles. trebuie vazut exact ce, dar se poate limita cursa acceleratiei cu un surub...ori la maner, ori la clapete...

daca te stii talent, ar trebui sa te descurci cu greutatea ei. prietena mea care are 1,6 m a mers cu motoreta mea. adeavarat este ca nu i-as fi dat-o nesupravegheata, caci abia reuseste sa o ridice de pe cricul lateral, dar este muuult mai manevrabila decat multe motorete mai usoare. ea are un monster, si mi se pare mai insabila si mai greu de manevrat datorita razei de bracare foooarte mare comparativ cu tdm-ul. tdm-ul se da singur pe curbe, cu monsterul nu am avut aceeasi senzatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez sfaturile. M-au facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa cumpar. Daca n-ar fi fost Gothmog, azi probabil o aveam deja, lucru despre care acum nu stiu daca e bun sau rau. Ma bucur ca mi-ati atras atentia. Eu ramasesm cu impresia ca e o motocicleta "safe".

 

 

Revin cu informatii si intrebari:

Am fost azi la drive test cu Transalp. Fata de motocicleta cu care am facut scoala (VF500F) pot spune urmatoarele:

- Nu merge accelerata de la turatii mici. La <2000rpm vibreaza/se poticneste/cere trapta inferioara. Pe VF, la ~3000 schimbam in urmatoarea treapta. Nu stiu daca e bine ca schimbam asa jos, dar de facut urat nu facea. TDM cum este la capitolul asta? Ziceti ca are cuplu "de jos". Cat de jos?

- Printre altele, am fost curios si cat de repede accelereaza. Am testat accelerari bruste in diverse trepte de viteza. N-am avut curaj sa invart acceleratia pana la capat nici macar in a 5-a. Nici n-am insistat prea mult.

- Nu mi-a lasat impresia ca n-ar fi controlabila. Initial vorbisem cu un prieten sa ma insoteasca la prima mea iesire. Cand am vazut ca intarzie zis "fie ce-o fi" si am plecat de unul singur. Tinand cont ca a fost prima mea mea iesire pe strada si prima oara cand am depasit 20km/h, ma asteptam sa-mi fie frica, sa ma dau jos tremurand dupa doar 100m. N-a fost asa nici pe departe. Cand m-am intors eram complet relaxat (cu exceptia unei mici febre musculare de la scurta incursiune off-road pe camp).

- Am apreciat manevrabilitatea in trafic. Nu m-am riscat sa intru intr-o aglomeratie tipic bucuresteana de unul singur dar, dupa ce a venit si prietenul meu cu CB-ul, l-am urmat printre coloanele de masini fara probleme deosebite. Fiind mai mare, presupun ca TDM-ul nu estela fel de manevrabil. Corect?

 

 

Concluzia: Transalp e OK, dar parca ii lipseste "ceva"-ul ala deosebit. Daca o cumpar exista posibilitatea sa ma plictisesc repede si, asa cum zicea si Cavaleru, nici eu n-am bani sa schimb moto ca pe ciorapi. Ce iau, cu aia raman!

 

 

Revenind la motivul principal pentru care sa NU-mi cumpar TDM:

Exista posibilitatea tehnica de a instala un limitator? Sau de a reduce puterea motorului fara a-i afecta "sanatatea"?

 

TDM-ul trage de jos de tot . la 3500-4000 deja poti schimba. cel putin mie asa imi place sa fac pt ca vibreaza cam tare peste aceste valori.

 

transalpul e motocicleta misto, poti face si un pic mai mult offroad decat cu tdm-ul dar cum o sa mergi mai mult de 80% din drumuri prin bucuresti sau prin tara o sa vezi ca e cam inutil.

 

oricum si TA-ul are 700cmc doar ca un motor mai bland

 

PS mergand pe ideea ce iti iei cu aia ramai eu zic TDM. eu asa as face.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Baieti, am testat TDM-ul 850 4TX cot la cot cu un Varadero din 99. Concluziile trase:

 

* Varadero, cum era de asteptat, trage mai bine. Te poti baza pe el ca pe o vitezana (F nu R) de 600 sa zicem.

Varadero, culmea, se manevreaza mai bine dupa 30/h. Se inclina mai mult si depui mai putin efort sa inclini. Pana in 30/h e crima, iar manevre de pe loc sunt de uitat din start.

 

* Evident, amortizeaza mai bine. Nu e totusi KTM Adventure, dar se simte destul diferenta. Furca fata in deosebi face bine diferenta. Amortizorul spate..hmm.parca e mai prost decat al TDM-ului.

 

* Consumul nu l-am facut, dar Varadero 99 pe carburatie e renumit ca e betiv.

 

* Farul Varadero-ului este unul extraordinar de bun. Chiar si cu halogene, lumina mai bine decat xenonul de pe TDM. Nu era atat de stralicitor dar acoperea o suprafata mai intinsa de drum.

 

* Varadero e confortabil, atat pt pilot cat si pt pasager. Diana, pasagera mea constanta, imi spune ca nu sesizeaza nici o diferenta. Pozitia e aceeasi.

 

* Varadero este un motor cu adevarat pt 2 persoane. La TDM parca lipseste ceva putere pt asta, dar s-ar putea sa fiu subiectiv, eu venind de pe 150 de cai la TDM.

 

 

Cam atat cu punctele pozitive ale Varadero-ului.

 

1 singur motiv pentru care toate aceste puncte se naruie in fata TDM-ului:

 

TDM-ul este mult mai usor in sine dar mai ales mult mai usor manevrabil prin oras la viteza mica, sau pe lite offroad, puncte ce nu pot fi de nici o culoare atinse cu Varadero. TDM este o motocicleta care nu este obositoare, este cu adevarat un Dual Sport si ti-o arata de fiecare data. Varadero este un tanc cu care inaintezi si inaintezi bine recunosc. Dar tot tanc ramane.

 

Raman la TDM. Pana la 950 Adventure :(

 

 

Ca o completare mi se pare ca Varadero e urata.Mult mai bine atata Africana aia de ma'sa :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pizdos numar pe varadero ... aia ce configuratie de placuta ii ? :)

 

 

de tanc :)

 

stege mi-a placut finalul :D

 

nu mi-as lua in veci varadero. prea mare si prea greu pt mine.

 

in schimb as face o ipoteca sa imi cumpar un tdm 900, noroc ca e apartamentu meu pe numele mamei :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat TDM. :)

Inca n-am luat-o de la showroom ca amaratii de la Yamaha n-aveau nici numere, nici omologare. Au zis ca pana miercuri rezolva... Sper!

 

Intrebari:

- Ce crash-bar-uri aveti? Mi-ar trebui un crash-bar solid, sa nu se zgarie vopseaua cand o s-o scap pe jos.

- Ce coburi / side cases / alte dispozitive de carat bagaje aveti?

- Ce alarma folositi?

- Ce alte accesorii si optionale imi recomandati?

- CASCO ati facut? Cat v-a costat?

- Cand e urmatoarea intalnire a TDM-istilor din Bucuresti? :)

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat TDM. :)

Inca n-am luat-o de la showroom ca amaratii de la Yamaha n-aveau nici numere, nici omologare. Au zis ca pana miercuri rezolva... Sper!

 

Intrebari:

- Ce crash-bar-uri aveti? Mi-ar trebui un crash-bar solid, sa nu se zgarie vopseaua cand o s-o scap pe jos.

- Ce coburi / side cases / alte dispozitive de carat bagaje aveti?

- Ce alarma folositi?

- Ce alte accesorii si optionale imi recomandati?

- CASCO ati facut? Cat v-a costat?

- Cand e urmatoarea intalnire a TDM-istilor din Bucuresti? :)

 

 

S-o stapanesti sanatos.

 

crashbar mi-am luat de la hepcko.

 

daca iti permiti cumara coburi givi sau shad. o sa iti trebuiasca un cric central si eventual un parbriz touring.

 

nu am organizat pana acum nici o intalnire. dar ar trebui sa facem. eu ma mai intalnescu cu diversi motoristi la rond la maior coravu. dar nu avem o zi anume. ne sunam si ne adunam.

 

momentan mobra mea asteapta sa se intalneasca cu relu electricianu sa o faca bine. sper sa gaseasca problema

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce mi-am cumparat tdm-ul am bagat si eu ceva bani pe el: cric cental si crash bar de la SW motech

parbriz inalt ,suport si top case de la GIVI

husa ptr. rezervor si tank bag TOP SEDDLERY ( cam scumpe )

husa din louis ,bixenon si alarma

cred ca ajunge ptr. anul asta. salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce mi-am cumparat tdm-ul am bagat si eu ceva bani pe el: cric cental si crash bar de la SW motech

parbriz inalt ,suport si top case de la GIVI

husa ptr. rezervor si tank bag TOP SEDDLERY ( cam scumpe )

husa din louis ,bixenon si alarma

cred ca ajunge ptr. anul asta. salut

 

Leo,ai uitat de alarma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr cei cu TDM 900...o sa am spre vanzare una bucata crash-bar...

inca nu stiu cu cat o sa il dau, dar o sa ma hotarasc in momentul in care il primesc si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...