Tryharder Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 cum ai ridicat asa rezervorul?? eu il am prins pe cadru cu cate 2 suruburi pe fiecare parte sub carenele laterale. e ceva ciudat. o fi al meu un prototip?? Pai nu e nimic ciudat: -dai saua jos; -desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa); -poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie; -daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Pai nu e nimic ciudat:-dai saua jos; -desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa); -poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie; -daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara. deci la mijlocul rezervorului mai am o bucsa de cauciuc cu 2 suruburi pe o parte si alte 2 pe cealata parte. astea tin rezervorul fix si nu permite nici o ridicare. tu nu ai suruburuile alea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 importat e ce faci cu motocicleta si cum mergi pe ea. diferentele intre 3vd si 900 sunt mici. si alea care conteaza sunt cele care tin de greutate. unde consider eu ca are avantaj enorm 900-ele. diferenta intre ele ca putere si greutate e mica. pt un incepator conteaza mai mult sa ai un motor usor de manevrat decat unu puternic. eu zic ca e oki si 900 pt incepator. cu conditia sa pui un set de crashbar pe el ca sigur il vei culca exact cand nu te astepti. important e sa ai gabarit pt el macar 1.80. ca sa nu te chinui Se coroboreaza greutatea cca 10 kg in minus si cca 10 cp/nm in plus, dar nu despre asta discutam aici. Eu i-am spus omului ca e periculos pentru el sa-si ia mobra asta ca si incepator cu cativa km facuti in poligon. Ii hulim pe "baietzashii" care se suie direct pe SS de 600 dar nu ne uitam ca omul ia un motor incadrat la clasa de un litru (ok, nu SS, dar nici de neglijat,mai ales in ceea ce priveste cuplul in ture joase si centrul de greutate ridicat). Anyway, poate ca-s prea altruist... Frate, ia-ti ce mobra vrei, is banii tai si viata ta, dar daca tot mi-ai cerut parerea ti-am spus-o cu draga inima si gandindu-ma ca daca nu ma sfatuiau sincer anumiti oameni ma suiam si eu direct pe un GSXF de 600 cu care in mod sigur dam de belea in ce hal alerg eu... Poti sa incepi si pe SBK sau Hayabusa daca te tine, n-ai fi primul, numa ca statistica in ceea ce-i priveste pe baietii aia nu s-a dovedit a fi cea mai cea, asa ca... Bafta la achizitie si sa aveti grija unul de altul S-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) poate ca are dreptate gothmog. oricum cateodata consider ca si trecerea de a scuter la 850 e mult dar eu nu am avut incotro. nu aveam bani de alt tourer si nici sa schimb mobre ca pe ciorapi anual. am luat ceva car vreau sa ma tina ani buni. Editat Octombrie 14, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 deci la mijlocul rezervorului mai am o bucsa de cauciuc cu 2 suruburi pe o parte si alte 2 pe cealata parte. astea tin rezervorul fix si nu permite nici o ridicare. tu nu ai suruburuile alea?? Nu am decat 3 suruburi la rezervor:doua in fata si unul sub sa.atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Apreciez sfaturile. M-au facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa cumpar. Daca n-ar fi fost Gothmog, azi probabil o aveam deja, lucru despre care acum nu stiu daca e bun sau rau. Ma bucur ca mi-ati atras atentia. Eu ramasesm cu impresia ca e o motocicleta "safe". Revin cu informatii si intrebari: Am fost azi la drive test cu Transalp. Fata de motocicleta cu care am facut scoala (VF500F) pot spune urmatoarele: - Nu merge accelerata de la turatii mici. La <2000rpm vibreaza/se poticneste/cere trapta inferioara. Pe VF, la ~3000 schimbam in urmatoarea treapta. Nu stiu daca e bine ca schimbam asa jos, dar de facut urat nu facea. TDM cum este la capitolul asta? Ziceti ca are cuplu "de jos". Cat de jos? - Printre altele, am fost curios si cat de repede accelereaza. Am testat accelerari bruste in diverse trepte de viteza. N-am avut curaj sa invart acceleratia pana la capat nici macar in a 5-a. Nici n-am insistat prea mult. - Nu mi-a lasat impresia ca n-ar fi controlabila. Initial vorbisem cu un prieten sa ma insoteasca la prima mea iesire. Cand am vazut ca intarzie zis "fie ce-o fi" si am plecat de unul singur. Tinand cont ca a fost prima mea mea iesire pe strada si prima oara cand am depasit 20km/h, ma asteptam sa-mi fie frica, sa ma dau jos tremurand dupa doar 100m. N-a fost asa nici pe departe. Cand m-am intors eram complet relaxat (cu exceptia unei mici febre musculare de la scurta incursiune off-road pe camp). - Am apreciat manevrabilitatea in trafic. Nu m-am riscat sa intru intr-o aglomeratie tipic bucuresteana de unul singur dar, dupa ce a venit si prietenul meu cu CB-ul, l-am urmat printre coloanele de masini fara probleme deosebite. Fiind mai mare, presupun ca TDM-ul nu estela fel de manevrabil. Corect? Concluzia: Transalp e OK, dar parca ii lipseste "ceva"-ul ala deosebit. Daca o cumpar exista posibilitatea sa ma plictisesc repede si, asa cum zicea si Cavaleru, nici eu n-am bani sa schimb moto ca pe ciorapi. Ce iau, cu aia raman! Revenind la motivul principal pentru care sa NU-mi cumpar TDM: Exista posibilitatea tehnica de a instala un limitator? Sau de a reduce puterea motorului fara a-i afecta "sanatatea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 exista, bineinteles. trebuie vazut exact ce, dar se poate limita cursa acceleratiei cu un surub...ori la maner, ori la clapete... daca te stii talent, ar trebui sa te descurci cu greutatea ei. prietena mea care are 1,6 m a mers cu motoreta mea. adeavarat este ca nu i-as fi dat-o nesupravegheata, caci abia reuseste sa o ridice de pe cricul lateral, dar este muuult mai manevrabila decat multe motorete mai usoare. ea are un monster, si mi se pare mai insabila si mai greu de manevrat datorita razei de bracare foooarte mare comparativ cu tdm-ul. tdm-ul se da singur pe curbe, cu monsterul nu am avut aceeasi senzatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Apreciez sfaturile. M-au facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa cumpar. Daca n-ar fi fost Gothmog, azi probabil o aveam deja, lucru despre care acum nu stiu daca e bun sau rau. Ma bucur ca mi-ati atras atentia. Eu ramasesm cu impresia ca e o motocicleta "safe". Revin cu informatii si intrebari: Am fost azi la drive test cu Transalp. Fata de motocicleta cu care am facut scoala (VF500F) pot spune urmatoarele: - Nu merge accelerata de la turatii mici. La <2000rpm vibreaza/se poticneste/cere trapta inferioara. Pe VF, la ~3000 schimbam in urmatoarea treapta. Nu stiu daca e bine ca schimbam asa jos, dar de facut urat nu facea. TDM cum este la capitolul asta? Ziceti ca are cuplu "de jos". Cat de jos? - Printre altele, am fost curios si cat de repede accelereaza. Am testat accelerari bruste in diverse trepte de viteza. N-am avut curaj sa invart acceleratia pana la capat nici macar in a 5-a. Nici n-am insistat prea mult. - Nu mi-a lasat impresia ca n-ar fi controlabila. Initial vorbisem cu un prieten sa ma insoteasca la prima mea iesire. Cand am vazut ca intarzie zis "fie ce-o fi" si am plecat de unul singur. Tinand cont ca a fost prima mea mea iesire pe strada si prima oara cand am depasit 20km/h, ma asteptam sa-mi fie frica, sa ma dau jos tremurand dupa doar 100m. N-a fost asa nici pe departe. Cand m-am intors eram complet relaxat (cu exceptia unei mici febre musculare de la scurta incursiune off-road pe camp). - Am apreciat manevrabilitatea in trafic. Nu m-am riscat sa intru intr-o aglomeratie tipic bucuresteana de unul singur dar, dupa ce a venit si prietenul meu cu CB-ul, l-am urmat printre coloanele de masini fara probleme deosebite. Fiind mai mare, presupun ca TDM-ul nu estela fel de manevrabil. Corect? Concluzia: Transalp e OK, dar parca ii lipseste "ceva"-ul ala deosebit. Daca o cumpar exista posibilitatea sa ma plictisesc repede si, asa cum zicea si Cavaleru, nici eu n-am bani sa schimb moto ca pe ciorapi. Ce iau, cu aia raman! Revenind la motivul principal pentru care sa NU-mi cumpar TDM: Exista posibilitatea tehnica de a instala un limitator? Sau de a reduce puterea motorului fara a-i afecta "sanatatea"? TDM-ul trage de jos de tot . la 3500-4000 deja poti schimba. cel putin mie asa imi place sa fac pt ca vibreaza cam tare peste aceste valori. transalpul e motocicleta misto, poti face si un pic mai mult offroad decat cu tdm-ul dar cum o sa mergi mai mult de 80% din drumuri prin bucuresti sau prin tara o sa vezi ca e cam inutil. oricum si TA-ul are 700cmc doar ca un motor mai bland PS mergand pe ideea ce iti iei cu aia ramai eu zic TDM. eu asa as face. Editat Octombrie 15, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 * Baieti, am testat TDM-ul 850 4TX cot la cot cu un Varadero din 99. Concluziile trase: * Varadero, cum era de asteptat, trage mai bine. Te poti baza pe el ca pe o vitezana (F nu R) de 600 sa zicem. Varadero, culmea, se manevreaza mai bine dupa 30/h. Se inclina mai mult si depui mai putin efort sa inclini. Pana in 30/h e crima, iar manevre de pe loc sunt de uitat din start. * Evident, amortizeaza mai bine. Nu e totusi KTM Adventure, dar se simte destul diferenta. Furca fata in deosebi face bine diferenta. Amortizorul spate..hmm.parca e mai prost decat al TDM-ului. * Consumul nu l-am facut, dar Varadero 99 pe carburatie e renumit ca e betiv. * Farul Varadero-ului este unul extraordinar de bun. Chiar si cu halogene, lumina mai bine decat xenonul de pe TDM. Nu era atat de stralicitor dar acoperea o suprafata mai intinsa de drum. * Varadero e confortabil, atat pt pilot cat si pt pasager. Diana, pasagera mea constanta, imi spune ca nu sesizeaza nici o diferenta. Pozitia e aceeasi. * Varadero este un motor cu adevarat pt 2 persoane. La TDM parca lipseste ceva putere pt asta, dar s-ar putea sa fiu subiectiv, eu venind de pe 150 de cai la TDM. Cam atat cu punctele pozitive ale Varadero-ului. 1 singur motiv pentru care toate aceste puncte se naruie in fata TDM-ului: TDM-ul este mult mai usor in sine dar mai ales mult mai usor manevrabil prin oras la viteza mica, sau pe lite offroad, puncte ce nu pot fi de nici o culoare atinse cu Varadero. TDM este o motocicleta care nu este obositoare, este cu adevarat un Dual Sport si ti-o arata de fiecare data. Varadero este un tanc cu care inaintezi si inaintezi bine recunosc. Dar tot tanc ramane. Raman la TDM. Pana la 950 Adventure Ca o completare mi se pare ca Varadero e urata.Mult mai bine atata Africana aia de ma'sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 pizdos numar pe varadero ... aia ce configuratie de placuta ii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) pizdos numar pe varadero ... aia ce configuratie de placuta ii ? de tanc stege mi-a placut finalul nu mi-as lua in veci varadero. prea mare si prea greu pt mine. in schimb as face o ipoteca sa imi cumpar un tdm 900, noroc ca e apartamentu meu pe numele mamei Editat Octombrie 18, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Mi-am cumparat TDM. Inca n-am luat-o de la showroom ca amaratii de la Yamaha n-aveau nici numere, nici omologare. Au zis ca pana miercuri rezolva... Sper! Intrebari: - Ce crash-bar-uri aveti? Mi-ar trebui un crash-bar solid, sa nu se zgarie vopseaua cand o s-o scap pe jos. - Ce coburi / side cases / alte dispozitive de carat bagaje aveti? - Ce alarma folositi? - Ce alte accesorii si optionale imi recomandati? - CASCO ati facut? Cat v-a costat? - Cand e urmatoarea intalnire a TDM-istilor din Bucuresti? Editat Octombrie 18, 2008 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 pai culoarea cum cheama poze etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Neagra. As fi vrut argintie dar numai neagra mai aveau. Poze n-am inca. Astept sa ma sune (marti-miercuri zic ei) sa ma duc s-o iau. Editat Octombrie 18, 2008 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Neagra. As fi vrut argintie dar numai neagra mai aveau.Poze n-am inca. Astept sa ma sune (marti-miercuri zic ei) sa ma duc s-o iau. Neagra,argintie,ce mai conteaza...fa-i un Casco ca e sfant! S-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 cata gaura o dat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Mi-am cumparat TDM. Inca n-am luat-o de la showroom ca amaratii de la Yamaha n-aveau nici numere, nici omologare. Au zis ca pana miercuri rezolva... Sper! Intrebari: - Ce crash-bar-uri aveti? Mi-ar trebui un crash-bar solid, sa nu se zgarie vopseaua cand o s-o scap pe jos. - Ce coburi / side cases / alte dispozitive de carat bagaje aveti? - Ce alarma folositi? - Ce alte accesorii si optionale imi recomandati? - CASCO ati facut? Cat v-a costat? - Cand e urmatoarea intalnire a TDM-istilor din Bucuresti? S-o stapanesti sanatos. crashbar mi-am luat de la hepcko. daca iti permiti cumara coburi givi sau shad. o sa iti trebuiasca un cric central si eventual un parbriz touring. nu am organizat pana acum nici o intalnire. dar ar trebui sa facem. eu ma mai intalnescu cu diversi motoristi la rond la maior coravu. dar nu avem o zi anume. ne sunam si ne adunam. momentan mobra mea asteapta sa se intalneasca cu relu electricianu sa o faca bine. sper sa gaseasca problema Editat Octombrie 18, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Multumesc pentru urari! Cautand diverse, am dat peste topicul asta: http://www.tdmhellas.gr/smf/index.php?topic=992.0 Priviti si salivati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Apropos de TDM vs. Varadero...am "tras" azi un transfagarasan in formula asta: /index.php?...p;#entry1527207 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 dupa ce mi-am cumparat tdm-ul am bagat si eu ceva bani pe el: cric cental si crash bar de la SW motech parbriz inalt ,suport si top case de la GIVI husa ptr. rezervor si tank bag TOP SEDDLERY ( cam scumpe ) husa din louis ,bixenon si alarma cred ca ajunge ptr. anul asta. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 dupa ce mi-am cumparat tdm-ul am bagat si eu ceva bani pe el: cric cental si crash bar de la SW motechparbriz inalt ,suport si top case de la GIVI husa ptr. rezervor si tank bag TOP SEDDLERY ( cam scumpe ) husa din louis ,bixenon si alarma cred ca ajunge ptr. anul asta. salut Leo,ai uitat de alarma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Salut. ash avea o intrebare pentru voi. Trebuie sa cumpar un acumulator pt Yamaha TDM850 din 1999 shi nu sthiu ce amperaj trebuie sa aiba, poate careva sa ma ajute cu aceasta informatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 ptr cei cu TDM 900...o sa am spre vanzare una bucata crash-bar... inca nu stiu cu cat o sa il dau, dar o sa ma hotarasc in momentul in care il primesc si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 De care? Si cum se face ca il dai, dar nici macar nu l-ai primit?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.