Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la consum:

Am masurat pana acum 418Km in care am alimentat 20.6 L, deci 4.92 L/100Km.

Azi am fost pe traseul Bucuresti-Cheia. Intre realimentarea de la plecare si cea de la sosire au fost 255.3 Km si am pus 10.26 L, deci 4.01 L/100Km.

Nu ne-ai zis de aia 418km unde si cum au fost facuti? La mine iesise fix 4,92% (haioasa coincidenta) la 120-130 kmh si 4,35% la 100-110 linistit. Tari sunt baietii aia cu F650 sau XT660 cu ~3,5%.

 

In alta ordine de idei, revin cu o intrebare mai veche si anume ce se intampla daca mergi cu uleiul de motor peste nivelul maxim. Am inteles ca pot aparea presiuni mai mari si poti distruge simeringuri si alte garnituri, dar ma gandeam azi cum e amplasata baia de ulei la TDM. Presupun ca si la 850 tot carter uscat e, cu baia externa si pozitionata in spatele cilindrilor, deasupra cutiei. Simplist vorbind, nu e ca si cum uleiul sta intr-un vas si il trage o pompa ceva in circuit? In acest caz, daca pun peste nivel, nu vad unde ar fi problema, doar ca se umple baia mai mult. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-ai zis de aia 418km unde si cum au fost facuti? La mine iesise fix 4,92% (haioasa coincidenta) la 120-130 kmh si 4,35% la 100-110 linistit. Tari sunt baietii aia cu F650 sau XT660 cu ~3,5%.

 

In alta ordine de idei, revin cu o intrebare mai veche si anume ce se intampla daca mergi cu uleiul de motor peste nivelul maxim. Am inteles ca pot aparea presiuni mai mari si poti distruge simeringuri si alte garnituri, dar ma gandeam azi cum e amplasata baia de ulei la TDM. Presupun ca si la 850 tot carter uscat e, cu baia externa si pozitionata in spatele cilindrilor, deasupra cutiei. Simplist vorbind, nu e ca si cum uleiul sta intr-un vas si il trage o pompa ceva in circuit? In acest caz, daca pun peste nivel, nu vad unde ar fi problema, doar ca se umple baia mai mult. Voi ce ziceti?

 

mai la cum indica 4tx`u nivelul (cam cum ii pica lui bine), si la ce bine poti sa masori EXACT cat lipseste (nu), am completat si eu odata cu olecuta mai mult. nu am simtit nimic. tot la aia ma gandeam si eu, de m-am linistit. Daca are cineva totusi de zis contraindicatii sunt FOARTE receptiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si bine v-am regasit :cheers:

 

Am gasit din intamplare o stire cum ca din martie se lanseaza o noua versiune de TDM 900, si anume GT :http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/yamaha_tdm_900_gt_abs.html ,nu stiu daca s-a mai postat...

 

Banuiesc ca un succesor n-o sa apara asa curind, daca tot scot versiuni ale "batrinului" 900....interesant ca dotari, si mai interesant ca tinteste la segmentul mare (FJR, GTR, etc...). Probabil ca o sa apara o Tenere de 1200 sau ceva de genul si TDM o sa ramina pe segmentul street...

 

Dati-va si voi cu parerea... :)

 

In alta ordine de idei, are cineva vreo poza cu un suport de ridicat roata spate pt TDM sau alt motor? As vrea sa fac unul sa-mi fie mai usor sa ung lantul, daca-mi poate arata cineva o poza as fi recunoscator :P

 

S-auzim de bine :rolleyes: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si bine v-am regasit :cheers:

 

Am gasit din intamplare o stire cum ca din martie se lanseaza o noua versiune de TDM 900, si anume GT :http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/yamaha_tdm_900_gt_abs.html ,nu stiu daca s-a mai postat...

 

Banuiesc ca un succesor n-o sa apara asa curind, daca tot scot versiuni ale "batrinului" 900....interesant ca dotari, si mai interesant ca tinteste la segmentul mare (FJR, GTR, etc...). Probabil ca o sa apara o Tenere de 1200 sau ceva de genul si TDM o sa ramina pe segmentul street...

 

Dati-va si voi cu parerea...

 

In alta ordine de idei, are cineva vreo poza cu un suport de ridicat roata spate pt TDM sau alt motor? As vrea sa fac unul sa-mi fie mai usor sa ung lantul, daca-mi poate arata cineva o poza as fi recunoscator

 

S-auzim de bine :rolleyes: :)

Vezi ca s-a mai discutat de vreo doua ori pe seama GTului (cateva pagini urma). Io unu raman la parerea ca arata cel putin dubios. Prefer un TDM simplu accesorizat si cu un bugspoiler Yamaha. A, oglinzile la GTul asta sunt mortale :) Arata cu ele precum pictograma aia de Yahoo Mess. cu smileyul suparat care agita amenintator pumnii X(

 

Cu Tenere 1200 am vazut niste poze neoficiale(?), insa n-are nici o treaba cu TDM, ci mai degraba cu un BMW 1200GS, dar mai mult offroad decat touring.

post-5978-1235990312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, are cineva vreo poza cu un suport de ridicat roata spate pt TDM sau alt motor? As vrea sa fac unul sa-mi fie mai usor sa ung lantul, daca-mi poate arata cineva o poza as fi recunoscator :rolleyes:

 

Cel mai bun e un cric central, dar daca n-ai poti sa folosesti un cric auto clasic sau unul mic hidraulic pe care il bagi sub cracul drept al basculei. Presupunind ca motocicleta sta pe cricul lateral, salti cricul auto pina iti ridica roata de la pamant cit sa o poti roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un stick de la louis care actioneaza exact ca un cric si vine sub bascula, rotest de o piulita si sa inaltza :rolleyes:

 

simplu si eficient dar tot mai bun e cricu central

 

Salutari si bine v-am regasit

 

Am gasit din intamplare o stire cum ca din martie se lanseaza o noua versiune de TDM 900, si anume GT :http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/yamaha_tdm_900_gt_abs.html ,nu stiu daca s-a mai postat...

 

Banuiesc ca un succesor n-o sa apara asa curind, daca tot scot versiuni ale "batrinului" 900....interesant ca dotari, si mai interesant ca tinteste la segmentul mare (FJR, GTR, etc...). Probabil ca o sa apara o Tenere de 1200 sau ceva de genul si TDM o sa ramina pe segmentul street...

 

Dati-va si voi cu parerea... :cheers:

 

In alta ordine de idei, are cineva vreo poza cu un suport de ridicat roata spate pt TDM sau alt motor? As vrea sa fac unul sa-mi fie mai usor sa ung lantul, daca-mi poate arata cineva o poza as fi recunoscator :P

 

S-auzim de bine

 

 

welcome back mister.

 

vezi ca s-a discutat mai acum cateva pagini, iti fac rezumatu, accesoriile sunt prea scumpe , poti sa iei aftermarketuri mai ieftine si mai bune, iar oglinzile sunt montate ca un poponeata, risti sa atingi toate masinile cand te strecori :)

 

PS

 

uite cum trebuie sa arate niste genti laterale :)

 

http://www.bbmoto.ro/kepnezo.php?kep=fajl2...pg&nyelv=ro

 

poza

 

si yata o sa superba pt 4tx

post-21191-1235996824_thumb.jpg

post-21191-1235996904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in legatura cu gentile, alea de pe GT nu par aceleasi cu gentile Yamaha optionale ptr FJR/TDM900, s-ar putea sa fie o varianta mai de buget.

---

Ptr cei care au cric central: la voi mobra sta perfect vertical, cand are roata dreapta? Ca la mine e usor pe dreapta. Si la fosta Yamaha Diversion (unde cricul era dotare standard apropos) tot cam asa statea, inclinata un pic pe dreapta.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun e un cric central, dar daca n-ai poti sa folosesti un cric auto clasic sau unul mic hidraulic pe care il bagi sub cracul drept al basculei. Presupunind ca motocicleta sta pe cricul lateral, salti cricul auto pina iti ridica roata de la pamant cit sa o poti roti.

sau si mai bine: tragi motorul pe cricul mic, a.i. sa ridice roata spate in aer. pui pe cineva sa iti propteasca o bucata de scandura sub bascula in partea dreapta si gata. ii dai drumul, moto ramane cu roata in aer

 

Buna, daca tot ati deschis topic cu si despre TDM, nu vrea nimeni sa cumpere un TDM?! :rolleyes:

ce bine arata TDM-ul tau! un fel de streetfighter cu multa personalitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau si mai bine: tragi motorul pe cricul mic, a.i. sa ridice roata spate in aer. pui pe cineva sa iti propteasca o bucata de scandura sub bascula in partea dreapta si gata. ii dai drumul, moto ramane cu roata in aer

 

 

ce bine arata TDM-ul tau! un fel de streetfighter cu multa personalitate

 

 

da e si asa dar e mai greu asa ca trebuie ajutor sau te chinui sa il ridici un pic de poponeata

 

iata ce folosesc eu poza e luata dp net si in plus mai are o curelusa cu care strangi frana fata ca sa nu te trezesti ca pleaca mobra in fata

 

http://www.louis.de/promotion/aufbockgeraet_liftstick.asp

post-21191-1236019798_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca tot ati deschis topic cu si despre TDM, nu vrea nimeni sa cumpere un TDM?!

Era sa zic ca avem o TDM-ista printre noi :rolleyes:

 

 

E interesant, dar vad ca e cat asta la reducere: http://www.louis.de/_10d2b9ad02d8418f6b0b0...tnr_gr=10003368

 

antigelul trebe neaparat de moto? sau nu conteaza? cum imi dau seama?????

Nu conteaza, am vazut ca sunt cateva a caror denumire comerciala mentioneaza ca sunt pentru moto, dar nu exista nici o particularitate anume. Nu strica sa fie pentru radiatoare de aluminiu, in general cel de culoare rosie-roz-mov-portocalie (unele au norma G12 de la VW trecuta). Si sa nu-l pui mai concentrat de 50%, ca altfel risti depuneri in timp... n-as putea sa-ti spun depuneri de ce, dar am vazut cum arata, precum un calcar. Ce-i drept, era vb de un antigel simplu, monoetilenglicol sec, de-ala de pus la raba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

antigelul trebe neaparat de moto? sau nu conteaza? cum imi dau seama?????

Antigelul care l-am schimbat eu acum o luna, l-am cumparat de la un magazin de piese auto si e ok, a rezistat fara probleme la -15 grade. Cand l-am cumparat (am luat 2 L), am luat si 2 litri de apa distilata, pentru a-l amesteca in proportie de 50%-50%. Asa era specificat si pe eticheta antigelului si rezista pana la -40 grade.

Din cate stiu eu , nu stiu sa existe antigel special pentru motociclete, radiatoarele conservelor cat si al motocicletelor fiind la fel, ca material de fabricatie.

 

 

PS: weekendu trecut am montat pe faruri, becuri H4, 55/60W, in locul celor de 35/35W, originale. Si am confectionat un cadru pentru gentile laterale, pe care le-am cumparat saptamana trecuta. Am sa pun cateva poze cu ele, zilele care urmeza.

Am mai schimbat (personal), tot saptamana trecuta, si semeringurile si garniturile pentru praf, de la furca, caci telescopul dreapta imi curgea.

 

Numai bine :rolleyes:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai gasit garnituri de praf??

 

cum curat instalatia de racire??

Semeringurile si garniturile de praf le-am cumparat de la Louis, prin Romi3, de pe forum, si au costat in total, amandoua perechile, 20 euro.

http://www.louis.de/_409c53d2814522b3d0829...x=0&cmd.y=0

 

In legatura cu instalatia de racire, nu stiu cum poate fi curatata, caci eu doar am schimbat lichidul de racire, doar atat.

Salutare :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radiatoarele or fi la fel, dar motorul nu e :rolleyes:

 

Manualul spune ca se foloseste lichid de racire pentru aluminiu. Se gaseste pe Louis la preturi rezonabile.

 

Procedura de curatare e documentata in manualul Haynes, in principiu scoti lichidul vechi, umpli cu apa, o lasi nitel la fiert, golesti, bagi apa cu un detergent special, pornesti iar motorul nitel, golesti, clatesti cu apa, dupa care umpli cu lichidul de racire propriu-zis (ceva de genul, nu mai stiu exact, parca am pus un post mai demult scris dupa manual despre asta).

 

Spor la intretinere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, dupa cum am promis, am revenit cu poze, cu cele doua genti laterale, achizitionate si montate weekendul trecut :ok: :

post-25487-1236175106_thumb.jpg post-25487-1236175122_thumb.jpg post-25487-1236175174_thumb.jpg

post-25487-1236175257_thumb.jpgpost-25487-1236175272_thumb.jpgpost-25487-1236175222_thumb.jpg

 

Numai bine :cheers:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos.

 

Imi plac barile de cadere. Sanatoase!

Mersi fain de aprecieri. Crashbarul am preferat sa mi-l confectionez singur, caci m-a costat mult mai ieftin si numai eu stiu cat e de zdravan. :ok:

Numai bine si sper sa ne vedem pe viitor, cu totii, la propria noastra intalnire, cea a tdmistilor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...