Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

 

:ok: Park ne`am inmultit ;)

 

Am devenit si eu posesor de TDM, (3VD)... :) Peste o saptaman primesc numerele de inmatriculare.

Citind planurile voastre pe acest an, sper sa ajung si eu in apropierea voastra si sa ne cunoastem cu bine.

 

Legat de 1 Mai, am program dar n`as dori sa lipsesc de la urmatoarea intalnire.

 

 

Sa ne auzim cu bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu stiu ce fac de 1 mai....dar oricum vreau sa ocolesc drumurile intens circulate de cei care ies la o berica si un mic. Cam in toate zonele cu putina verdeata si spatiu pt un gratar vor fi extra pline. Dar ca si conceptie eu sunt deschis la orice drum excursie tura sau cum sa mai numi ...numai cu mobra sa fie :lol:

 

ps: serviciul meu ma dispera...deja preconizez multe weekenduri in care o sa fiu nevoit sa muncesc:((((((((((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat ieri la mobra dar nu am reusit sa o pornesc, am curatat bujiile, le-am frecat cu peria de sarma si degeaba, mi le uda foarte rpd si nu imi dau seama dc :lol:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat ieri la mobra dar nu am reusit sa o pornesc, am curatat bujiile, le-am frecat cu peria de sarma si degeaba, mi le uda foarte rpd si nu imi dau seama dc :D(

Probabil incercand de multe ori sa pornesti mobra, camera de ardere s-a ''inundat'' de benzina, iar curatand bujiile si pornind-o iara, pistonul arunca instantaneu putina benzina ramasa in camera de ardere, pe bujii. Astfel ele nu mai dau sacanteie, caci sunt umede. Asa pateam si eu cu fostul motor (un cb 450s).

Singura solutie pe care o aveam (si o puneam in aplicare), era sa scot bujiile pentru a se putea evapora benzina ramasa. Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume :) ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin.

Numai bine :lol:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.

 

o sa ma duc acum sa scot bujiile si le las asa pana mai reglez celelate chestii. tu-i mam ei de benzina.

 

are cum sa ajunga benzina in pistoane doar daca motocicleta sta mult timp? cum? si care ar fi cauza ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. poze cu "mobra" mai incolo :lol: ink nu i`am facut.. ii cam veche saracul moto, dar porneste la prima :D

Am patzit si eu k s`au udat bujiile, si n`am stiut de ce.. Era deschiderea prea mare... De fiecare data trebuia sa scot, si sa`i curatz, sa`i ard. si apoi se pornea.. de cand i`am modificat deschiderea, porneste perfect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.

 

o sa ma duc acum sa scot bujiile si le las asa pana mai reglez celelate chestii. tu-i mam ei de benzina.

 

are cum sa ajunga benzina in pistoane doar daca motocicleta sta mult timp? cum? si care ar fi cauza ???

 

Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru. Bateria cum este? Curent ai? Stii vorba aia veche....Benzineste, Scanteieste..........ar trebui sa mearga. De asemenea....bujiile cand le-ai schimbat ultima oara? Daca nu stii cand au fost schimbate si mai ales daca arata ca si cand ar fi vechi , eu recomand schimbarea lor.

Editat de bamsee_tgv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea,

 

la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare.

 

benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude,

 

compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam :D

 

mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet :lol:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina iti poate ajunge in cilindru daca robinetul de benzina sta deschis, nivelul in carburatoare este f mare si cuiul pontou este uzat. Oricum la ce compresie are tdm-ul...benzina ajunge imediat in cilindru.

:lol: Doar in cazul celor cu pompa de benzina nu se intampla asta, din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca se gasesc kit-uri de reparatie.....Pe louis dar si la kedo....vezi care te coafeaza

 

Iti recomand sa mergi la o reprezentanta YAMAHA si sa comanzi de acolo.. Piesele originale YAMAHA sunt mai ieftine decat cele de la louis.. Merita o incercare :lol: ... bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil cauza este ca imi vine benzina prin robinet pentru ca nu opreste ca lumea,

 

la carburi inca nu am umblat. o sa le duc la service pt curatare si reglare.

 

benzina este probabil multa in cilindru si uda bujiile imediat si adio scanteie, bujiile sunt bune au nici 1000km, bateria invarte fara greturi, problema este ca nici impinsa nu a pornit probabil din cauza bujiilor ude,

 

compresie am cacalau in motor pentru ca in trepta a 2 bloca roata cand o impingeam :D

 

mai cercetez, o sa las cilindrii deschis sa se evapore toata benzina din ea, trebuie sa cumpar alt robinet :lol:(

tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

 

Ideal ar fi sa pui motoru langa o sursa de caldura apropiata (un radiator, ventilator, uscator de par, etc. vezi tu ce anume :) ), ca procesul de evaporare sa dureze mai putin.

asta e ideea mea!!!!

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

Daca la 850 robinetul e cum aveam la Diversion, nu prea ai cum sa opresti efectiv benzina. Acolo robinetul avea 3 trepte, normal, direct (benzina venea prin cadere) si rezerva. Pe normal si pe rezerva, atat timp cat nu functiona pompa si robinetul nu avea probleme, nu venea benzina. Tot Yamaha e, deci presupun ca e la fel si la TDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure.

A, ok, deci nu e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

on off reserve. on - ia pe un furtun benzina, reserve pe altu - mai jos in rezervor. si off nu cure.

Da, asa e si la al meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tip: cu bujia scoasa, da la demaror. nu este compresie, motorul se invarte vioi se evacueaza benzina repede

intre timp cand opresti moto opreste si benzina, cum facea taica-miu la jawa

o sa incerc asta. suna bine. cred ca maine seara

 

cam cat trebuie sa dau? cateva secunde sau mai multe

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...