Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

as avea eu nevoie, ca ale mele sunt lipite cu poxipol :)

 

alea care le aveam in spate le-am pus in fata ca in fata le-am spart si acum in spate am semnalele de pe suporti, care merg cand vor ele :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea eu nevoie, ca ale mele sunt lipite cu poxipol :)

 

alea care le aveam in spate le-am pus in fata ca in fata le-am spart si acum in spate am semnalele de pe suporti, care merg cand vor ele :|

 

Ti-am dat pemeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati off-topicul, dar vreau sa zic si aici: imi vand motoreta (3VD-1991).

1300 euro cu toate piesele care le am si consumabilele schimbate. o sa fac un topic la vanzari foarte detaliat.

0755.793.903

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

 

Am dezmortit astazi "bestia" dar evident ca dupa o iarna nu se putea sa nu apara si problemele.

 

De pornit a pornit la sfert fiindca am tinut bateria in casa si inainte sa o montez am incarcat-o.Problema este ca in sarcina, peste 3000 rpm incepe sa dea in bot si daca nu reduc gazul, motorul se opreste.De pornit porneste foarte usor si turata in gol nu are nici o problema.In schimb cand pornesc, dau a II-a, daca trag de gaz peste 3000 de ture incepe sa tuseasca nasol.Ce oare sa fie?Mizerie in carburatoare?Recunosc ca a stat peste iarna cu rezervorul aproape gol si probabil s-a desprins rugina care a fost aspirata de carburatoare.

Oricum trebuie sa ajung in service sa schimb uleiul si filtrul de aer, dar pana una alta voiam sa va cer si voua parerea.

 

 

Multzam mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mizerie in carburatoare?

Cel mai probabil asta s-a intamplat, sau s-a acumulat ceva picaturi de apa pe interiorul rezervorului (caci era aproape gol) daca a stat si in frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati-mi si mie o solutie pentr prins carenele laterale in cadru, ca ma dispera faptul ca sunt duse bucsele alea de cauciuc si acum zac undeva in cadru.

 

de unde cumpar si cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati-mi si mie o solutie pentr prins carenele laterale in cadru, ca ma dispera faptul ca sunt duse bucsele alea de cauciuc si acum zac undeva in cadru.

 

de unde cumpar si cat costa?

 

De-astea? http://www.louis.de/_200af1709e9ba19dc2151...tnr_gr=10003128

 

Astia de la powermotors or avea impresia ca sunt singurii vanzatori de piese moto, ca altfel nu pot explica preturile.

Baieti cumsecade, dar preturi mari la chestii sh care multe vin de la dezmembrari si sunt totusi cam neseriosi (mai exact dezorganizati Âşi lălăiți...). Am fost o data timp de 4 zile consecutive sa iau o factura si m-a amanat (Horia) de pe-o zi pe alta, cu scuzele de rigoare... pana la urma m-am lasat pagubas si am ramas cu scuzele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma seamana dar parca nu-s la fel trebuie sa stea prinse in cadru, astea daca scoti surubu din ele cad in cadru si nu am rezolvat nimik asa,

 

trebuie sa le gasesc pe alea originale cum aflu ce cod au, poate le comand la yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

 

Am dezmortit astazi "bestia" dar evident ca dupa o iarna nu se putea sa nu apara si problemele.

 

De pornit a pornit la sfert fiindca am tinut bateria in casa si inainte sa o montez am incarcat-o.Problema este ca in sarcina, peste 3000 rpm incepe sa dea in bot si daca nu reduc gazul, motorul se opreste.De pornit porneste foarte usor si turata in gol nu are nici o problema.In schimb cand pornesc, dau a II-a, daca trag de gaz peste 3000 de ture incepe sa tuseasca nasol.Ce oare sa fie?Mizerie in carburatoare?Recunosc ca a stat peste iarna cu rezervorul aproape gol si probabil s-a desprins rugina care a fost aspirata de carburatoare.

Oricum trebuie sa ajung in service sa schimb uleiul si filtrul de aer, dar pana una alta voiam sa va cer si voua parerea.

 

 

Multzam mult!

 

Asa mi-a facut si mie anul trecut dupa iernat, mergea ok la ture mici dar cind o acceleram mai brusc dadea in bot. Dupa cum mi-a recomandat bcristian, am schimbat bujiile si zbura dupa aia, nu alta. Tot la fel ca tine ma gindeam si eu la carburi dereglate, dar n-a fost cazul. Poate ai aceeasi problema...

Bujiile vechi aratau destul de ok la culoare, dar era distanta mare pina la electrod. Habar n-am ce nu i-a convenit iarna, inainte sa o parchez mergea perfect.

 

@cavaleru> mi-a sarit si mie rahatul ala de piulita si am rezolvat-o "in casa", da' sa-ti zic sincer nu mai stiu cum, n-am mai umblat de 3 luni la carene :) parca a fost implicat niste superglue.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-mi fate o solutie pls, ca nu imi merge capu la ora asta deloc.

 

ma gandema sa bag niste poxipol in gaura si sa o asup si cat e ala inca moale sa bag un holsurub inauntru sadea forma si apoi sa il scot afara, sau sa bag o piulita in poxipol :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma seamana dar parca nu-s la fel trebuie sa stea prinse in cadru, astea daca scoti surubu din ele cad in cadru si nu am rezolvat nimik asa,

 

trebuie sa le gasesc pe alea originale cum aflu ce cod au, poate le comand la yamaha

La mine asa sunt, dar sunt in prinse in niste urechuse metalice sudate de cadru sau de rezervor. La Diversion aveam la fel, nu prea inteleg cum de vin la tine direct in cadru... adica sunt gauri mici in cadru? :)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi uitadu-ma pe site-uri m-a izbit o idee traznita, sa imi mai iau un TDM si sa il transform intr-un rat bike,

 

ce parere aveti?? :D

 

va pun poze maine de la munca cu ce am gasit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ...

 

 

 

Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra.....

atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile...

post-46067-1236867238_thumb.jpg

post-46067-1236867249_thumb.jpg

post-46067-1236867271_thumb.jpg

post-46067-1236867299_thumb.jpg

post-46067-1236867315_thumb.jpg

post-46067-1236867330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit in gasca noastra, a tdm-istilor :D

Frumoasa mobra, sa ai parte de ea si sa te tina multi si multi km fara incidente. Poate ne vom cunoaste cu totii curand, la o intalnire a noastra.

Te salut, numai bine :)

 

PS: apropo, din ce localitate esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...