Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Corectie: Una dintre semnalizari nu este ok. Azi in timp ce o spalam sa-i fac poze, am ramas cu firul in mana.

 

Semnalizarea buna:

post-41208-1266937200_thumb.jpg post-41208-1266937225_thumb.jpg post-41208-1266937243_thumb.jpg

Semnalizarile se fixeaza intr-o gaura de forma asta:

post-41208-1266937168_thumb.jpg

Se blocheaza pe interior cu o piesa de plastic pe care n-o am fiindca nu se vinde impreuna cu restul semnalizarii. Nr. 9 si 18 din imagine.

post-41208-1266938740_thumb.png

 

Semnalizarea cu firul rupt:

post-41208-1266937260_thumb.jpg post-41208-1266937274_thumb.jpg post-41208-1266937288_thumb.jpg

 

 

 

Toba:

post-41208-1266937393_thumb.jpg post-41208-1266937415_thumb.jpg post-41208-1266937487_thumb.jpg post-41208-1266937505_thumb.jpg post-41208-1266937519_thumb.jpg post-41208-1266937546_thumb.jpg post-41208-1266937578_thumb.jpg

Scutul tobei (piesa triunghiulara care se vede demontata in penultima poza) se poate cumpara de la reprezentata separat de restul tobei. Are codul 5PS-14738-00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Stie cineva de unde pot lua un surub de plastic pt parbriz de 4tx. L-am rupt ieri si singura solutie e sa gasesc unele metalice sa le inlocuiesc pe toate. Poate stie cineva de unde sa iau un surub din ala original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oscilez intre

 

Michelin 110/80-18TT 58R SIRAC

 

Pirelli 110/80-18TT 58S MT90 A/T.

 

preturile sunt apropiate

ce ati folosi pe fata

 

 

ps bateria moarta...nu sunt probleme de incarcare...pe drum cea noua

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stie cineva de unde pot lua un surub de plastic pt parbriz de 4tx. L-am rupt ieri si singura solutie e sa gasesc unele metalice sa le inlocuiesc pe toate. Poate stie cineva de unde sa iau un surub din ala original?

 

 

la un magazin de specialitate rulmenti suruburi.

 

in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un magazin de specialitate rulmenti suruburi.

 

in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)...

 

Mersi

 

Am rezolvat cu suruburi metalice. Am gasit la al 4-lea magazin unde am cautat. Greu domnule Greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc.

 

sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. :o

 

 

problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria.

 

numai bine...

Editat de tdm_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc.

 

sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. :o

 

 

problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria.

 

numai bine...

 

 

cand apesi butonul de start ce se intampla?? scoate vreun zgomot?

Mesaj completat

becurile din bord si claxonul consuma infim in comparatie cu electromotorul TDM-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc.

 

sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. :o

 

 

problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria.

 

numai bine...

Comutatorul rosu trebuie sa fie pe pozitia "RUN"

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa va cer si eu cateva pareri despre TDM 900 pe care o sa-l achizitionez peste 2 sapt. Pareri pro-contra daca aveti? Posibile defectiuni care pot aparea.

 

Mersi mult

Pe langa preturile mari, de care ziceau si colegii si care nu sunt neaparat un lucru particular TDM-ului, as adauga lipsa posibilitati de a proteja carenele. Cam toate crashbar-urile si crashpad-urile pe care le stiu nu le protejeaza eficient, avand mai mult rol de protectie ptr motor. Prin urmare, la o cazatura ai sanse f. mari cel putin sa zgarii o carena laterala si sa o crapi mai mai mult sau mai putin pe cea frontala. Astea doua noi ar insemna undeva pe la 600, 650 de euro, ca sa iti faci o idee.

 

In rest, am inteles a e o mobra foarte fiabila, reviziile se fac la intervale mai mari decat la alte mobre. Motorul e unul foarte ok, dar injectia are ezitari sub anumite ture, o chestie comuna pe care unii proprietari au rezolvat-o in diverse feluri. Pozitia in sa e foarte "touring", comoda, dar poate fi un pic "anti-sportiva", deci conteaza si de pe ce motocicleta vii si ce cauti. Saua e relativ comoda, dar necesita adaptari daca vrei sa parcurgi zile intregi calare. Saua la modelele de dupa 2007 e un pic schimbata in bine, dar nu radical. Blocurile optice sunt slabute, ca la multe modele Yamaha, la bujii e greu de ajuns (dar le schimbi la 20.000 km), jantele, mai ales la modelul ABS sunt foarte scumpe si ele... si nu prea ai alternative aftermarket. As mai aduce vorba de masa ei; este destul de usoara si - cel mai important - o simti f. usoara; cred ca e cea mai usor de ridicat de pe jos motocicleta in categoria asta de greutate :o - vorbim de TDM900, la 850 ai alt cadru, motorul mai sus pozitionat, e alta distractie acolo.

 

Desi cred ca toti care ti-am raspuns pana acum am enumerat mai mult aspecte negative, motocicleta este totusi una reusita si care se pare ca a ramas o amintire mai mult decat placuta pentru cei care au mers pe ea la un moment dat. Daca vrei un touring - allrounder semicarenat, cuplu solid si un bun caraus, TDMul ar trebui sa fie primul pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo linxule, ai punctat bine. Nu spargi nici un record cu ea, dar ajungi unde ai treaba destul de ieftin si odihnit cu mica conditie sa fii atent pe unde mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc.

 

sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. :o

 

 

problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria.

 

numai bine...

 

Becurile si claxonul nu sint relevante, electromotorul suge in draci, daca bateria e slaba sau ai contacte imperfecte pe undeva n-o sa plece. Cel mai bine verifici cu o baterie incarcata, de masina sau de care vrei tu, legata cu cabluri GROASE. Asa, de distractie, poti sa pui un voltmetru pe baterie, sub 12 volti e cam descarcata, si sub 11.8 e cam terminata. Te orientezi si dupa cit de prompt se aprind farurile ce curent mai ai in ea.

Cuvintul cheie aici e "amperi", iti trebuie curent masiv ca sa plece, si daca se gatuie pe undeva, electromotorul n-o sa aiba suficient ca sa o ia din loc, chit ca voltajul pare ok.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shaua la TDM900 nu mi se pare rea deloc. Secretul este sa te imbraci cu niste pantaloni care nu fac cute sub tine cand te asezi pe sha.

Are niste muchii foarte abrupte, care pun presiune in zona de contact cu picioarele. De problema asta se plang multi si pe Carpe TDM si unii au rotunjit sau au taiat un pic din muchiile alea. De asemenea, personal prefer o sa un pic mai lata si mai moale (dar nu cu mult mai moale). Nu e o sea rea, dar nu e nici de stat toata ziua pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeste cu dejavu, el a trecut prin vopsire si grafica, si probabil ca te rezolva mai repede si mai eftin decat alte variante.

 

daca nu te deranjeaza faptul ca nu ies la milimetru cu cele originale, poti sa scoti decaluriel depe net (design) si sa mergi cu ele la ARTIZ VEST (langa comedia aia de girator/ocolire in capatu infundat pe strada horia) - unde au sa ti le execute gata de lipit pe motoru degresat.

 

 

@tdm_mihai

ce se mai aude de pornire ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu raman la parerea ca cuvantul cheie e "comutatorul pe pozitia RUN"

Doar ca ii este rusine sa recunoasca :o

 

Apropo, asta am patit-o si eu de cateva ori...

Ideea e ca daca nu esti obisnuit sa comuti de pe on pe off si invers la fiecare pornire/oprire ai muscat-o.

Eu m-am obisnuit sa il am tot timpul pe run, iar cand cineva il pune pe of ma uit ca mata la calendar pana imi dau seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...