Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iarasi vin cu o intrebare , daca puteti sa ma ajutati :crack: !

Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 la un pret bun , dar din cate stiu pe dimensiunea asta Sirac este numai pe spate.

Banuiesc ca diferenta aia de 1 cm in latime (fata de cel orifinal) nu ar conta enorm de mult . Dar cea ce nu stiu , daca profilul este diferit sau pot sa pun cel de spate in fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TEORETIC ar trebui sa fie o diferenta in inclinatia impletiturii atzelor din cauciuc. Doar teoretic spun. Cele doua cauciucuri sunt supuse la forte de rotatie invers fatza una de alta. Dar aceasta e doar o teorie de primavara din Odorheiu Secuiesc:P

 

Zsak, daca nu mergi ca nebunu nu cred ca conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18

Diferenta aia de 1cm pe latime mai inseamna si 0,8 cm in plus pe inaltime. La care se mai adauga cativa mm dati de profilul respectiv (Sirac) si aproape sigur va trebui sa inalti un pic aparatoarea (aripa) fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune siracul de spate pe fata, asa practica si astia care se dau cu TDM-ul de 900 prin jungla.

 

merge fara probleme, si omu a zis ca apus si camera dar se poate folosi si fara

 

Linx zie bine ce zice legat de dimensiunea cauciucului s-ar puntea sa nu intre cum trebuie pe langa aparatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serbus lume .

 

Schimb ulei la al meu TDM 850 an 2000 , o aventura.

 

1) 10 minute pregatire vas + scule necesare interventiei

2) 5-10 minute identificare surub pentru schimb ulei

3) 5 minute panica --desfac surubul din partea stanga si curge max 1 L de ulei

4) 5 minute la telefon cu fostul proprietar (mai este inca un surub pe parte dreapta )

Ulei vechi dat jos... GATA .

5 ) 10 minute ma uit eu cam pe unde este filtrul de ulei (bineinteles ca nu gasesc.)\

6) 2 minute la telefon cu fostul proprietar

7) 10 minute desfacut capac , scos filtru vechi , pus filtru nou , pus ulei.

Apropo de ulei , eu am pus Castrol Sonder Edition 10w40 3,9 L.

 

Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu.

UNDE ESTE FILTRUL DE AER ????

Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serbus lume .

 

Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu.

UNDE ESTE FILTRUL DE AER ????

Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ?

Se scrie servus :crack:

 

Filtrul de aer e sub rezervorul de benzina, intr-o carcasa de plastic negru

Desfaci semicarenele si rezervorul

Ai ceva de muncit dar nu trebuie mers la service, ca vad ca te-ai descurcat si cu celelalte probleme

 

Service autorizat? Ce banc bun...

Cel mai autorizat esti chiar tu, pe cat posibil nu te dape mana "meseriasilor"

 

Succese multiple!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se scrie servus :crack:

 

Filtrul de aer e sub rezervorul de benzina, intr-o carcasa de plastic negru

Desfaci semicarenele si rezervorul

Ai ceva de muncit dar nu trebuie mers la service, ca vad ca te-ai descurcat si cu celelalte probleme

 

Service autorizat? Ce banc bun...

Cel mai autorizat esti chiar tu, pe cat posibil nu te dape mana "meseriasilor"

 

Succese multiple!

 

 

SERBUS profesore

 

Multu-mersi de informatie.

Acum alta intrebare.

Daca motorul porneste bine , este indicat sa schimb si bujiile sau ele se schimba doar in momentul in care apar probleme la pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motorul porneste bine , este indicat sa schimb si bujiile sau ele se schimba doar in momentul in care apar probleme la pornire?

O verificare nu strica, mai ales daca nu stii cat de vechi sunt bujiile

Si daca trebuie, iaca, le schimbi

Dar daca porneste bine lasa-le in pace

 

Sau esti curios sa vezi DE CE merge bine? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu.

UNDE ESTE FILTRUL DE AER ????

Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ?

 

Ia-ti manualul din primul post de pe topicul asta, si ceva manuale de service de pe net, sint pe toate drumurile. Daca ai de gand sa depanezi singur nu e buna abordarea ta cu telefoane la prieteni in timp ce curge uleiul din motor :crack: fa-ti intotdeauna o idee despre ce ai de facut inainte sa te apuci sa desfaci ceva.

 

De pe forum cauti eventual scurtaturi nedocumentate in manual. De exemplu, cind schimbi filtrul de aer nu e nevoie sa scoti nici un furtun, e suficient sa rotesti rezervorul cu 90 sau 180 de grade si sa ai grija sa nu-ti scape pe jos.

 

Daca inchizi robinetul de benzina din rezervor, ceea ce e indicat, ca sa nu te trezesti ca iese furtunul de capul lui, ai grija sa-ti aduci aminte sa-l pui din nou pe ON inainte sa strangi suruburile la semicarene :laugh:

 

La faza cu bujiile, schimba filtrul de aer si daca iti consuma ok si mobra trage bine la orice turatie, atunci bujiile sint ok. In alta ordine de idei, nu e nici o greseala sa iei doua bujii noi cu 30 de ron totalul, si sa le schimbi din prima ca sa nu stai sa desfaci radiatorul sa vezi daca sint bujiile ok, si daca nu sint ok sa mai desfaci odata toata sandramaua dupa ce cumperi bujiile. Cu bujiile schimbate de tine, daca iti face vreo figura pe parcurs macar scoti un factor necunoscut din ecuatie cind te apuci sa gasesti cauza problemelor.

 

Spor la treburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Luni plec sa-mi achizitionez o Yamaha TDM. Am doua alegeri : una din 2002 si un din 2003 dar am gasit ceva interesant pe JBX Tdm Pages

 

Inactivating the Airbox Intake Flap does not fix any issue due to a defective ECU : The first batch of TDM900 shipped in 2002 had a defective ECU resulting in injection issues at low rpm. This was fixed in june 2002 with a new ECU. Previous defective ECU were usualy replaced under warranty by Yamaha.

 

Check the part number on the ECU (2002 only) :

? 5PS-8591A-00 : defective ECU, check with Yamaha.

? 5PS-8591A-01 : non-defective ECU.

 

 

Stiti ceva de chestia asta? La TDM 900 se poate citi seria de pe ECU fara sa te apuci de demontat carene?

 

Stiti cumva cum pot afla luna in care e produsa motoreta?

Editat de _Blade_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai dece sa iti faci griji oricare ai lua-o iata si d c

 

Previous defective ECU were usualy replaced under warranty by Yamaha.

 

Motoretele noi cumparate au garantie si afara chiar conteaza asta si au si service-uri care se ocupa cum trebuie de clienti.

 

deci nu ai dc sa iti faci griji :crack:

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx pentru pareri sfaturi Fotok/Linx/Cavaleru . Am pus intrebarea mea si pe advrider.com dar din pacate si acolo am primit raspunsuri si pro si contra . Ceea ce e 100% cu nu incape sub aripa si trebuie putin modificat ,dar nu e mare lucru.

Cele doua raspunsuri primite pe advrider sunau cam asa: primul spunea ca sa nu pun fiindca e foarte greu de manevrat ,de luat curbe stc. si ca dupa 200km trebuia sa-l schimbe cu una OEM , iar celalat imi recomanda cu caldura dar zice ca sa pun cu rotatie inversa , si ca trebuie modoficat putin pozitia aripii. Mentionez ca ambele zic ca au , sau au avut facute modificarile .

Asa ca acum is si mai nehotarat :crack:

 

 

 

eventual daca e cineva interesat mai in detalii ce parere au avut "fratii' nostrii TDM-isti de peste ocean puteti sa studiati pe forumul TDM pe advider aici :laugh: : http://advrider.com/forums/showthread.php?...96#post12313996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi nu a vrut sa porneasca!!!!!??????? :crack:

dupa ce sambata si duminica trecuta a pornit excelent la prima invartire,

de alimentat se alimenteaza cu benzina, de invartit se invarte ff bine , soc tras etc

banuiesc ca ar fi bujiile, dar nu sunt sigur, nu am avut suficient timp sa verific....

daca nu ma insel trebuie sa demontez radiatorul....uf

care ar fi parerea voastra? ar putea fi si alta cauza?

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai innecat bujiile, ai tras socu cand ai incercat s-o pornesti?

 

trebuie sa dai plasticele jos de pe lateral si apoi sa scoti cele trei suruburi care tin radiatoru in loc si apoi tragi de el un pic in fata sa iti faci loc. bujia de la cilindru drept e cel mai greu de scos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma am citeva poze cu noua mobra a mea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

scuze ca este cam murdara

Mesaj completat

flavius daca nu dai cu lac peste nu are rost sa le pui.

Mesaj completat

cavalere ce zici de cauciuace?

post-49598-1267816448_thumb.jpg

post-49598-1267816650_thumb.jpg

post-49598-1267816729.jpg

post-49598-1267817082_thumb.jpg

post-49598-1267817278_thumb.jpg

post-49598-1267817387_thumb.jpg

post-49598-1267817634_thumb.jpg

post-49598-1267817807_thumb.jpg

post-49598-1267818092_thumb.jpg

post-49598-1267818264_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto caucioacele, abia astept sa mi le montez si eu :crack:

Mesaj completat

radule sa ma ierti. dar MOV??? dc nu tot negru ca motorul si cadru?? si stickerele la fel. ar fi fost alta poveste :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am revenit pe forum cu niste tdm-uri "proaspete"... :crack:

cum se vede si in poze iarasi am doua tdm-uri de vanzare.....

unul din 2000, pot sa zic stare impecabila, adusa din germania, carte de service, 50000 km, C.I.V. facut. cauciucuri f. bune, baterie si bujii noi. pret: 2300 usor neg..

celalalt din '91 (inmatriculat prima data '94), cosumabilele toate sunt in stare f. buna, baterie noua, bujii noi, ulei schimbat. are mici defecte optice dar normale la varsta lui.....pret : 1500 usor neg....

cei interesati dati un reply sau sunati la nr.: 0726316580.

numai bine !

asfalt uscat !!!

post-16656-1267821833_thumb.jpg

post-16656-1267821850_thumb.jpg

post-16656-1267821860_thumb.jpg

post-16656-1267821868_thumb.jpg

post-16656-1267821876_thumb.jpg

post-16656-1267821923_thumb.jpg

post-16656-1267821941_thumb.jpg

post-16656-1267821960_thumb.jpg

post-16656-1267821969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare face ce vrea cu mobra lui

 

eu unul nu mi-as maltrata-o in felul asa, sorry radu dar asta e parerea mea

in primul rind nu este mov

este violet

este culoarea echipei mele de fotbal

daca eu am considerat ca imi place asa. asa am facuto.

prea putin ma intereseaza daca ii place la altcineva.

nicu stie de ce am facuto asa.

mai am si gentile care vin facute jumate negru si jumate violet. :crack:

Mesaj completat

de la maxi scuter 45 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...