ishmael Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 daca vrei mai mult enduro decat touring, in pretu asta, bmw f, pegaso, transalp daca vrei mai mult touring decat enduro, tdm - are cavaleru de vanzare kit de coborat cu ru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) A punctat bine Ishmael. As mai adauga: Am 1.72m 62 kile' imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm? Nu, ca prima motocicleta nu exista nici un motiv ptr care ar putea fi recomandata, poate doar faptul ca nu e f naravasa in comparatie cu altele din categoria ei de cilindree / greutate. E o motocicleta destul de grea si mai ales daca vrei sa te bagi un pic pe drumuri rupte s-ar putea sa te chinui destul de rau. Sigur, sunt multi in situatia ta care au ales TDMul, deci de putut se poate. Dar asta nu inseamna ca nu au trantit-o de nu stiu cate ori si ca nu le-ar fi fost poate mai usor cu o mobra ceva mai joasa in sa si mai usoara. TDMul nu prea e enduro, decat daca te apuci sa o echipezi / "tunezi" corespunzator. nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand Nu trebuie sa ta gandesti ca o iei pentru zece ani, mai ales daca e prima motocicleta. Dupa un an, doi deja intelegi si vezi mai bine anumite lucruri, ti se contureaza mai bine preferintele etc. LE - Si uitasem poate cel mai important lucru. Uita-te dupa o motocicleta care sa nu aiba carenele expuse (care sa poate fi protejate de crashbaruri), nu stiu daca TDMul de 850 se incadreaza in categoria asta, poate doar daca ii faci protectii custom. De asemenea carenele si piesele s-ar putea sa fie mai scumpe ca la alte mobre, asta daca vreodata ai nevoie de ceva original si nu merge prin simple reparatii. Editat Martie 18, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 SalutDeci nu mai stiu ce sa aleg... Am citit pana acum 135 de pagini cu yamaha xj600,120 de pagini cu honda transalp,cateva cu aprilia pegaso,vre-o 50 de pagini cu bmw f650,la yamaha tdm850 vad ca sunt vre-400 si cev Nu sunt hotarat cfe sa-mi iau nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand Am 1.72m 62 kile' imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm? Vreau una pana in 2000 de coco Gata hai ca citesc in continuare topicul tdm sa vedem ce mai aflu. Multumesc anticipat pentru raspunsuri sunt mai mic decat tine. am 1,71 si picioarele scurte si groase. dar 82kg eu ma descurc cu ea. e prima mobra, am ami avut un scuter inainte. motocicleta e grea si are un centru de greutate ridicat. daca ti-o iei primul lucru care sa-l faci este sa iti faci un crashbar custom pt el care sa iasa un pic in afara. poti vedea pozele de pe net sau de pe forum si sa il faci un pic mai lat. piesele se procura usor, nu poti compara preturile la piese. eu pana acum in 2 ani si vreo 16.000km nu am avut nevoie decat de semeringuri si un releu de incarcare nou. si consumabile... TDM-ul nu e chair un enduroa tourer dar nu stiu ce ai tu de gand sa faci cu ea oricum daca ii imoi un pic suspensiile te duce pe orice forestier doresti, evident cu caucioacele corespunzatoare. TDM-ul in esenta o motocicleta care face de toate bine dar nu exceleaza in nimic. este o motocicleta cu care sa mergi zi de zi si de fiecare data cand te dai jos din saua iei ai acel zambet inexplicabil pe fata Mesaj completat Esti in grafic la 5000 rpmLa relanti iti termina acumulatorul Incarcarea nu este de tip "on and off" ci este progresiva si aproximativ liniara DUPA 1800 rpm Sub turatia asta, compenseaza din acumulator, graficul de incarcare este foarte abupt Asa ca ia cu tine si un incarcator, s-ar putea sa ai nevoie in week end o sa testez sa vedem cat de mult consuma la relanti cu farurile si halogenele aprinse led-urile sunt cantitate neglijabila oricum ideea e ca proiectoarele alea le aprind la drum lung sau cand merg pe drumuri noapte. deci cu motorul in sarcina la 3000-3500 rpm unde produce peste 80% din puterea alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 SalutDeci nu mai stiu ce sa aleg... Am citit pana acum 135 de pagini cu yamaha xj600,120 de pagini cu honda transalp,cateva cu aprilia pegaso,vre-o 50 de pagini cu bmw f650,la yamaha tdm850 vad ca sunt vre-400 si cev Nu sunt hotarat cfe sa-mi iau nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand Am 1.72m 62 kile' imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm? Vreau una pana in 2000 de coco Gata hai ca citesc in continuare topicul tdm sa vedem ce mai aflu. Multumesc anticipat pentru raspunsuri Salut , subscriu si eu la ce recomanda ceilalti ! TDM-ul este o caprita naravasa si nu chiar una pentru incepatori, un pic cam prea grea si prea inalta , (pentru unii, dar te obisnuiesti repede), inclusiv pt mine dar am 1,75 si 90 de kg si pe una mai mica as arata ca maimuta calare pe polizor, ajung numai cu jumatate din talpa jos, fara cizme, dar este si chestie de obisnuinta, dupa ce o incerci in cateva ture pe diferite tipuri de teren si vezi ce poate nu-ti mai vine sa renunti la acest model,... poate pt una mai tanara, ca de, barbati suntem, . Pe langa ceea ce iti mai pot recomanda si ceilalti, iti mai pot spune cu mana pe inima ca comunitatea TDM-istilor,din care cu modestie o spun ca fac si eu parte, este una chiar deosebita cu oameni seriosi si saritori, pe care poate o sa iti faca placere sa-i cunosti si altfel decat pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cavalere, nu iti recomand sa lasi motoru la relanti cu consumabile pe el pornite. intreaba-l pe Rockeru ca el stie mai bine explicatiile:) si ce nu inteleg...de ce vrei sa stii consumu la relanti? doar nu vrei sa la si mobra pe undeva in relanti atata timp sa conteze PS: am reparat carenele:D azi incerc sa le montez:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing Transalp Mesaj completat in week end o sa testez sa vedem cat de mult consuma la relanti cu farurile si halogenele aprinse led-urile sunt cantitate neglijabila Consumul e identic, indiferent de turatie 25 amperi sunt 25 amperi si la 1200 rpm si la 5000 rpm, vorbim de intensitatea curentului electric dupa formula P=UxI, nu ma enerva ca ma pun io cu Rockeru si te facem inginer Diferenta e ca la 1200 rpm nu-i mai ia din alternator, ci din baterie (acumulator) Expliactie mai fara matematica eu nu stiu sa dau Dar daca insisti... Mesaj completat oricum ideea e ca proiectoarele alea le aprind la drum lung sau cand merg pe drumuri noapte. deci cu motorul in sarcina la 3000-3500 rpm unde produce peste 80% din puterea alternatorului. Asa da, ma bucur ca ti-a venit mintea la cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ??? E buna ideea. Sustin, ca data si locatia sa fie stabilita cat mai repede, nu cu 2 saptamani inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) 90% touring si 10% soft enduro(transfagarasan,un drum forestier...) Multumesc pt. raspunsuri Am cochetat si cu transalpu' dar cand am citit despte tdm am zis GATA ASTA E . Aaa si cu crash barurili imi fac eu nu-i problema Am mer sezonu' trecut cu un scuter de 80cc si cateva ture in jurul casei cu motocicletele vecinilor(ei mi-au inoculat microbu') Apropo,in bucale unde pot sa vadsi eu un tdm sa vad cum stau pe el? Editat Martie 18, 2010 de florinelu30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 PS: am reparat carenele:D azi incerc sa le montez:) Asa domne, pregateste mobra de drum, caci in aproximativ 2 saptamani, de Paste, suntem calare prin tara. Abia astept sa-ti vad noua achizitie. Pana atunci, numai bine Mesaj completat imi plac cele enduro-turing Pentru tine ca incepator, tot Transalpul ti-l recomand, deoarece e mai bun pe off, este mult mai usor, iar pentru cei 50 ce caluti e numai bun de inceput. Alegerea iti apartine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cine confectioneaza niste crashbar-uri ok la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cine confectioneaza niste crashbar-uri ok la un pret decent? Zoli, alias ''dr dejavu'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cum zici tu rokere multumesc,daca nu anu' asta,la anu o sa fiu alaturi de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) Cum zici tu rokere multumesc,daca nu anu' asta,la anu o sa fiu alaturi de voi Ok, decizia iti apartine. Oricum esti binevenit oricand in randul nostru, al tdm-istilor Editat Martie 18, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ??? nu . ca trebe stabilit cat mai repede, da. dar sa fie in acelasi loc si in aceeasi perioada, nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salut, imi curge benzina pe un furtun subtire care nu stiu de unde vine, dar ajunge in jos pe langa lant. daca inchid robinetul nu mai curge. stiti cumva ce e cu furtunul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 sunteti de acord ca intrunirea anuala a TDM-istilor sa aibe loc in fiecare an in al doilea week-end din iulie?? anul asta pica pe 9-11 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) nu . ca trebe stabilit cat mai repede, da. dar sa fie in acelasi loc si in aceeasi perioada, nu e ok. Ma refeream la o baza fixa cu multiple posibilitati de cazare si alte facilitati eventual pt intalnirea anuala si nu la alte intalniri care pot fi stabilite oriunde si oricand cum a fost si cea de pe Transfagarasan si cea de la Sarmiszegetusa. Referitor la urmatoarea intalnire, sunt de acord ca trebuie stabilita data cat mai curand posibil ca sa ne putem aranja treburile fiecare !! Eu sunt de acord Cavalere !!! Editat Martie 18, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salut, imi curge benzina pe un furtun subtire care nu stiu de unde vine, dar ajunge in jos pe langa lant. daca inchid robinetul nu mai curge. stiti cumva ce e cu furtunul asta? acolo sunt mai multe furtune de prea plin. cel mai probabil vine de la rezervor cand pui prea multa benzina. mai vin si unele de la carburator dar nu stiu dc ar curge pe ele benzina. am patit sa pun ca haplea benzina si cand statea pe cricul lateral sa faca balta de benzina. daca o indreptam era totul ok si nu curgea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) sunteti de acord ca intrunirea anuala a TDM-istilor sa aibe loc in fiecare an in al doilea week-end din iulie?? anul asta pica pe 9-11 iulie. DA CAVALERE EU SUNT DE ACORD !!!!! mai trebuie gasita locatia !!! Editat Martie 18, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) salut, imi curge benzina pe un furtun subtire care nu stiu de unde vine, dar ajunge in jos pe langa lant. daca inchid robinetul nu mai curge. stiti cumva ce e cu furtunul asta? asta cu prea multa benzina, se ocupa acuma omvistii sa nu se mai intample, prin preturi tu cel mai probabil ai jeg atata de mult in carburatoare de nu ti se mai inchide pontou`. curge daca o lasi pe cric ? = carb. stang - verifica prin verticalizarea mobrei sau lasarea pe partea dreapta . daca curge oricum (si a inceput asa din senin) aia e, eventual din ambele carburatoare. desfacerea este inevitabila, la fel curatarea, pune`ti filtru de benzina intre robinetu` 2 si pompa vacuumatica de sub sea. vezi sa fie filtru d`asta , http://img.nauticexpo.com/images_ne/photo-...lter-206246.jpg, nu cac atzel pentru dacie si alte alea. si desfa robinetul 1 chiar din rezervor, sa nu ti se fi desprins vreo sita de pe on sau rezerva. cand ajungi la carburatoare, mai exact la cuiele pontou de la plutitor, vezi ca au un arc ... apasa-le pe varf, daca nu mai opun rezistenta, schimba-le. www.kedo.com articol 40359. in 15 aprilie (+ -) facem comanda mai mare(je si Korben) si iese transportul per articol mai mic. DACA MAI VREA CINEVA CEVA DE PE KEDO, ZICETI, ca de la arad posta romana e ciuruc. !! bafta. Editat Martie 18, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Eu sunt de acord cu orice data vreti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 DA CAVALERE EU SUNT DE ACORD !!!!! mai trebuie gasita locatia !!! In legatura cu locatia. Propun sa alegem 4 care ne ofera cam tot ce ne putem dori si de la an la an la mutam intrunirea dintr-un loc in altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 salut, imi curge benzina pe un furtun subtire care nu stiu de unde vine, dar ajunge in jos pe langa lant. daca inchid robinetul nu mai curge. stiti cumva ce e cu furtunul asta? Cum a spus si ishmael, ai mizerie in carburi. Trebuie sa le desfaci si sa le cureti de mizeria depusa. De curand am reparat o alta motocicleta care avea aceeasi problema cu cursul benzinei prin furtunasul care vine de la carburatoare. Evident aveau mizerie si rugina depusa. Le-am spalat bine cu benzina si o pensula mica, le-am montat la loc (sa nu uiti de plutitor) si totul a fost ok, merg brici. Cred ca la tine e aceeasi problema, verifica carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Am alcatuit pana acum lista urmatoare, cu cei care si-au exprimat opiniile Cavaleru - 9-11 iulie Rockeru - indiferent, deci ok pt 9-11 iulie 1bandit - 9-11 iulie korben Dallas - 9-11 iulie Marius '95 - oricand , deci ok pt 9-11 iulie Fotok - 9-11 iulie LinX - 9-11 iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.