Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Offf, probleme cu netul. Si am editat postul anterior, si cand sa dau Save, a murit conexiunea. Cine poate, e rugat sa stearga postul anterior.

 

Revenind la ce incercam sa povestesc, ieri am iesit prin oras si imprejurimi cu moto. Si am ramas fara benzina, desi pe TDM asa ceva nu ar trebui sa se intample. Comutatorul era in pozitia corecta [ in jos ]. Asa ca am impins moto cam 1-2 km pana la prima benzinarie (eram in afara orasului - ma rog, dupa orice cladire, la Metro de pe Calea Sagului). M-au trecut toate calddurile, dar asta e. Trebuie sa ma descurc si la impins.

M-am gandit eu asa putin, si am tras concluzia ca e posibil ca mecanicul sa fi montat invers furtunasele de la rezervor, cel pt normal si pt rezerva. Dupa ce am facut plinul, a pornit (dupa cateva incercari, probabil era pe sec si avea nevoie de putin timp sa ajunga benzina unde trebuie). Asa ca probabil voi merge acum cu comutatorul setat pe rezerva, si in caz ca sunt puse invers respectivele, atunci trec pe pozitia normala a comutatorului ca sa merg pe rezerva.

Ieri a fost zi de plimbare, si nu i'am facut poze inca. Nu imi venea sa ma dau jos de pe ea ca sa fac poze :rose: .

 

Ride safe.

 

Rectific, nu mai trebuie sters. Se pare ca e forum destept, si lipeste 2 posturi consecutive :rose:

 

Am patit si eu asta de vreo doua ori pina m-am prins ca erau furtunele puse invers :( , si vai de capu meu ce-am mai impins la magaoaia aia, noroc ca mai sunt si oameni bine intentionati si mi-au adus benzina , ca mai eram si la dracu-n praznic fata de cea mai apropiata benzinarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rezerva e in sus, nu in jos :rose: cel putin la 4TX, dar nu cred ca restul sint diferite.

La mine (3VD 1995) normalul e asa ca in imaginea de mai jos si nu am avut probleme niciodata, cand am pus pe rezerva (adica in jos) a venit benzina, nu aer :rose:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine (3VD 1995) normalul e asa ca in imaginea de mai jos si nu am avut probleme niciodata, cand am pus pe rezerva (adica in jos) a venit benzina, nu aer :rose:

 

 

Am si io o poza de-aia :(

 

post-7986-1269333005_thumb.jpg

 

Deci asta era explicatia pentru cei 140 de cai in plus ai TX-ului fatza de restul modelelor.... Asta e, unii sint mai pacatosi si nu se roaga la Doamne-Doamne cind raman fara benzina, ci in alte directii :rose:

 

Acum fara misto, scuze de dezinformare, dupa cum se vede la TDM 4TX rezerva e in sus, deci n-am spus prostii -- banuiesc ca robinetul meu e ala din fabrica. Chiar nu ma gindeam ca au schimbat reperul respectiv de la un model la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine (3VD 1995) normalul e asa ca in imaginea de mai jos si nu am avut probleme niciodata, cand am pus pe rezerva (adica in jos) a venit benzina, nu aer

De data asta m-am fentat

 

Am coborat la blonda si am intrebat-o

IN JOS e normal, IN SUS e rezerva :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La uni sus la ceilalti jos si la mine acum sincer habar nam ,atata stiu ca am ramas vro 3 ori fara benzina :rose:

Cavaleru can cat costa curatarea carburatoare si reglajul ??????? ca la mine daca stiu bine nu a fost umblat pana acum si vreau sa fac si oooo , ca consuma cam mult 7.7 pentru mine :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La uni sus la ceilalti jos si la mine acum sincer habar nam ,atata stiu ca am ramas vro 3 ori fara benzina :rose:

Cavaleru can cat costa curatarea carburatoare si reglajul ??????? ca la mine daca stiu bine nu a fost umblat pana acum si vreau sa fac si oooo , ca consuma cam mult 7.7 pentru mine :rose:

 

 

pe mine m-a costat 150 ron. daca te pricepi un pic le poti face si singur. mai greu un pic cu sincronizarea dar se poate face.

 

data viitoare o sa incerc sa le fac singur vedem ce-o iesi :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-a costat 150 ron. daca te pricepi un pic le poti face si singur. mai greu un pic cu sincronizarea dar se poate face.

 

data viitoare o sa incerc sa le fac singur vedem ce-o iesi :rose:

 

Pai nustiu daca ma bag ieu , daca ma bag o sa am vro 12 l consum :rose: mai greu sincronizare sal curat pot sa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta m-am fentat

 

Am coborat la blonda si am intrebat-o

IN JOS e normal, IN SUS e rezerva :rose:

 

Stiam eu ca n-ai cum sa fii de partea RAULUI :P ALELUIA frati tedemisti, deci toata lumea ochii la cer cind suntem greu incercati de ispita carburatoarelor dereglate :(

 

PS - cei cu indicator de benzina in bord sa mearga la coltz sa se caiasca, nu mai vorbesc de pacatosii cu injectie !!! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, vezi ca Ave Maria e la catolici. Nu ca m-ar interesa. Ti-am spus asa, de amorul artei, nu ca n-ai sti.

Fuchsia, pe unde stai in Berceni?

 

Frate Barboge, nu te teme; nu ma luam oricum dupa vocea necuratului cu consum de 5.5% :rose:

 

Linga Cultural stau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate Barboge, nu te teme; nu ma luam oricum dupa vocea necuratului cu consum de 5.5% :(

 

Linga Cultural stau.

 

 

putema sa scot si mai putin :P cred ca sub 5.5% avand in vedere ca pe transfgarasan am mers 150km numai pe drumuri cu gropi si mobra in a doua si a treia si incercam sa o tin peste 3000rpm ca sa nu suga din baterie proiectoarele :rose:

Mesaj completat

Cavalere, vezi ca Ave Maria e la catolici. Nu ca m-ar interesa. Ti-am spus asa, de amorul artei, nu ca n-ai sti.

Fuchsia, pe unde stai in Berceni?

 

pai poate eu sau fuchsia suntem catolici. :rose: glumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am revenit pe forum cu niste tdm-uri "proaspete"... :rose:

cum se vede si in poze iarasi am doua tdm-uri de vanzare.....

unul din 2000, pot sa zic stare impecabila, adusa din germania, carte de service, 50000 km, C.I.V. facut. cauciucuri f. bune, baterie si bujii noi. pret: 2300 usor neg..

celalalt din '91 (inmatriculat prima data '94), cosumabilele toate sunt in stare f. buna, baterie noua, bujii noi, ulei schimbat. are mici defecte optice dar normale la varsta lui.....pret : 1500 usor neg....

cei interesati dati un reply sau sunati la nr.: 0726316580.

numai bine !

asfalt uscat !!!

 

O bijuterie, foarte frumos motorul...imi place comparativ cu a mea prinderea top case-ului si culoarea top case-ului...Incredibil cum m-am putut indragosti de TDM... Apropo Ati peste 100 de km aniversez 70000 de km...nu mai stiu exact cat avea cand l-am luat dar pana acum toata iarna a pornit la buton fara nici un rateu si dupa cateva luni imi vine ca o manusa...

 

Va doresc la toti asfalt uscat si cat mai multi km pe TDM-uri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putema sa scot si mai putin :rose: cred ca sub 5.5% avand in vedere ca pe transfgarasan am mers 150km numai pe drumuri cu gropi si mobra in a doua si a treia si incercam sa o tin peste 3000rpm ca sa nu suga din baterie proiectoarele :rose:

Ti-ai pus voltmetru sa vezi cat ai cu proiectoarele aprinse la relanti? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai pus voltmetru sa vezi cat ai cu proiectoarele aprinse la relanti? :rose:

Râzi tu, sviciule, dar e o idee bună, la care m-am gandit si eu

Dar nu voltmetru, ci ampermetru pe cablul de plus al acumulatorului

Se bobinează un număr bine determinat de spire pe acel cablu, se amplifică semnalul si se pune la intrarea unui voltmetru digital

Mai cinstit nu se există

Vechile camioane, din anii '50-'60, aveau o jmekerie din asta, un ampermetru analog cu valoarea zero pe mijloc

 

P.S. am si eu noutati. Blonda e dotată de ieri cu accesorii de la Hepco&Becker. Stend bai for pikciărs

P.S. 2 M-am certat cu nevasta, ca ea nu a primit accesorii :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ampermetru? De ce? Si cum vrei tu sa masori amperii in curent continuu fara inserierea unui ampermetru? Si daca vrei sa faci un splice exact la firul bateriei, unde pui indicatorul? Nu crezi ca e mai complicat decat rezultatul?

 

Voltmetrul iti indica foarte precis cand consumul e prea mare: daca scade sub 12.7 tensiunea, e clar ca ai consum prea mare si nu se mai incarca bateria. Iar asta il poti pune cam oriunde tragand doua spire dintr-un fir de retea de la baterie sau contact pana unde pui voltmetrul. Care poate fi digital sau analogic. Unul analogic e 20-40lei; digital cam tot atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ampermetru? De ce? Si cum vrei tu sa masori amperii in curent continuu fara inserierea unui ampermetru? Si daca vrei sa faci un splice exact la firul bateriei, unde pui indicatorul? Nu crezi ca e mai complicat decat rezultatul?

e clar ca nu ai inteles ce am spus eu

cuvantul cheie e "inductie"

lasa, o sa fac si o sa va arat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curentul indus pe care vrei sa-l masori tu este dependent de variatia fluxului magnetic. La curent constant si tensiune constanta (adicatelea cand mergi la 3000rpm constant), nu ai nicio variatie de tensiune sau curent care sa iti genereze un camp magnetic variabil. Deci ampermetrul tau inductiv pus la borna bateriei nu prea... merge.

 

Poate vrei sa zici ca bobinezi pe una din fazele de la alternator -- doar ca acolo nu stiu exact ce masori si ce relatie are cu curentul si tensiunea din circuitul de curent continuu de 12v al motocicletei - cel de interes.

 

Astept cu foarte mare interes un astfel de gadget - daca iese fain este in mod cert un mod foarte elegant de masurare.

 

 

 

Raman la ideea ca cea mai buna metoda de masurare a incarcarii generale a instalatiei de 12v este un voltmetru: sub 12.8v e clar supraincarcata instalatia iar pe la 13.5v e numai bine. Mai mult, voltmetrul poate servi si ca indicator de 'baterie moarta' (inainte de pornire arata ~12v) sau de releu de incarcare belit (am inteles ca ar fi o problema si la voi regulatoarele prajite) - cand in ture sare de 14.4 incarcarea, cu cunsumatori cu tot.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curentul indus pe care vrei sa-l masori tu este dependent de variatia fluxului magnetic. La curent constant si tensiune constanta (adicatelea cand mergi la 3000rpm constant), nu ai nicio variatie de tensiune sau curent care sa iti genereze un camp magnetic variabil. Deci ampermetrul tau inductiv pus la borna bateriei nu prea... merge.

Nu, mai, nu asa :rose:

Nu pe BORNA bateriei, ci pe cablul de plus

cablul va fi inductorul si bobina bobinata :rose: pe el va fi indusul

Cand se incarca acumulatorul, prin cablu trece un curent de cativa amperi, in functie de cat de descarcata e bateria, iar la relanti, cand teoretic alternatorul nu incarca ci consumatorii sunt alimentati din baterie, sensul curentului se inverseaza, implicit si sensul campului electromagnetic indus

Nu e inventia mea, se practica dar mai putin in domeniul auto-moto, si mai mult la curenti/tensiuni mari, vezi clestii aceia folositi de electricieni pentru masurarea consumului (imi scapa acum numele)

Eu zic ca merita sa incerc, nu am nimic de pierdut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vorbeam de fir, nu de borna. In fine. Daca se practica, atunci dispozitivul sigur nu e bazat pe inductie -- inductia nu poate indica decat variatia, nu si valoarea absoluta a unui curent prin conductor. O fi alt proces de care eu unul nu am habar :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra dar am nevoie de ajutor. Vreau sa imi schimb becurie la mobra (850 4TX 2002) si nu gasesc nicaieri pe net ce "H-uri" are. Am gasit cu toate variantele H1, H3, H4, H7, etc. Nu v-as intreba daca as avea momentan acces la mobra, din pacate se afla la 350 de KM de mine si inca nu pot sa merg dupa ia, dar cand merg dupa ia vreau sa merg cu instalatia dupa mine, ca ii tare chioara si trebuie sa vin noaptea. Va multumesc. PS: (ma gandesc ca ati discutat subiectul, dar dupa a 30 de pagini...am renuntat). Mersi :rose:

post-50291-1269464793_thumb.jpg

post-50291-1269464894_thumb.jpg

post-50291-1269465009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...