Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Nu e obligatoriu sa apara uzura excesiva in foaie/pinion. De obicei un lant la capatul vietii face exact cum zici tu, jumate se taraie pe bascula, jumate e intins ca dracu. Posibil sa fi avut lantul kilometri buni in spate cind ai luat mobra. Pentru orice eventualitate, verifica si daca e centrata roata.

Iti recomand sa-l schimbi urgent, daca nu vrei sa te uiti lung in zare dupa vreun camion gol (been there, done that :D )

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.

post-48013-0-61430300-1310064822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Fratilor...durere mare :baldy: Deoarece de ceva timp auzeam ceva zgomote ciudate pe la roata din spate, m-am apucat sa verific lantul. Jumatate din el, e intins regulamentar, pe cealalta jumatate, dau cu el in bascula...a facut burta bulangiul, chiar acum cand sunt in rahat cu banii. Partea ciudata e ca atat pinionul de atac, cat si foaia, arata foarte bine, fara semne de uzura, dinti tociti, etc. Cum naiba e posibil sa se duca lantul in halul asta, si restul ansamblului sa arate aproape nou? Daca as fi neglijat aspectul, mai ziceam...dar ca un baiat grijuliu ce sunt, la 500 km, spalat, uns, tot ce trebuie. Stiu ce cel mai bine este sa inlocuiesti tot kitul, dar in conditiile in care doar lantul este uzat, e chiar atat de grav daca schimb doar lantul? Cine stie, poate o explicatie e ca proprietarul dinainte, o fi schimbat doar foaia si pinionul...fara lant, de aici o fi aparut decalajul asta de uzura....

 

Multa bafta :cheers:

 

Jerlo, du-te, tata, la OttoMan ca iti pune el lant si nici nu are preturi prohibitive. Asa vei putea sa mergi cu noi, samabata, la Zetea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.

 

Buna alegere. Poate nu vor fi cu totii deacord cu mine, dar eu la inceput uram TDM-ul. Nu imi placea designul. Dupa primul drum cu el m-am indragostit pana peste urechi. Nah acum faza e: daca esti indragostit, poate nuvezi intotdeauna totul clar si limpede. TDM ul este un motor bun pentru toate si nu straluceste in nici un punct. Dar mai bine sa fii 85-95 % bun peste tot, fata de beton 95% off 10 % :(

 

Eu am al doilea TDM deja si prea curand nu voi schimba motoreta.

 

Am incercat mai multe tipuri (concurente sau concurenta), am incercat si alte tipuri de motoare, azi de exemplu am mers cu SV 659 si Bandit 650 S. Dupa ce m-0am urcat inapoi pe TDM.....parca eram cu vaporul sau cu Land Cruiser 200.

 

Ca si puncte slabe pt mine ar fi: mi-ar placea sa am o furca fatza de Super Tenere.

 

Pret versus ce ofera este deocamdata imbatabil dupa parerea mea.

 

PS: am schimbat rulmentul de jug de jos : ma costat 24 ron.

 

Rulment, simeringuri de telescoape fata, ulei 15 W, manopera + cauciuc Brigstone Trail Wing 152 de 80% centrat montat = 330 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.

 

TDM '96 - 01 (4TX adica)

 

Minusuri:

 

- protectie slaba la vint peste 140

- lipsa de putere peste 160-170, urca greu peste 160

- ceva sanse sa consume ulei mai ales la drum lung, functie de kilometrajul mobrei - reparabil cu segmenti noi

- ceva sanse sa consume benzina - reparabil cu kit de jiglere sau dai acele mai jos si pierzi putin din zvac dar castigi la benzinarie

- suspensiile stock prea moi pentru off road - daca nu botezi un sleau de tractor sau un drum de tzara ca 'off'

- centrul de greutate sus si masa relativ mare pot pune probleme la manevre stranse cu viteza mica la inceput - te obisnuiesti repede

- cutia de viteze brutala la schimbul vitezelor - asa e din fabrica, nu e defect

- treapta a treia suiera la mersul subturat - cam sub 3000 rpm - asa e din fabrica

- modelele mai vechi de '99 nu au indicator de benzina.

- lipsa injectiei poate pune probleme la pornire iarna

- bateria dificil de dat jos, pret mare - din cauza pozitiei in spatele amortizorului nu exista decat baterii cu gel compatibile, bateria trebuie rasturnata in timpul montarii, deci ce e pe lichid iese din discutie. Pretul e cam dublu fata de o baterie clasica.

 

Plusuri:

 

- are o linie foarte echilibrata si in plus clasica. 4TX-ul n-o sa se demodeze niciodata estetic, spre deosebire de multe mobre care arata ca niste adidasi, sint misto 3 ani si dupa aia vomiti cind te uiti la ele (de gustibus, blablabla).

- sunetul e o placere, mai ales cu tobe aftermarket

- cu viteze pina in 130 la ora poti sa mergi zi-lumina cu saua stock si a doua zi s-o iei de la capat

- demaraj bun, are cuplu zdravan

- foarte supla in trafic, te bagi pe oriunde cu ea, mai putin borduri inalte

- cu sau fara bagaje si pasager e tot aia, trage la fel de bine

 

Cam atat imi vine in minte. Am deja 4 ani cu un 4tx din 97, deci e clar cum sta balanta plus/minus la mine.

 

Spor la alegere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM '96 - 01 (4TX adica)

 

Minusuri:

 

- protectie slaba la vint peste 140

- lipsa de putere peste 160-170, urca greu peste 160

- ceva sanse sa consume ulei mai ales la drum lung, functie de kilometrajul mobrei - reparabil cu segmenti noi

- ceva sanse sa consume benzina - reparabil cu kit de jiglere sau dai acele mai jos si pierzi putin din zvac dar castigi la benzinarie

- suspensiile stock prea moi pentru off road - daca nu botezi un sleau de tractor sau un drum de tzara ca 'off'

- centrul de greutate sus si masa relativ mare pot pune probleme la manevre stranse cu viteza mica la inceput - te obisnuiesti repede

- cutia de viteze brutala la schimbul vitezelor - asa e din fabrica, nu e defect

- treapta a treia suiera la mersul subturat - cam sub 3000 rpm - asa e din fabrica

- modelele mai vechi de '99 nu au indicator de benzina.

- lipsa injectiei poate pune probleme la pornire iarna

- bateria dificil de dat jos, pret mare - din cauza pozitiei in spatele amortizorului nu exista decat baterii cu gel compatibile, bateria trebuie rasturnata in timpul montarii, deci ce e pe lichid iese din discutie. Pretul e cam dublu fata de o baterie clasica.

 

Plusuri:

 

- are o linie foarte echilibrata si in plus clasica. 4TX-ul n-o sa se demodeze niciodata estetic, spre deosebire de multe mobre care arata ca niste adidasi, sint misto 3 ani si dupa aia vomiti cind te uiti la ele (de gustibus, blablabla).

- sunetul e o placere, mai ales cu tobe aftermarket

- cu viteze pina in 130 la ora poti sa mergi zi-lumina cu saua stock si a doua zi s-o iei de la capat

- demaraj bun, are cuplu zdravan

- foarte supla in trafic, te bagi pe oriunde cu ea, mai putin borduri inalte

- cu sau fara bagaje si pasager e tot aia, trage la fel de bine

 

Cam atat imi vine in minte. Am deja 4 ani cu un 4tx din 97, deci e clar cum sta balanta plus/minus la mine.

 

Spor la alegere !

 

 

De acord cu descrierea TDM-ului.

Treapta a treia este cam inutila, nu poti merge prea mult cu ea, subturata suera iar turata cere a patra rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e obligatoriu sa apara uzura excesiva in foaie/pinion. De obicei un lant la capatul vietii face exact cum zici tu, jumate se taraie pe bascula, jumate e intins ca dracu. Posibil sa fi avut lantul kilometri buni in spate cind ai luat mobra. Pentru orice eventualitate, verifica si daca e centrata roata.

Iti recomand sa-l schimbi urgent, daca nu vrei sa te uiti lung in zare dupa vreun camion gol (been there, done that :D )

 

Salut. Roata e centrata (cel putin dupa ghidajele de reglaj ale lantului). Foarte probabil sa ai dreptate cu km pe care-i are lantul. Cu siguranta o sa-l schimb cat de curand, poate chiar azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Roata e centrata (cel putin dupa ghidajele de reglaj ale lantului). Foarte probabil sa ai dreptate cu km pe care-i are lantul. Cu siguranta o sa-l schimb cat de curand, poate chiar azi.

 

Eee, Jerlo, cum e? Ai schimbat lantul? Mergi cu noi la Zetea? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe anul asta am mai atins 2 obiective importante: Nunta lui Alin si Maia si transfagarasanul.

 

La nunta a fost super ne-am distrat copios, eu am consumat mai putin alcool pt ca a doua zi trebuia sa fiu devreme in Bucuresti dar chiar si asa m-am simtit super bine. Au fost o gramada de motociclisti. Il asteptam pe Alin cu poze si sa ne povesteasca el cum a vazut totul :)

 

Transfagarasanul este foarte misto, am mers cat de tare m-a tinut talentul :) din pacate dupa ce ajungi in partea argeseala, la bifurcatia cu drumul forestier care duce la cumpana, drumul asfaltat devine un imens teren de slalom plin de gropi de toate marimile. Imi pare rau ca nu am ales sa o iau pe forestier cred ca era mai fun.

 

Ramane pe alta data impreuna cu cetatea Poienari care e a nu stiu cata oara cand o ratez. nici nu aveam harta dar nici nu am vazut ceva panou indicator...

 

un week-end grozav cu inca 800km la bord :)

 

PS pensiunea la care am stat e singura care o gasiti pe net (in cisnadie) si la 100 ron pe noapte pe langa o camera de lux aveti acces la piscina gratar, sezlonguri si un foisor foarte frumos. se poate sta si 4 in camera costul fiind de 150 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe anul asta am mai atins 2 obiective importante: Nunta lui Alin si Maia si transfagarasanul.

 

Pai atunci Rockere... casa de piatra si sa fie intr-un ceas bun ! Sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot ce va doriti !

:cheers: :friends: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-23561-0-41920700-1310380426_thumb.jpg - la nunta, gigoloul Cava cu mireasa si cu prietena mea

post-23561-0-92005100-1310380572_thumb.jpg - la pensiune ( in poza e fotok si salbaticul caine orb care daca inotai, credea ca te ineci)

post-23561-0-63111100-1310380713_thumb.jpg - la balea cu bebelusii gemeni de la HD

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-23561-0-41920700-1310380426_thumb.jpg - la nunta, gigoloul Cava cu mireasa si cu prietena mea

post-23561-0-92005100-1310380572_thumb.jpg - la pensiune ( in poza e fotok si salbaticul caine orb care daca inotai, credea ca te ineci)

post-23561-0-63111100-1310380713_thumb.jpg - la balea cu bebelusii gemeni de la HD

 

Faine gentile laterale, Andrei!

Sa le porti cu placere si fara incidente prin cat mai multe locuri!

Aaaa, inclusiv la intrunirea BMW de la Zetea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si multumim mult pentru urarile adresate.

Nunta a iesit exact cum ne asteptam, cu oameni super misto care stiu sa se distreze, prieteni motociclisti veniti de peste tot din tara calare pe mobrele lor. A fost demential, zic eu.

Cu poze am sa revin peste doua saptamini, cand o sa le primesc de la fotograf.

Numai bine tuturor si sa ne revedem cu bine.

 

PS: Leaveyou & Corina, multumim din suflet pentru cadoul trimis, a fost o surpriza neasteptata :cheers:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si multumim mult pentru urarile adresate.

Nunta a iesit exact cum ne asteptam, cu oameni super misto care stiu sa se distreze, prieteni motociclisti veniti de peste tot din tara calare pe mobrele lor. A fost demential, zic eu.

Cu poze am sa revin peste doua saptamini, cand o sa le primesc de la fotograf.

Numai bine tuturor si sa ne revedem cu bine.

 

PS: Leaveyou & Corina, multumim din suflet pentru cadoul trimis, a fost o surpriza neasteptata :cheers:

 

Placerea a fost a noastra!

Inca o data "Casa de piatra"!

Sper ca o sa refacem petrecerea de la nunta in luna voastra de miere! :rock: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina nunta lui Rockeru si Maia, ne-am distrat super, berea a fost rece si gustoasa :) muzica buna ...oameni de qualitate !!!! Numai la nunti dinacestea a-si dorii sa particip pe viitor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina nunta lui Rockeru si Maia, ne-am distrat super, berea a fost rece si gustoasa :) muzica buna ...oameni de qualitate !!!! Numai la nunti dinacestea a-si dorii sa particip pe viitor :)

 

https://picasaweb.google.com/107685603340299390619/NuntaSibiuAlinSiMaiaRentaIul2011?authkey=Gv1sRgCLr8hvj3vdHFPQ#5628549807732828834

 

ms leaveyou!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos :)

 

In Macedonia, Serbia, si tarile intre grecia si Croatia - ai nevoie de pasaport?

 

Ceva reguli akolo ce trebuie stiut?

 

Trebuie sa ai vesta reflectorizanta in aceste tari daca mergi cu motoru?

 

Orice informatie e binevenita !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Din cate se pare, mai am de vanzare crick central si crashbaruri pt modelele 3vd si 4tx.

Preturi crashbar 250 + posta, si crick central 200 + posta.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos :)

 

In Macedonia, Serbia, si tarile intre grecia si Croatia - ai nevoie de pasaport?

 

Ceva reguli akolo ce trebuie stiut?

 

Trebuie sa ai vesta reflectorizanta in aceste tari daca mergi cu motoru?

 

Orice informatie e binevenita !!!!!

 

 

Te poti informa de pe site-ul www.mae.ro

http://www.mae.ro/travel-conditions/3721#825

In tarile specificate se poate intra cu cartea de identitate daca nu depasesti perioadele maxime de sedere de pe site.

 

In ce perioada vrei sa mergi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa pornesc pe 17 iulie. Marea neagra - bulgaria - grecia. in grecia stau pana pe 30 iulie. pe urma trebuie sa merg 1 si 2 sa fiu in Medjugoria. Iar din nefericire posibil ca va trebui sa ma intorc in Romania pentru un job. Daca nu atunci voi continua calatoria in Croatia posibil pana in Italia Austria Cehoslovacia....si mai vedem (in functie de banuti )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...