Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

In ceea ce priveste motorul defect o sa fac poze si atunci va fi mai clar. Nici mie nu mi-a fost dat niciodata sa vad asa ceva. Palariile la 2 supape rupte complet, cea mai mare bucata de piston gasita este de 2-3 cm2, biela indoita la 90°, chiuloasa parca a fost batuta cu ciocanul, cilindrul spart pe lungime si sarit o bucata din el, In rest numai aschii si bucatele foarte mici pe care nu le poti cataloga. Si faza e ca in momentul in care s-a bulit pur si simplu a incetat sa mai functioneze, nu s-a auzit nici un zgomot suspect.

 

Motorul gasit la 600 de euro, dupa cum am mai zis era un TDM 3VD accidentat in partea din fata si era inmatriculat. Intre timp s-a vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii:

- Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite

- Drum intins, 90-110, fara forja

- Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri

Stil relativ agresiv :)

 

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, care sunt consumuri uzuale pentru un 4TX in urmatoarele situatii:

- Bucuresti, mers destul de mult in aglomeratie / crosetat masini oprite

- Drum intins, 90-110, fara forja

- Drum intins, 120-140, cu forja din cand in cand pe depasiri

Stil relativ agresiv :)

 

Multam fain!

 

Ce-i Switch, ti-ai vandut bemveul si vrei sa-ti iei TDM c-ai vazut, acum un an, ca e mai rapid decat mobra ta? :)

Nu pot sa-ti dau raspuns exact la solicitarea ta (din motive de croseta), dar al meu (cu filtru de aer stock) consuma 6,3-6,5 l/100 km in oras si 5,2-5,3 l/100km afara (viteze intre 0-140 km/h). Cu filtru de aer Pipercross consum de 6,3-8 l/100 km in oras si 5,8 -6,8 l/100 km afara (viteze 0-210 km/h). Se poate construi un set-up economic (gen Cavaleru) cu acele de la carburatoare pe pozitiile cele mai economice. Am "stat" foarte putin pe o astfel de setare pentru ca mi-a scazut consumul cu o valoare neconcludenta (circa 0,4 l/100 km in oras).

Pentru orice alte amanunte nu ezita sa ne contactezi acolo unde ti-a sugerat si Marius in postul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de consumul de ulei, si mie mi-a consumat pana am trecut pe full sintetic.

Motul 7100. Tot 10w-40.

 

PS: cine are de vanzare 1 sau 2 suruburi cu saiba si guma care prind parbrizul de carena fata. Am strans de unu si s-a dus,

Mai am nevoie de:

capacul de la vasul cu lichid de racire, si cele 2 suruburi cu distantierele care prind carena centrala/lateral de cadru.

 

Mersi.

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu bagi o intrebare si aici?

Bafta!

 

& @leaveyou

 

Nu postez si acolo pentru ca ma intereseaza o chestie megapunctuala si nu pot/vreau sa investesc jumatate de ora in asta :) Ca sa postez aici pe topic imi ia 2 minute.

 

 

Multam fain de intelegere si raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru un mers normal pana la 120km/h 4,8-4,9 % singur cu bagaje,iar cu pasager si bagaje la aceeiasi viteza cam 5,2-5,3%

si as vrea sa-mi modific saua ,daca stiti pe cineva care a mai facut la tdm :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

darian lucra bine.

 

darian lucra bine.

Nu stiam de ce o bujie da scanteie mai buna ca cealalta...

E de la fisa de bujie. Una are 5 kohm (ngk), iar cea originala 10 kohm.

Presupun ca nu e nici o problema daca rulez in conditiile astea.

 

@ottoman, am nevoie de niste piese, verifica te rog PM.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la 10, nu aveam probleme cu fisele la masina. oare difera in cazul astalalt?

 

Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca. Am vazut si topic aici, unde proprietarul se lauda ca e motorul impecabil, insa avea post cu 4 zile inainte de topic 'cumpar cutie viteze'...Asadar, printre posesorii de TDM de pe aici, vinde cineva vreun TDM, acceptabil (nu impecabil), la un pret mai modest, gen max 1400? (daca merita si ma convingeti, incerc sa ma mai scotocesc de ceva in plus...)

 

Acum inca nu sunt 100% decis daca urmatoarea va fi TDM (desi prietenei ii cam place si ei modelul, dar mi-e cam frica sa o iau pasager pe drumurile patriei - pana acum din fericire nu am avut probleme) sau vreun sv650s, zx6r, virago sau ce mai imi trece prin cap (dar asta inseamna ca renunt la pasager, ceea ce nu ar fi rau, din motivul mai sus mentionat)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai baieti, am si eu o rugaminte. Ca tot sunteti pe unul dintre topicele care le mai urmaresc ocazional, din motiv de atractie fata de TDM: in momentul de fata, caut o mobra sa manance km, ceva greu -sa stea bine pe drum, ca si pt mine (daca vorbim de touring sanatos), motor mare (cat sa duca 2 pasageri si un ghiozdanel, eventual un topcase cu o cutiuta de scule si ceva de mancare). Acum, am tot vazut TDM-uri pe bikeshop, la preturi...cam mici, gen 1100-1400eu de prin 91-93 parca.

 

Pai uite aici o mobra frumusica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun :)

 

Pai e 1700. Daca esti dispus sa dai 1400, mai negociezi un pic si, cine stie?, poate ajungeti la o intelegere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stiu, dar deocamdata nu am banutii astia... Intreabam poate gasesc ceva mai putin dotat sau pur si simplu vreun pret bun :)

Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea :burnout:

oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii

E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. :rock:

Deocamdata inca ne plimbam impreuna. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vi cu 1550 in mana-pleci pe ea :burnout:

oricum daca nu se vinde pana pe 20 septembrie intreaga, se vinde pe bucati-aviz amatorilor de piese, acte si accesorii

E un motor bun si ar fi pacat de el sa il dezmembrez dar banii de pe el insemna biletele de avion. :rock:

Deocamdata inca ne plimbam impreuna. :wave:

salutare,daca incepi sa dai motoru pe bucati si incepi la gentile laterale ma bag eu ,am un prieten cu un vstrom si nu are lateralele,sunt cumva givi??un motor bun pacat ca se dezmembreaza,cu respect :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri cineva, va rog?

http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php

Nu prea reusesc sa imi dau seama, dar ala nu e stutul de la golire de la carburator?

 

Apropo, de astazi sunt si eu coleg cu voi. Ieri am achizitionat un TDM din '91. De la pitesti. Peste 750 de km intr-o zi facuti cu un diesel si TDM-ul. Vreau sa zic ca am ajuns acasa cu un zambet pe moaca mai ceva ca omu' verde asta: :grinbandit: Foarte impresionat de motocicleta asta. Proprietarul mi-a aratat si dat facturile de service, in valoare de cam 600eu: schimbat distributie, baterie, etc. Motoreta a costat 1150 eu si am negociat fix...12 lei. Aspectul un pic neingrijit, insa motorul pur si simplu toarce, iar tot ce tine de tehnic pare in stare f buna. Prima mobra cu adevarat mare pe care m-am suit. Mi s-a parut brutala la inceput, dar in 5 minute ne-am invatat unul cu celalalt. Franele foarte bune, putere mai mult decat rezonabila, ciclistica incredibila (la 230 de kg sau cat are, se lasa incredibil de usor de curbe), cutia f precisa, insa cam zgomotoasa in primele trepte mi se pare (e normal?). Mananca km cu o pofta de nedescris. Poate aici e de vina si proprietarul actual (eu) care dupa o lunga perioada de absenta pe DN-uri si autostrazi, are un chef incredibil de plimbari :moto: (nu se pune plimbarica de 400km+ pe un 125cc care a fost un chin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri cineva, va rog?

http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php

 

Ala nu e stutul de golire.

Cele de golire se afla pe partea exterioara a carburatoarelor.

Din cate tin eu minte, cele de pe interior sunt infundate, nu au nici un rol.

 

Apropo, daca vi s-au intarit furtunele de golire de la carburator, am de vanzare de pe louis 2 bucati, la reducere de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stutul din interior are o teava care intra in corpul carbului si nu e infundata. Prin teava asta se egalizeaza presiunea din camera plutitorului cu presiunea atmosferica. Eu nu inteleg de ce scuipa niste benzina pe acolo cand zgaltai de motor. Si la voi face la fel?

 

De aruncat nu arunca mult pentru ca am facut consumul si la un mers destul de alert a iesit 4,41% la un total de aproape 600 de km.

 

@Flavius: ce lungime au furtunele si care e pretul?

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, acum imi amintesc cum e pe interior, nu le-am desfacut de ceva timp...

E ok, daca zgaltai de ea sa curga pentru ca ajunge la stutul ala de supraplin.

Daca iti raman cuiele blocate pe deschis si iti intra multa benzina, o sa iti curga prin acel stut de care zici tu.

Verifica si nivelul benzinei din carburator. Cred ca trebuie sa fie 7 mm peste linia marcata.

Daca nu ai nivelul bun, trebuie desfacut si reglat plutitorul/plutitoarele.

 

furtunele cred ca erau 3 euro bucata, si lungimea era de 0.8 metri parca.

Ajung acasa si ma uit, eventual fac si o poza.

Nu sunt din plastic ca cele originale, sa se intareasca si sa se stranga in timp.

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi curge cine stie cat, doar imi scuipa si dupa ce opresc mobra miroase a benzina. Acum i-am pus un furtun si pe jos ajung maxim 2 picaturi de benzina.

 

Cuiele inchid bine. Nivelul de benzina din camera de nivel constant se poate deregla singur? Eu nu am mai umblat acolo din martie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepand de azi pana la sfarsitul lunii sept se deschide lista de piese ptr tdm. Motorul il stiti sau daca nu gasiti detalii in linkul din semnatura.Daca pana la sfarsitul lunii se anunta suficienti doritori astfel incat sa merite -Gheonoaia se transforma in donator de organe si la 1 oct ma apuc de dezmembrat.Puteti trimite cererile pe pm sau pe anuntul de vanzare si va raspund cu preturi.

 

Deci duceti vestea mai departe printre tdm-isti :friends:

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...