Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce pret?

 

are cineva idee ce culoare trebuie sa fie firele?

3 albe, unu rosu si unu negru separat de mufa?

1994

 

Salut ! Ti-am trimis PM.

 

Salutare!

Vreau sa îmi pun si eu motocicleta pe "picioare" (roti) si am nevoie de 2 discuri de frana fata noi, sau bune daca are cineva...daca aveti idee de unde pot sa le iau mai ieftin. Merci fain tare! Asfalt uscat!

» Post actualizat in 22 Feb 2015 18:06

P.S. Modelul de motor e 3VD din 1991. Merci tare!

 

Cea mai mare investitie (sau cheltuiala) pe care am facut-o pana acum cu TDMul - discurile de frana.

Anul trecut am ramas fara un disc, la propriu - s-a subtiat si s-a deformat pana la inutilizare. Cand am vazut cat costa discurile noi, am cautat second. Se potrivesc de la Thundercat, FZS, R6 prima generatie, etc. Am luat doua discuri care aratau ca noi, n-aveau pic de uzura. Le-am montat fericit si la prima frana m-am intristat - frana in suturi de abia ma tineam pe mobra. Am anulat pe rand cate un disc, ma gandeam ca macar unul dintre ele o fi drept. Dar n-am avut nici macar atata noroc, ambele erau ondulate. Asa ca am luat discuri noi, NG, calitate foarte buna. Pretul pentru TDMisti este de 1400 de lei perechea. Ma rog, eu am cheltuit 1700 in incercarea de a gasi o solutie mai ieftina.

La cat de scumpe sunt discurile noi recomand achizitionarea lor la mana a doua numai cu proba inainte. Pe neve nu voi mai face astfel de achizitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai bine cred ca se iese daca se ia ceva wave.

Eu am dat pe niste modele de la braking,la gsxr,400 e

Pai buna treaba!, mai pui ceva si iesi jumate pret tot motoru , daca totusi se gasesc second hand si exista posibilitatea sa fie problema cu ele , nu sar putea rectifica la freza ? si tot mai scapi cu ceva bani in buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai buna treaba!, mai pui ceva si iesi jumate pret tot motoru , daca totusi se gasesc second hand si exista posibilitatea sa fie problema cu ele , nu sar putea rectifica la freza ? si tot mai scapi cu ceva bani in buzunar.

Nu se rezolva asa usor la freza.

Sa nu mai zic ca poate exista jocuri in nituri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Exista si pana acum,sub numele de triumph:P

Tiger-ul 1050 sau 1150 e un pic peste,la putere si ciclistica

 

Am dubii destul de mari la capitolul ăsta. Tiger-ul de 1050 cmc (nu 850, cum are MT) are cu vreo doi căluți mai puțin. Cinstit, la nivel de ciclistică mi s-a părut mult sub MT-09, dar, probabil, asta ține deimpresiile fiecărui motociclist în parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dubii destul de mari la capitolul ăsta. Tiger-ul de 1050 cmc (nu 850, cum are MT) are cu vreo doi căluți mai puțin. Cinstit, la nivel de ciclistică mi s-a părut mult sub MT-09, dar, probabil, asta ține deimpresiile fiecărui motociclist în parte.

De cuplu ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul este mai mare la Tiger.

Dar nu mi se pare că fusese pus în discuție.

Oricum, nu contează părerea mea, dar cred că-n momentul de față producătorii serioși de mobre se află la niveluri tehnologice destul de apropiate. Iar firme cu experiență în domeniu de 60 de ani (Yamaha) sau peste 100 de ani (dacă punem la socoteală și vechea firmă Triumph) sunt capabile să ofere produse de încredere. Iar ca să te pronunți per total asupra unei motociclete, trebuie să ai tu, ca motociclist, o experiență vastă, ceea ce nu prea e cazul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul este mai mare la Tiger.

Dar nu mi se pare că fusese pus în discuție.

Oricum, nu contează părerea mea, dar cred că-n momentul de față producătorii serioși de mobre se află la niveluri tehnologice destul de apropiate. Iar firme cu experiență în domeniu de 60 de ani (Yamaha) sau peste 100 de ani (dacă punem la socoteală și vechea firmă Triumph) sunt capabile să ofere produse de încredere. Iar ca să te pronunți per total asupra unei motociclete, trebuie să ai tu, ca motociclist, o experiență vastă, ceea ce nu prea e cazul meu.

Idem.

Doar pe Daytona m-am dat,care e ss si nu prea pot sa zic decat ca are cuplu mare de jos.

Legat de motoarele in 3 cilindri,Yamaha a incercat in trecut sa faca ceva modele folosind un asemenea motor.

Triumph in schimb,numai asta a folosit,exceptand cateva modele care au 2 cilindri.

Cand vine vara m-as duce sa fac un test drive cu tracerul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumph in schimb,numai asta a folosit,exceptand cateva modele care au 2 cilindri.

 

Pana sa descopere varianta in 3 cilindri, au facut si ei motoare 4 in linie - in afara de 2 paralel care sunt dintotdeauna la ei (Bonneville, Thruxton, Scrambler, Triton, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, tocmai am primit pompa de benzina electrica de pe un R1, si ma tot gandesc daca sa o leg printr-un releu sau cum scrie pe carpe tdm direct de un fir care vine din kill switch si merge in nu stiu ce releu.

pompa consumand putin curent. Va rog niste pareri.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de un + si un -. Legi la baterie (sau vezi la panou un + mai gros sa ai ~12V cu mobra pornita) si dupa prin contact tragi un + pe 12v care are curent doar cand e pus contactul si e mobra pornita. Asta e firul de semnal pt. releu. Catre pompa va pleca + si - de care vorbeam la inceput. Releul e unul standard de alarma auto (http://images3.okr.ro/serve/auctions.v7/2013/feb/20/e7e4901083d28a2188a2fa7085fc9ee6-2072632-700_700.jpg)

 

dupa cum te exprimi cred ca esti la inceput cu electrica (nu e o rusine, toti am plecat de la acelasi nivel) si daca nu ai rabdare sa faci lucrarea, roaga un electrician.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, tocmai am primit pompa de benzina electrica de pe un R1, si ma tot gandesc daca sa o leg printr-un releu sau cum scrie pe carpe tdm direct de un fir care vine din kill switch si merge in nu stiu ce releu.

pompa consumand putin curent. Va rog niste pareri.

 

Multumesc

 

daca pompa vacuumatica functioneaza si nu iti face probleme, nu o schimba cu cea electrica. nu are sens, pompa electrica te ajuta cand ai ramas in pana prostului sau nu ai fost in stare sa schimbi robinetul de benzina in mers de pe on pe res. m-am gandit si eu de mai multe ori la aceasta modificare si pana la urma am renuntat sa o mai fac. stiind ce consum am la mobra imi estimam de km pot efectua pana sa ajung la rezerva folosind tripul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sunt la inceput. Am vazut pe forumurile straine ca au alimentat pompa de la "+" direct in panoul de sigurante pe o siguranta de 10A, fara releu pt. ca pompa absoarbe 0.7 amperi (nu stiu daca ma exprim bine).

Se poate sa fie pompa de doar 8.4 W?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...