Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Multumesc, macar asta e mai finut fata de alte modele pe care le-am vazut.

Gasesti si altele daca vrei,doar sa cauti ceva.

Am vazut la unii care isi fac ei acasa sudate :crack:

Totusi e motocicleta cat de cat versatila nu tractor de arat pe camp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://shop.sw-motech.com/en/4052572011669.htm

E intradevar scump,dar cred ca face treaba.

produsele de la sw motech sunt intradevar de calitate.

Tdm-ul oricum are o buba,avand carene prea scoase in exterior

am dat cu carenele de pamant si de asfalt.

au rezistat remarcabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

produsele de la sw motech sunt intradevar de calitate.

am dat cu carenele de pamant si de asfalt.

au rezistat remarcabil...

Modelul tau era facut tanc...

Astea noi sunt plastice subtiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti si altele daca vrei,doar sa cauti ceva.

Am vazut la unii care isi fac ei acasa sudate :crack:

Totusi e motocicleta cat de cat versatila nu tractor de arat pe camp

Apropo de tractor si mobra , sa va zic in cateva cuvinte o faza tare pe vremea cand ma uitam pe geam dupa mobre eram copil.

Pe strada la noi trecea un nene tot timpul cu un simson original de pe vremea razboiului , habar n-am de unde il avea dar el il folosea la camp , mergea cu el si cara in atas saci cu cartofi sa rude pentru fasole , tot ce i trecea prin cap omu se folosea de el ca de un tractor , si mergea saracu motor vaii , eu tot ziceam la taicameau ca se va opri motoru ala ca asa mi se parea ca era in 4 timpi , la care taicamea mobrist vechi de pe vremea cu carpati zice : nu te teme ca motoarele alea nu se opresc.

Dupa o vreme il vad din nou pe strada si il vedem cu se chinuie cu motoru abia mai merge , zic gata de el ! se opreste rupe un bat si scormoneste el intre aripa si roata , adica ce sa vezi frate , atat noroi a adunat acolo ca a blocat roata :crack: a curatat noroiul uscat ia dat o pedala si dus a fost , dupa ani de zile luasem imprumut si eu un simson mai sic sa repar cate ceva la el si omu m-i la lasat vreo saptamana si eram fascinat cat era de vechi si cu mergea .

 

 

Scuzati daca v-am plictist :peace:

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care mi-au raspuns in legatura cu pompa de benzina. Amicul meu a comandat intr-un final de pe e-bay, deci problema e in curs de rezolvare. Dupa ce o inlocuim o sa va spun daca ea era de vina pt. faptul ca am gasit carburatoarele goale si bujiile albe.

Asfalt uscat si numai drumuri frumoase, tdm-isti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Come to the dark side.

We have cookies and low fuel consumption :crack:

 

:D Nu te contrazic. Nu se stie niciodata, mai ales ca se gaseau niste 900-uri la preturi bune zilele trecute :P Dar nu e momentul acum, cred.

Revin cand am vesti despre pompa aia. Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat pana acum,dar mai intreb inca o data:

Care a folosit 7100 in tdmul de 900 si poate sa zica ce pareri are despre el.

Pana acum,in toate mobrele avute am folosit doar tipul asta de ulei si am fost foarte multumit.

Auzisem ca au fost cazuri in care a patinat ambreiajul sau alte povesti dastea.

Oricum nu le cred,asa ca veniti cu ceva real :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca v-au tihnit cozonacii, drobul si ouale rosii, TDM-isti!

Am inlocuit pompa de benzina cu una noua, de pe e-bay. Pornit, iesit in proba, intors cu ea impinsa. Se pare ca releul care alimenteaza pompa e de vina. Sau asa cred... :(

Cu contactul pus, trebuie sa am curent pe pompa? Ca nu este. Pompa nu se mai aude lucrand cand pui contactul.

Este releul de vina? De unde iau altul?

Multumesc.

 

L.E. Sunt foarte pe dinafara cu partea electrica, asa ca nu ma jigniti daca-mi explicati ca la prosti.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy imi pare rau ca nu stiu ce sa iti raspund dar ma bag si eu cu ale mele.

 

am un tdm din 97 pe care l-am tinut 2 ani pe bară. Avea dinainte niște probleme dar nu fatale, cand l-am bagat la iernatul cel lung mergea. Acum cum o mai fi... Cel puțin a stat la loc uscat, nu afară și nu pare să fi ruginit pe niciunde. A fost asa ca un blestem de cand l-am luat, pe langa ca l-am luat cu niste probleme (discuri ovale, furca cu probleme), am facut cu el doar 200km dupa care au venit altele multe pe capul meu.

Am incercat mai demult sa ii scot bateria ca sa o schimb, n-am reusit, a ramas acolo atarnata.

Zilele astea il scot din barlog si il duc la țară, vreau sa il fac project-bike. Sper sa ma descurc sa il aduc la plutire, daca nu... oi vedea.

 

Pe lista mea de cumparaturi de noob, am pana acum: baterie, ulei, filtru ulei, bujii. (EDIT) lichid de frana, de racire.

 

Vreau să ii dau rezervorul jos si sa il curat, a stat plin cu benzina pe jumatate si probabil ca a ruginit pe interior.

Este posibil sa fie nevoie si de membrane noi la carburatoare, adica sa se fi crapat astea de la nefolosinta?

La ce altceva sa ma uit/ce ar mai trebui poate inlocuit?

Mi s-a parut ca merge destul de greu impins, poate rulmentii..

Editat de rayman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zappy - vezi ca in manualul suplimentar pentru 4TX 99-01 ai o sectiune de troubleshooting pentru pompa de benzina.

 

In print screen e pasul pentru verificarea releului.

post-9261-0-17648200-1429071638_thumb.jpg

 

Oricum, urmand pasii de acolo, ii dai de cap.

 

@rayman - motorul merge greu acum de la presiunea scazuta si de la etrierii blocati. Cel mai probabil va trebui sa cureti si etierii cu constiinciozitate. Rulmentii nu au de ce sa se blocheze de la stat. Ei se strica de la lipsa de ungere si, implicit, incingere. Ori, stand, nu au de ce sa nu fie unsi si sa se incinga. :)

 

Pe langa ce ti-ai programat, pentru un motor statut o sa mai ai de lucru la carburatoare. Nu cred ca au crapat membranele, dar sigur trebuie bine curatate. Trebuie sa verifici toate furtunurile de cauciuc - aer, benzina, etc. Astea crapa.

In plus, probabil furca o sa curga in momentul in care o sa incepi sa mergi cu ea. Acum simeringurile nu par sa aiba nimic, dar cand o repui in utilizare isi vor da in petec. La furca o sa ai nevoie de simeringuri, ulei si setul de cuzineti.

La fel, o sa ai nevoie de cauciucuri noi. Dar asta abia cand e de mers cu ea o sa-ti dai seama.

Si multe altele neprevazute si greu de prevazut. Un motor care a stat doi ani e o cheltuiala mai mare decat unul cu care s-a mers in aceeasi perioada. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://m.imgur.com/M2OTjav,FcGnjg2,yUuCLGw,RR9hypK

Poze cu ursul scos din bârlog.

 

Mulțumesc pentru sfaturi! Am schimbat baterie, ulei și filtru (uleiul vechi era ca păcura), golit rezervor și schimbat filtrul de aer.

În airbox era o praf și ceva ce părea ca un nisip fin. Carburatoare în schimb nu arătau rău. Am curățat bine Airbox-ul și în final a pornit fără mari ifose.. Se aude rotund și TRAGE nu gluma. Clar mai bine decât înainte. Deci e foarte bine pană acum.

Am în continuare de curățat etriere, schimb lichid frână și antigel. Furtunasele nu par crăpate.

Am uitat sa iau sprei pt curățat și uns lanț, i-am dat cu niște wd40 temporar.

 

Furca nu a curs încă dar nu o ignor. Trebuie sa aflu dacă este ceva ce as putea face eu. Probabil peste o săptămână ca acum nici nu am luat ce trebuie.

» Post actualizat in 16 Apr 2015 09:09

La ce rpm e relanti la cald?

Editat de rayman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

1) vand suport topcase ( doar bratele fara placa ) Givi monorack . Se potrivesc la TDM. Pret.... habar nu am


post-12078-0-83769500-1430065816_thumb.jpgpost-12078-0-36192100-1430065842_thumb.jpg

 

 

2) Schimb topcase Givi monolock ( volum mic o singura cheie, stare buna, placa de prindere ) cu similar monokey ( fara placa)

post-12078-0-06950700-1430065941_thumb.jpgpost-12078-0-56677800-1430065968_thumb.jpgpost-12078-0-63942900-1430066014_thumb.jpg

 

 

la un moment dat au fost asamblate impreuna /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=948494

/index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/?p=3510026

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...