Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimbul din treapta 1 in treapta a 2-a este de cele mai multe ori foarte urat... CRRRANK! La fel si 2->1. Speram sa se amelioreze problema odata cu schimbul de ulei. Uite ca nu... Maine ma duc intr-o tura mai lunga si o sa incerc sa prind cazurile in care nu face asa, ca nu face intotdeauna.

 

Si la voi se manifesta la fel?

tdm 850 4tx, 1997.

 

edit Sorry TDMANDI ca ma bag, nu stiu cu cricul

Editat de rayman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine devenise chiar enervant si dureros pt degetul mare de la piciorul stang.. sti tu cu ala schimbam vitezele.. eu am schimbat frumusel placutele de textolit si minune nu mai troncane. Dar trebuie sa vezi daca mai intinzi cablul de ambreiaj poate mai ai totusi viata in ele si nu s-au uzat.... deci incearca sa reglezi cablul de ambreiaj sau daca nu merge schimba macar placutele de textolit din ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul?

Decat nimic,pune si dala pana ajungi acasa,dar dupa fa-i schimbul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare foarte dubios ca după 200 km nu mai apare nimic... Să se fi stricat pompa de ulei?... Ok, iau niște full sintetic.. Fir-ar a naibii...

Daca se strica pompa ar cam trebui sa fi avut si becul de ulei aprins in bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca 4tx este specialist in a se juca cucu-bau cu uleiul la fereastra.

Numai Leaveyou de cate ori mi-a povestit pataniile cu uleiul le-am pierdut sirul.

Cum ai verificat? In mod normal se face la cald la 5 min dupa ce a rulat un minim de 10minute. Mentionez ca sa nu sara carcotasii la jugulara mea ca aceasta este procedura de la 3vd, dar avand in vedere ca este vorba de aceeasi constructie a motorului in mare cred ca se poate aplica si la 4tx.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help..iar mi-a făcut-o... Ferestra pentru verificarea uleiului e goala. Am verificat astăzi mai devreme uleiul și era la jumătatea ferestrei!!!...Asta înseamnă acum 200km. Pe cricul central și la cald. Acum tot la cald, tot pe central e goală! Mai ml am 250 km pana acasă, pot sa completez cu ulei de mașină să pot ajunge?? Sau aluneca ambreiajul?

 

Lasa-l sa mearga la ralanti un minut si vezi daca apare ulei. In ture dispare uleiul de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lăsat-o. Vorba lui Cavaleru, a jucat cucu-bau. Deci după ce am completat cu 250 ml, am mers 5km și era plin sfertul de jos. Apoi după încă 50km era la jumătate. Apoi peste alți 70 iar era foarte scăzut. Toate verificările făcute la cald, după ce a mers la relanti 1-2 minute. Ceea ce m-a speriat a fost că în 200 km de la verificarea de ieri arata gol... Cuplat cu faptul ca mi s-a părut ca nu merge ok - motivul pentru care am și verificat așa pe noapte! In mintea mea obosită era aproape clar ca am o problema mare. După asta a mers bine pană acasă.

 

Mulțumesc pentru sfaturi!

 

Altfel, ieri am făcut cam 650 km. M-a deranjat foarte tare vântul. Pe lângă ca bătea din lateral, parbrizul ala face mai mult rău. Am mers uneori în picioare pentru răcorire și era așa liniște! Apoi mă așezam și... Grlbhghbgrl... Îmi arunca foarte mult aer în piept/gât/cască. Super obositor.

Mă gândeam să îl scot să văd cum e fără.

Editat de rayman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

am o problema ciudata ... vi s-a intamplat sa aveti impresia ca va trage ghidonul din mana?

adica merg incet si iau usor stanga draeapta de ghidon si parca brusc pleaca ghidonul in parte aia ...

am verificat presiunea in roti (cam mica ) dar tot parca mai trage

or fi rulmentii de la jug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

am o problema ciudata ... vi s-a intamplat sa aveti impresia ca va trage ghidonul din mana?

adica merg incet si iau usor stanga draeapta de ghidon si parca brusc pleaca ghidonul in parte aia ...

am verificat presiunea in roti (cam mica ) dar tot parca mai trage

or fi rulmentii de la jug?

Cand dai peste gropi la viteza mica(40-50) simti trepidatii in ghidon?

Din ce povestesti,rulmnetii ar parea sa fie.

Oricum nu e stres caci se rezolva cu 150 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da trepidatii

 

si parca joaca ghidonul inainte si inapoi.. cand stau pe loc nu se simte nimic :dropsmilie: si chiar suspendata (am pus pe cineva sa traga de ia cat o tineam eu pe cric asa intr-o parte ) nimic nimic

dar in mers zici ca este posedata...

merci gbv am dat comanda de rulmenti.. dupa ce ii pun o sa ma :bike-037: :bike-037: bucur din nou de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da trepidatii

 

si parca joaca ghidonul inainte si inapoi.. cand stau pe loc nu se simte nimic :dropsmilie: si chiar suspendata (am pus pe cineva sa traga de ia cat o tineam eu pe cric asa intr-o parte ) nimic nimic

dar in mers zici ca este posedata...

merci gbv am dat comanda de rulmenti.. dupa ce ii pun o sa ma :bike-037: :bike-037: bucur din nou de ea

Daca te uiti de jos in sus se vede urma de unsoare pe langa cadru?(ma refer acolo unde sunt bagati rulmentii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu dacă toate fac asa (asa am banuit) ,dar și a mea face. Rulmentul de jug a fost schimbat f recent. Practic la viteze mici, de parcare, ghidonul vrea sa tragă singur în direcția în care îl îndrept, fie stânga sau dreapta,astfel încât trebuie să depun efort conștient ca sa îl țin, sa nu bracheze 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rayman verifica totusi presiunea in roata fata. Cava imi cunosc destul de bine mobra ... mai am un pic si facem trei ani impreuna. Cauciucurile sunt relativ noi. Cam 30 40 % uzura si dot 2012 . Pana acum nu a facut asa ... poate nu este chiar rulmentul de vina . Dar totusi este 3vd cu o vechime frumoasa 92-2015 => 23 de anisori .. nu cred ca a schimbat vreunul din cei 2 posesori rulmentii aia. Nu au schimbat ei lumanarile alea bulbucate din faruri sau etrierii stoc ce sa mai zic de rulmentii din jug. Bine nu schimbi pana nu de strica .. dar totusi sunt 23 de primaveri trecute peste motorisca asta asa ca o schimb rulmentii de la juguri ca nu cred ca stric ceva... da mai bine as baga benzinica si km dar asta este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man galma poate sa apara peste noapte vorba vine, de la o groapa sau ceva. nu conteaza ca ai anvelope noi sau vechi...

 

etrierii stoc sunt etrieri puternici, intretinuti corespunator vei fi mereu multumit de ei.

 

probabil ca rulemtii aia au ajuns la capat de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptomul ăsta (cu ghidonul care se duce în direcția înclinării) este dat de pneul față care nu are presiunea corectă (2,3-2,4 bari la 4tx și 5PS. La 3VD este mai mică presiunea, nu știu exact, dar cred că 1,8-2,0 bari).

Ca să vezi dacă rulmenții de jug au joc, ții roata față în aer (suspendată sau susținută de jos, cu cric) și miști ghidonul pe toată cursa lui. Dacă au joc rulmenții, de-a lungul acestei curse (de la stânga la dreapta și invers) vei găsi zone în care ghidonul se va mișca mult mai greu sau vei simți că ”agață” pe un anumit sector.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Am un TDM din Germania pentru piese . Are motorul bulit. Daca are cineva nevoie de piese , ma poate contacta,

 

Ca accesorii : sidecase-uri cu suport la 270 euro HEPCO , cric central(cred ca tot HEPCO) la 90 euro , indicator treapta la 100 lei , alarma la 100 lei etc.

Motocicleta nu a fost accidentata.

post-10285-0-12857200-1440073907_thumb.jpg

post-10285-0-24927300-1440073919_thumb.jpg

post-10285-0-30240200-1440073935_thumb.jpg

post-10285-0-99486300-1440073936_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...