Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Robert, fii fara grija si eu tot incepator am fost cand mi-am luat TDM 3vd. inca imi e dor de el chiar daca am acum in garaj TDM-ul 900.

 

folosit cu cap e o motocicleta usor de utilizat zilnic in Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-ne cat, ce, de la cine :) si cateva poze sa ne clatim ochii.

Cavalere, daca esti nostalgic dupa 3vd, vinde-ti motorul (Zoly Veres tot cauta) si revino la vechea pasiune. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu, categoric :) cred, mai degraba, ca lui Cristi ii lipsesc plimbarile cu TDM-ul, ca si mie, de altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Sunt si eu fericitul posesor de Yamaha TDM850 4tx '99. si vreau sa va spun ca imi place muuult cum se comporta. Sunt multumit de ea doar ca mai trebuie un pic aranjata pentru ca are deja 54.000 de km (reali) si cere putina inviorare.

Vreau sa va intreb cateva chestii importante pe care nu le stiu si pe care nu le-am intampinat la cealata mobra pe care o am (Transalp 650V '01)

 

1. Cum se scoate tot uleiul din motor? ( am citit manualul si sunt 3 pasi simpli: incalzira motorului, desfacerea busonului principal + scoaterea filtrului, si punerea noului ulei )

dar se intampla ceva, nu iese tot uleiul care ar trebui, respectiv 3.6 litri care ii spune manualul ca ar trebui incoluiti... ce am omis?

 

2. Am tot auzit ca motoreata asta este predispusa la ovalizarea viborchenului, pe OLX exista modele la dezmebrare din cauza asta !? MIT sau ADEVAR?

 

3. Aveti idee raportul intre nr de km - fiabilitate? Gen: "La 60.000 in conditii normale motoarele-s gata" sau "dinpotriva duc pana la 150.000" :))

 

4. Bateria se scoate doar prin demontarea amortizoului central?

 

Motocicleta a fost luata de la un pasionat care a intretinut-o, suna ok, merge bine, porneste la sfert. dar va intreb toate acestea pentru ca vreau sa-i ofer cea mai buna intretinere in continuare

 

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Sunt si eu fericitul posesor de Yamaha TDM850 4tx '99. si vreau sa va spun ca imi place muuult cum se comporta. Sunt multumit de ea doar ca mai trebuie un pic aranjata pentru ca are deja 54.000 de km (reali) si cere putina inviorare.

Vreau sa va intreb cateva chestii importante pe care nu le stiu si pe care nu le-am intampinat la cealata mobra pe care o am (Transalp 650V '01)

 

1. Cum se scoate tot uleiul din motor? ( am citit manualul si sunt 3 pasi simpli: incalzira motorului, desfacerea busonului principal + scoaterea filtrului, si punerea noului ulei )

dar se intampla ceva, nu iese tot uleiul care ar trebui, respectiv 3.6 litri care ii spune manualul ca ar trebui incoluiti... ce am omis?

Langa filtru mai ai un buson - de la rezervorul de ulei. E un surub cu hexagon de 12. Si o sa iasa toti cei 4 litri. :)

2. Am tot auzit ca motoreata asta este predispusa la ovalizarea viborchenului, pe OLX exista modele la dezmebrare din cauza asta !? MIT sau ADEVAR?

Consuma ulei si, daca nu esti atent, dezvolta bataie la vilbrochen. Daca urmaresti permanent nivelul de ulei si completezi dupa nevoi, nu o sa ai probleme. De ovalizare nici nu se pune problema.

3. Aveti idee raportul intre nr de km - fiabilitate? Gen: "La 60.000 in conditii normale motoarele-s gata" sau "dinpotriva duc pana la 150.000" :))

Pe la 150.000 schimbi supape de admisie si segmenti si mai mergi inca 150.000. :)

4. Bateria se scoate doar prin demontarea amortizoului central?

Nu - desfaci pompa de frana spate si ghidajul conductei de frana si ai loc sa strecori bateria printre amortizor si cadru.

Motocicleta a fost luata de la un pasionat care a intretinut-o, suna ok, merge bine, porneste la sfert. dar va intreb toate acestea pentru ca vreau sa-i ofer cea mai buna intretinere in continuare

 

Multumesc mult.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult tare Rider

De mare ajutor raspunsul. :)


» Post actualizat in 12 Mar 2016 08:52

am omis o intrebare :(

 

Cum se verifica nivelul la ulei in cel mai corect mod?

In manual spune ca dupa ce este pornit motorul cateva minute se opreste si se verifica gemuletul de vizitare dar eu m-am dus de dimineata sa verific si cu motorul oprit peste noate uleiul era acolo la nivel. Asta ma bulverseaza, ramane pana la urma uleiul sus sau coboara in baie dupa mai multa vreme?

Nu-i ingeleg sistemul deloc.

 

Poate ma poti lumina :)

 

Txs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, pt a verifica uleiul trebuie sa o pornesti, 5 minute, sau dupa ce revii de la o plimbare, o opresti, astepti 10 min, sa se aseze uleiu, dupa care tii mobra dreapta si te uiti la gemulet.

 

4TX are un obicei prost de a juca uite uleiul nu-i uleiul asa ca e bine ca la drumuri mai lungi, plimbari, calatori, sa repeti de mai multe ori verificarea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, pt a verifica uleiul trebuie sa o pornesti, 5 minute, sau dupa ce revii de la o plimbare, o opresti, astepti 10 min, sa se aseze uleiu, dupa care tii mobra dreapta si te uiti la gemulet.

 

4TX are un obicei prost de a juca uite uleiul nu-i uleiul asa ca e bine ca la drumuri mai lungi, plimbari, calatori, sa repeti de mai multe ori verificarea asta.

 

Deci asta-i metoda corecta.

 

Mersi mult Cavaleru!

 

Atasez si o poza cu noua mea mobra, poate cineva o recunoaste si-mi poate zice ceva de bine sau de rau :)

 

post-60907-0-61483300-1457786476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi, vii la Sibiu la intalnire ? :)

Nu stiu daca am mai scris,dar nu am fost si nici n-o sa vin la nici-o intalnire niciodata :crack: .

Sunt mai singuratic de fel si nu imi place aglomeratia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...