Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu doua intrebari pentru cei care au sau au avut TDM850 99-01:

 

1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc

 

2. Mai nou nu mai sta la relanti la cald, in final se opreste motorul. Parca si porneste mai greu la cald. Am observat ca daca ii trag putin socul o vreme se stabilizeaza dupa care iar nu mai sta la relanti. La rece pare ok totul. A avut cineva simptomele astea, vreo idee de la ce ar fi?

 

Ar prinde bine si o recomandare de mecanic/service din Bucuresti care sa cunoasca modelul...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am un raspuns, desi mi se pare un consum cam mare.

 

Totusi, am o intrebare: daca iti consuma 400ml/1000km, mai faci schimb de ulei? Sau doar completezi pe parcurs?

 

1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu doua intrebari pentru cei care au sau au avut TDM850 99-01:

 

1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc

 

2. Mai nou nu mai sta la relanti la cald, in final se opreste motorul. Parca si porneste mai greu la cald. Am observat ca daca ii trag putin socul o vreme se stabilizeaza dupa care iar nu mai sta la relanti. La rece pare ok totul. A avut cineva simptomele astea, vreo idee de la ce ar fi?

 

Ar prinde bine si o recomandare de mecanic/service din Bucuresti care sa cunoasca modelul...

 

Multumesc anticipat

 

1. Consum mare. Vezi sa nu ai pierderi pe undeva (baia de ulei, zona electromotorului, zona pinionului mic, etc).

2. Turatia de ralanti e cea normala? Sigur nu a ramas socul un pic deschis? Pornirea mai dificila la cald ar putea fi legata de pompa de benzina sau de compresie. E bine sa masori si valoarea bateriei (+ incarcarea).

Patrick e-n Portugalia, din pacate...Daca nu gasesti pe nimeni, poti merge, cu mare incredere, la George TNG (dezavantajul e ca locatia e langa Bucuresti si ca de George nu dai foarte usor).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patrick e-n Portugalia, din pacate...

S-a mutat de tot pana la urma? Bravo lui... living the dream! :)

 

PS: cam slabuta activitatea pe forumul dedicat... :(

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care nu frecventeaza facebook si stau in bucuresti sau in imprejurimi, luni seara iesim in oras cu Kostas. pt cei care nu il cunosc este un TDM-ist grec care ne-a onorat in trecut cu prezenta la una din intrunirile noastre.

 

vom merge La Nenea Iancu pe strada romulus nr.55 ora 19.

 

in caz ca doriti sa va adaugati grupului va rog sa ma anuntati pt a mari numarul de persoane pt rezervare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uhm care facebook ? nu am strabatut inca tot topicul :D aveti grup ceva ?

Also, ce vad la tine in poza e MRA vario touring ? cum e la inaltimea ta ? pana unde am citit eu din topic inca ai tdm 850 :))

 

900-ele il am din toamna trecuta. e misto parbrizul dar nici nu sunt foarte inalt, am 171cm

mai conteaza si casca. de curand am schimbat Arai-ul GP7 cu un Shark Explore-R si in oras merg cu prelungirea in pozitia cea mai de jos pt ca in pozitia ridicata la maxim, imi da niste turbulente aiurea daca merg doar cu ochelarii de soare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat intors din concediu cu TDM-ul.

Unii poate stiu ca eram in cautari de un 900A cu ceva luni in urma, dar pana la urma a ramas batranul 3VD.

Varianta scurta: ~ 2700 km, TDM-ul rezista :).

 

Sper sa apuc zilele urmatoare sa pun si o varianta mai lunga, cu 2-3 poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa te contrazic Cavalerule cu partea de stricat a 3vd-ului. Am avut nenorocul sa achizitionez un 3vd reparat pt vanzare (garnitura chiuloasa din clingherit, chiuloasa strensa cu 90N/m, pinionul de atac sudat de ax, etc). Abia am reusit sa aduc motorul la adevar. Acum am o problema cu carburile, imi da pe la prea plin cu nivelele date jos considerabil. Imi vine sa-mi schimb parerea despre mobra asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pot sa te contrazic Cavalerule cu partea de stricat a 3vd-ului. Am avut nenorocul sa achizitionez un 3vd reparat pt vanzare (garnitura chiuloasa din clingherit, chiuloasa strensa cu 90N/m, pinionul de atac sudat de ax, etc). Abia am reusit sa aduc motorul la adevar. Acum am o problema cu carburile, imi da pe la prea plin cu nivelele date jos considerabil. Imi vine sa-mi schimb parerea despre mobra asta...

Orice cal de curse ajunge gloaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea.... sint posesorul unui TDM 850 2001 de curand ... si m-ar interesa un crash bar....stie cineva un magazin sau cv second in tara sau tree sa comand pe e-bay....multumesc

post-88696-0-54391800-1473605511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie cineva cine produce cel mai înalt parbriz pentru 900? Eu am un MRA de aprox. 35cm , as vrea unul cu vreo 10cm mai înalt. Din cate am vazut, cel de la Givi are 40cm , dar e insuficient.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti un parbriz asa mare. Daca nu reusesti altfel, singura sansa este sa adaugi un deflector. Eu am facut multe incercari (si de parbrize, si de deflectoare) si am ajuns la concluzia ca cel mai bun este X-creen de la MRA. Iti ofera sansa atat de multor reglaje, incat n-ai cum sa nu-ti gasesti solutia care sa te multumeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti un parbriz asa mare. Daca nu reusesti altfel, singura sansa este sa adaugi un deflector. Eu am facut multe incercari (si de parbrize, si de deflectoare) si am ajuns la concluzia ca cel mai bun este X-creen de la MRA. Iti ofera sansa atat de multor reglaje, incat n-ai cum sa nu-ti gasesti solutia care sa te multumeasca.

Tu ai de la MRA cel sport sau cel touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicleta asta nu cred ca exista parbriz sport. Mai degraba unul Standard si altele Touring (de diferite inaltimi).

Al meu este un parbriz touring.

Ma refeream la x-creen , sunt 2 modele , unul sport de aprox 10cm si unul touring de aprox 15cm inaltime.Ma gandesc sa cumpar un parbriz Givi lung si sa pun un x-creen pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...