Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Ma refeream la x-creen , sunt 2 modele , unul sport de aprox 10cm si unul touring de aprox 15cm inaltime.Ma gandesc sa cumpar un parbriz Givi lung si sa pun un x-creen pe el.

 

Scuze, n-am fost pe faza!

Da, este exact solutia la care am ajuns si io : un parbriz lung + un deflector.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Ma bate gandul sa imi cumpar un tdm 900 de prin 2002 2003 2004. Asta ca pret ma refer, sa nu sara cam de 3000 de euro. Acum am vzaut ca dupa 2004 parca sunt pe injectie, nu stiu exact de cand s-a trecut la injectie pe modelul acesta. Rugamintile mele la cei care detin astfel de motoare sunt daca ma pot lamuri din ce an s-a trecut la injectie si cam care ar fi diferentele intre modelele din 2000 - 2004. Nu stiu cate modele s-au schimbat intre timp.Sunt mai ok motoarele pe injectie? Sunt de preferat sau sa caut carburatie?

Multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri.

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma bate gandul sa imi cumpar un tdm 900 de prin 2002 2003 2004. Asta ca pret ma refer, sa nu sara cam de 3000 de euro. Acum am vzaut ca dupa 2004 parca sunt pe injectie, nu stiu exact de cand s-a trecut la injectie pe modelul acesta. Rugamintile mele la cei care detin astfel de motoare sunt daca ma pot lamuri din ce an s-a trecut la injectie si cam care ar fi diferentele intre modelele din 2000 - 2004. Nu stiu cate modele s-au schimbat intre timp.Sunt mai ok motoarele pe injectie? Sunt de preferat sau sa caut carburatie?

Multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri.

Din 2002 s-a trecut la injectie,atunci cand a aparut si modelul de 900.

Ca si alegere,ia direct de 900 pentru ca modelele de 850 mai au probleme cu consumul de ulei,daca n-au fost intretinute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In popor e vorba sa nu iei prima versiune (adica 2002), ca cica or mai avea una-alta. Asta te decizi tu daca o iei sau nu in considerare (e si un sambure de adevar cateodata). Alta vorba din popor (auzita pe aici) zice sa nu iei mobra de la baietii astia, insa la fel, cauti mai multe detalii. Alfa...ceva parca le zicea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfa motor, am gasit intre timp cate ceva, nu de bine de ei si am intrebat un prieten si sfatul lui a fost acelasi... Nu de la ei. Acum incer un 2004 dar deocamdata cam putine oferte pana in 3000 de euro si mai mult nu am de unde sa dau. Am vorbit cu cineva sa probez un 850 sa vad pozitie cam cum trage sau daca vibreaza... Si altele. Nu sunt foarte hotarat si de aia as vrea sa testez inainte sa ma duc cu banii la o vizionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De curand am achizitionat o YAMAHA TDM 850 4TX din 1996. Motocicleta a stat pe bara mai bine de un an de zile si inainte de asta scopul ei a fost de a merge... fara prea multe comentarii (estetic nu e chiar roz situatia).

Asadar, apelez la ajutorul vostru si la experienta voastra in acest model.

 

In momentul de fata, am pus de un schimb de ulei, de o baterie si de un ghidon nou (cel vechi era stramb, cel mai probabil in urma unui accident violent).

Mai e mult pana departe si ca sa ajung departe ... imi lipsesc cateva piese:

 

Am cautat in manualul tehnic si s-ar parea ca la prima vedere imi lipseste un Drive sprocket cover, capacul de pe stanga din spatele oalei motor. Aveti idee de unde as putea gasi unul SH in stare buna?

 

Mai mult, nici saua nu arata prea bine. Cineva a retapitat-o si ... ar trebui retapitata sau chiar schimbata. Cam pe la cat ar trebui sa gasesc o sa de schimb sau sa o retapitez pe aceasta? As merge totusi pe schimbare pentru ca actuala are si clema de prindere pe rezervor deteriorata.

 

Apoi, mobra ar trebui revopsita complet, rearanjate carenele si curatat / schimbat farul (e chioara cu tot cu becuri noi)

 

Momentan... e cam Cenusareasa ... sper totusi ca in primavara sa o scoatem Printesa.

 

Asfalt uscat pentru ce a mai ramas din acest sezon si sa speram ca si urmatorul sezon va fi la fel de insorit ca cel din 2016.

 

Cele bune,

 

Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu despre ei pt ca am 5 colegi care si-au luat motociclete prin intermediul lor. Deocamdata in zonele de unde aduc ei cel mai ieftin tdm 900 este 2500€ deci m-ar ajunge 3050€, asta daca nu mai negocieaza ei la pret.

In alta ordine de idei a aparut ceva nou pe olx, este o firma din ploiesti. Stie cineva ceva de ei?

Yamaha tdm900 2999e

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm900-2999e-ID74pLm.html

» Post actualizat in 29 Sep 2016 07:15

Firma este flymoto din ploiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ambele par ok. Stiu doua persoane care au cumparat de acolo si motociclete erau in stare foarte buna, si astea doua arata iarasi destul de bine.

Cea gri are si seaua modificicata din ce observ si este si 2003 care are cateva imbunatatiri (aprindere automata far, si alte componente)

Din 2004 s-a pus si CIP pe cheie si s-au schimbat arcurile la amortizorul fata, plus ca s-au rezolvat si restul de mici probleme pe care le mai aveau modele 2002 si 2003.

 

De cei din Ploiesti nu stiu nimic, dar motorul nu arata rau.

 

Spor la cumparat!

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flymoto stiu ca aduceau motorase decente, bani ok. 99% tot erau cu cei 30 de mii km, insa in afara de detaliul asta, baietii pareau seriosi si nu am auzit lumea sa aiba probleme cu ei. Motomus nu are nimic sa iti placa? Dar chiar daca au, trebuie vizitat si uitat la mobra bine, am auzit de 2 TDM-uri de la ei cu probleme la intinzatorul de distributie, inlocuit ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce probleme frecvente aunt la modelele din 2002?

» Post actualizat in 29 Sep 2016 08:36

*sunt

Intinzatorul de la distributie si tps-ul.

Dar asta se poate verifica in reprezentanta doar cu seria cadrului.

Eu am facut-o ca sa scap de o grija

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

Domnilor posesori de TDM dati-mi o mana de ajutor.. .Am nevoie de o carena fata stanga pentru TDM-ul meu de 850 (an 96 , 4TX).Daca cunoasteti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari sau ma puteti indruma catre un comerciant as ramane dator .Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la care s-ar adauga alternatorul.

Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu.

Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la care s-ar adauga alternatorul.

Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu.

Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape.

» Post actualizat in 02 Oct 2016 08:05

Din motiv de racire deficitara?

Unii mai folosesc ulei panarama,spre exemplu:5100.

Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copilasi... daca stiti pe cineva de vrea un tdm dati de stire :) stare buna, gume bune, are de toate ( scut, crashbar, handguard, proiectoare, priza 12 v + voltmetru, ungator de lant...ceva piese de rezerva, etc ) bate spre 50.000 de km . negociabil functie de echipare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta

Yamalube nu e rau, multi il folosesc. Luasem si eu de-un schimb de la Cava pt. TDM, dar nu a mai ajuns in moto (desi am mai schimbat 2 de cand il luasem de la el). Asa ca... l-am bagat in Corsa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat in manualul tehnic si s-ar parea ca la prima vedere imi lipseste un Drive sprocket cover, capacul de pe stanga din spatele oalei motor. Aveti idee de unde as putea gasi unul SH in stare buna?

 

Mai mult, nici saua nu arata prea bine. Cineva a retapitat-o si ... ar trebui retapitata sau chiar schimbata. Cam pe la cat ar trebui sa gasesc o sa de schimb sau sa o retapitez pe aceasta? As merge totusi pe schimbare pentru ca actuala are si clema de prindere pe rezervor deteriorata.

 

Sal!

 

Din ce stiu eu, la Cava ai putea gasi piesa pentru motor (cred ca mai are un motor relativ complet). Ambulanta Moto - 0724 228 200

Eu am o sa in plus, recent retapitata si nefolosita, dar fara macanismul de prindere pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...