Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am luat vsystem. Esystemul e dublu la pret. Si asa, 650 ron. Oricim, mi se pare foarte ok. L am reglat cum specifica ei, si nu improasca sau altceva. Am tot oprit, la o ora cate o pauza, lantul era uns uniform, fara manjeala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ceva operatiuni, am reusit cu proiectoarele.

 

Cu ocazia asta am schimbat si bateria, si am trecut prin releul #1 priza de 12V si incarcatorul de GPS.

 

Pentru proiectoare am pus 2 relee:

- #1: pentru angeleyes comandat de becul de pozitie fata

- #2: comandat de becul de pozitie fata+ intrerupator, pentru highbeam/lowbeam/strobe

 

Inca nu am facut proba in trafic, dar in garaj pare ca lumineaza bine :).

Si curentul consumat era undeva la max 2-3A.

 

Poze, in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte usor de instalat Scottoilerul. Mai greu e sa te decizi cum sa faci traseul si ce fel de montaj sa alegi pentru capatul de la roata. La primul TDM mi-am facut singur toata povestea si in weekend urmeaza sa-mi montez si pe noul TDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit gaura existenta din bascula si cu kitul de montaj cu care vine in pachet pentru montarea capului de ungere. la mine montajul este facut altfel, un pic mai grosolan dar la fel de eficient, eu am in plus si rezervorul auxiliar care iti asigura o rezerva suplimentara de ulei fara sa mai cari sticluta de ulei dupa tine.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este radiatorul subdimensionat. Eu cand intru in oras la primul semafor porneste ventilatorul, asa ca mi-am pus buton separat. Cand am intrat in oras l-am pornit si nu sare apa pe indicator de jumate. Il opresc cand ies din oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, ne bucuram ca ai revenit la TDM :)

 

Vlad...eu? :laugh:

 

 

Azi am petrecut vreo 8 ore cu negresa mea. I-am schimbat filtrul de aer si bateria si am curatat-o cu toata placerea. Mi-am dat seama si de ce am putut negocia asa bine la pret: a fost ultra jegoasa. Stratul de praf arata ca la o motocicleta care a stat in garaj vreun an, dar asta a fost cea mai mica problema. In zona lantului si imprejurimi e stropit serios cu spray de lant si merge doar cu spray de curatat lantul (teflonul din spray s-a lipit bine de tot si sprayul degresant e prea slab). Dupa cum arata fostul proprietar nu s-a sinchisit sa si curete lantul si doar la "uns" (daca dai cu spray peste mizerie e aproape degeaba).

 

Schimbatul filtrului de aer a mers foarte rapid si cu un drum am curatat putin in zona de sub rezervor (era acelasi praf gros). Am curatat si radiatorul care era plin de insecte (asta ca tot se povestea mai devreme de cum se incalzeste motorul). La baterie ce am pierdut mai mult timp cu surubul de la borna plus care s-a blocat si incepea sa-i cedeze capul. Dupa niste spray deblocant si-a dat drumul.

 

Daca vreti sa redati luciul galeriei de esapament si tobelor va recomandand pasta de polishat metale de la Autosol. La 14 lei face o treaba foarte foarte buna (o sa pun maine poze cu rezultatul mini detaillingului). :D

Pana atunci, aveti idee care e metoda cea mai simpla de a schimba bujiile? Cand lucram la filtrul de aer am observat ca sunt destul de in fata, deci as fi tentat sa zic ca demontand radiatorul ar fi mai usor.

 

Si trebuie sa gasesc o varianta sa acopar zonele in care s-a zgariat furca. Din pacate a fost lipit ITPul austriac pe ambele parti ale furcii. Pe stanga, fostul proprietar cred ca a dat jos stickerul cu cutterul fiindca e zgariata toata vopseaua. Pe dreapta m-am chinuit o jumatate de ora sa-l dau doar cu unghile, dar tot am reusit sa zgariu putin acolo unde a trebuit sa ma ajut de cutter. Ma dispera sa se vad zgarieturile respective, deci orice sfat e bine venit.

 

Si niste poze din prima ora de lucru:

post-17935-0-21059700-1489868158_thumb.jpgpost-17935-0-98619500-1489868162_thumb.jpgpost-17935-0-08650100-1489868167_thumb.jpgpost-17935-0-69979200-1489868172_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Ca tot suntem la " dezmembrari ", dca stiti pe cineva/undeva care dezmembreaza TDM 900 ... am nevoie de carena frontala, cea care imbraca farul. Mi-a daramat-o vantul iarna asta si mi-a facut-o tandari.

Am scris pe la toti cei care dezmembreaza moto prin tara, fara succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si pe ebay, fara succes, din pacate. Am gasit ceva, dar si aia cu vreo 2 prinderi rupte. Normal, pe ebay trebuie sa stai zi de zi; posibil ca a doua zi.dupa ce nu ai gasit ce cauti, sa apara.

Eu am zis sa va intreb si pe voi poate stiti vreuna care se dezmembreaza.

Noua, da...este 10% din pretul motoretei :))

Editat de Geo G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...