Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare.

 

Unde as putea gasi "stator" pentru yamaha tdm 900 ?

 

Nou sau Second sau Reconditionat ??

.

Salut daca nu e bulit mecanic deformat etc se poate recondiționa sunt ateliere specializate ....sau îl poți rebobina tu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Ravene,sau altor "amatori"...Am 1,65 si nu ma laud cu 'altitudinea' asta. Am stander deoarece nu am cric central,desi intentionez achizitionarea unuia in viitorul apropiat. Folosesc acest stander singur,fara asistent,,fara sa fie cineva sa imi asigure mobra din lateral.Am avut si eu morcov cand am ridicat prima data mobra,ca sa imi spal lantul,vreau sa iti zic ca am asigurat-o si de la ghidon cu o chinga legata de grinda(daca era sa cada nici macar nu conta ca era legata sau nu)...dar cu o mana de stander si cu alta de mobra,am reusit. Am pomenit la inceput de inaltimea mea sa pot incuraja si pe altii. Nu are rost sa te simti aiurea. Nu da degeaba suportul.O poti face! Pa

» Post actualizat in 06 Aug 2018 18:36

Am eu una de fata;120/70/18,urmeaza sa fac drumuri mai multe si o schimb ,daca iti e buna...e a ta. Pa

 

 

Multam de gest. Nu stiu daca intra de 900 pe 850...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor, ma intereseaza sa iau un TDM 900 doar ca nu stiu cum e. M-ar ajuta sa pot calari putin una . Sunt din Ploiesti daca ma poate ajuta cineva. Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi poate te ajuta vreunul din linkurile de aici:

 

http://www.fixya.com/motorcycles/t24621503-yamaha_service_manual_tdm_900

 

Am dat intamplator de o poza cu Keanu Reeves si un TDM 900 :D http://riderswestmag.com/images/uploads/5keanureeves630.jpg

 

Articolul complet n-are legatura insa cu tdm-urile: http://riderswestmag.com/rideon/article/keanu_reeves_and_his_love_of_motorcycles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Din cunoscutii vostri, stiti pe cineva care dezmembreaza TDM 850 4tx? Ma intereseaza un motor functional. Sau... de TRX 850 sau ... de SuperTenere 750 ... sau de TDM 850 3vd...

Help?

Editat de Alexandru Boros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mai are un anunt... clar primul e bagat aiurea.

» Post actualizat in 07 Sep 2018 11:56

Motoreta mea. De fapt fosta mea motoreta a fost pana in scotia si retur. Singura problema rulmentii de la roata spate. Trainica tdm-ica cu toate ca era vechiuta ... abia astept sa aflu mai multe de la actualul proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

acum cateva luni postasem ceva legat de un bazait ciudat care apare fix la 3000 rpm .......intr un final l am descoperit si eliminat pe fraier ..povestea a aparut exclusiv din vina mea atunci cand am inlocuit lantul de distributie .....chiar daca a tras motorul la semn atat arborele si implicit axele cu scame am omis un lucru .....raportul de 2la 1 dintre axe si arbore ..adica la o tura completa de axe arborele face 2 ......graba neatentia prostia si ceasul rau si au spus cuvantul ...motorul meu era ''invers'' adica pe compresie la pistonul 2 .......demontat harnic axele pinioanele spalat curatat verificat uzuri pastile etc si montat tot la loc ......evident de data asta cu axele pt pistonul 1 la pms semnele de pe pinioane evident bat sunt......montat totul la loc pornit sfert merge ...dar nu mai merge ca inainte ...................ieri de plictiseala si avand idea asta in cap am demontat capacul culbutori tras la semn tot si am invartit ambele axe cu 180 de grade (fiind singura idee care mi a clocit prin cap si unde puteam da cu mucii in fasole)....motoreta merge acum de tuna nu mai vibreaza neam si nu mai bazaie nimic .....deci atentie din cauza normei de poluare(inca o scanteie pe timpul de evacuare se pare ca tdm 4tx porneste si cu distributia pusa invers( cine a avut dacie 1300 stie).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor porneste si cu "distributia la 180°! :huh: De fapt la 360° pt ca se ia in considerare rotatia arborelui cotit. Mai mult ca sigur altceva n-a fost cum trebuia. Iar scanteia pierduta sau falsa n-are legatura cu norma de poluare.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor porneste si cu "distributia la 180°! :huh: De fapt la 360° pt ca se ia in considerare rotatia arborelui cotit. Mai mult ca sigur altceva n-a fost cum trebuia. Iar scanteia pierduta sau falsa n-are legatura cu norma de poluare.

 

 

Orice motor porneste si cu "distributia la 180°! :huh: De fapt la 360° pt ca se ia in considerare rotatia arborelui cotit. Mai mult ca sigur altceva n-a fost cum trebuia. Iar scanteia pierduta sau falsa n-are legatura cu norma de poluare.

din pacate ..trebuie sa te contrazic ....unele pornesc pt ca le ''ajuta'' aprinderea ...si unele pornesc doar daca le ''intorci'' fisele ...........depinde de constructia fiecaruia ......moda asta cu scanteia in plus pe evacuare a aparut odata cu aprinderile electronice fara distribuitor pe motoare cu mai mult de 1 cilindru in 4 timpi si le am intalnit excusiv pt ceva ce are norma de poluare euro bla....

in legatura cu trezitul ....noroc ca m am trezit ....altfel buleam ceva prin motor....

in alta ordine de idei stiu de ce porneste ...dar nu inteleg de ce nu merge ''rotund'' ....teoretic ar fi trebuit sa mearga bine .......nasol nu mergea .....ma gandesc ca arborii de echilibrare erau la padure ......daca stie cineva ii multumesc

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclul motorului in 4 timpi se face in 720° rotatie a arborelui cotit (2 ture). Rotind arborele cotit o tura vine fix pe acelasi semn, pistoanele in aceeasi pozitie! Si echivaleaza cu 180° rotatie a arborilor cu came. Daca ai avea un distribuitor pt aprindere angrenat de arborele cotit (nu-mi vine in cap vreun exemplu) intr-adevar trebuiesc schimbate fisele intre ele, dar nu e cazul la moto. Daca distribuitorul/senzorul e pe un arbore cu came sau aprinderea e cu scanteie pierduta merge oricum.

Doar ca mi se pare mie ca motorul de TDM e un soi de crossplane si cele 2 manetoane nu sunt aliniate, dar asta tot nu schimba cu nimic punerea la punct cu 360° rac (rotatie arbore cotit). Arborii de echilibrare e posibil sa-ti fi jucat festa, nu stiu ce raport e la angrenarea lor si cum sunt corelati cu timpii utili ai motorului. Scanteie pierduta exista si la un singur cilindru si, daca nu ma insel, si pe la 2 timpi (posibil sa-mi joace feste memoria, dar parca am vz la niste Rotax de jetski).

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Saptamana trecuta am devenit fericitul posesor al unui TDM 850 '01 si deja imi da batai de cap. Imi baga benzina in ulei si am o bataie la furca cand dau in gropi sau trec peste denivelari mari. Bataia e destul de puternica. Furca nu are joc, am verificat. Mai interesanta e benzina din ulei, robinetul e ok, carburatoarele curate dar uleiul se inmulteste se subtiaza si miroase tare a benzina. Fostul proprietar a pus bujii cu iridium, oare asta sa fie problema?

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ai luat ceva gunoi in carb si au ramas cuiele sus sau nu inchid bine

Urgent jos ulei , jos benzina din rezervor , curatat rezervor si carburatoare.

 

Mare atentie la ulei si calitatea lui. TDM ul este cunoscut ca papa ulei,

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu, am postat din nou pentru ca am verificat si cuiele pontou sunt ok, lucreaza si inchid. Carburatoarele sunt curate lacrima! In 80 km nivelul uleiului a crescut cu ~2-3mm. De aia am tot zis de bujii, restul posibilitatilor le-am eliminat. Am comandat si bujii cum spune cartea, sper sa nu mai stric inca o tura de ulei.. Acum am luat Repsol sintetico 10w40,sper ca e bun.

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa iti creasca nivelul de ulei din cauza bujiilor ar insemna sa nu mearga deloc un cilindru, deci ar trebui sa sesizezi ca nu merge bine motorul. Oricum se vede dupa culoarea bujiilor. Eu zic ca ti-a scapat ceva si buba e tot pe alimentare, poate fi un robinet pneumatic cu membrana sparta de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai verificat si e ok, inainte sa tragi alte concluzii, asigura-te ca verifici uleiul tot timpul dupa aceeasi procedura. 2-3 mm pot fi foarte usor eroare de masurare la 4TX, daca mobra e doar un pic inclinata diferit intre masuratori sau daca se compara motorul pornit la rece cu motorul dupa o tura. Manualul recomanda sa tii motorul la relanti 10 minute inainte sa verifici nivelul, daca tin bine minte, ceea ce e destul de aberant, dar sugereaza ca fereastra aia de vizitare nu e buna ca indicator de finetze decat in anumite conditii.

 

Ce as face eu daca as avea o problema din asta dubioasa legata de nivelul uleiului as fi sa il masor de fiecare data dupa o tura de minim cativa kilometri, si cu mobra perfect verticala (daca ai cric central, pune-o in acelasi loc pe asfalt de fiecare data, ca sa fii sigur ca nu e pe o panta usoara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut masuratorile cu motorul cald si pus pe cricul central exact in acelasi loc ca in ziua precedenta. Singurul petec de asfalt intreg pe care il am in fara blocului e special destinat pentru treaba asta :laugh: Azi am descoperit ceea ce cred eu ca ar fi problema. La cald (dupa ~15min de relanti) si cu acceleratia trasa la maxim, asa cum am auzit eu ca se face, am masurat compresia. Trei masuratori pentru fiecare cilindru, media e cam 12.1 cilindrul din spre lantul de distributie si 11.5 la celalalt. Din cate stiu diferente de pana la 1 bar sunt admise, dar ce stiu eu... Oare de acolo vine benzina din ulei? La Virago aveam diferenta de vreo jumatate de bar intre cilindrii si mergea perfect, uleiul era cam negru dupa 5-6000 km dar nu se inmultea si nici nu se pierdea. La TDM pe odometru arata 30000 km si am toate motivele sa cred ca sunt reali, la un motor intretinut, asa cum pare asta, nu prea ar avea voie sa apara diferente d-astea asa de tanar, nu? Sistemul de alimentare e ok cap-coada, robinetul e mecanic si inchide dar sta tot timpul deschis altfel trebuie sa dau jos rezervorul in fiecare zi, mataraiele sunt ok, filtrul de benzina e nou, pompa de benzina barie pana se amorseaza, carburatoarele sunt curate si sincronizate, plutitoarele plutesc, cuiele pontou inchid sigur, am verificat cu cea mai moderna metoda, suflatul in stut! :D Motorul trage desi mi se pare ca se cam balbaie in ture mici. Nu am mai mers pe TDM pana acum, m-am indragostit de el din poze si parerile altora, habar nu am daca si cat ar trebui sa traga si in ce ture... Nici de problema benzina in ulei nu m-am mai lovit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...