Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Intrebare : o parchezi pe cricul central sau pe cel lateral? Pe lateral s-ar putea sa fie totusi o poblema la unul din carburatoare si sa se scurga benzina in capul pistonului si apoi usor pe langa segmenti. Daca e asa poti verifica daca o impingi in viteza fara contact si sa scoti bujiile sa vezi daca sunt ude... bafta la scos bujiile mai ales la cea de pe dreapta... asta daca nu ai trusa originala de chei. O sa intelegi tu ce am vrut sa zic prin bafta cand o sa te apuci de scos bujiile.

» Post actualizat in 11 Oct 2018 08:18

Verificarea asta o faci (daca ) dupa ce a stat o noapte pe cricul lateral. O bagi si tu in a trei-a ca sa impingi mai usor. Poate nu e cea mai buna metoda dar trebuie/merita incercat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt cam negre bujiile si am observat ca da rateuri in frana de motor. Nu am cheia de bujii originala, trusa de scule de obicei nu e inclusa in pretul motocicletei la noi.. Se pare ca problema benzinei in ulei s-a rezolvat, dupa vreo 100km nivelul a ramas la fel. Acum alta intrebare pentru posesori. E normal sa trepideze in ture mici? Nu ii place deloc sub 3000 ture si oricat de usor las ambreiajul nu pot sa plec de pe loc fara sa accelerez. Relantiul e reglat la 1200 rpm, daca nu il turez pana la 2500-3000 e foarte greu sa plec de pe loc si trepideaza. Trepideaza la orice plecare de pe loc ca si cum as incerca sa plec cu a doua. Daca reduc pana la 15-20km/h si incerc sa accelerez in a doua la fel, trepideaza si se balbaie. Asa sunt toate sau are asta o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar normal ce ai tu acolo. Nu prea poti sa pleci fara ambreiaj, dar nici nu trebuie sa o turezi prea tare. Poti chiar sa pleci cu a doua de pe loc cu bagaje si pasager si tot nu o sa se balbaie foarte urat. Singura treapta mai bizara sub 3000 de ture e treapta a treia, care scoate un suierat.

 

As face asa in locul tau, de la simplu la complex:

 

- incercat cu alta benzina, la mine de exemplu benzina de la rompetrol e singura cu care motorul trage diferit, in sensul rau. Nu neregulat, dar mai lipsit de cuplu. Asta doar ca parametru aditional, tu cu siguranta mai ai ceva in neregula acolo.

 

- schimbat filtrul de aer, daca nu l-ai schimbat de curand, cu unul nou. Unul normal, nu K&N. Un filtru infundat poate produce ce ai tu acolo.

 

- schimbat bujiile cu unele noi. Normale, nu iridiu, sunt suficiente. M-am trezit dupa o iarna cu distanta la electrozi aiurea si nu mai tragea rotund.

 

Bujiile se schimba usor, pentru aia din dreapta e suficient sa desfaci prinderile de la radiator din suruburi si sa il lasi sprijinit pe furtunul lui. Ca sa insurubezi comod bujiile + sa fii sigur ca le insurubezi corect ca sa nu bulesti filetul din motor, merge foarte bine sa infigi un capetzel de furtunash de acvariu pe bujie inainte sa o insurubezi, pe post de prelungitor. Ala te si anunta daca insurubezi stramb, pentru ca o sa scape si o sa stii imediat ca e ceva in neregula pentru ca rotesti cu mana, nu cu cheia.

 

- verificat fisele bujiilor

 

- verificat shtutzurile care fac legatura intre carb si airbox si intre carb si motor sa nu fie pietrificate/crapate

 

- verificat cablul de soc sa inchida cum trebuie si sa nu te faca sa mergi cu amestec prea bogat tot timpul

 

- verificat suruburile de amestec

 

- aruncat o privire la tuburile de emulsie (emulsion tubes) ca sa nu fie ovalizate. Tu ai 4TX MK2a, adica daca ai carburatorul original pe mobra o sa fie modelul cu tuburile de emulsie care nu se pot schimba separat (sunt fixate in corpul carburatorului). Daca esti in situatia asta, cel mai simplu ca sa vezi daca se remediaza e sa imprumuti un carb de la un 4TX care merge fara probleme si sa vezi cum merge pe mobra ta. Probabil merge si carbul de MK2 simplu fara alte modificari.

 

Daca toate astea de mai sus sunt in regula, probabil o sa trebuiasca sa te bagi la chestii mai complicate, gen desfacut motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de tuburile de emulsie totul a fost verificat si e in regula. Intradevar benzina de la Rompetrol e foarte proasta, de aia bag doar la Mol sau Petrom. Momentan are benzina Mol 100+. Se poarta exact ca inainte.. Filtrul de aer e alb si curat, airbox-ul era impecabil cand l-am desfacut, bujiile sunt noi si de care trebuie, le-am schimbat tocmai pentru ca inainte avea cu iridium. Motorul trage in ture mari, in a doua se ridica pe o roata inainte sa apuc sa realizez ce se intampla dar in ture mici.. Am urcat in rampa de 10% in a treia fara probleme, totul e sa il tin peste 3000-3500rpm. Nu stiu.. momentan ma las pagubas ca nu mai am rabdare, l-am luat de doua saptamani si deja l-am desfacut de doua ori. In prima zi totul a fost ok, de atunci numai probleme.. Daca e cineva din zona Resitei care vrea sa faca o tura sa imi spuna ce parere are il rog sa imi spuna, dau o bere! Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt sincronizate carburatoarele. La aer nu umblu momentan, am sa ii reglez amestecul la primavara cand imi recuperez colortune-ul.. Am observat ca dimineata pe frig merge mult mai bine, ambreiajul se simte mai ok, trepidatiile dispar si parca si motorul suna mai bine. Oare nu e uleiul prea subtire? Am bagat Repsol sinterico 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Va salut, colegi! 

Sunt si eu de azi mandrul posesor al unui TDM de prin '00. Sau ma rog, abia am dat avansul, vine si mobra prin decembrie :)

Nu vroiam sa va intreb nimic, doar ma laud 😁

 

IMG_20181114_152019.jpg

IMG_20181114_152008.jpg

IMG_20181114_152014.jpg

 

LE: 400 de pagini?! Mama, cat am de citit...

Editat de StefP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata !

Locatie : Drobeta

Tel : 0751860760

Preturi si poze detaliate la cerere.

In urma dezmembrarii unui 3VD au ramas urmatoarele piese :

DOAR ACESTE PIESE MAI SUNT DISPONIBILE !!!
- roata fata 
- roata spate
- anvelope noi Pilot Road 3(aprox. 600km)
- bascula spate
- aparatoare roata spate
- contra aripa spate
- carcasa baterie
- baterie (Noua)
- carena spate 
- lampa\ stopul spate
- pompa de frana spate + rezervor + etrier
- discuri frana fata
- disc frana spate
- etrieri fata + maneta frana + pompa frana + furtune
- far + cadru far
- ceasuri de bord
- radiator de apa + ventilator + cadrul de prindere
- termostat
- jugul superior
- jugul inferior
- ax roata fata 
- ax roata spate
- cablul de kilometraj
- cablul de ambreiaj
- suporti scarite spate
- suporti scarite fata
- inaltatoare ghidon
- contact + buson rezervor + inchidere sa
- carene inferioare stanga - dreapta
- evacuare sport completa
- cric lateral
- senzor cric lateral
- rezervor ulei
- amortizor spate 
- kit de lant 
- scarita stanga spate

 

3vd.1.thumb.jpg.22d476d1b7d04f1d55613e89ac325352.jpg

 

20180924_180730.jpg

20180924_180246.jpg

20180924_180254.jpg

20180924_180354.jpg

20180924_180720.jpg

20180924_180724.jpg

20180924_180737.jpg

20180924_180743.jpg

20180924_180924.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Va salut, colegi! 

Sunt si eu de azi mandrul posesor al unui TDM de prin '00. Sau ma rog, abia am dat avansul, vine si mobra prin decembrie :)

Nu vroiam sa va intreb nimic, doar ma laud 😁

 

IMG_20181114_152019.jpg

 

LE: 400 de pagini?! Mama, cat am de citit...

 

Lasa, ca iarna e lunga...

ON: Sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mah....ma roade iar sa vand tigaia..... nu imi da pace un xtz.

 

     2001 cu da toate . crashbar, proiectoare, priza, topcase maxia, larerale kapa, handguards, lant si pinioane puse in primavara, stare buna. Are nevoie de cauciuc pe fata. Placute 70%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 23.12.2018 la 11:42, hunter75 a spus:

Salutare grup. Vreau sa imi pun si eu niste hand guard-uri pe motor. Ce imi recomandat? Sunt varza, nu stiu dupa ce sa ma uit. Multumesc!

  daca te uiti in urma pe topic o sa vezi ce si cum am pus eu . 

mai exact aici : http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=27&t=335&start=20

  @Alexandru Boros  bucuros de cunostinta. Era cam racoare  :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...