Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZXR 750


chelie
 Share

Postări Recomandate

asa am auzit si eu ca prinde mai mult...dar nu cred nici in ruptul capului ca ajunge la 200 mai repede ca zx7-le

johnson nu imi fa comparatie intre j care are 100 de cai...ci intre zx7 daca poti sau zxr 750 dupa 92..adica L1...L2...L3....SAU P-uri

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 432
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai multi km am pe j din 92, dar din ce am vazut zx7, cel cu 22cp in plus duce mult mai bine, dar nu a reusit nici ala sa ma faca la liniute, unde mai avea vreo sansa. Pe viraje in schimb, 636 e jupan absolut fara drept de contestatie. Ca si consum, sub 7% nu am avut niciodata, cu o medie de 8-9 sa spun si maxim 12, dar e posibil sa trebuiasca sa mai umblu la PC, ca nu am scos tot din el, am schimbat ceva la motor de cand am facut ultimele reglaje pe Dyno.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

damn :rolleyes:

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 16:07 -------------</small><br/>noa bine...

zx7 e cea mai adevarata scula fabricata vreodata de KAWASAKI...asta o spune zecile de mii de posesori si fani...si mai ales...PALMARESUL...

tot respectul in fata 636-lui....un adevarat KAWASAKI...

pacat ca nu se mai fabrica....era tata lor la 600

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am parte de atata fan cu asta , incat stau si ma gandesc la ce mi-ar trebui 1000. Intr-adevar, daca s-ar mai face 750 ar fi mai simpla alegerea, dar asa? In orice caz pe viraje unde imi place mie mai mult, trebuie sa fie pilot cel cu 1000 ca sa stea in fata si aici se simte cel mai mult diferenta de generatii intre zx7 si 636. Se gasesc si la 4000 de euro acum prin Italia, lucru care e ok si nu prea daca ma gandesc cat m-a costat pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca undeva in jur de 170 de kg si pot sa-ti spun ca in fiecare zi le mut pe amandoua, le tin in acelasi spatiu in care imi desfasor activitatea si e sensibil mai greu zx7. Am fost si eu mare fan zx7, de fapt la un moment asta era modelul cu care mi se parea normal sa inlocuiesc zx750, dar viata mea a luat o turnura fericita si nu s-a mai pus problema. Odata cu schimbarea cu un motor mai usor si mai manevrabil, va veni automat si setea de viraje si aplecari la limita. Daca inainte mi se parea poveste sa pui genunchiul jos, acum mi se pare o joaca, ce sa zic mai mult. Daca ai mai multe de clarificat si te ajuta IM meu, chiar si pe altii interesati, ia de aici: jonsone75@yahoo.com. E destul de publica adresa asta , cat sa nu ma deranjeze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da 750 rr a fost facuta doar pt omologare in superbike...e modelul care sa folosit la campionatul mondial superbike...

a fost cea mai rapida motocicleta din istoria superbike pana in anul 2000....319km\h pe circuit.si singura de atunci care folosea carburatoare....

rr e un model foarte rar..

cine are sa se simta fericit(bastardul) :crack:

are clapete de acceleratie de 41mm..

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...asaki_zx7RR.htm

rr seamana foarte mult cu r-ul normal...si nu e mare diferenta intre ele ca sasiu frane...

dar cand vine vorba de motor..aici e alta poveste...

rr lasa loc de tunning(pt superbike)....nu degeaba a fost cea mai rapida pe circuit....si pe atunci concura cu ducati-uri si aprilii de 1000 :rolleyes:

per ansamblu RR e un adevarat SUPERBIKE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau discutia frizeaza nitel superficialul. Acolo unde dati niscaiva detalii despre model va repeziti direct in cap de gama ca in rest .........nu prea am gasit "micile neajunsuri" sau cel putin nu la modul "cinstit". Un pic de pe taramul tremuriciurilor, regimurilor de turatie corespunzatoare pentru fel si fel de simptome etc. Practic bube de bube. Am gasit pe aici ceva de frane,cum ca nu-s asa promte (mi se par exceptionale) si iarasi ceva de pierdut ulei pe la garnituri la motor (confirm!), altceva :rolleyes: ?

 

Apropos, poate ajut cu ceva pe cei care au ninjoace si nu numai http://www.ronayers.com/fiche/getyear.cfm?...p;groupid=13460

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca undeva in jur de 170 de kg

Atat are un 636 uscat, mai precis 164 kg. Gata de drum are 195 kg, ceea ce este oricum foarte putin.

 

Noul ZX6R are 200 kg gata de drum, ultimele GSX-R si R6 undeva tot 195 kg. Numai 600RR-ul 2007 are 185 kg gata de drum, o cifra scandalos de mica.

 

 

Ca referinta, "dry weight" din specificatii inseamna greutatea fara: ulei de motor, lichid de racire, lichid de frana, ulei in furca, baterie si benzina.

Ceea ce conteaza este "wet weight" sau "kerb weight", adica greutatea motorului gata de drum, care nu e data in specificatii si care se gaseste prin diverse teste.

In general "kerb weight" = "dry weight" + 30 kg.

 

 

Oricum, cel mai simplu (si mai ieftin :rolleyes: ) e sa umbli la greutatea proprie. Un rider de 70 de kg pe un motor de 230 o sa mearga mai bine intotdeauna ca unul de 100 pe un motor de 200 pentru ca centrul de greutate va fi mai jos si poti sa o inclini de pe o parte pe alta mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda....

noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit....

damn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda....

noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit....

damn

 

Hehe, pai diferentele sunt MARI intre cele doua, un bunic si un nepot ... :crack: , bunicul inca poate sa alerge insa nu asa de bine ca cel tanar :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ne traiasca SUPERBIKE-urile :rolleyes:

 

--- Mesaj completat în 26 Dec 2007 19:08 -------------
It seems a little hard to believe in this modern age of super-light, ultra-powerful motorcycles, but the comparatively heavier and somewhat tankish 7RR was the unquestioned king of the AMA for the better part of the '90s. The bike brought Kawasaki into an era of awe-inspiring dominance at the hands of riders such as Scott Russell and Doug Chandler, whose combined efforts resulted in an amazing four AMA championships over a period of seven years. Russell also took the Kawasaki 750 to the world superbike series, where he silenced all the critics with his historic 1993 WSB championship. The ZXR750/ZX7RR, for the greater part of the decade, was the quintessential high-performance motorcycle. Its impact on racing and even modern culture was so great that, even to this day, most sportbikes -- Kawasaki or not -- are referred to as 'Ninjas' by the general public

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chaos la MULTI ANI....nu conteaza ce zic ceilalti

tu cu mine stim ca ZXR 750 e CEA MAI BUNA motocicltea din lume

doar cei ce nu ne inteleg spun ca suntem nebuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chaos la MULTI ANI....nu conteaza ce zic ceilalti

tu cu mine stim ca ZXR 750 e CEA MAI BUNA motocicltea din lume

doar cei ce nu ne inteleg spun ca suntem nebuni

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=71754 :crack:

Sa intelegem de aici ca iti poti lua cea mai buna motocicleta din lume in stare perfecta la 2500 Euri? :crack:

LA MULTI ANI !!!!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=71754 :crack:

Sa intelegem de aici ca iti poti lua cea mai buna motocicleta din lume in stare perfecta la 2500 Euri? :crack:

LA MULTI ANI !!!!!! :crack:

EXACT tyby

CEA MAI BUNA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa intelegi dupa ce o sa vizionezi documentarul acesta

http://es.youtube.com/watch?v=nNDSWq_IQkk

 

sper ca nu am jignit motocicleta,nu e vina ei ...oricine poate cumpara un motor si fara aprobarea lui :D

N-am vrut sa zic nimic despre ceea ce avea motocicleta in sa. Oricum exemplul tau era de 100 de ori mai bun.

:crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...