Sari la conținut

Cauciucuri De Offroad


Postări Recomandate

am avut mai multe,dar vad ca se discuta intens despre Haidenau:

Fata k70-un cauciuc rezistent si grip f bun,pret bun.

Spate k 74,relativ rezistent la uzura(pietre,safalt,pamant)din pacate cu grip slab.

 

in schimb,ma dau de ceva vreme cu ultima achizitie(multiple terenuri,curbe de nivel,umezeala tipica toamnei,pe urcare,iarba umeda,culcata,notoaie etc)si tin sa va anunt ca este atat de ok,incat am devenit dependent... :makeout: ..dezavantajul este ca e ff.greu de gasit,insa dupa indelungi cautari,mi-am pus inca un rand deoparte,inclusiv fata...

cauciucul,cu ai sai dinti de 20mm ce intrece orice imaginatie,este fostul Treleborg,devenit Mitas Sport Extrem..si cam asa arata(cele noi). :bounce:

 

unde se pot gasi si la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 367
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate stiu dungile reflecta compozitia cauciucului(cu asa cauciuc si pe 18,indiferent de dunga ,chiar galbena sa fie,nu cre ca-ti iese sa faci e-touring.ptr aia sunt k 60-ciurile,m.karoo.etc)

heidenau le gasesti la Maxi....(pm,daca vrei nr de la mag) preturi intre 180-280ron.

celalalt mai greu cu el.mi-a luat cam juma' de an sa dau de el.acuma am un amic care din cand in cand iese din tara,si cand vine mai aduce cate unul.asa le-am luat pe ale noastre,in magazine nu le gasesti.pret 70-75e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înainte să vă dați cu părerea "din auzite" mai bine verificați site-ul producătorului:

Red-stripe tyres standard for cross competition;

White-stripe tyres for spiking and winter use;

Yellow-stripe tyres standard version for use with tube and Moouse inserts;

Green-stripe tyres with a lightened carcass especialy for use with Moouse inserts.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

am luat mousse de 120 si bineinteles cauciuc de 120, rezultatul e ca e naspa...:unsure:

 

apoi am aplicat tehnica UTFM si am dedus ca trebuia initial cauciuc de 140, abia cand se mai inmoaie mouss-ul pun de 120.

asa ca am luat in 140/80 -18.

 

intrebarea mea este: nu sare cauciucul de pe janta la dimeniunea asta?! am 2 rimlockuri / janta dar sa nu am surprize...

 

 

ps. UTFM inseamna Use The Fucking Manual...

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu intrabare catre cei cu state mai vechi prin padure.

 

Desi am mai citi pe topicul asta una alta nu sunt lamurit ce se intampla daca pun pe un exc 450 pe spate un cauciuc 110/100/18. Din fabrica vine cu 140.

 

E bine, e rau ? .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu o sa mai iei ITP-ul. :D

Pe noroi o sa ti se ingroape mai repede dar pe uscat va fi mult mai manevrabil.

Atentie: noile masuri de cauciuc sunt diferite. 110 s-ar putea sa fie vechiul 120.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu o sa mai iei ITP-ul. :D

Pe noroi o sa ti se ingroape mai repede dar pe uscat va fi mult mai manevrabil.

Atentie: noile masuri de cauciuc sunt diferite. 110 s-ar putea sa fie vechiul 120.

Pai eu zic ca un 110 taie mai bine prin noroi decat un 140.Cum o fi?

Ai insa dreptate: 120 de la Mitas C18 este la fel de lat ca un 140 de la Michelin Cross Competition S12.

Eu am trecut la un 110 Mitas C18 si tot este latanet.

Asteptam pareri si de la alti" conoseuri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu anvelope inguste la noroi stiu ca e si la jeepane. E avantajos ca roata sa "taie" mai repede noroiul doar in cazurile in care, sub stratul moale de noroi, se gaseste un strat mai tare de pamant, sau pur si simplu dai de macadamul drumului forestier. In off the road ai mai multe sanse sa gasesti, sub primul strat moale de noroi, un strat si mai moale de pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu anvelope inguste la noroi stiu ca e si la jeepane. E avantajos ca roata sa "taie" mai repede noroiul doar in cazurile in care, sub stratul moale de noroi, se gaseste un strat mai tare de pamant, sau pur si simplu dai de macadamul drumului forestier. In off the road ai mai multe sanse sa gasesti, sub primul strat moale de noroi, un strat si mai moale de pamant.

Ba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimensiunile anvelopei pot fi influentate de si latimea jentii. Ele se pot inalta, latii sau totodata ingusta. Cel mai bine e sa fie folosita anvelopa avand marimea recomandata de producator. Alt aspect, folositi in off road cauciucuri dedicate pentru enduro, deoarece au grosime mai mare si mai multe invelisuri decat cele de motocross si rezista mult mai bine daca folosesti presiuni scazute in anvelopa, iar penele apar mult mai rar (pentru cei care nu folosesc mousse).

Editat de aplesa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Salutare...fiind nou in ceea ce inseamna enduro nu pot sa zic parerea despre alte cauciucuri decat cele care vad ca in afara lumea le lauda cat se poate de mult si bineinteles mi le-am luat si eu , adica Kenda Trackmaster2 K760. Acum o sa astept sa vad exact cum se comporta pe coclauri pt ca vreau sa folosesc mobra 25%strada si 75% coclaur... Daca a mai folosit cineva asa ceva astept si pareri de prin tara sa vad ce zice lumea despre ele atat offroad cat si stradal. :)Si o ultima intrebare... ce compozitie sunt sau unde ma pot uita saimi dau seama?

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am nevoie de cauciucuri pt o Honda XR 400R si am vazut oferta de Pirelli Scorpion Pro F.I.M. la 109 eu...perechea...

 

Ce spuneti? Nu ies prea des cu motorul asta si pina la coclauri trebuie sa merg pe asfalt...deci ar trebui sa reziste si pe asfalt...

 

Poate aveti si alte idei, propuneri?

 

Va multumesc in avans...

 

http://www.moto24.ro/images/media/produse/scorpion-pro-fim-promotie-fata-spate-140/th_1326121884_1309536306_scorpion_pro_fim.jpg

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce spuneti? Nu ies prea des cu motorul asta si pina la coclauri trebuie sa merg pe asfalt...deci ar trebui sa reziste si pe asfalt...

 

Poate aveti si alte idei, propuneri?

 

Am Michelin CrossAC10 : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/michelin/model/21638/

cel de fata este de cand am luat moto, estimez ca are cam 4500km-5000,pana la 4000km e decent, spatele dupa 3000-3500km mai are 5mm de crampon central. Folosite cum zici, mers pe sosea la si de la locul de joaca, in final cam 75/30 % on/off. Poate conteaza si puterea mobrei.

Am comandat alt rand , e cam 103E perechea in momentul asta.(PM daca vrei sursa, sa nu zica lumea ca fac reclama)

Cel de fata avea o vaga tendinta de voblare, acum ori nu mai face dupa ce s-a tocit, ori m-am obisnuit cu el si nu-mi mai dau seama.

 

Omologate pentru strada, daca-ti pasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...