Sari la conținut

Cauciucuri De Offroad


Postări Recomandate

am avut pe f650-ul meu anvelope bridgestone trailwing. sunt foarte bune pentru enduro touring. pe sosea se comporta bine, insa nu exceleaza. Sunt bune pe orice suprafata de rulare uscata. Sunt foarte rezistente, peste 10000km spatele, iar fata peste 15.000. Acum am schimbat spatele cu un metzeler tourance. se comporta vizibil mai bine pe asfalt, pe ploaie este excelent. La capitolul off road este mai slab, insa compromisul este acceptabil, avand in vedere ca majoritatea kilometrilor sunt facuti pe asfalt.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 367
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Offroad nu inseamna IN AFARA SHOSELEI !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ce postati E 07 E 08 bun pt asfalt etc???? Topicul suna exact asa "Cauciucuri De Offroad" NU ASFALT !

 

CORECT ??????

 

Deci vreau sa aud pareri doar despre cauciucuri cu "crampoane mari" :) !!!!!!!!!

 

 

Michelin S12 - SUPER nota 10 de la mine. Se comporta ok pe noroi si pe teren mai hard. Simti ca ai aderenta pe orice teren si mai interesant e ca motocicleta e foarte stabila.

Din pacate nu-mi pot permite nu cred ca e de gasit sub 100 EURO . Daca stie cine pls sa posteze.

 

ROMVELO - groaznic - inutil de mari crampoanele - si foarte moi crampoanele, Cu toate ca sunt mari tot aluneci cu ele.

 

 

MITAS -

 

ALEG C-02 cand merg enorm de mult pe piatra sau cand vreau sa ma tina tot anul. Crampoane foarte groase nu e recomandat la noroi. E singurul cauciuc pe 17" de la mitas de off road. Pe motociclete grele gen dr 600 yamaha xt e super.

ALEG C-06 cand merg pe teren mai mult moale decat tare . Se consuma repede pe teren tare.

 

Aleg C 12 cand vreau sa ma tina mai mult decat C-06 si sa fie bun si la noroi.

 

Aleg C 14 cand merg pe mocirla nasoala de tot. Te scoate din rahat. Super bun dar doar pe moale. Pe teren tare nu are aderenta buna si se consuma f repede.

 

Aleg C-16 (190lei) pt de toate si si tine mult. Nu are super performante la moale dar tine mult si e ok e BEST BUY PT MINE (dupa michelin S12 dar care costa scump)

 

 

REFERITOR LA DIMENSIUNILE CAUCIUCULUI SI MAI ALES LA PRESIUNEA DIN ELE .

 

 

Sunt multe teorii legate de latimea cauciucului. Parerea mea e urmatoarea:

 

Daca terenul e moale nu e indicat cauciuc lat! Un cauciuc lat 140 dimensiune nu va intra adanc in noroi deci va sta la suprafata unde nu vei avea aderenta caci este foarte moale. Unul mai subtine va intra mai adanc in noroi, vei da de pamant mai tare, vei avea aderenta mai buna si stabilitate mai buna caci roata e infundata putin in noroi. Daca e lat stai la suprafata si patinezi.

 

Daca e foarte subrire 100 nu cred ca te ajuta mult pe penti cu piatra sau cu teren mai tare.

 

Acum e clar ca pe un 125cmc sau 250 nu e recomandat un 140 ca il duce greu. Maxim 120. recomandat 100.

 

 

PRESIUNEA !!!!!

0.8bar maxim in offroad pe spate si 1bar pe fata . Daca e teren cu multe pietre se poate +0.2 sa nu taie camera.

 

Cele bune !

Editat de emzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S12 e intr-adevar un cauciuc f bun. Daca te agiti putin gasesti si mai ieftin. Tine foarte mult si ai tractiune aproape peste tot. Mie nu-mi place pe iarba.

Anul asta am renuntat la S12 si am mers numai cu cauciucuri de enduro (crampon mic si mai moi decat crossurile). Parerea mea e ca sunt mult mai bune decat orice cauciuc de cross pe iarba, piatra sau lemn. Crossul castiga doar in noroi. Eu merg cu 140/80 pentru ca prefer sa am tractiune pe piatra si in noroi ma descurc oricum (pentru ca nu tin cauciucurile pana se fac varza). Deci recomand Pirrelii Scorpion Pro (http://www.pirellityre.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page) si Michelin Enduro 3 Competition. O sa incerc si Mitas EF07 - mi-a povestit un endurist foarte bun ca e foarte multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S12 e intr-adevar un cauciuc f bun. Daca te agiti putin gasesti si mai ieftin. Tine foarte mult si ai tractiune aproape peste tot. Mie nu-mi place pe iarba.

Anul asta am renuntat la S12 si am mers numai cu cauciucuri de enduro (crampon mic si mai moi decat crossurile). Parerea mea e ca sunt mult mai bune decat orice cauciuc de cross pe iarba, piatra sau lemn. Crossul castiga doar in noroi. Eu merg cu 140/80 pentru ca prefer sa am tractiune pe piatra si in noroi ma descurc oricum (pentru ca nu tin cauciucurile pana se fac varza). Deci recomand Pirrelii Scorpion Pro (http://www.pirellityre.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page) si Michelin Enduro 3 Competition. O sa incerc si Mitas EF07 - mi-a povestit un endurist foarte bun ca e foarte multumit de el.

 

Eu am folosit EF-07 si ce pot sa iti spun este ca se consuma destul de repede. In noroi aderenta este slaba din cauza desenului si a crampoanelor mici. Le recomand doar pentru drumuri de pamant uscat, fara pietre, vara. Toamna cand apar si ploile, recomand C-10. Tine foare bine, crampoane mari, desen bun.

Am ales C10 si pana acum este cel mai bun cauciuc incercat de mine de la Mitas.

Am sa mai incerc si un C-04 in combinatie cu un C-11. Va tin la curent cu impresiile...

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Le-ai probat? Cum sunt (calitate si pret) comparativ cu Mitasurile?

N-am mai probat pt. ca am gasit Dunlop 756 la 190 lei la Auner si mi s-a parut bun pretul fata de Mitas (de la 200 lei in sus) si Kenda (de la 220 lei). calitatea o sa o probez in curand. Inca nu l-am montat.

Sezonul asta am avut un Pirelli MT 32. post-143-1190531910_thumb.jpg

Acum e deja tocit cam jumate si la noroi incepe sa danseze.

Mi s-a parut destul de bun pe piatra si la putinul noroi pe care l-am intalnit in sezonul asta secetos mai putin pe iarba uda unde e cu adevarat periculos. parca ai fi pur si simplu pe gheata. un alt minus ar fi ca s-a rotunjit cam repede.

Kenda are MacLeod. poate ne spune el impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu se gaseste Michelin S12 sub 100 euro...ok ! Sunt de acord. Eu am avut un bulan exagerat de mare. M-am dus sa-mi fac pana la o vulcanizare(aveam cauciuc de strada pe DR-ul meu) si tipul de acolo imi spune "am un cauciuc cu crampoane prin spate, vrei sa-l aduc sa-l vezi?" ... ii zic : " OK! " ... si vine omu' la mine cu un Michelin S12 aproape nou. Cand l-am vazut mi-au venit multe pasarele la cap, eram in extaz! L-am intrebat cat vrea pe el si mi-a spus ca se multumeste cu 10 RON (100 de mii vechi)...am plecat foaaaaaaaaaaarte fericit de acolo, avand in vedere ca era aproape nou :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cunoasteti vreun model de guma care sa mearga bine si la hard, si pe iarba si in noroi si pe asfalt? adica pe oriunde sa mearga bine si sa tina destul de mult? cred ca este cam stupida intrebarea dar sunt incepator si sunt curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunoasteti vreun model de guma care sa mearga bine si la hard, si pe iarba si in noroi si pe asfalt? adica pe oriunde sa mearga bine si sa tina destul de mult? cred ca este cam stupida intrebarea dar sunt incepator si sunt curios :)

Metzeler Tourance

Cu minusuri la noroi si iarba, desigur

Guma pe care o cauti tu inca nu s-a inventat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-am mai probat pt. ca am gasit Dunlop 756 la 190 lei la Auner si mi s-a parut bun pretul fata de Mitas (de la 200 lei in sus) si Kenda (de la 220 lei). calitatea o sa o probez in curand. Inca nu l-am montat.

Kenda are MacLeod. poate ne spune el impresii

Am Kenda Millville post-5488-1196069237.jpg si vreau sa spun ca a tinut exemplar. Are doua sensuri de sortatie: soft si intermediar si eu l-am pus pe soft unde are un desen gen lopatica. Am mers si pe piatra si pe noroi, dar nu am incercat iarba:D, acu imi face ceva probleme pentru ca are deja 10 iesiri, si l-am terefelit si ceva km pe asfalt. Acum tre sa il schimb si il schimb tot cu Kenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekendul asta am fost la Odorhei cu baietii, si am incercat un Vee Rubber VRM 211 F.I.M. Rear (140/80-18).

Pana acum am folosit Mitas C10 dar asta e mult mai bun...si pretul e numai 46 euroi..yo am luat de la Patrik (0788766495).

La odorhei pamantul e moale, nisipos, dar sunt locuri unde am intalnit si cu noroi...am simtit f bine cu guma asta...are grip si prin suprafete solida pt ca crapoanele sunt mai moale...am avut si Metzeler SixDays Extreme...si pare la fel VRM 211 F.I.M.

Inca nu stiu cat rezista dar merita o incercare.

Patrik are si gume pt cross!!!

 

post-10645-1196070655_thumb.jpg

 

F.I.M. homologierter VEE RUBBER Enduro Reifen!

Die besten Fahrer in Ăsterreich fahren VEE RUBBER Off Road Reifen!

 

2. Platz im Enduroreifentest des TRIALBIKEMAGAZIN 09-2006

 

„Qualifiaktionsreifen“ fĂźr weichen Untergrund, bester Grip bei hohem VerschleiĂ. Daher bedingt fĂźr harten Untergrund geeignet!

 

Sollte nur mit Schlauch "extra heavy duty" AusfĂźhrung (rund 4,5 mm stark) gefahren werden!

Editat de Dark Petak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gume recomandati unui nou venit in gaska enduro, cu un Afrika Twin de 750? Sunt din Valenii de Munte, am dealuri si munte aproape, dar lucrez in Constantza, deci mai fac si drumuri lungi, pe asfalt. As vrea sa imi recomandati unul universal, unul de dat pe dealuri, si unul de strada.

 

Va saluta cu respect si noroi proaspat prin dintzi, Boieru de la Silver Pistons.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gume recomandati unui nou venit in gaska enduro, cu un Afrika Twin de 750? Sunt din Valenii de Munte, am dealuri si munte aproape, dar lucrez in Constantza, deci mai fac si drumuri lungi, pe asfalt. As vrea sa imi recomandati unul universal, unul de dat pe dealuri, si unul de strada.

 

Va saluta cu respect si noroi proaspat prin dintzi, Boieru de la Silver Pistons.

mitas-urile sunt acceptabile calitate/pret..si iti trebuie ceva din categoria E fiindca nu sunt asa cramponate

si ai conditii cat de cat bune de rulare pe asfalt...oricum cu autobuzu'' tau nu poti sa faci decat soft enduro gen forestiere si putina padure ca e f grea

 

cauta in oferta mitas sa vezi daca se fabrica ptr dimensiunile twin-ului... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

cine stie mai multe despre cauciucurile cu suruburi montate pe ele?

cum se comporta rotile cu suruburi pe pamant,gheata,zapada medie si mai ales piatra.ma bate gandul sa imi montez si eu dar vreau sa stiu daca merita efortul.nu am folosit pana acum asa ceva si as fi tentat sa incerc.multumesc

 

--- Mesaj completat în 14 Jan 2008 11:46 -------------
si m-ar interesa cat de greu se monteaza? nu taie moussrile sau camera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se comporta bine pe pamint , gheata , zapada . Pe piatra sau asfalt e pericol . Faci gauri cu bormasina in crampoane si pui suruburi de 8 mm pe spate si de 6 mm pe fata . Dintr-o camera veke tai o foaie cu care acoperi partea interioara a cauciucului modificat si apoi da-i in goarna sa behaie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...