Sari la conținut

Cauciucuri De Offroad


Postări Recomandate

Impresii la cald din padure :crack: cu Mitas C-12

Aveam impresia ca pot sa urc oriunde chiar daca ploua. Bineanteles ca doar impresia, am gasit si pante pe care nu le-am reusit.

Inainte am avut un Vee Ruber FIM .Prin padure mai mergea, dar pe forestier eram ca pe patinuar; m-a injosit o Toyota de teren pe o panta. Aceeasi panta , chiar mai inmuiata de ploaie, cu C-12 nu a pus probleme.

Nici nu ma intereseaza cat o sa tina, pt mine si-a scos banii de la iesirea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 367
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici nu ma intereseaza cat o sa tina, pt mine si-a scos banii de la iesirea asta.

 

in prima zi tin toate edi. chiar si chinezesti de-ar fi. Intamplator am pus si eu cauciuc spate vineri (Michelin enduro 3) si m-am dat o zi. Daca il spal il vand de nou - nu se vede nimic pe el.

O sa incerc si Heidenau cu care se dau baietzii de la Baia Mare. Pretul e usor sub Mitas si se pare ca merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal fratilor.am avut pirelli scorpio de strada,excelente pe curbe de asfalt,luand in considerare k inainte am avut vitezar,iar aku ma deu pe haidenau...bune de noroi,pietre iarba,si nici pe strada nu-s de aruncat..multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Inainte aveam Michelin Sirac.

post-3763-1217891637_thumb.jpgpost-3763-1217891630_thumb.jpg

 

Acum am Mitas E09.

post-3763-1217891858_thumb.jpgpost-3763-1217891866_thumb.jpg

 

Michelin Sirac

Plusuri :

- puteam lua mainile de pe ghidon si motorul mergea tot inainte.

- nu scoteau vajaitul specific cauciucurilor de teren

Atat !!

 

Minusuri :

- Limitau ceea ce poate sa faca Yamaha Tenere.

In afara de asfalt, forestier uscat sau drumuri de munte din pietre+pamant, erau loterie.

Cele mai mari probleme le-am avut cu ele in namoale si pe sleauri. Daca la primele radeam de cum puteam patina ca mistretul pe gheata, la ultimele nu era asa misto.

In namol se incarcau instant

post-3763-1217891646_thumb.jpgpost-3763-1217891654_thumb.jpgpost-3763-1217891663_thumb.jpgpost-3763-1217891732_thumb.jpg

post-3763-1217891740_thumb.jpg

 

 

dar din sleauri longitudinale (indiferent de adancime si latime) nu ieseau chip.

La un moment dat, nevazand unul prin iarba deasa, tot ce am reusit a fost o roata fata blocata de-a curmezisul si o tumba peste motor cu aterizare pe rinichi.

 

Mitas E09 sunt revelatie fata de Sirac.

Nu imi vine sa cred ce pot face cu ele in namol si prin sleauri.

Minusuri ar fi urmatoarele :

- trebuie mers prudent cu ele pe asfalt ud. Aderenta este aproape minima iar franarea e mistocareala totala (numai in zigzag merg). Partea buna e ca nu se intampla des sa dai de asfalt ud (doar ploi + udat de primarie -FYYFF!!!)

- franarea este un pic mai lunga

- nu mai poti sta fara maini pe ghidon, fiindca motorul o ia incontro are el chef.

- la coborare in unghi de peste 30 grade, pe iarba alpina, nu prea franeaza ci mai mult o ia roata spate in dreapta sau stanga. Cu alte cuvinte, iarba "curge" de-a lungul cramponului.

 

Pe asfalt uscat nu am avut nici o problema cu ele. Ma inclin suficient de mult cu ele, pentru pretentiile mele fata de mine (mai am maxim 1 cm pana la capat).

 

Note ? Sirac 5. Mitas 8.5, poate chiar 9.

Depinde de cat de mult ti-o cauti cu ultimele.

Raportul pret - calitate mi se pare insa foarte bun pentru Mitas.

In Timisoara sunt 250 Ron spatele si 190 Ron fata (la Nomad), dar, din cate am aflat, la Chemtraders in Bucuresti sunt mult

mai ieftine.

 

 

P.S. 1 - Nu ma mai intorc la Sirac & co cat ii hau`.

P.S. 2 - Testele nu sunt relevante chiar 100 %. Tineti cont si de experienta mea.

 

Mitas E09 (iesisem - asta era cel mai important - si in 10-15 m erau curate) :

post-3763-1217893305_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid

am vreo 2 intrebari, caut de ceva vreme niste cauciucuri enduro sau dual-purpose pt janta de 5.5 adica un cauciuc de 180, stiti daca se gaseste sau se poate face custom?

Cele mai apropiate anvelope de ce doresc ar fi Distanzia de la avon 0000_Avon_AM44_Distanzia_Rear_Tire_--.jpg

dar vin in marimi de maxim 160 de unde urmeaza a 2-a intrebare, aveti idee daca vor fi probleme majore daca o voi monta pe janta de 5.5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vreo 2 intrebari, caut de ceva vreme niste cauciucuri enduro sau dual-purpose pt janta de 5.5 adica un cauciuc de 180, stiti daca se gaseste sau se poate face custom?

Cele mai apropiate anvelope de ce doresc ar fi Distanzia de la avon 0000_Avon_AM44_Distanzia_Rear_Tire_--.jpg

dar vin in marimi de maxim 160 de unde urmeaza a 2-a intrebare, aveti idee daca vor fi probleme majore daca o voi monta pe janta de 5.5

 

Sincer... nu stiu cat enduro poti face cu astea... Dupa umila mea parere sunt 100% "street oriented"! Si nu ma gandesc la hard enduro :D , ci la endureala asa... "de vara": un forestier, nitel noroi, macadam si alte alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator FOXXkid
Sincer... nu stiu cat enduro poti face cu astea... Dupa umila mea parere sunt 100% "street oriented"! Si nu ma gandesc la hard enduro :D , ci la endureala asa... "de vara": un forestier, nitel noroi, macadam si alte alea...

sunt 70-80 street ceva de gen, altceva mai pt trail riding de dimensiunea respectiva nu exista, si financiar nu imi permit un al doilea set de roti pt offroad. thanks anywayz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vreo 2 intrebari, caut de ceva vreme niste cauciucuri enduro sau dual-purpose pt janta de 5.5 adica un cauciuc de 180, stiti daca se gaseste sau se poate face custom?

Cele mai apropiate anvelope de ce doresc ar fi Distanzia de la avon

dar vin in marimi de maxim 160 de unde urmeaza a 2-a intrebare, aveti idee daca vor fi probleme majore daca o voi monta pe janta de 5.5

 

Avon Distanzia sunt cauciucuri pentru vaci enduro-touring. Desigur, merg si pe de-astea mai micute, dar nu sunt facute pentru asta. Ca model ON/OFF, ar mai fi Pirelli MT60. Eu am avut si am fost multumit de ele. Se pot face multe in soft enduro (exclus noroaie desigur), indiferent ce cred cei care se uita la ele si isi dau cu parerea.

Problema e ca vin tot pe 160 maxim. Nu stiu daca poti sa le pui pe 180. Nu cred ca exista cauciuc mai mult sau mai putin enduro pe 180.

Chiar asa, cum era cu cauciucu gros pe spate? Bine ca poti sa iei curbe la 190 la ora :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stie cineva un magazin de cauciucuri moto in Viena? Sau chiar si in Szeged, Budapesta, ca tot sunt pe traseu. Asi vrea sa-mi cumpar Bridgestone TW 301/302 la un pret rezonabil.

 

Nu am cautat destul pe forum. Le-am gasit.

 

A incercat cineva Michelin T63?

 

Poate face cineva o comparatie intre Bridgestone TW 301/302 si Pirelli MT 21? Care dintre ele sunt mai bune pentru norori?

 

Pana la urma mi-am luat Bridgestone TW 302 120/80-18 (de spate).

Cauciucul e foarte bun pentru un motor dual sport. Am mers cu motorul duminica trecuta, dupa cateva zile de ploaie. Am intrat in toate noroaiele ce mi-au iesit in cale si pot spune ca nu am ramas impotmolit. A facut fata oricarei situatii. La un moment dat furca spate s-a incarcat cu atat de mult noroi, incat abia reuseam sa plec de pe loc (murea motorul la relanti).

In concluzie sunt multumit. Cu siguranta TW 302, este mai putin eficace in noroaie decat un cauciuc de cross, dar face fata intr-un mod rezonabil iar pe sosea este foarte bun.

 

Pe fata mi-am pus Heidenau K69 90/90 - 21. E o combinatie mai ciudata (fata cross spate dual sport). Nu stiu inca cum este, o sa vad in weekend-ul asta. Daca nu sunt multumit, probabil o sa-mi iau si pe spate un cauciuc de cross si il folosesc pana la primavara cand o sa incep sa incep sa fac drumuri mai lungi pe sosea si o sa montez din nou Bridgestone TW 302.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre neplacuta mea surprindere, m-am pacalit si eu cu Mitas-ul E-07 pus pe Africa Twin.

Cauciucul de spate s-a crapat foarte tare, dar numai crampoanele care nu au insertie pe banda centrala a anvelopei (in desen le-am colorat cu rosu).

Nu inteleg de ce sa ma fi lasat asa de repede, pt ca le-am pus anul acesta, in primavara si am facut aproximativ 6500 km.

Nu am incarcat motorul, nu am umflat camera mai mult decat scrie la carte.

Am fost la mare cateva zile, aprox. o sapt, am acoperit cauciucurile cu husa si cu ceva cartoane, deci soarele nu a batut pe ele.

Si totusi, s-a facut praf. Urmeaza sa isi ia zborul crampoanele acelea.

Poate imi dati si mie o explicatie ... ca de garantie nu poate fi vorba

post-6408-1222704086_thumb.jpg

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate imi dati si mie o explicatie ... ca de garantie nu poate fi vorba

 

daca ar avea garantie la 6000km ar costa 300 E unu. Ai pus cel mai ieftin cauciuc posibil si te miri ca nu tine. Asta e compromisul - putin dai - putin face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar avea garantie la 6000km ar costa 300 E unu. Ai pus cel mai ieftin cauciuc posibil si te miri ca nu tine. Asta e compromisul - putin dai - putin face.

 

paradoxal, sunt altii care au carat in adevaratul sens al cuvantului cu mitas E07, cam 180-190 kg in sa, 2 pers si bagaje, si cauciucul acela rezista si acum

probabil ca de la an la an se schimba si compozitia materialului, pt a face fata pe piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paradoxal, sunt altii care au carat in adevaratul sens al cuvantului cu mitas E07, cam 180-190 kg in sa, 2 pers si bagaje, si cauciucul acela rezista si acum

probabil ca de la an la an se schimba si compozitia materialului, pt a face fata pe piata

BINGO! si se intampla la fel si la nume mai consacrate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu, Dane...

Gasesti pe net, sau chiar si pe forum (nu mai stiu unde) un mic tutorial care te ajuta sa interpretezi codurile de pe cauciucurile de motocicleta.

Unul dintre aceste coduri, destul de simplu ca modalitate de compunere, reprezinta data fabricarii acelui cauciuc.

Sa zicem 210708. Inseamna ca acel cauciuc este fabricat la data de 21.07.2008.

Ceva de genul. Nou, cu alte cuvinte, si nu "vechi".

 

Sorry ca nu am timp sa caut si sa iti dau chiar eu link spre site-ul cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spunea si Raul. Codul il gasesti sub forma SSAA intr-un oval, unde SS inseamna numarul saptamanii, iar AA, anul. Un exemplu ar fi un cauciuc fabricat pe 9 februarie 2007. Codul pe care-l vei avea pe guma va fi 0607 (asta daca 9 februarie chiar s-a intamplat sa fie in saptamana a sasea a lui 2007 :rock:). Sper ca m-am facut inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat.

Am o Honda XR250R. Dupa talon trebuie sa-mi pun pe fata 80/100-21, spate 110/100-18.

O folosesc preponderent in padure,dealuri, ft. putin asfalt, in noroaie nu exagerez.

La Mitas am gasit C-11 cu C-16. Merge asa?

Alte firme daca-mi recomandati?

Mersi.

 

Sunt incepator cu offr-roadu', asa ca mai bine intreb ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag, dar am vrut sa comand la voi saptamana asta un cauciuc Michelin Enduro 120/18 si am sunat, am vorbit cu Alex cred si mi-a spus ca numai spatele costa 550 RON. Unde e greseala???

P.S. Pana la urma am luat de la Patrick, Vee Ruber FIM- cu 180 RON bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am luat de la Patrick, Vee Ruber FIM- cu 180 RON bucata

Am avut si eu, sunt curios ce parere vei avea.

Mie mi s-a terminat instant, altfel e un cauciuc relativ bunicel ...

Acum am un Mitas ceva model mai nou, cu o dunga galbena, Enduro Majestic FIM ... sunt foarte incantat, grip fain si uzură înceată la ~200 RON :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...