Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Da!

Bujii Sinterom vechi foloseam si eu la mobra mea.

Dupa ce le testatm sa vad calitatea scanteiei le-am curatat si in interiorul electrodului cu un ac de unde scoteam zgura, funingine, calamina, balauri...pe urma mergeau cum nu se poate mai bine.

Niciodata nu ma lasa in drum motorul cu o astfel de bujie veche (Sinterom) curatata si examinata.

Daca aprinderea este reglata cum se cade si motorul nu merge inecat, bujia tine mult si bine facandu-si treaba fara sa fie nevoie sa se umble la ea.

 

Am ramas totusi in pana de bujie NOUA de cateva ori.Pur si simplu o proasta calitate sau facute pe vapor.

 

Am fost multumit chiar si de Brisk.O alta bujie bunicica si destul de sigura fata de altele.

 

 

post-27109-0-29647100-1364488823_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai da...dar unde naiba le mai gasesc... ma duc azi pe la mymoto sa vad ce gasesc echivalent pentru motor de 8000 ture.

Editat de dobreanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gasit bujie sinterom la magazinul de piese auto, am dat 7 lei pe bucata. Acum sincer nu stiu daca are acele caracteristici/cod cum ati spus voi mai sus!

Cer e ca nu mai aveau alt tip de sinterom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda..am fost si la mymoto cotroceni. Probabil i-am deranjat din vreo laba sau ceva ca se comportau ca si cum nu ar fi auzit niciodata de bujii sinterom de mobra(desi au una expusa acolo).

 

O sa mai caut magazine auto, unde as gasi bujii Sinterom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou pe aici dar urmaresc forumul de foarte mult timp. Am si eu o Mobra S50 in curs de restaurare si am o mica nelamurire legata de pinionul de la motor, cel care angreneaza lantul. Este normal sa aiba aprox 3 mm joc inainte si inapoi? am observat ca atunci cand bag in viteza 1 vine mai in fata iar cand ridic pedala se duce mai in spate.

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

post-59632-0-46383000-1364625781_thumb.jpg

post-59632-0-05089900-1364625789_thumb.jpg

post-59632-0-80746500-1364625798_thumb.jpg

post-59632-0-17564700-1364625809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat problema. Este o bucsa sau un rulment, nu imi dau seama inca, il am in poza. Intrebarea este cum se schimba acest rulment sau bucsa? Trebuie desfacut motorul de tot sau se poate pe la ambreaj? Ms!

 

Ps: Azi am reusit sa o asamblez. Pun 2 poze!



Ca sa fiu mai clar am pus poza cu o sageata rosie. Acolo am joc in toate directiile sus jos stanga dreapta inainte inapoi. Suze pentru dublu post nu stiu sa editez.

post-59632-0-04712900-1364721271_thumb.jpg

post-59632-0-31536800-1364721279_thumb.jpg

post-59632-0-55791100-1364721286_thumb.jpg

post-59632-0-72727500-1364722484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exact cum spune Cristi, insa uzura lui se manifesta prin ''saritul din viteze''. Daca ti se intampla asta atunci va trebuie sa-l rectifici/schimbi, daca nu ai nici o problema iti recomand sa nu-i faci nimic.

 

 

Am identificat problema. Este o bucsa sau un rulment, nu imi dau seama inca, il am in poza. Intrebarea este cum se schimba acest rulment sau bucsa? Trebuie desfacut motorul de tot sau se poate pe la ambreaj? Ms!

 

Ps: Azi am reusit sa o asamblez. Pun 2 poze!



Ca sa fiu mai clar am pus poza cu o sageata rosie. Acolo am joc in toate directiile sus jos stanga dreapta inainte inapoi. Suze pentru dublu post nu stiu sa editez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sare din viteza. Am reusit sa pun capacul de la ambreiaj calumea azi si merge binisor de inceput. Trebuie sa mai jonglez din cablu pt ca tinde sa plece bagata in viteza si cu ambreiajul apasat.



Ps: nu inteleg de ce are joc atunci pe partea cealalta la pinion, rulmentul l-am verificat si pare ok.

 

Ps2: in ce trebuie sa se opreasca piciorul? pt ca atinge de lant cand este ridicat.

Editat de shadow_deen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-ti pun niste poze de cum arata pinionul ala din partea cu vitezelte. In principiu arborele care se termina cu pinionul de lant este fixat in cele 2 carcase ale cutiei cu un rulment si un semering. Daca nu ar fi fost bine montat pinioanele nu erau aliniate si se bloca.

 

PS2: Iti revine pedadala cand pornesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca nu o tin cu piciorul sare si poate intra chiar si in viteza.

 

Ps: Apropo de pinioane aliniate, cateodata caraie cand apas pedala sa bag viteza 1 si ambreiajul apasat. Trebuie sa apas brusc si mai tare sa intre. Cu motorul oprit pe loc merge bine.

 

Ma gandesc ca daca pinionul mic pe care vine lantul se deplaseaza inainte si inapoi 3mm sa zic se decaleaza si pinioanele cutiei si de aici caraitul.

Editat de shadow_deen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sare din viteza. Am reusit sa pun capacul de la ambreiaj calumea azi si merge binisor de inceput. Trebuie sa mai jonglez din cablu pt ca tinde sa plece bagata in viteza si cu ambreiajul apasat.

 

Ps: nu inteleg de ce are joc atunci pe partea cealalta la pinion, rulmentul l-am verificat si pare ok.

 

Ps2: in ce trebuie sa se opreasca piciorul? pt ca atinge de lant cand este ridicat.

post-66134-0-27894300-1364746758_thumb.jpg

post-66134-0-91254700-1364746804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul din partea cu pinionul vine pana in buza marcata in poza? Ar trebui sa tina axul presat spre partea cu ambreiajul?

 

Se poate scoate rulmentul pe la pinion? fara sa demontez motorul in 2? Daca da, cum?

post-59632-0-23592100-1364747245_thumb.jpg

Editat de shadow_deen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul acela de la pinion are un capac cu patru surubele. Inauntru are un arculet din cate am vazut. Cumva arculetul ala trebuie sa tina rulmentul presat inauntru sau care este rolul lui? O sa incerc sa mai preses rulmentul poate este iesit inafara. Altfel nu imi explic.

 

Ps: la ce trebuie sa fiu atent cand desfac motorul in 2? Sunt ceva arculete de pus la loc mai dificil cum este la ambreiaj? Sau ceva mai special?

 

Ps2: Ma duc chiar acum sa incerc sa mai presez rulmentul

 

Ps3: Daca tot desfac motorul in 2 ce mai este de schimbat pe acolo de regula?

 

Multumesc pentru ajutor! O sa mai am nevoie.

Editat de shadow_deen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...