Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

@vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce fante vorbesti la piston? Poate fuste, ia mataluta un piston de mobra (fara segmenti) baga-l corect si invers o sa observi ca la fel de bine e acoperita admisia si io tot din experienta vorbesc. Doar acolo pe admisie ar fi clinciul ca restul sunt comandate de partea de sus.


» Post actualizat in 18 May 2015 20:38

Ps .Pentru mine ferestrele de admisie in cilindru sunt cele de sus cea de jos care e in discutie e aspiratia adica muzicuta de la astea mai noi. Dar asta e o simpla chestie de conventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate.

Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul.

Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie.

 

post-81635-0-93866700-1432139297_thumb.jpg

 

Ei, ce zici ? Beau o bere?

 

Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza.

» Post actualizat in 20 May 2015 16:44

Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru

post-81635-0-94779700-1432140221_thumb.jpg

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.

» Post actualizat in 21 May 2015 18:15

Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul.

Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie.

 

attachicon.gif cilindru mobra.jpg

 

Ei, ce zici ? Beau o bere?

 

Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza.

» Post actualizat in 20 May 2015 16:44

 

Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru

attachicon.gif piston mobra.jpg

post-27437-0-08120100-1432231758_thumb.jpgpost-27437-0-11709800-1432231827_thumb.jpgpost-27437-0-38462400-1432231874_thumb.jpgpost-27437-0-76751800-1432232080_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bre HondaSan acu intelesei ce ai vrut sa spui, ai dreptate, dar nu e reducerea asa mare ca sa piarda putere semnificativ, da eu o bere ca nu sunt rau de paguba, (deci tot beau), asta e trecura 35 de ani de cand nu am mai mesterit la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.» Post actualizat in 21 May 2015 18:15attachicon.gifcilindru mobra 210.jpgattachicon.gifcilindru mobra 211.jpgattachicon.gifcilindru mobra 212.jpgattachicon.gifcilindru mobra 213.jpg

Bună prezentare!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa.

Aha ai avut noroc si probabil segmenti cromati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ.

Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric:

Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp:

 

post-882-0-58489500-1432318724_thumb.jpg

 

post-882-0-35305300-1432318753_thumb.jpg

 

Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari

in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino.

 

Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor!

 

La multi kilometri frumosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric:

Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp:

 

attachicon.gif34550293_2_644x461_vand-urgent-zundapp-ks-50-cs-combinette-fotografii_rev007.jpg

 

attachicon.gifC50_5.jpg

 

Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari

in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino.

 

Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor!

 

La multi kilometri frumosi

Așa este,exista o motoretă Zundapp cu pedale dacă nu mă înșel...pfff..identică Mobrei!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra?

» Post actualizat in 26 May 2015 16:17

Salut

Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra?

pune o poza cu ce te intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Vreau sa vopsesc un Hoinar cu pistol de vopsit electric. Oare va ieși o lucrare de calitate?

 

Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup.

 

Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok.

 

Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei).

 

...... mai depinde si mana vopsitorului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup.

 

Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok.

 

Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei).

 

...... mai depinde si mana vopsitorului....

ok ms !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

1.baga benzina in cilindru cu o seringa . 2 daca nu porneste - verifica avansul la aprindere ( 1 mm fata de PM ) si distanta la platina ( 0,4-0,5 mm ) 3 . daca nici asa nu porneste schimba bobina de inductie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

Am patit si eu ceva de genu. O seara inainte a mers ok. A doua zi am rupt o pereche de papuci dand la pedala. Verificat aprindere, carburator totul ok. Nu imi mai ramasese decat sa verific cilindrul pistonul si segmentii. Am gasit un segment rupt si aruncat pe evacuare fara sa imi afecteze cilindrul. Verifica si tu sa nu cumva sa fi pus pistonul invers si sa se fi rupt un segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...