Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Am obsevat recent ca atunci cand schimb viteza (inferioara -> superioara) in bord apare pt o secunda ci o viteza in plus (dau din 2 in 3 si pt o sec arata 4, apoi ramane la 3). Ati patit asa ceva?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Revin cu o veche problema la GSR-ul meu, pana cant temperatura motorului nu creste peste 70 grade imi moare motorul daca apas ambreajul brusc. Initiam am crezut ca poate vechiul propietar a folosit un ulei mai vascos dar tocmai i-am facut revizia si am folosit Motul 7100(cel recomandat) dar problema nu a disparut.

O a doua problema(sau doar piticii mei pe creier) mi se pare ca sunetul lantului de distributie este cam puternic (zornaitul acela metalic), am verificat intinzatorul lantului de distributie la care am acces fara sa desfac motorul. si pare sa functioneze ok(ramane sa ii inlocuiesc arcul doar sa fiu sigur).

 

Ceva pareri cu referire la cele de mai sus?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce turatie sta la mers in gol ? Sa nu fie prea mica. La GSR trebuie reglata din cand in cand, mai ales la schimbarile de temperatura (anotimpuri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok turatia. Da mai multe amanunte, in ce conditii se opreste, in timpul mersului, pe loc, la relanti ?

Legat de a doua problema, zgomotul, am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat gumele cu care am achizitionat-o, care erau lemne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, se opreste in mers daca are peste 3000 de ture si apas brusc ambreajul(numai daca temperatura motorului e sub 70 grade), legat de a doua problema sunetul e clar unul metalic si se aude si pe loc (deci exclud gumele sau lantul rotii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata fain :D

 

Mersi de sugestie, am intrat la ei pe site si se pare ca intradevar, nu au pe stock. Le dau totusi un mail sau ceva.

 

Daca mai are si altcineva, don't be shy and do tell :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana recomandati pt GSR?

 

Recent am observat o mica problema - daca franez indelungat, de la viteze mici/medii, cand motorul se apropie de stop (pastrand o forta aproximativ egala pe frana) incepe sa vibreze pe fata, ca si cum placutele ar prinde si ar da drumu repetat (ca si cum ar agata ceva), ff repede (mentionez ca NU are ABS :) ). Din ce-am mai citit pe net, e f posibil sa fie o problema de la placutele; discurile par curate si drepte (daca franez de la viteze mai mari, sau mai puternic, nu se simte nimic, nu tremura nimic).

Mentionez ca vibratia se simte jos, in furca (la etrieri/disc), nu in maneta de frana.

 

A mai patit cineva ceva similar?

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana recomandati pt GSR?

 

Recent am observat o mica problema - daca franez indelungat, de la viteze mici/medii, cand motorul se apropie de stop (pastrand o forta aproximativ egala pe frana) incepe sa vibreze pe fata, ca si cum placutele ar prinde si ar da drumu repetat (ca si cum ar agata ceva), ff repede (mentionez ca NU are ABS :) ). Din ce-am mai citit pe net, e f posibil sa fie o problema de la placutele; discurile par curate si drepte (daca franez de la viteze mai mari, sau mai puternic, nu se simte nimic, nu tremura nimic).

Mentionez ca vibratia se simte jos, in furca (la etrieri/disc), nu in maneta de frana.

 

A mai patit cineva ceva similar?

Verifica si etrierii.Eu am avut acceasi problema la 2 motociclete care au acelasi tip de etrieri ca gsru' tau(tokico).Servisare le-ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba.

Care a fost problema la tine, mai exact?

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba.

Fa-o.Eu unul folosesc CL si sunt multumit de ele.

 

Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba.

Care a fost problema la tine, mai exact?

La mine,fostii proprietari nu prea stiau de notiunea asta;servisare etrierii si am fost nevoit sa inlocuiesc o-ringurile cu altele noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

sa va povestesc întâi pe scurt ce am pățit cu GSRul meu în wkend și pe urma, dacă ați patit sau ati auzit de cineva patind asa ceva va rog sa ma ajutati cu un sfat.

 

duminica, fiind vreme frumoasa si mult timp liber, am zis sa trag o fuga pe Cheia, ca n am ajuns anul asta. pana la Ploiesti a mers relativ ok, adica mai avea momente cand nu reactiona la maneta de acceleratie, dar dupa ce am turat o mai tare, si a revenit.

dupa Ploiesti, la vreo 10 km, intr un sat, in timp ce mergeam cu 50 in coloana, mi s a parut ca afiseaja chestii random la vitezometru, dar nu mi se parea... 177, 55, 86, 120, 34 ...

am zis ok, nu mai stie sa calculeze viteza... furtuna din fata parea o problema mai mare la momentul ala, deci nu o sa ma opresc din cauza asta.

nu trec 5 secunde si incepe sa se innece (nu stiu daca asta e descrierea corecta pentru cand scade brusc turatia, pe urma isi revine si tot asa) si sa clipeasca beculetele din bord ca bradul de craciun. a murit si motorul intre timp.

din inertie am mai mers cativa metri cat sa o scot de asfalt, in fata unei case.

i am ridicat saua si am vazut ca din baterie iesea un fel de abur / fum, aproape incolor, iar bateria era destul de umflata.

 

dupa vreo ora, am "invartit cheia in rana", sa zic asa :)), sa vad daca se aprinde vreun bec sau poate chiar porneste, da nimic.

 

bateria a fost schimbata la ElfWorkshop, in mai 2012, pe la 37.000 km, aleasa de ei ca murise aia veche chiar cand m am dus sa l iau.

motocicleta are acum vreo 56.000 km. alte probleme de genu asta n am mai avut, dar nici foarte mare grija de ea n am avut sincer sa fiu

 

tot saptamana trecuta mi am gasit saua taiata. nu foarte mult, dar suficient cat sa se ude bine buretele ala.

 

ar putea fi de sa? sa fi intrat apa in burete si pe urma sa se fi scurs pe baterie? a murit alternatorul si a supt din baterie pana n a mai avut ce? o fi facut vreun scurt circuit care a ars vre o componenta importanta?

 

ma poate ajuta cineva cu un sfat? stiti pe cineva care repara shei? sau aveti vreuna intreaga de vanzare?

 

sa i cumpar baterie noua si sa incerc sa o pornesc sau sa o duc direct la service? n as prea vrea sa dau o caruta de bani la un service autorizat Suzuki sincer sa fiu

 

orice sfat / parere este binevenita

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ti s-a dus bateria, dar e dubios de ce ti-a murit motorul. Trebuie sa verifici si releul de incarcare. Daca vrei sa faci proba, iti dau bateria mea veche (inca e buna, porneste, dar nu mai invarte asa cu forta), ca eu doar ce-am schimbat-o si sta degeaba prin casa.

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...