Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Din cate stiu eu,rezervorul de carburant se ridica din partea din fata si ar trebui sa ai destul loc sa completezi antigelul.

E doar o parere,nu sunt mecanic,dar parca asa l-am vazut pe mecanicul meu ca lucreaza la ea :))

In alta ordine de idei ar trebui sa vezi si motivul pentru care nivelul este atat de scazut.

 

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda, din ce m-am uitat pe-acolo, asa cred ca trebuie facut. Merci pt sugestie.

Nu cred ca e o problema, probabil trebuie completat cu 100ml de lichid, inca e un pic peste minim, n-am umblat niciodata la el pana acum, s-o mai fi 'evaporat' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa faci tu operatiunea, nu este complicat (daca nu ai doua maini stangi) dar daca nu ai mai facut-o nicio data iti pot povesti. Sunt cateva chichite.

Completezi cu antigel de aceeasi culoare. Daca este vorba de doar 100 ml poti pune apa distilata dar sa nu se repete treaba asta de prea multe ori.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt chiar antitalent, daca mi-ai putea spune pe scurt cum se face, raman dator. Merci.

PS: antigelul vad ca este albastru la culoare, asta e standard? Intreb fiindca asa am luat motorul, nu stiu daca a fost schimbat vreodata si cu ce anume. Ai idee ce tip se pune standard?

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acasa si am timp de povestit.

Demontezi partea de plastic care inconjoara butucul cheii de contact, are niste suruburi de plastic. Atentie, piesa asta contine cititorul cipului cheii de contact. NU SE SCOATE MUFA LUI, o lasi sa atarne. A aparut un jug mic, prins in patru suruburi care tin rezervorul. Dupa demontarea acestora ridici rezervorul din partea din fata, basculeaza ca o capota de motor, are balama in partea din spate. Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga. Bine inteles, saua jos. Tija are la un capat un "ochi" pe care il proptesti in butucul cheii de contact iar celalalt capat intr-o gaura in marginea rezervorului, te prinzi tu unde. Nu este nevoie sa demontezi nicio mufa sau furtun de la rezervor. Acum ai acces la vasul de expansiune din partea dreapta.

Antigelul trebuie sa fie pentru radiatoare de aluminiu (acum cam toate sunt) si sa aiba aceeasi culoare cu al tau, respectiv albastru. Antigel gasesti la orice magazin de piese auto. Daca vrei, luam legatura pe PM, iti pot oferi manualul GSR in italiana si ... un strop de antigel, ca sa nu cumperi un litru, nu ca ar fi o avere, poate detii si o masina.

Si ... invers, fii atent cum demontezi ca sa le pui la fel, regula de baza, de altfel

Sper ca n-am plictisit prea tare, poate unele amanunte le stiai. Eu abia dupa un an de zile am descoperit unde este trusa de scule, credeam ca tre' sa fie in sa si nu a mai ajuns la mine.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

In ianuarie am cumparat un gsr600 din anul 2008 cu 19ooo km. Am platit 2400 de euro de la un nene care vroia ceva mai domol.

Am reusit sa parcurg 1100 de km cu ea si am pareri diferite.

Sunt foarte multumit de ea in oras. E ca un motanel cuminte care nu zdruncina.

Nemultumirea mea este legata de autostrada. DupA 110 km/h ma simt ca pe in roller-coaster. Ma bate vantul si ma emotioneaza prea tare. Moto are geam puig dar degeaba.

O alta idee ar fi ca am primit scrisoare de la Suzuki care recheama diferite modele in service. Cica vara se supraincalzeste si manaca bateria. Voi ati primit ceva asemanator? Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cum ai ajuns datele tale la cei de la Suzuki dacă zici ca ai luat-o SH? Nu de alta, dar ma întrebam cum naiba as primi eu ceva în cazul unei recheamări... Eu nu am primit nimic și nici nu am idee de vreo astfel de acțiune.

 

Cat despre vânt, eterna problema a motoarelor necarenate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga.

M-am tot întrebat ce e cu tija aia si nu mi-am dat seama...sunt singurul oare :))?

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu informatii legate de rechemarea in service a motoarelor suzuki. am atasat o poza care din pacate e in spaniola. ce e scris cu bold se refera la modelele suzuki cu probleme iar mai jos in ce consta problema.

dupa o perioada de inactivitate si in conditii de umezeala se pare ca se reduce forta de adeziune intre placa de circuit si carcasa de aluminiu, iar aceasta duce la o posibila deplasare a carcasei. ei spun ca este obligatorie inlocuirea acestei piese altfel la plecare curentul care iese din baterie va fi incontrolabil deci duce automat la moartea bateriei.


» Post actualizat in 23 Apr 2016 11:23

Oare cum ai ajuns datele tale la cei de la Suzuki dacă zici ca ai luat-o SH? Nu de alta, dar ma întrebam cum naiba as primi eu ceva în cazul unei recheamări... Eu nu am primit nimic și nici nu am idee de vreo astfel de acțiune.

Cat despre vânt, eterna problema a motoarelor necarenate...

locuiesc in barcelona si ei au trimis initial scrisoare catre regia nationala de trafic care comparand cu nr de sasiu au retrimis scrisoarea catre propietar.

post-92656-0-35182100-1461410018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns acasa si am timp de povestit.

Demontezi partea de plastic care inconjoara butucul cheii de contact, are niste suruburi de plastic. Atentie, piesa asta contine cititorul cipului cheii de contact. NU SE SCOATE MUFA LUI, o lasi sa atarne. A aparut un jug mic, prins in patru suruburi care tin rezervorul. Dupa demontarea acestora ridici rezervorul din partea din fata, basculeaza ca o capota de motor, are balama in partea din spate. Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga. Bine inteles, saua jos. Tija are la un capat un "ochi" pe care il proptesti in butucul cheii de contact iar celalalt capat intr-o gaura in marginea rezervorului, te prinzi tu unde. Nu este nevoie sa demontezi nicio mufa sau furtun de la rezervor. Acum ai acces la vasul de expansiune din partea dreapta.

Antigelul trebuie sa fie pentru radiatoare de aluminiu (acum cam toate sunt) si sa aiba aceeasi culoare cu al tau, respectiv albastru. Antigel gasesti la orice magazin de piese auto. Daca vrei, luam legatura pe PM, iti pot oferi manualul GSR in italiana si ... un strop de antigel, ca sa nu cumperi un litru, nu ca ar fi o avere, poate detii si o masina.

Si ... invers, fii atent cum demontezi ca sa le pui la fel, regula de baza, de altfel

Sper ca n-am plictisit prea tare, poate unele amanunte le stiai. Eu abia dupa un an de zile am descoperit unde este trusa de scule, credeam ca tre' sa fie in sa si nu a mai ajuns la mine.

Succes

Merci mult pt informatii! Am pe-acasa niste antigel OE BMW (de la masina). E tot albastru, oare o fi bun sa completez si la motor?!

 

ps: unde e trusa de scule? ca nici eu nu am/n-am gasit-o (credeam ca ar trebui sa fie sub sa) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa de scule e pe partea stanga intr-un locas special, daca nu ma insel trebuie sa scoti unul din plasticele ca sa ajung acolo.


» Post actualizat in 23 Apr 2016 22:06

Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta!

 

Chiar, sunt curios daca contactam Suzuki, ce raspuns ne vor da. Probabil le voi da un mail ca de o drsa sau ceva de genul asta nu am timp.

Cat de aplecat pe curbe, el se apleaca ...problema e sa te tina p tine, ca doar nu se apleaca singura. Zimbruta se da de ceva vreme pe circuit si a deprins niste skill-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul este acelasi, ca-i moto ca-i auto, tot motor este, nu sunt specifice. Trusa este tot sub acel ornament de plastic sub care gasesti si tija. Cand am avut nevoie de tija am vazut o cutiuta pe care scria "pull" si ... am tras, un fel de sertar. Surpriza, a aparut punguta neagra cu scule !

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul este acelasi, ca-i moto ca-i auto, tot motor este, nu sunt specifice. Trusa este tot sub acel ornament de plastic sub care gasesti si tija. Cand am avut nevoie de tija am vazut o cutiuta pe care scria "pull" si ... am tras, un fel de sertar. Surpriza, a aparut punguta neagra cu scule !

You wrong! :)

 

La moto trebuie sa specifice ca este pentru blocuri motor din aluminiu. Nu din fonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta!

Nici al meu nu se inclina la fel de mult pe strada :-)

 

Secretul e sa ai incredere in motocicleta, in pneuri, in curba (sa o stii + mediu controlat) si sa ai antrenament. Important nu e rezultatul in sine ci progresul

» Post actualizat in 24 Apr 2016 20:41

Trusa de scule e pe partea stanga intr-un locas special, daca nu ma insel trebuie sa scoti unul din plasticele ca sa ajung acolo.

» Post actualizat in 23 Apr 2016 22:06

 

 

Chiar, sunt curios daca contactam Suzuki, ce raspuns ne vor da. Probabil le voi da un mail ca de o drsa sau ceva de genul asta nu am timp.

Cat de aplecat pe curbe, el se apleaca ...problema e sa te tina p tine, ca doar nu se apleaca singura. Zimbruta se da de ceva vreme pe circuit si a deprins niste skill-uri.

Nope. Am fost de 4 ori la trackday-uri.

Nu sunt rapid deloc dar imi place f mult si perseverez in asta.

Si motivul pentru care am mers prima oara a fost ca nu sunt rapid. Ca am cazut si ca merg prost si daca nu imi inving niste temeri si nu deprind niste reflexe si o tehnica corecta o sa imi rup capul intr-o zi. De exemplu pe amckart cand am intrat prima oara am facut 2 minute pe tur. Ultima intrare a fost 1.20. E un progres f bun pentru 6-10 intrari cumulate in 1 an.

 

Legat de GSR, se descurca onorabil peste tot unde l-am dus, chiar si offroad :). Exceleaza in schimb la mersul in oras si pe distante scurte. Manevrabila, suficient de puternica si comoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste TOT ce am spus despre antigel in acest topic. O sa vezi ca am specificat ca este vorba despre antigel pentru aluminiu (radiator, bloc).

Ok, iti dai seama ca nu am citit tot topicul de la pag. 1. Doar ca afirmatia ta "ca-i auto, ca-i moto, tot motor este" m-a facut sa cred ca tu consideri toate motoarele cu ardere interna ca fiind la fel.

My bad! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici al meu nu se inclina la fel de mult pe strada :-)

 

Secretul e sa ai incredere in motocicleta, in pneuri, in curba (sa o stii + mediu controlat) si sa ai antrenament. Important nu e rezultatul in sine ci progresul

» Post actualizat in 24 Apr 2016 20:41

 

Nope. Am fost de 4 ori la trackday-uri.

Nu sunt rapid deloc dar imi place f mult si perseverez in asta.

Si motivul pentru care am mers prima oara a fost ca nu sunt rapid. Ca am cazut si ca merg prost si daca nu imi inving niste temeri si nu deprind niste reflexe si o tehnica corecta o sa imi rup capul intr-o zi. De exemplu pe amckart cand am intrat prima oara am facut 2 minute pe tur. Ultima intrare a fost 1.20. E un progres f bun pentru 6-10 intrari cumulate in 1 an.

 

Legat de GSR, se descurca onorabil peste tot unde l-am dus, chiar si offroad :). Exceleaza in schimb la mersul in oras si pe distante scurte. Manevrabila, suficient de puternica si comoda.

pe youtube este un video despre pilotajul corect al motocicletatei. este acelasi pe care l-ai urmat si tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu un GSR cu cadrul negru rupt ( an 2009 parca), din Bucuresti dar a ajuns la Timisoara pentru dezmembrat.

Nu e nici o diferenta intre cadrul gri si negru inafara de culoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Începând de ieri sunt fericita posesoare a unui GSR 600A K9.

 

Prima data mă hotărâsem să îmi iau V-Strom dar nu știu cum prin ce extorsiune am dat de GSR și mi-am schimbat decizia.

Încă nu am ieșit cu ea, este extrem de frig, aștept weekendul ca am văzut ca e posibil sa se încălzească puțin, astăzi abia am înscris-o și urmează sa îi iau o baterie nouă și să îi schimb uleiul și filtrele.

 

Există ceva recomandări , sfaturi sau chestii pe care ar trebui să le știu pentru început?

 

P.S: Lamuriți-mă și pe mine vă rog în legătură cu cheița roșie din bord care pâlpâie continuu, am înțeles că e nu știu ce sistem de nu știu ce :))

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...