Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50

intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

 

 

Se poate!

 

post-40808-0-86089300-1508577315_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate!

 

attachicon.gif20160815_154151.jpg

Frumos! Asa as vrea sa fie si la mine! Cum ai reusit! Ai iesit tare in curba? La mine problema in curbe e ca nu ma aplec de la inceputul curbei, ma aplec cum ar veni la jumatatea ei!

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:57

Saptamana trecuta am schimbat si eu incaltarile. Pe fata am pus Pilot POWER 2CT(soft pe magini, medium pe mijloc) si pe spate am pus Pilot Road 2 ct (hard pe mijloc si medium pe laterale). As avea cateva observatii: Gsr-ul e alta moto cu MIchelin. Intru in viraj cu cel putin 5 km in plus, daca la o curba de 90 de grade intram cu 50-55 km-h acum merg cu 60.

La acelasi grad de inclinare moto ia curba mai strans, e incredibil. Indiferent de starea asfaltului moto nu joaca de loc, inainte cand ma urcam cu roata spate pe mercaj il simteam, acum nu simt nici cea mai mica trepidatie. Moto se simte mult mai maleabila si se duce singura oriunde vrei. Inca nu am dat cauciucul spate jos cu totul, mai are chicken stripes dar sunt increzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat.

 

 

 

Eu am in plan sa o modific pentru sezonul urmator. Ideea era sa cumpar o alta finala originala de la dezmembrari si sa o "stric" pe aia. Doar ca baietii cu dezmembrarile au preturi cam piperate pt o toba finala originala....iti dai seama ca mi s-a cerut si 500 de lei pe una :)) (doar toba finala)....e absurd.

Daca nu gasesc una la pret mai corect o modific pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat.

Dacă te apuci să citești întreg topicul, ai să găsești vreo 2 useri care au făcut asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Noroc la gsr-isti. Dupa ce mi-am vandut hornetelul :(, mi-am cumprat un gsr 600 din 2007.

Pe hornet avea o toba scurta, gen leo vince, ce urla prea frumos. Pe asta am toba originala. Caut de cateva zile pe site-urile romanesti dar nu gasesc decat akrapovic la 1000euro, arrow si el tot pe acolo. Ceva mai ok la bani, din ce am gasit ar fi un dominator la 370 euro dar uitandu-ma pe yt. nu-mi place cum suna.

Stiti unde as putea gasi un leo vince, gpr (am vazut ca suna destul de bine) sau ceva mai ok pana in 400-500 de euro? Merci


» Post actualizat in 11 Feb 2018 10:24
La Trip1 arata km totali ai motocicletei? Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutari! azi am dus gsr/ul la mecanic, se pare ca ii trebuie facuta sincrinizarea supapelor. La inceput moto se oprea cand trageam de ambreiaj iar acum se opreste motorul de fiecare data cand schimb treapta din mare in mica. am cautat pe forumuri si am vb cu suzuki iar motarelor noastre le trebuie o sincronizare intre 23 de mii si 30 de mii. Timpul de lucru e cam 4 sau 5 ore deci vreo 350 de euro aici in Barcelona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe toate forumurile si mecanicul de la suzuki mi-a zis ca asta trebuie, cica e un motor de gsxr pus pe moto naked. Daca la gsxr supapa e de carbon la gsr e de aluminiu si necesita o sincronizare la 30 de mii. acum sper sa fie asta si sa nu platesc 350 de euro degeaba.! :eek: Am sa vad vineri dupa ce ridic motorul de la el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

Dar cum am spus..daca mecanicul de la Suzuki a spus ca sincronizarea corpului de injectie rezolva problema,atunci asa o fi,si ai scapat. :hug: Dar posibil "sincronizarea ta de care spui" sa fie de fapt reglajul jocurilor de la supape...care imbunatateste comportamentul motorului daca nu a fost facuta de multi km...dar nu o sa rezolve problema cu opritul motorului pe decelerare,si cand strangi maneta de ambreiaj. :peace:

Dar poate ai unmodel de ECU care nu are probleme si atunci este vorba doar de hardware,nu si de software :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

 

Poti detalia nitel subiectul? A mea cred ca are, sa zicem, jumatate de problema. E uneori vag enervanta, de asta nu insist s-o caut. Daca e rezolvare relativ simpla, poate totusi merita efortul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde.

 

GSR 600 an 2007, uneori cand strang ambreiajul moare motorul. De obicei cand e rece, nu e 100%, poate sa faca si la cald, insa mai rar. Bujii noi, filtru de aer si combustibil ok.

Sa fie problema de ECU? Daca da, e costisitor de rezolvat?

 

Cum spuneam, m-am obisnuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...