Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am si eu cateva intrebari la voi.Ma bate gandul sa-mi achzitionez si eu un Z 750 din 2004.Ce pareri aveti despre acest model (mentionez ca nu sunt incepator).Cum se simte pasagerul la drumuri mai lungi?,ma refer la sezut.Cam care este consumul?.Si o intrebare mai dubioasa,se poate urca cu ea pe o bordura de inaltime medie care are turnat in fata ei asfalt,nu atinge evacuarea?.Eu avand inainte un super moto si locul de parcare necesita aceasta urcare.Astept orice pareri care sunt bine venite.

 

Salut,

 

1. Modelul este foarte ok cam din orice ce punct de vedere vrei tu. Este foarte manevrabil, are si putere, prinde si viteza (260 pe al meu :rock: ), se aseaza bine pe curbe.

2. La drumuri lungi este ok-ish. Depinde de starea drumului, dar in mare este foarte ok. Eu am mers la greu cu pasager si nu am avut nici o problema, incomoditate.

3. Consumul variaza: In afara la consum cam 5-6 litri. In bucuresti cam 7-8-9. In afara, mers mai tare....destul :D . Precizez ca eu merg un pic mai sportiv.

4. Poti sa urci lejer bordurile. Evacuarea nu atinge, iti spun ca eu in bucuresti merg destul de mult pe trotuar (din pacate) mai necirculat.

5. Si ca o nota aditionala: Toata lumea spune ca are vibratii prea mari. Are niste vibratii dar sunt mai mult decat ok si tinand cont ca tu ai avut super moto inainte, va fi confortabila ca un goldwing :D

 

Daca mai ai intrebari, te rog sa nu eziti. Numai bine :crack:

Editat de tilik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MERSI MULT TILIK,as mai avea o intrebare oare suna misto ZZZ cu o toba finala MIVV,ca nu am ascultato inca .Si inca ceva ,daca esti dat jos de pe motocicleta si vrei sa faci manevre cu ea (ma refer inpins stanga,dreapta,fata,spate este destul de manevrabila?,ca am inteles ca are in jur de 200kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERSI MULT TILIK,as mai avea o intrebare oare suna misto ZZZ cu o toba finala MIVV,ca nu am ascultato inca .Si inca ceva ,daca esti dat jos de pe motocicleta si vrei sa faci manevre cu ea (ma refer inpins stanga,dreapta,fata,spate este destul de manevrabila?,ca am inteles ca are in jur de 200kg)

Eu am o toba MIVV GP si suna demential. Uite si un link direct de la mama lor: http://www.mivv.it/en/prodotti_video_apri....I%20-%20Z%20750

 

Uite si motorul si toba lui disable_cata ca sa iti faci o idee:

 

Are 195 kg la gol, dupa benzina, ulei si toate alea se duce cam in 220 kg. In caz ca pici cu ea nu cred ca ai avea probleme sa o ridici sau sa o impingi. este foarte ok. Si totusi daca pici si sa spunem ca e cam greutza, ia de aici:

Editat de tilik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi TILIK suna demential MIVV pe moto care vreau eu sa o iau este MIVV CONICA,iar la ridicat sper sa nu am nevoie niciodata,eu m-am referit la manevre pe langa ea ,ca locul de parcare unde il voi baga necesita acest lucru pt. ca este cam ingust iar cu super moto ma descurcam binisor,dar avea 150kg.Sti cumva cat este de fiabil motorul in timp,ma refer la km,binenteles daca nu il omori si faci reviziile la tip si bagi ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi TILIK suna demential MIVV pe moto care vreau eu sa o iau este MIVV CONICA,iar la ridicat sper sa nu am nevoie niciodata,eu m-am referit la manevre pe langa ea ,ca locul de parcare unde il voi baga necesita acest lucru pt. ca este cam ingust iar cu super moto ma descurcam binisor,dar avea 150kg.Sti cumva cat este de fiabil motorul in timp,ma refer la km,binenteles daca nu il omori si faci reviziile la tip si bagi ce trebuie.

 

Nu ai probleme cu el...aveam o cunostinta care avea 50.000 km pe el, revizii la zi, toate cele si mergea motorasul ca uns. Ca orice japoneza, daca o ingrijesti cum trebuie, te tine, daca iti bati joc, te lasa cand iti e lumea mai draga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut baieti ! Am citit aproape tot topicul ( poate am mai sarit unu sau 2 posturi din greseala)

As dori sa ma ajutati si pe mine cu un sfat sau doua : Sunt nehotarat intre honda hornet si z750 an 2003 ambele , nu stiu care ar fi mai ok .

mentionez ca desi am carnet de 4 ani sunt relativ incepator pe motor vreo 6000km pe un cb 500 . mai am cativa km seriosi pe scuter si 125 . ca inaltime am 1.75 si aproape 80 kg

de placut imi place mai mult la desing z 750 si la sunet , imi fac griji de greutate si vibratii . plafonul maxim la care ma pot intinde ii de 4000 de euro. din cate am vazut eu pe piata hornetul ii mai ieftin iar z 750 imi permit doar daca ii din italia!

ar trebui sa imi fac griji daca cumpar din italia? unii zic ca sunt forjate pe pista si ca de aia sunt mai ieftine..

Astept raspunsul vostru ! multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Am citit aproape tot topicul ( poate am mai sarit unu sau 2 posturi din greseala)

As dori sa ma ajutati si pe mine cu un sfat sau doua : Sunt nehotarat intre honda hornet si z750 an 2003 ambele , nu stiu care ar fi mai ok .

mentionez ca desi am carnet de 4 ani sunt relativ incepator pe motor vreo 6000km pe un cb 500 . mai am cativa km seriosi pe scuter si 125 . ca inaltime am 1.75 si aproape 80 kg

de placut imi place mai mult la desing z 750 si la sunet , imi fac griji de greutate si vibratii . plafonul maxim la care ma pot intinde ii de 4000 de euro. din cate am vazut eu pe piata hornetul ii mai ieftin iar z 750 imi permit doar daca ii din italia!

ar trebui sa imi fac griji daca cumpar din italia? unii zic ca sunt forjate pe pista si ca de aia sunt mai ieftine..

Astept raspunsul vostru ! multumesc anticipat

Salut,

 

Hornetul este intradevar un motor foarte fiabil si partea buna este ca gasesti piese pentru el la orice colt de strada tinand cont ca a fost vandut in masa. Este un motor foarte ok de incepatori, iarta unele greseli si chiar e bun, partea proasta este ca e pe carburatie si ai sa ai tot felul de belele.

 

Z750 este un motor pe injectie, cam cu 10 cai in plus fara de Hornet si cu un cuplu mult mai mare. Este la fel de fiabil, asta pot sa ti-o confirme toti posesorii de Z. La inaltimea si greutatea ta, poti manevra foarte usor un z si sa il ridici de jos, daca doamne fereste ai sa iei asfaltul in brate. Cat despre vibratii nu ar trebui sa iti faci griji ca nu e asa cum auzi peste tot. Ca orice motor, vibreaza, asta vibreaza doar un pic mai mult decat altele. Chiar nu ar trebui sa iti faci griji in privinta asta ca nu e ceva de speriat, te asigur. Eu cred ca poti gasi si z750 in banii astia in tara. Eu de exemplu in primavara o sa il pun pe al meu la vanzare, tot in jur de banii astia, asa ca sigur mai sunt si altele.

Cumparatul din Italia este ok, daca ai o persoana de incredere si care se pricepe sa ti-l aduca sau in caz ca te duci tu dupa el, sa ai ceva cunostinte de mecanica sau sa mai iei un prieten care le are. In principiu motoarele din Italia sunt mai alergate, dar si al meu tot de acolo e si nu mi-a facut nici o problema. Adevarat ca l-am luat de la un mosulica (Bafta mea).

 

Daca mai ai intrebari, iti stam la dispozitie.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi ! da pai as vrea sa il iau de afara avand in vedere ca am remorca si masina la dispozitie , de partea de mecanica vreau sa duc un mecanic cu mine ( doamne ajuta sa si reusesc) ce nu am inca ii un vorbitor de limba italiana . sau merge si cu engleza / franceza / germana ?

ca motor de luat din tara ar fi o varianta dar doar daca ii de acord proprietarul sa il bag in service pentru verificari amanuntite.

nu imi fac probleme de ridicat motorul ma gandeam daca as avea dificultate in a manevra motorul pe loc , atat !

in rest pe zi ce trece ma atrage tot mai mult z 750-le . in pretul de 4000 as vrea sa ies cu tot cu drum si imatriculat ( de preferabil ) mai ramane de vazut daca si reusesc !

Editat de kidutzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi ! da pai as vrea sa il iau de afara avand in vedere ca am remorca si masina la dispozitie , de partea de mecanica vreau sa duc un mecanic cu mine ( doamne ajuta sa si reusesc) ce nu am inca ii un vorbitor de limba italiana . sau merge si cu engleza / franceza / germana ?

ca motor de luat din tara ar fi o varianta dar doar daca ii de acord proprietarul sa il bag in service pentru verificari amanuntite.

nu imi fac probleme de ridicat motorul ma gandeam daca as avea dificultate in a manevra motorul pe loc , atat !

in rest pe zi ce trece ma atrage tot mai mult z 750-le . in pretul de 4000 as vrea sa ies cu tot cu drum si imatriculat ( de preferabil ) mai ramane de vazut daca si reusesc !

 

Nu stiu cat se vorbeste engleza, franceza si germana pe acolo....dar nu stiu daca poti in 4000 sa il cumperi, aduci si inmatriculezi...oricum, iti urez multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
hey :) vroiam sa imi spuneti si mie o parere despre cum sta z750-ul pe curbe? ca am auzit ca motorul este f bun insa suspensiile sunt de buget si e cam instabila pe curbe..e adevarat ? fiti obiectivi va rog

 

 

Eu din cate stiu suspensia fata la z750 pana in 2007 nu este reglabila...de poti da cu ea calumea nu e problema,nu ca cu o sportiva,tocmai de aia e naked,segmentul ei principal este orasul!Dar daca stii sa te dai te dai cu orice si pana la urma unde se fac cei mai multi km?in oras...asca renteaza in dertimentul unei sportive|!

post-16011-1270001688_thumb.jpg

post-16011-1270001767_thumb.jpg

post-16011-1270001796_thumb.jpg

post-16011-1270001842_thumb.jpg

post-16011-1270002087_thumb.jpg

post-16011-1270002099_thumb.jpg

Editat de brakuLa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu nevoie urgent de un ax roata fatza pt un Kawasaki z750s din 2006....axul are diametrul de 20.00.....va rog mult daca avetzi lasati un mesaj la 0756343412 sau pe mess la sorin055@yahoo.com. Va multumesc......app...nu vreau ax facut la strung....e moarte curata cu piese la strung...:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...mi-am luat si eu de curand un z1000 K8....prima mea moto fiind un chopper as vrea sa intreb cam in ce regim normal de turatii se merge cu z1000?...unii prieteni cu vitezane mi-au spus ca in 5000 este bine insa mie unul mi se pare cam turata(poate si din cauza evacuarii modificata sa urle mai tare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...mi-am luat si eu de curand un z1000 K8....prima mea moto fiind un chopper as vrea sa intreb cam in ce regim normal de turatii se merge cu z1000?...unii prieteni cu vitezane mi-au spus ca in 5000 este bine insa mie unul mi se pare cam turata(poate si din cauza evacuarii modificata sa urle mai tare)

 

Salut,

 

la 5000 nu e turata, la 10000 e turata :laugh:

 

Dar tu mergi cum iti e tie bine...eu de exemplu, vitezele le schimb pe la 5-6000 rpm iar cuplul maxim il are pe la 6000 si un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
spuneti-mi/ aratati-mi si mie va rog unde se monteaza crash-pad-uri pe un z 750 din 2004.

 

in locul suruburilor ce prind motorul de cadru (in zona chiulasei)

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...