Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

zilele trecute facusem un drum de 1500 km mai exact (frankfurt-deva) cu motoreta ce am cumparat-o cu cateva luni in urma,un z 750 2009

 

vazusem pe alte forumuri ca se plange lumea ca este un motor obositor la drum lung si ceva probleme cu saua din contra pot spune,este foarte lejer

in 1500 km am facut pauza doar cat sa alimentez si pt wc

 

timpul a fost de undeva aproximativ 16 ore pe tot traseul cu alimentari vigniete etc,

plecarea a fost marti dimineata la 10 iar sosirea undeva la 02:00 noaptea

la ora 14:30 iesind din germania

la ora 18:30 iesind din austria

la ora 22:00 iesind din ungaria

iar la ora 2 noaptea ajuns acasa dupa un drum plin de gropi si ceata (romania)

mers constant intre 130-160 km/h

 

costul carburantului undeva la 100 euro +-

 

 

mai jos pun 2 poze cu bagajelul ce am avut atatia km cu mine

 

 

in rest toate bune

 

 

 

INTOARCEREA inapoi in germania in 19 20 septembrie asa ca daca mai sunt colegi care au drum incolo PM si vorbim

 

 

toate bune,

cristi

post-71896-0-11762400-1410390738_thumb.jpg

post-71896-0-73132400-1410390739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage
Motocicleta nastrusnica isi cauta proprietar darz!!


Kawasaki Z750- 2004 cu urmatoarele imbunatatiri:


-arcuri furca progresive + ulei furca -sezonul 2014

- ulei motor + filtru -sezonul 2014

- antigel- sezonul 2014

- placute frana fata carbone lorraine sbk5 - sezonul 2014

- cauciucuri Michelin Pilot Road 4 - dot 2014

- capac monopost -sezonul 2014

- manete frana+ambreiaj-sezonul 2014

- oglinzi-sezonul 2014

- alarma SPY 5000M, cu pager si senzor de perimetru-sezonul 2014

- crashbar-uri

- PowerCommander 3

- filtru de aer sport

- semnalizari led;


Motocicleta merge BATZ!

Pret 3100 Euro- Negociabil!

Se poate vedea la GARAJ in Piata Victoriei- dam garantie pentru lucrarile facute in sezonul 2014.


Telefon: 0741068048

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu joi un drum mai lung...Constanta-Rm Valcea... Indeva la 6 ore...oprire pt alimentare si cafea si pauza de masa in Buc... Muuult vant pe autostrada A2, ceva mai putin pe A1 iar Pitesti-Valcea o adevarata placere... Saua putin incomonda...( merita o modificare) drumul ffff prost si plin de prosti... Cost cam 250...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motocicleta nastrusnica isi cauta proprietar darz!!
Kawasaki Z750- 2004 cu urmatoarele imbunatatiri:
-arcuri furca progresive + ulei furca -sezonul 2014
- ulei motor + filtru -sezonul 2014
- antigel- sezonul 2014
- placute frana fata carbone lorraine sbk5 - sezonul 2014
- cauciucuri Michelin Pilot Road 4 - dot 2014
- capac monopost -sezonul 2014
- manete frana+ambreiaj-sezonul 2014
- oglinzi-sezonul 2014
- alarma SPY 5000M, cu pager si senzor de perimetru-sezonul 2014
- crashbar-uri
- PowerCommander 3
- filtru de aer sport
- semnalizari led;
Motocicleta merge BATZ!
Pret 3100 Euro- Negociabil!
Se poate vedea la GARAJ in Piata Victoriei- dam garantie pentru lucrarile facute in sezonul 2014.
Telefon: 0741068048

eu cred ca tu esti bolnav cu postarea asta si acel cazan...

 

interesanta combinatia de PC 3-filtru aer sport si TOBA STOCK :)))

» Post actualizat in 13 Sep 2014 07:31

Faina toba :)

inca sta de vanzare :)))))

» Post actualizat in 19 Sep 2014 09:29

https://www.facebook.com/video.php?v=830750096955580&set=vb.100000617920428&type=2&theater

 

 

si mai mergea...

» Post actualizat in 19 Sep 2014 22:39

https://www.facebook.com/video.php?v=830875426943047&set=vb.100000617920428&type=2&theater

 

 

https://www.facebook.com/video.php?v=830875976942992&set=vb.100000617920428&type=2&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare,

 

aveti idee ce kit de lant imi trebuie pentru un Z750 din 2008?

 

In manual scrie:

 

Standard Chain:
Make ENUMA
Type EK520MVXL1
Link 112 links
dar nu am gasit nimic cu acel "Type". Si cam tot ce am gasit este de la DID.
De la un importator local am gasit asa ceva: KIT LANT COMPLET DID GOLD & BLACK Pinion fata 15, pinion spate 43 si lant 112 zale (450RON). Fara alte detalii. Nu imi dau seama daca este ceea ce imi trebuie si/sau cat de performant este. Kit-ul pe care il am acum m-a tinut un sezon (nu este cam putin?). As vrea ceva mai durabil :)
Daca aveti ceva link-uri sau informatii cu privire la kit-ul de lant v-as fi recunoscator.

 

Vreau sa mentionez ca sunt incepator, am motocicleta de 4 luni. Este prima oara cand schimb kit-ul.

 

Multumesc anticipat!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

EK520 MVX este tipul lantului din catalogul EK. Gasesti garantat si EK daca vrei neaparat.

De la DID ai nevoie de 520 ZVM-X de 112 zale. In general pinioanele sunt JT si mai multe informatii poti sa gasesti direct la ei pe site http://www.jtsprockets.com/catalogue.

 

In legatura cu uzura... Depinde si cat ai mers in acest sezon. In general un kit de lant ar trebui sa te duca peste 30.000 km (altii spun ca si mai mult de atat). Insa pt. asta e nevoie sa fie de calitate si sa fie intretinut corespunzator (curatat, uns, intins).

 

Din ce stiu cam astea ar fi marcile care sunt sensibil egale la calitate si durabilitate (DID, EK si Regina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

EK520 MVX este tipul lantului din catalogul EK. Gasesti garantat si EK daca vrei neaparat.

De la DID ai nevoie de 520 ZVM-X de 112 zale. In general pinioanele sunt JT si mai multe informatii poti sa gasesti direct la ei pe site http://www.jtsprockets.com/catalogue.

 

In legatura cu uzura... Depinde si cat ai mers in acest sezon. In general un kit de lant ar trebui sa te duca peste 30.000 km (altii spun ca si mai mult de atat). Insa pt. asta e nevoie sa fie de calitate si sa fie intretinut corespunzator (curatat, uns, intins).

 

Din ce stiu cam astea ar fi marcile care sunt sensibil egale la calitate si durabilitate (DID, EK si Regina)

 

Multumesc mult pentru informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu cateva intrebari despre z750 modelul 03-06

Cum e cu vantul pe ea?de la ce viteaza se simte? am 1.86

Cum sunt suspensiile?am inteles ca fata e prea moale si nu merge reglata

Cat consuma in regim touring?


» Post actualizat in 23 Nov 2014 13:50

schimb cu cu cele originale sau cu unele de dimensiuni mai mari

post-86113-0-13180200-1416750631_thumb.jpg

post-86113-0-49733300-1416750631_thumb.jpg

post-86113-0-90249600-1416750631_thumb.jpg

post-86113-0-26627400-1416750632_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am un Kawasaki Z750 din 2008 iar la primavara trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Stiu ca trebuie 180/55 ZR17 M/C (73 W) asa cum zice manualul. Tot in manual se recomanda ca model DUNLOP, SPORTMAX Qualifier NK. Toate bune si frumoase, am gasit si de unde sa iau (mai mult informativ). Acum am Michelin Power Pilot 2CT (asa am cumparat-o de la fostul proprietar).

 

Uitandu-ma pe acelasi site am gasit urmatoarele modele dar nu stiu ce sa aleg, nu am idee de ce l-as lua pe unul si nu pe altul.

 

Varianta 1: Cele recomandate de producator - Dunlop QUALIFIER Rear TL

Varianta 2: Acelasi model doar ca are un "II" in coada - Dunlop QUALIFIER II Rear TL

Varianta 3: Ce am acum pe mobra - Michelin PILOT POWER 2CT Rear TL

 

Diferenta de bani intre ele n-ar fi asa mare, este doar 100 ron intre cea mai scumpa si cea mai ieftina.

Vreau sa incep sa caut de pe acum, poate chiar sa imi si iau in iarna, ca probabil o sa apara ceva oferte.

 

Ca si stil de mers, in sezon cand vremea permite, fac comuting prin Bucuresti iar in week-end ies pe undeva prin jurul orasului la un drum de max 500km intr-un week-end. Nu am de gand sa ies la drumuri mai lungi.

Imi place sa ma dau un pic la ea, dar fiind incepator imi cam este frica sa ma las pe curbe, nu am ajuns sa o cunosc asa bine.

Se intampla sa mai merg si pe ploaie, dar de obicei evit.

 

Acum as avea urmatoarele intrebari:

1. Care este diferenta intre diferitele modele de cauciucuri?

2. Trebuie/este recomandat sa fie acelasi model de cauciuc si pe fata si pe spate?

3. Indiferent de raspunsul de la 2, daca totusi pe fata nu este uzata complet anvelopa, ar trebui sa o schimb?

4. Din punct de vedere al aderentei, sigurantei si franarii, ce model imi recomandati? (si daca se poate si un motiv impreuna cu recomandarea)

 

Multumesc anticipat!

Editat de Adandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitandu-ma pe acelasi site am gasit urmatoarele modele dar nu stiu ce sa aleg, nu am idee de ce l-as lua pe unul si nu pe altul.

 

Varianta 1: Cele recomandate de producator - Dunlop QUALIFIER Rear TL

Varianta 2: Acelasi model doar ca are un "II" in coada - Dunlop QUALIFIER II Rear TL

Varianta 3: Ce am acum pe mobra - Michelin PILOT POWER 2CT Rear TL

 

Acum as avea urmatoarele intrebari:

1. Care este diferenta intre diferitele modele de cauciucuri?

2. Trebuie/este recomandat sa fie acelasi model de cauciuc si pe fata si pe spate?

3. Indiferent de raspunsul de la 2, daca totusi pe fata nu este uzata complet anvelopa, ar trebui sa o schimb?

4. Din punct de vedere al aderentei, sigurantei si franarii, ce model imi recomandati? (si daca se poate si un motiv impreuna cu recomandarea)

 

Multumesc anticipat!

 

Pt topic referitor la cauciucuri vezi aici : /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-102

 

Raspunsuri la intrebari :

1-Unele sunt mai moi, altele mai tari, unele se uzeaza mai repede, altele mai incet, unele sunt m ieftine, altele m scumpe. Nu ma refer la cele enumerate de tine mai sus.

2-Teoretic set complet este mai bine, se poate si model diferit de la acelasi producator, sau alti producatori(nerecomandat)

3- In ce an e produsa anvelopa de pe fata , ce DOT are, scrie pe caucicuc, sunt 4 cifre, gen 2910, inseamna saptamana+an . Daca e m vechi de 4-5 ani, jos cu ea.

4- Model cat mai nou dpdv al tehnologiei, eu de ex am pe ZET DUNLOP SPORTSMART2 si sunt f bune, ai incredere in recomandarea mea. Poti sa mergi tare, sa faci touring scurt cu ele, bune in oras, merg binisor si pe ploaie, sunt f bune. Se inclina singura motocicleta cu ele , f manevrabila.

 

P.S. : Tot ce ai insirat tu acolo sunt modele vechi de cauciucuri, nu inseamna ca nu sunt bune, sunt ok pret-calitate, insa personal nu le-as cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt topic referitor la cauciucuri vezi aici : /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-102

 

Raspunsuri la intrebari :

1-Unele sunt mai moi, altele mai tari, unele se uzeaza mai repede, altele mai incet, unele sunt m ieftine, altele m scumpe. Nu ma refer la cele enumerate de tine mai sus.

2-Teoretic set complet este mai bine, se poate si model diferit de la acelasi producator, sau alti producatori(nerecomandat)

3- In ce an e produsa anvelopa de pe fata , ce DOT are, scrie pe caucicuc, sunt 4 cifre, gen 2910, inseamna saptamana+an . Daca e m vechi de 4-5 ani, jos cu ea.

4- Model cat mai nou dpdv al tehnologiei, eu de ex am pe ZET DUNLOP SPORTSMART2 si sunt f bune, ai incredere in recomandarea mea. Poti sa mergi tare, sa faci touring scurt cu ele, bune in oras, merg binisor si pe ploaie, sunt f bune. Se inclina singura motocicleta cu ele , f manevrabila.

 

P.S. : Tot ce ai insirat tu acolo sunt modele vechi de cauciucuri, nu inseamna ca nu sunt bune, sunt ok pret-calitate, insa personal nu le-as cumpara.

 

iar ca durata de viata cum sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt topic referitor la cauciucuri vezi aici : /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-102

 

Raspunsuri la intrebari :

1-Unele sunt mai moi, altele mai tari, unele se uzeaza mai repede, altele mai incet, unele sunt m ieftine, altele m scumpe. Nu ma refer la cele enumerate de tine mai sus.

2-Teoretic set complet este mai bine, se poate si model diferit de la acelasi producator, sau alti producatori(nerecomandat)

3- In ce an e produsa anvelopa de pe fata , ce DOT are, scrie pe caucicuc, sunt 4 cifre, gen 2910, inseamna saptamana+an . Daca e m vechi de 4-5 ani, jos cu ea.

4- Model cat mai nou dpdv al tehnologiei, eu de ex am pe ZET DUNLOP SPORTSMART2 si sunt f bune, ai incredere in recomandarea mea. Poti sa mergi tare, sa faci touring scurt cu ele, bune in oras, merg binisor si pe ploaie, sunt f bune. Se inclina singura motocicleta cu ele , f manevrabila.

 

P.S. : Tot ce ai insirat tu acolo sunt modele vechi de cauciucuri, nu inseamna ca nu sunt bune, sunt ok pret-calitate, insa personal nu le-as cumpara.

 

Multumesc mult pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...