Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Salut! Ai doua probleme distincte. Una dintre ele este ca bateria este moarta (posibil s-o poti reincarca dar pe un redresor, respectand timpul si amperajul de incarcare marcate pe baterie), de aici "tacanitul". Iar faptul ca s-a oprit atunci cand ai accelerat-o se datoreaza cel mai probabil apei sau a altor impuritati din benzina, care s-au depus pe perioada lunga in care motorul a stat. Pentru a evita treaba asta poti folosi un stabilizator de benzina. Acum, ca sa rezolvi "problema" ii trebuie doar benzina "noua" (binenteles daca reusesti sa revitalizezi bateria, altfel trebuie si baterie).

Supermercu fain , bateria e moarta clar , o sa incerc cu benzina si alta baterie , mentionez ca atunci cand am pus o pe redresor imi arata ca e full , 12v , dar am inteles ca daca i veche , poate sa nu aiba amperajul necesar , asa e ?

M i s a mai spus si ca e posibil sa nu imi incaece statorul , ce spui ?

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca motorul a mers fara probleme atunci cand l-ai lasat la iernat este putin probabil (ca sa nu zic imposibil) sa se arda/strice statorul in timp ce motoreta a stat. Schimba mai intai bateria sau incearca s-o incarci pe a ta asa cum trebuie (repet ca ar trebui sa scrie pe ea metoda de incarcare). Bateriile de motocicleta au obiceiul sa moara subit si de tot, mai ales daca nu sunt intretinute asa cum trebuie in perioada rece (mai exact tinute la caldura si incarcate la o perioada de timp). Daca problema nu se rezolva, atunci verifica mai intai releul de incarcare si abia apoi te poti gandi mai departe la stator (dar nu cred ca e cazul). Am uitat mai devreme sa te intreb despre ce soc (soclu) vorbesti? Din cate stiu eu z750 2004 e pe injectie ..deci soc electronic. Dar la fel ..daca motorul a mers in toamna in mod sigur problema aparuta este de la benzina proasta. Trece cu un plin proaspat.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pornit-o azi dupa pauza completa pe timp de iarna si mi-a pornit din prima. Eram convins ca bateria s-a descarcat dar nu, e ok. Saptamana viitoare schimburi de ulei si filtre si la drum :)

 

@SupermotoHL: vezi ca atunci cand o masori bateria trebuie sa aiba peste 12V. La fix 12V sau putin sub e ca si cum ar fi moarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata , am pus bateria si a nu am mai avut probleme , am si masurat-o , e in regula !

Astept si eu banii pe luna asta sa ma apuc de filtre , vorba ta :))

Merci mult de raspunsuri ! Drumuri faine sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in toamna s-a facut schimbul de ulei si mers cca 1000km, e musai sa-l schimb iar la inceput de sezon?

Daca zic eu ,,NU", apar altii cu teoria in stele si zic ca DA.

In conzluzie, zic da, doar ca sa apara supermecanicii forumului, sa-ti explice prin 3 ecuatii si 15 postari offtopic, ca e ok si ca nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerari. Evident ca nu trebuie sa schimbi uleiul dupa 1000km ..chiar daca a stat 2 luni de iarna in motor. A mea cel mai bine s-a simtit cu BelRay EXS 10w50. 10W40 mi se pare prea subtire pt. tempraturile care se inregistreaza la noi vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intrebare la voi, posesori de Z750 si nu numai. Ce ati pune voi, prin urmare ce recomandati dintre: Bel-Ray EXS 10w50 sau Motul 7100 10w50, ambele full sintetice.

 

Mentionez ca turele mele inseamna in mare parte iesiri de weekend si mai putin prin oras. Are rost 10w50 sau e ok sa raman pe 10w40. Multumesc!

Editat de silviuZ750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa iti recomand, eu am avut Motorex anul trecut iar acum am luat Motul 7100, lumea pare multumita de el din ce am citit. Dupa cum zicea tzeapa mai sus, daca temperaturile ating valori ridicate in zona ta, ar fi ok un 10W50, eu am pus 10W40.

 

Am si eu o intrebare pt Z-isti. Azi mi-am schimbat uleiul si am vrut sa imi schimb si bujiile dar am reusit sa schimb doar 2 din ele, cele din lateral. Cele centrale (2 si 3) nu am reusit sa le scot, fiind pozitionate sub structura metalica a motocicletei. Voi cum le-ati schimbat pe acelea, trebuie ceva cheie speciala?

 

Detalii despre schimbat am gasit in clipul urmator, dar din pacate schimba doar o bujie din lateral, nu arata cum schimba bujia 2 sau 3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi motocicliști posesori de Z750, a folosit cineva uleilul "REPSOL MOTO RACING" vă rog să- mi impărtășiti câteva păreri in ceea ce privește acest tip de ulei. Mulțumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa iti recomand, eu am avut Motorex anul trecut iar acum am luat Motul 7100, lumea pare multumita de el din ce am citit. Dupa cum zicea tzeapa mai sus, daca temperaturile ating valori ridicate in zona ta, ar fi ok un 10W50, eu am pus 10W40.

 

Am si eu o intrebare pt Z-isti. Azi mi-am schimbat uleiul si am vrut sa imi schimb si bujiile dar am reusit sa schimb doar 2 din ele, cele din lateral. Cele centrale (2 si 3) nu am reusit sa le scot, fiind pozitionate sub structura metalica a motocicletei. Voi cum le-ati schimbat pe acelea, trebuie ceva cheie speciala?

 

Detalii despre schimbat am gasit in clipul urmator, dar din pacate schimba doar o bujie din lateral, nu arata cum schimba bujia 2 sau 3...

Sal! Prelungitor+cruce cardanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca la Zet-ul meu, a fost schimbat ghidonul cu unul mai lung, din ce mi se pare. Am intampinat ceva probleme azi la montarea altor mansoane, adica imi ramane loc cat o unghie (cam asa apreciez) intre manson si capatul de ghidon. Mai e cineva in situatia asta? Ce imi sugerati sa fac, din moment ce alte mansoane mai lungi nu mai are rost sa cumpar. Sa mut blocurile de comenzi si manetele mai inspre exterior sau sa tai din ghidon cu ceva gen flex si sa las comenzile si manetele in pozitia actuala?!

 

Cum arata in poza, asa erau pana am incercat sa schimb mansoanele ( sunt la fel ca si dimensiune cu cele negre,actuale). Spatiul care este in poze imi ramane si dupa le-as monta pe celelalte. Deci, prin urmare, sa tai ghidonul de unde se termina mansonul ca sa se imbine automat cu capatul ghidon sau sa mut comenzile mai spre exterior?!


» Post actualizat in 08 Mar 2017 07:45

Cati litri de ulei intra la un schimb?

post-96250-0-43129800-1488822563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou

Am o constatare la asigurator duminica, iar scarita mea e rupta dar a fost sudata si nu o sa mi iau banii pe ea ,

Gasesc pe la vreun coleg o scarita dreapta rupta stramba ? Orice ajutor va fi de folos , multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee care este raportul Stock al pinioanelor la z750 2007 ? Am gasit ceva ca ar fi 15/43 dar nu prea sunt sigur.

 

Si punctul doi, vreau sa-i schimb raportul. Ma gandeam la -1 pe fata si +1. M-am mai jucat cu site-ul acesta ca sa-mi fac o parere, insa una de la cineva care a schimbat raportul cred ca ar fi cae mai buna. http://www.gearingcommander.com/

 

A incercat cineva, este vreo diferenta notabila ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...