Adixgl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Bine ai venit! Acuma trebuie sa intelegi si tu ca treaba cu masina de politie a fost un fel de festanie/sfintire astfel incat sa nu iti mai iei amenzi cat esti pe motor. Cum ar venit politistul ti-a dat-o dupa care si-a dat-o.....corect?! Editat August 12, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motounelte Ro Srl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Ca sa fiu sincer, s-au dat jos din masina (ca erau 2) si m-au intrebat "ce ati patzit Domne', l-ati lovit pe cel din fata?" Dupa care si-au adunat nr de la Logan de pe jos si m-au ajutat sa ridic motocicleta. A rezultat un fel de bobtail, toata coada motorului a fost bagata sub sa... » Post actualizat in 12 Aug 2016 11:56Daca va mai spun si ca toata treaba s-a petrecut la plecare de pe loc, dupa ce a stat in spatele meu 2 minute cat a durat semaforul...a zis ca s-a uitat dupa niste biciclisti Dar, macar am reusit sa ii zgarii putin scaritzele pe Transalpina, când l-am adus de la Hunedoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Asteptam poze...el meu este negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motounelte Ro Srl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 de 3 minute stau si incerc sa imi dau seama cum pui poze?? Help!!!!! Am oricum una singura cu motorul intreg, restul sunt cu el belit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 de 3 minute stau si incerc sa imi dau seama cum pui poze?? Help!!!!! Am oricum una singura cu motorul intreg, restul sunt cu el belit Dai pe More Reply Options si ai acolo optiune de attachment. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motounelte Ro Srl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Frankone, esti un geniu! Numai acolo nu m-am uitat. Singura poza de mi-am facut-o singur de pe Transalpina, si una cu fundul de bobtail. Anecdotic, placa de inmatriculare e tot acolo, cocolosita sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Frankone, esti un geniu! Numai acolo nu m-am uitat. Singura poza de mi-am facut-o singur de pe Transalpina, si una cu fundul de bobtail. Anecdotic, placa de inmatriculare e tot acolo, cocolosita sub sa eeeh mi-au zis si mie altii, acum ceva vreme bafta cu reparatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motounelte Ro Srl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 In alta ordine de idei, as da un pic ghidonul mai inapoi, vreo 3-5 cm max, aveti idee ce prelungitoare de ghidon se potrivesc, sau ce alt ghidon si de unde? L-am reglat deja la max spre mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Sincer eu nu am simtit nevoia sa modific ghidonul, chiar mi s-a parut unul din cele mai comode ghidoane......pe de alta parte nici nu sunt prea "scurt". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Ce liniște pe aici.....nu mai suntem nici câţi eram? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Ce liniște pe aici.....nu mai suntem nici câţi eram? » Post actualizat in 18 Apr 2017 08:47 Salut! Tu ai fost in silenzio stampa Rimele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) Pai cum sa nu fie liniste...cine naiba a auzit de Intruder stricat ?!! Lumea se ocupa cu plimbatul. Editat Aprilie 18, 2017 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) corect ! ce mai faci Mariane, pana la urma ai vandut tancul? Editat Aprilie 18, 2017 de rommel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 Nu la-m vandut! Acum sunt prin Londra șofer pe autocar la Anderson travel » Post actualizat in 26 Apr 2017 20:04 Tu l-ai vandut pe al tău? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Nu la-m vandut! Acum sunt prin Londra șofer pe autocar la Anderson travel » Post actualizat in 26 Apr 2017 20:04 Tu l-ai vandut pe al tău? nu , nici vorba !.....asa ceva nu se vinde oricum, mai ales ca nu l-am plimbat pe cat ar merita! ....a primit si mansoane noi , ignorati fundalul pozei! Editat Aprilie 30, 2017 de rommel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Salut. Proaspat posesor de 1500 LC, import Canada. Are cineva manualele pentru el? Tips & tricks? Motorul are cam 40k, tip top condition, agata oleaca intre 1 si Neutral, si a dat drumul dupa o tura (presupun ca dun cauza pauzei de cateva luni). Am remarcat lipsa poziției "off" la lumini,.pe pozitie se aprind semnalele (stil american) impreuna cu faza scurta. Asa e si la ale voastre? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 (editat) Bine ai venit si sa va stapaniti sanatosi. Da toate Intruderele pe care le-am vazut pana acum au pornierea automata a fazei scurte la cuplarea contactului. In tarile civilizate, acolo unde au fost produse aceste motociclete, este regula generala ca toate vehiculele sa mearga cu faza scurta aprinsa in permanenta. Incepand cu 2009 este chiar o directiva europeana in acest sens. Daca nu ma insel prea tare pornirea automata a fazei scurte este valabila pentru toate motocicletele produse dupa anul 2000. Numai bine. Editat Iunie 12, 2017 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Revin cu o intrebare: are cineva vreo idee de unde pot lua un airbox? Al meu, nu mai exista. Azi am facut revizia si m am pomenit ca am filtru k&n sport, fapt care mi duce consumul pe lună. As vrea sa mi fac reconversia la original. » Post actualizat in 05 Jul 2017 18:31 Desi stimatul coleg Rommel mi-a scos posteriorul dintr un mare r.a.h.a.t, facandu mi cadou jiglere originale, am o gaura de vreo 800 de lei in buget fiindca distribuitorul meu, nu poate face retur la piese originale si am fost suficient de mascul bovin sa ma grabesc cu comanda. Așa ca: Se vând urmatoarele, valabile pentru Suzuki Intruder VL 1500 LC cat și pentru alte modele care au acelasi tip de carburator (Bandit/GSX-R si probabil o grămadă de alte motoare) 1: jigler relanti 32.5, doua bucati. Prețul de magazin: 120 de lei, le dau cu 100 2: jigler forța 110, 1 bucata (rear cylinder) e 39 de lei, il dau cu 30 3: jigler forta 112.5, 1 bucata (front cylinder) e 63 de lei, il dau cu 50 4: cui dozaj Front 5D94-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60 5: cui dozaj Rear 5E8-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60 6: scaune pentru cuiele de dozaj, 85 de lei bucata, le dau pe ambele cu 150. Produse noi, originale Suzuki, oricum nu gasiti aftermarket. Sigilate etc. 7: pentru ăia la care le place senzatia de benzina arsa cu galeata și putere n plus (care au evacuari adaptate și filtre de aer sport) două jiglere de forță de 165 (astea s folosite). Pretul la magazin vreo 80 de lei bucata, le dau pe ambele cu 100. Sa fiț iubiț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Bine ca ti-au folosit! Mi-e dor de o raita dar nu cred ca mai apuc sezonul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iulie 9, 2018 Share Postat Iulie 9, 2018 Mno, finalmente mi-am schimbat carburatoarele cu totul. 250 de euro, ceva site de dezmembrari de la nemti, mopart.de gasit cu magazin pe e-bay. A dat al de sus sa vad si eu consum de 5 la sută pe vacă. Concluzii: 1: scaunele de la cuiele de dozaj pe Intruder vl1500lc nu pot fi schimbate. 2: cuiele de dozaj aftermarket fac ravagii. 3: refacerea scaunelor prin ceva mumbo-jumbo se face undeva in state la g-man industries si ajunge pe la 300-350 de para cu trimitere prin poștă și alte balarii. 4: două carburi noi = mia de euroi. 5: inainte de a da vina pe supape, calamina sau alte avioane, verificări la carburatoare cu microscopul. De două ori. De trei. Dupa aia cautati alte cauze. 6: cuiele de dozaj pentru carb euro se potrivesc la carb us. Viceversa nu. (Euro au 5 nivele de reglaj, us doar unul, la mijloc). Conicitatea e la fel, dimensiuni identice. 7: jiglerele de 112.5 si 110 pot fi schimbate cu altele si mai mici daca se reduce nivelul de plutitor la 6.5 sa zic, chiar 6. Merge rotund, putere nu prea e. Dar nah, poate foloseste cuiva informatia. Rommel, cum ai rezolvat cu cheia la capacul rezervorului sau ce tip de inchizatoare aveai? A mea s a dus dracu, pot s o deschid cu surubelnita sau cu cheia de contact....da' as prefera sa o stiu totusi inchisa ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Salutare!.... Asa sa re-inviem topicul ... ultimele upgrade-uri » Post actualizat in 26 Oct 2018 09:14 Salutare!.... Asa sa re-inviem topicul ... ultimele upgrade-uri 43877944_2380564191983964_298813476216766464_n.jpg 44061635_2380564445317272_8012977620650033152_n.jpg 44109275_2380564315317285_963147958021259264_n.jpg Diferenta intre stadiul cum era cand am luat-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piXelmoB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) Salutare! Zic sa ma bag si eu in seama, ca de mult am vrut s-o fac si nu am reusit. Detin si eu un tanculet de aproximativ 3 ani. Cand l-am luat arata absolut fantastic, dar carburatia nu era in cea mai buna stare (am aflat ulterior ca un surub de amestec era rupt si lipit cu poxipol), iar cauciucurile erau cele din fabrica (dot 2003) De atunci si pana acum s-a schimbat povestea La mecanica a primit carburatie complet refurb de la GMan Industries America + filtru K&N modificat + galerii admisie noi + bujii Brisks + multe alte imbunatatiri la filtre, conducte de frana, ambreiaj si toate reviziile posibile la ambreiaj, furca etc. La electric are toate becurile pe led (far, semnale, stop si urmeaza si proiectoare). Iar ce am facut estetic se poate vedea in pozele de mai jos Pe viitor urmeaza sa primeasca genti hardcase (de fibra, imbracate in piele), esapament custom dual (cu iesire pe ambele parti), niste piese recromate, altele vopsite, rezervor auxiliar, alt crashbar. Editat Februarie 28, 2019 de piXelmoB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 7, 2019 Share Postat Aprilie 7, 2019 Vă salut. Aş dori să pun o întrebare aici, chiar dacă nu este secţiunea tehnică a forumului, dar are legătură cu un Intruder 1500 LC. Nu reuşesc să-mi dau seama de provenienţa motocicletei, dat fiind faptul că are odometrul în mile, iar blocul de lumini din dreapta cu OFF/poziţie/far şi nu văd a fi avut intervenţii pentru modificarea instalaţiei electrice. Problema care apare la această motocicletă este următoarea (deşi, per ansamblu, funcţionează impecabil). La pornirea la rece, lampa indicatorului NEUTRAL luminează, treptele de viteză schimbă impecabil, cu semnalizarea optică (lampa NEUTRAL) la trecerea prin punctul mort. Odată ce se încălzeşte motorul, lampa indicatorului NEUTRAL se stinge, chiar dacă nu este pus în vreo treaptă de viteze, iar dacă stă pe laba laterală, la ralanti, când martoul luminos NEUTRAL se stinge, motorul se opreşte (ca şi cum ar sesiza trecera într-o treaptă de viteză a cutiei, cu cricul neridicat). Cu toate că lampa NEUTRAL e stinsă, iar cutia este în punctul mort, motorul nu mai poate fi pornit, numai dacă se ridică cricul, lampa rămânând stinsă, iar motocicleta poate rula fără nicio problemă, în toate treptele de viteză şi iese în punctul mort (fără a se aprinde lampa în bord). Cu motorul cald, chiar dacă aş opri în loc, aş scoate în punctul mort şi aş vrea să las motocicleta pe cric, la ralanti, atunci când las cricul, motorul se opreşte. Am verificat switch-ul de la cric si este bun, am verificat switch-ul de la schimbătorul de viteze, la fel, este bun, face toate contactele, nu întrerupe sau să aibă rezistenţă în circuit. Verificările au fost făcute cu motorul rece (înainte a fi pornit) şi cu el cald, când se manifestă fenomenul, fără a fi vreo diferenţă între măsurătorile efectuate. Din păcate, nu am găsit o schemă lizibilă şi nu ştiu exact ce tip de motor este (după care cod E-- să caut). Odată ce motorul s-a răcit, lampa NEUTRAL îşi revine, motorul dacă e pornit, scos din viteze şi lăsat la ralanti, pe cric, funcţionează fără probleme, până se încălzeşte şi se stinge lampa NEUTRAL în bord. Dacă aţi intâlnit sau auzit situaţie asemănătoare printre deţinători de VL1500 sau v-aţi lovit de această problemă, v-aş ruga să mă ajutaţi cu ceva sfaturi/idei în vederea remedierii. Mulţumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Nu este posibil să fie din cauza uleiului problema? Poate e ulei vechi cu ceva pilitură și aciditate modificată care influențează contactul din cutie. Zic și eu, e o părere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Ai un senzor acolo, verifica contactele electrice din zona. E clar ca atunci cand se incalzeste, ceva se dilata si nu mai face contact. Culmea, circuitul de pornire trece prin becul din bord. S-a mai discutat similar pe alt topic, vezi daca te ajuta informatiile de acolo sa-ti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.