Sari la conținut

Gracie A Mea


siscrew
 Share

Postări Recomandate

Dupa cum unii stiti, de anul trecut sunt proprietarul acestui MT 10, si pentru ca nu imi placea estetica sa l-am pus putin la modificat. Acum, dupa jumatate de vara pierduta, note de telefon exorbitante si 2 drumuri bacau - sibiu am reusit sa il aduc acasa. Din toata povestea asta, care s-a lasat cu un motor refacut de 2 ori, ultima data ieri, in aproximativ 8 ore de munca sustinuta, am iesit cu mai multa experienta, si concluzia ca daca vrei sa faci ceva in Romania, trebuie sa stai de capul omului, si mai ales sa ai grija pe cine alegi sa te ajute (uneori contra cost, bineinteles) daca tu nu ai experienta. Mai jos, pozele cu Gracie in forma ei actuala, si subsemnatul purtandu-si cu mandrie costumul.

post-8-1089282332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, arata tare bine!

:D

Deci:

Sa continuam, fara ezitare, lupta de modernizare a Dneprelor in spiritul prieteniei romano-ucrainiene si a intrecerii socialiste.

:baubau:

URRRAAAAA!

URRRAAAAA!

URRRAAAAA!

 

 

 

 

 

 

:baldy: aku, fara gluma, chiar imi place :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ce ai luat furca???!!! eventual si-un pret... Si cum ai adaptat-o?! pls :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina lucrare.Felicitari.

Rezervorul si ansamblul de fatza sint de la ceva Honda CB?Si seaua e super.Daca ai facut-o tu,meriti toata lauda.

Cu motorul cum ai facut de sclipeste asa?

Ca o parere,eu cred ca ar mai trebui lucrat putin la cablurile electrice de la ghidon(eventual trase prin interiorul ghidonului),si cred ca ar arata mai bine daca ai monta doua capace laterale peste baterie,sub sea.Parca e prea gol acolo,si bateria,mi se pare ca nu prea arata asa de bine la vedere.

Deasemenea,cred ca ar arata tare bine doua faruri nichelate mai mici montate pe linga farul principal.

In rest,numai cuvinte de lauda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creditul pentru partea estetica ii revine lui Ovidiu Popartan, aka sbsmoto de aici de pe forum. Preturile le discutati cu el. Din cate stiu eu furca de pe fata este de pe un Yamaha XS 650 iar rezervorul este de la un Moto Guzzi. Saua e un Corbin, am inteles ca de pe un Harley Davidson, dar a fost taiata pentru a incape pe Dnepr. Un lucru pe care vi-l recomand este ca la rezervor sa aveti mare grija cu vopseaua, la mine nu a fost vopsit bine si deja se duce putin. Partea de mecanica v-as recomanda sa o faceti voi eventual cu ajutorul unor oameni priceputi. Eu a trebuit sa refac motorul la doar o zi dupa ce am venit cu el din Sibiu. Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma bag si eu in seama. :D

Mie mi se pare ca spatele se termina un pic prea brusc, nu stiu, poate ca un sissy bar l-ar face sa arate mai bine. Apoi, si aripa fata parca ar merge un pic mai lata; sau nu? Hehe, must be my Indian obsession :D

Oricum, a iesit frumos, comentariile de mai sus sunt ce as mai pune eu daca ar fi al meu... :baubau:

Felicitari si sa o calaresti sanatos. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...