Sari la conținut

Cbr 600rr Vs Triumph 675 Vs R6 Vs Gsxr600 Vs Zx6r


SILVIU.C
 Share

ce alegeti?  

155 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

a fost cel mai usor dintre miare da nu cu o diferenta de 15 kile...ahahhaha

Ma Silviule daca nu ai auzit de mine e grav....:lol:

Cand o sa vii vreodata prin oradea sa vii sa ma vizitezi sa iti semnez pe ghips un autograf...si am sa iti fac cunostinta cu "prietena mea" cea batrana....si poate te las sa o "incerci" daca esti baiat cuminte da ii pun limitator la 6000 de ture...:lol:)....sa nu patesti ceva doamne feri...:lol:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

a fost cel mai usor dintre miare da nu cu o diferenta de 15 kile...ahahhaha

Ma Silviule daca nu ai auzit de mine e grav....:baldy:

Cand o sa vii vreodata prin oradea sa vii sa ma vizitezi sa iti semnez pe ghips un autograf...si am sa iti fac cunostinta cu "prietena mea" cea batrana....si poate te las sa o "incerci" daca esti baiat cuminte da ii pun limitator la 6000 de ture...:finger:)....sa nu patesti ceva doamne feri...:finger:

Tocmai ca A PUTUT fi cel mai usor ,iar dupa "deductiile" tale ar fi cea mai nasoala chestie :lol: ...desi (pt mine ,personal) zx10-le 2004-2005 a fost cel mai reusit model de super-sport in comparatie cu naspetul de zx10 din 2006.Repet ,ca parere personala

 

Ps:stai linistit ca am vazut ce poate un kawa de 750(din 95 ) in comparatie cu "vechiul" meu 600-2005...repet 600 :lol:

 

Pps:poate vii la Brasov ,sa-mi demonstrezi live ce stie sa faca la o liniuta sau ce doresti tu ,ca oricum ai zis ca se tine lejer dupa un miar autentic ,asa ca...te astept :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daytona 675 e in trei cilindri, iar Ducati e in 2 cilindri. Asa ca nu se poate spune ca vreuna dintre ele "fura" la cilindree :moto:

Din cate stiu exista o formula de calcul pentru a echivala raportul cilindree/nr. de cilindri, astfel incat ambele sunt considerate in aceeasi categorie cu restul 600-lor cu 4 cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in pista: 600 RR si R6

cel putin la cursele pe care le'am vazut in italia pana acum

 

 

in pista: 600 RR si R6

cel putin la cursele pe care le'am vazut in italia pana acum

 

pe strada as alege 675 Daytona cu sigurata datorita cuplului si a necesitatii de a schimba mai rar vitezele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea pe strada vrea 675 si in circuit vrea 600rr.

sefu la care curse te uiti tu in italia???

iti zic eu ca numai in ss adica in cursa aia care se face intre pauza de superbike iese honda prima si stii de ce ???

are un pilot bun si o echipa de mecanici super.

daca te uiti si la celelate curse ,adica alea tip campionatul intern italian{si sunt vreo duzina } ai sa vezi ca honda nu prima tot timpul.kawa chiar face o figura frumoasa ,a mai iesit si suzu si r6 deci e vb de piloti.asa cum spunea si silviu 1 ,2 sau chiar 5 cai in plus nu prea conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea pe strada vrea 675 si in circuit vrea 600rr.

sefu la care curse te uiti tu in italia???

iti zic eu ca numai in ss adica in cursa aia care se face intre pauza de superbike iese honda prima si stii de ce ???

are un pilot bun si o echipa de mecanici super.

daca te uiti si la celelate curse ,adica alea tip campionatul intern italian{si sunt vreo duzina } ai sa vezi ca honda nu prima tot timpul.kawa chiar face o figura frumoasa ,a mai iesit si suzu si r6 deci e vb de piloti.asa cum spunea si silviu 1 ,2 sau chiar 5 cai in plus nu prea conteaza.

 

vorbeam de CIV (campionato italiano velocita)

si aici ca si in mondial ..ducati face legea la SBK

iar in SuperSport (600 elaborate) RR face legea

in SS se pare ca honda castiga cu 600 RR de 5 ani consecutiv campionatul ..e vorba de Ten Kate

 

sper la urmatorul Honda Day sa pot proba 600RR in pista, o sesiune completa

deja stiu ce se va intampla ..voi vinde 900'ele :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...