Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

Buna la toata lumea!

 

Vreau doar sa întreb, poate cineva sa-mi recomande cineva niște cauciucuri pentru modelul "S" care sa prindă al dracului de bine pe asfalt?

Am niște cauciucuri Mitas noi, dar o se le dau foc după ce-mi cumpăr ceva normale.

DRZ-iști de prin zona Brașov- Sfântu Gheorghe? Ture întruniri de DRZ-uri ceva?

 

pentru ture, intalniri:

Enduro peisagistic - Brasov

 

pentru cauciucuri:

www.pam.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna la toata lumea!

 

Vreau doar sa întreb, poate cineva sa-mi recomande cineva niște cauciucuri pentru modelul "S" care sa prindă al dracului de bine pe asfalt?

Am niște cauciucuri Mitas noi, dar o se le dau foc după ce-mi cumpăr ceva normale.

DRZ-iști de prin zona Brașov- Sfântu Gheorghe? Ture întruniri de DRZ-uri ceva?

 

continental tkc 80. eu mi-am facut praf ghetele in curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai tu curaj sa te apleci in curba cat rezista gumele alea... :lol:

nici eu n-am, nu te ataca! :ph34r:

 

stiu insa pe cineva care poate. deci stie ce spune.

 

Ok! Mai adun si eu informații de pe la alți! Nu este vorba de mers ca rossi in viraje , ci doar de o aderenta normala, Cauciucurile îmi derapeaza, patinează aproape la fiecare accelerare,schimbare înapoi, demaraj mai in forța, si asta la 40 de cai!

Am zis bine ma poate mi se pare,am rugat și pe alți sa facă un tur cu motorul meu, si prima lor reacție a fost: dale jos si aruncale cit mai repede ca sunt periculoase rău. Eu tot la ceva de genul mitasurilor mele ma gândesc dar la ceva normale

 

In prima Michelinuri care îmi plac asa la vedere dar nu știu încă prea multe decât ce se știe despre o firma cu renume ca ei nu fac cacaturi

In a doua mitasurile mele care la vedere nu arata rau da pe asfalt........rau de tot.

Mesaj completat

Am răsfoit puțin topicul asta si am citit si păreri pro si păreri contra despre DRZ-uri. Am văzut ca au întrebat câțiva dacă se mai importa noi? Nu nu se mai importa, nici aici nici pe dincolo.Eu am vrut sa-mi iau un S nou dar nu am găsit, asta se întâmpla anul trecut in Ungaria. Asa ca am luat un SM din 2006 imatriculat, de la o reprezentanta cu doar 5000 KM. Muti zic ca nui destul de hard enduro un DRZ-u?:P In Ungaria este un campionat de endurocross mono marca: DRZ KUPA! Foarte mulți participanți, uni dealeri de suzuki au proprii concurenți care se dau si la MX1 cu rmz uri de 450,dar la campionatul național de endurocross, si mono marca DRZ, se dau cu DRZ-uri 400 E. Sint niște concursuri de 2 ore, jumate traseu enduro jumate pista motocross. Am fost de câteva ori la concursuri ca spectator. E.... unde vreau sa ajung.... si nici nu vreau sa laud prea mult DRZ-u dar la clasa OPEN unde sunt 250 de motoare la start!!!! Majoritatea KTM-uri,si alte Hard Enduro. Un băiețaș care se da si la motocross ia bătut mar pe toți cu un DRZ 400-E! Da cu ani lumina nu cu câteva secunde acolo!! Si sa nu credeți ca restul 249 de concurenți erau amatori! Tot lotul de enduro, endurocross, si mulți de la motocross erau la start!

Eu zic ca totul depinde de pilot nu de motor, dar cit o fi de tare un KTM sau un Husaberg eu zic ca nu rămâne in rușine nici un drz!

Apoi sa vorbim puțin si de costuri ce buget trebuie sa ai sa te dai un an întreg cu un KTM 400-exc, si ce buget trebuie la un DRZ 400-E?

La noi la Sfintu Gheorghe e mare manie de KTM, aproape nici nu ești om dacă nu ai un KTM, Am mulți prieteni care au KTM-uri, ..acum nu vreau sa fiu răutăcios dar de cite ori trec pe la ei mai întotdeauna ii vad reparând cite ceva....

 

Revenind la DRZ-uri al meu are acum 13.500km,am schimbat de doua ori uleiul o data la cumpărare, si mia părut râu ca am aruncat un ulei nou, dar am zis cei sigur ie sigur, încă odată la 11.000 mi. Am schimbat bujia la 12.000 mi, ca asa scrie în carte și cam atât.

Am mers și pe teren cu el da asa mai moale, ca nu-s eu prea mare pilot. Dar na trebuit sa string o data un șurub,sa-mi fi dat odată apa afara (vezi concurenta pe căldura) sau sa nu-mi fi pornit odată la prima! Nu știu ce sa zic fiecare merge cu ce are si cei permite buzunaru, dar cine vrea un motor ieftin, și nu vrea sa cheltuie sute de euro pe sezon pt întreținere eu zic ca DRZ-u este o alegre buna.

post-50750-1251866691_thumb.png

post-50750-1251866710_thumb.jpg

Editat de karoly.balint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar na trebuit sa string o data un șurub,sa-mi fi dat odată apa afara (vezi concurenta pe căldura) sau sa nu-mi fi pornit odată la prima! Nu știu ce sa zic fiecare merge cu ce are si cei permite buzunaru, dar cine vrea un motor ieftin, și nu vrea sa cheltuie sute de euro pe sezon pt întreținere eu zic ca DRZ-u este o alegre buna.

 

nici n-o sa trebuiasca sa strangi vreun surub. poti lasa linistit acasa trusa de scule.

eu zic ca e treaba multa si numai cat ii speli lantu' si-l ungi dapai sa stai mereu sa verifici una-alta sau mai rau....sa astepti cateva zile dupa vreo piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legat de DRZ, de ce modelul S are furca normala iar cel SM o furca upside-down, este vreo logica?

Intreb deoarece multe modele off-road utilizeaza furcile upside-down in defavoarea celor normale.

 

Uite este o întrebare la care nu pot sa-ti răspund! In 2005 când a apărut pe piața modelul SM acela a primit furca upside-down preluata de la RM-Z deci este o furca modelului de cross.De ce nu au echipat si modelele "S" "E" cu aceasta furca nu știu. Spun specialiști despre furcile Upside-down ca ar fi mai rezistente ,mai rigide, si cu a o gama mai larga de reglaje, mai toate mărcile folosesc aceasta furca la cat. hard enduro. Nu prea am auzit pe nimeni sa se plângă ca furca fata la S sau la E ar fi slaba. Deși am văzut modele E modificate, echipate cu set SM si furca fata tot de SM! La supermoto unde trebuie mai multa rigiditate este mai indicata o furca upside down, Ia cam costat pe băieți schimbările Pt. ca o furca fata de SM este foarte scumpa după cite am auzit.

DRZ fiind un motor fabricat pentru amatori și hobbi enduro, eu zic ca furca acea clasica este o alegere buna. Am citit un test în care comparau DRZ-ul cu alte categorii de hard enduro. Piloți erau ziariști de la reviste de specialitate. Pe teren cu denivelări la viteza mica, medie toți lăudau DRZ-ul, pentru suspensiile moi care copiază terenul. Si se plângeau ca este mult mai greu de stăpânit celelalte motoare din cauza rigidități.Cind era vorba de trecut în viteza mare pe denivelări întradevăr KTM-ul se simțea în largul lui, si numai cuvinte de lauda pt. Upside-dawn..Întrebarea este :cine are curajul dintre muritori de rând sa duca toata ziua un motor de 60 de cai în blana prin pădure?? Eu știu pe câțiva: Cyril Despres, David Knight,Travis Pastrana.........., noi.....eu zic ca mai avem mult de învățat până când sa spunem ca avem nevoie neapărat de Upside-dawn pe DRZ-eu;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legat de DRZ, de ce modelul S are furca normala iar cel SM o furca upside-down, este vreo logica?

Intreb deoarece multe modele off-road utilizeaza furcile upside-down in defavoarea celor normale.

 

am condus si eu cateva mii de km un dr-z sm. furca de pe SM reglata la minim, e mult mai rigida decat la S.

desi aparent la fel, nici cadru nici bascula spate nu sunt identice la ambele modele. SM are unghiul de bracaj mai mare decat S-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am condus si eu cateva mii de km un dr-z sm. furca de pe SM reglata la minim, e mult mai rigida decat la S.

desi aparent la fel, nici cadru nici bascula spate nu sunt identice la ambele modele. SM are unghiul de bracaj mai mare decat S-ul.

 

Si eu am un SM, dar l-am cumpărat cu genti de S. Am 18 spate cu 21 in fata. Eu încă am reglajele de uzina nu am umblat la ele nu am smintit încă nevoia. as fi curios sa merg cu un S odată sunt curios ce diferență se simte?:ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un SM, dar l-am cumpărat cu genti de S. Am 18 spate cu 21 in fata. Eu încă am reglajele de uzina nu am umblat la ele nu am smintit încă nevoia. as fi curios sa merg cu un S odată sunt curios ce diferen?ă se simte?:ph34r:

 

s-ul are suspensiile mai moi (reglate la minim pe comprimare moale si revenire rapida)

setarile din fabrica sunt cele medii. fiecare click la suspensie face motoreta sa devina alta. ar trebui sa incerci si alte setari.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de DRZ-uri citesc pe un forum DRZ de dincolo , ca au pățito câțiva cu niște șuruburi de la magnetou care s-au slăbit, secționat, si distrus aprinderea. Du pa ce a postat unul au mai scris și alți ca au pățito. Se spune ca la modele 2006 în coace nu se pune problema pt ca șuruburile sunt fixate cu fixativ. Recomanda la toți sa dea jos capacul de la aprindere, și sa scoată șuruburile cu pricina, degresat, și montat înapoi cu Loktitte!

Voi ați auzit până acuma de de asta, a pățito cineva? Eu unul sigur o sa îmi lipesc șuruburile.

Mesaj completat

Apropo de DRZ-uri citesc pe un forum DRZ de dincolo , ca au pățito câțiva cu niște șuruburi de la magnetou care s-au slăbit, secționat, si distrus aprinderea. Du pa ce a postat unul au mai scris și alți ca au pățito. Se spune ca la modele 2006 în coace nu se pune problema pt ca șuruburile sunt fixate cu fixativ. Recomanda la toți sa dea jos capacul de la aprindere, și sa scoată șuruburile cu pricina, degresat, și montat înapoi cu Loktitte!

Voi ați auzit până acuma de de asta, a pățito cineva? Eu unul sigur o sa îmi lipesc șuruburile.

Instrucțiuni demontare montare pe situl asta http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=634403

post-50750-1252046521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai avut unu din 2000 si n-am avut astfel de problema. intr-adevart alaea dupa 2006 au loctit peste tot.

la ala din 2000 mi s-a dus garnitura mecanica de la pompa de apa insa la modelele mai noi e altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo informatie competenta si din sursa sigura despre DRZ-ul asta? Care naiba e motivul pentru care nu se mai vinde in Europa, ca parca o rezolvasera cu euro3. Iar modelul 400E nici macar nu se inmatricula, deci nu avea nevoie de euro3, cu asta ce-au avut??? La Americani exista binemersi la vanzare ambele, S si E, ca sa nu mai zic de DR650... deci japonezii produc in continuare, doar ca nu pentru Europa. Oare pt 2010 exista vesti mai bune? RMX400Z se va inmatricula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRZE-ul se mai vinde, inclusiv in Romania am vazut pe undeva nou.

Cat despre americani, ei sunt inca la stadiul in care toarna benzina pe o parte ca sa curga pe ailalta. N-au auzit ei de EURO3.

Iar mobrele ca Honda XR, Suzuki DR650, sunt vandute in continuare in State probabil din acelasi motiv: pe aia ii doare la basca de poluare. Si astea sunt mobre care trebuie revizuite total ca sa scoata EURO3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista un magazin in miercurea ciuc 0266310015 care au tot felul de motorete aduse de afara gata inmatriculate (inclusiv dr-z E inmatriculat). n-ar fi rau sa dai un tel.

la noi nu stiu cu ce dracu gandesc aia de sus sau ce comisioane au de luat de nu mai lasa lumea sa cumpere o motoreta noua euro 2 dar pe strada mai merge raba si saviemu si nu mai stiu ce autobuze obosite.

pastele mamii lor de prosti ca o motoreta euro 1-2 sau noneuro polueasa la fel de mult in 100000 de km cat polueaza o magaoaie d-aia in 10 km.

ma mai intreb daca nu cumva un scuter in 2t nu polueaza mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu E-urile gata inmatriculate e foarte interesanta.

 

Iar cu normele de poluare nu e asa de simplu. Pe langa rabe, mai circula pe strazi si cazane de mobre de 1000 luate cu 1 euro pe centimetru cub din Italia, care polueaza si ele. In plus, trebuia sa se inceapa de undeva, tocmai de aia nu se aplica retroactiv, ci doar la mobrele / masinile noi. Mi se pare ca la masini norma e cu una in plus fata de mobre, adica Euro4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu E-urile gata inmatriculate e foarte interesanta.

 

Confirm, stiu eu de ce. :)

Le inmatriculeaza pentru o singura zi in Germania apoi in Romania astia sunt obligati sa le inscrie ca, na, a mai fost inmatriculata in U.E.

 

Oameni destepti aia din Germania: vrei sa inmatriculezi chestia asta care polueaza nasol? nici o problema, platesti corespunzator.

Ai nostrii... :agree: ar trebui sa nu mai taie padurile din muntii patriei - daca vor sa inceapa de undeva - ca in curand o sa facem enduro in padure... fara copaci.

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Pe siteul http://www.hasznaltauto.hu/ sunt destule DRZ-uri (S ,SM si E, inmatriculate) la preturi acceptabile (zic eu).

 

Eu nu stiu deloc ungureste. Ce credeti de oferte? Merita sa iei de acolo?

 

Ms

 

 

Întradevăr sunt destul de multe DRZ-uri în Ungaria,și al meu de acolo provine, chiar este imatriculat acolo.

Daca te hotaresti sa cumperi unul de acolo, prima data intereseazate la imatriculari ca sa fi sigur ca se imatriculeza, costuri, acte smd., apoi găsește pe cineva cine vorbește ungurește, sunați cîteva numere , și dacă iți place careva motor dai o fuga pînă acolo nu este departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva.

 

drz-ul in general daca nu-l pornesti o saptamana pleaca mai greu: cu spray sau cu baterie omorata... :D

la tine nici macar nu invarte, sa inteleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...