Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 436
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am citit mult aici la zona asta de enduro/hard enduro si constat ca DRZ-ul este foarte hulit de majoritatea detinatorilor mai ales de KTM. E vaca, nu trage destul de bine etc. Interesant este faptul ca s-a reluat fabricarea de DRZ in ciuda faptului ca multi o considera depasita. Parca ultimele modele s-au fabricat pana in 2007. Daca era un model nereusit cum de s-a vandut si se vinde foarte bine si in zilele noastre. Sa nu uitam ca nu toata lumea vrea motoare de competitie cu consum mare si intretinere costisitoare. Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va scriu aceasta opinie deoarece mai nou unii useri spun ca acest model nu este bun nici la incepatori. Eu o am de cca 5 ani si nu vreau inca sa despart de ea in ciuda faptului ca detin si un WR 450.

 

Pai, si care este opinia ta? Ai prezentat numai opinii ale altora.

Pe de alta parte, DRZ-ul nu e in categoria nici unui model KTM sau vreo alta marca. Singura mobra apropiata ca destinatie ar fi WR 250R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand topicul asta nu are ce cauta la sectiunea Hard Enduro.

Doi, DRZ nu e de competitie, e o motocicleta dual sport, foarte fiabila si cu intretinere minima comparativ cu alte modele, dar care nu se preteaza la hard enduro pentru ca e prea grea. Cu toate astea sunt masochisti care o tara prin toate vagaunele si se chinuie cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pai zice si omu' ala ce sa faci cu el.. sa te dai pe poteci, plimbare lejera si tot ala zice ca nu e motor de competitie sportiva.

Daca au revigorat modelul inseamna ca au studiat ei putin si au ajuns la concluzia ca e piata pt asa ceva.

oricum, eu tot freeride vreau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva... un moderator sau admin ar putea muta acest topic la un alt capitol... altul decat hard enduro... mereu ma umplu de entuziasm cand vad ca s-a scris ceva nou la hard enduro ca apoi sa vad ca e vb de DRZ.

Sau daca posesorii de DRZ vor sa posteze ceva hard enduro ii rog sa o faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa mai revigoram putin acest topic care trebuie ''mutat'' nu stiu unde. Iarna asta i-am mai adus unele imbunatatiri, reparatii la vaca mea: sistem kickstarter OEM, bucsa superioara telescop, gresat articulatii, cauciuc Dunlop MX71. Verificat supape dar sunt in regula, incercare de montare carburator FCR 39 , il voi demonta nu se comporta cum m-am asteptat. Acum numai sa vina sezonul/caldura sa ne dam cu trupa pe cat mai multe coclauri.

post-15045-0-99692900-1393308395_thumb.jpg

post-15045-0-64670800-1393308410_thumb.jpg

post-15045-0-65026800-1393308421_thumb.jpg

post-15045-0-24680900-1393308431_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cand aud si vad unele comentarii si filme despre ceea ce inseamna hard enduro in conceptia unora ma umdfla rasul. Cea mai raspandita technica de inaintare in teren, nici pe departe 'hard', este cea asemanatoare pelicanilor cand isi iau zborul din balta. Desigur motocicleta e de vina pt ca e prea grea si nu poate fi impinsa peste obstacole, pe cand una de 100kile merge, deci putem zice ca am facut hard enduro. Eu cred ca hard enduro se face pe motor cu picioarele in scarite 99% din timp asa cum am vazut eu la televizor si la cateva exceptii de pe aici.

Revenind la drz Din ce am vazut pe viu prin america de nord si din recenziile din australia si cu care sunt de acord, drz.ul se adreseaza celora care vor un dual sport ieftin la achizitie si ca intretinere si care nu au ambitii sa cucereasca cu orice pret nu stiu ce varf. E un motor de facut naveta la munca fie pe strada fie pe forestier.

Marea Problema a ddual.sporturulor in romania este ca sunt cumparate de cei care vor sa performeze in hard enduro la pret de drz iar utopia e ca sunt cumparate de acelasi mare segment de clienti care nu au experienta sau technica, conditie fizica, talent si nici dorinta de a se obosi pt a imbunatati ceva dar vor hard

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o intrebare detinatorilor de DRZ indiferent de model. Mai nou am auzit ca motorul nu prea suna bine (avea sunet ca un KKTM sau WR) si mi-am dat seama ca am facut doua iesiri fara antigel in instalatie. Mi sa dus pompa de apa, antigelul era defapt in ulei. Am schimbat pompa de apa, uleiul, am umplut instalatia cu antigel. Ce am observat ca de atunci nivelul este crescut in vasul de expansiune si nu se modifica cand se raceste motorul, radiatoarele nu se umple inapoi cu antigel. Dati-mi idei ce sa verific pentru o rezolva problema.

cand anitgelul intra in ulei din pompa, la motoarele pana in 2003 parca, este din cauza smeringului (sigiliului) mecanic care avea un defect de conceptie. eu la primul meu dr.z am adaugat un distantier (saiba) sa comprime mai mult arcul semeringului si n-am mai avut niciodata prbleme. returul din vasul de expansiune in radiatoare se face printr.un furtun. poate furtunul ala o fi infundat sau aerarea radiatorului no fi fost bine facuta, sau o fi scapand ceva aer pe la vreun buson sau oring si nu se face ceva depresiune? sa traga lichidul de racire inapoi sau...

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu cadreaza,si trebuie pus altundeva acest post,dar ma intereseaza un drz in stare buna de functionare,musai cu acte si pornire la buton ca mi-a imbatranit nevasta si nu mai vrea KTM.Vrea doar naveta si forestiere,asa ca daca stiti un DRZ optic si tehnic OK,fara roabe de bani,dati-mi va rog un semn pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu problema mea cu antigelul, ma gandesc ca garnitura de chiuloasa nu a suferit ca am mers fara antigel deoarece antigelul este curat in instalatie, mi-am reparat si termocupla deoarece nu pornea la temperaturi ridicate. In weekend am iesit cu un E la o endureala si am ramas foarte placut surprins de performantele si ciclistica superioara fata de S-ul meu, am reusit sa fac unele urcari unde altadata nici nu visam sa reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...