Sari la conținut

Cum Scot Limitare La Aprilia Rs 125 Din 2007


Postări Recomandate

lasa ma ca nu vorbeste nimeni urat decat retarzi astia ia uite reverse ce baiat a fost si ce frumos a zis,scurt si la obiect si nu ma dau mare da ma enervez ce il doare pe el dak am eu carnet?cum mi ar arde mie ce ascendent are zodia lui,c am asa vine!! am zis asa ca sa ma abat de la topic cum a facut el..ma mir ca nu ma intreaba ce hobbyuri am!!!!:duel: sunt din buc.,dasta mor pe voi ca scrietzi frumos pe placul multzimii eu zic ce vreu,ce simt direct fara sa ma gandesc ca nu ma intereseaza asa fac aici asa fac direct si oriunde ma atac ca fatza in fatza suntetzi mielushei,va schimbatzi comportamentul si atitudinea de la un min la altu adik foarte ascunsi si perversi asa si sa nu mai zic invidiosi(catziva)ca daia sar pe mine astia totzi ce treaba aveam eu sa attack pe cineva dak el nu vb aiurea de mine....am pus un topic frumos de care eram interesat si uite ce intrebari primesc"ai carnet?"cum sa nu iei fooc! Si tu la fel cobra ma intrebi asa de parca sunt prostu prostilor de ce crezi ca as fi tocmai ala fara oglinda?si dak ash fi care e problema ta? si dak ma dau mare ce?are vreo legatura cu topicu??nu vedetzi ca suntetzi genul de oameni dominatzi ca doar astia sunt tari pe net ca sunt convins ca eratzi genul de baietzi care sareau la castene prin liceu..si complexatzi!!! zici ca s psiholog...gata nu mai intru in viatza mea pe nici un forum!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:ok: ai noroc ca esti simpatic si te cunosc ca altfel te mutai din tzara :o :duel:

poate maine veniti si voi la arc sau ne intalnim la corbeanca pe seara..!?

 

 

ma ce rau esti tu :ok: :rock: :wave: :blbl: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca ti-au cerut 510 euro inseamna ca al tau e modelul ala de 11kw fara power valve...in concluzie , ai cam belit-o ! :duel: In mom de fata nu ai ce limitari sa scoti , fara powervalve n-ai nicio treaba . iti trage liniar si merge maxim 120

 

 

de fapt fara powervalve are aceeasi putere ca si cu. doar ca trebuie sa scoata tabla aia pusa in loc de lama de la powervalve. puterea maxima a motorului este atinsa la deschiderea maxima a ferestrei de evacuare. powervalve-ul nu face decat sa creasca cuplul in turele mici si medii si sa faca trecerea in banda de putere mai lina. atat. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu la fel cobra ma intrebi asa de parca sunt prostu prostilor de ce crezi ca as fi tocmai ala fara oglinda?si dak ash fi care e problema ta?

 

Nu te-a intrebat nimeni la misto,si nu te-a luat de prostul prostilor,ca nu ai o oglinda la moto nu e un semn ca esti prost ci doar ca ai cazut,ia-o ca atare,eu de exemplu nu am carene la motor ca a dat un bou peste mine,si nu mi-e rusine,omul a zis de oglinda ca probabil aia i-a sarit in evidenta si a crezut ca dupa aia poate sa isi dea seama daca chiar erai tu sau nu......te-am luat pest picior din prima pentru ca sunt o groaza de putzoi care nu au nci o treaba si isi cumpara motociclete numai sa se dea mari care fara sa aibe habar cu ce se mananca merg ca idiotii si ne intrebam de ce suntem discriminati in trafic si nu numai.....sa o lasam asa si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi domnu posesor de S class cu nike pe luneta si gutzah in difuzoare din moment ce nu te-am luat la mijto pana acum si ti-am vorbit frumos am rugamintea sa nu ma iei pe mine cu apelative de genu "retarzi" ca nu ne tragem de sireturi ok? te-am intrebat daca ai carnet fiindca ai spus ca nu ejti pasionat si sunt destui care se dau fara carnet si vroiam sa iti dau un sfat prietenesc sa nu te dai fara carnet daca ai mai si spus ca nu sti nici sa bagi in viteza...bafta in continuare in delimitarea rs-ului si nu mai jigni asa aiurea pe toata lumea ca nu toti se iau de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SRESS L&P vad ca sti care,cum si in ce fel.Te org frumos dak esti amabil sa ma ajutzi si pe mine sa il scot deoarece nu vreau sa merg la um ca cer enorm-dak potzi te rog sa imi zici si vedem noi cum facem sa fie ok pt amandoi.....MERCI! :duel:

post-18243-1178146988_thumb.jpg

Editat de georgebnd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

din pacate nu te pot ajuta deoarece sunt din galati, doar sa imi fac un drum pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stress_L&P : ziceai ca rs`u are aceeasi putere si cu power si fara.. eu zic ca nu are! am avut rs fara power(doar cu limitare pe CDI) si mai mult de 120 nu mergea!! si cand ii blindat atunci nu ai nici lama nici butoias.. doar controleru :duel: acum am rs full power(doar cu limitare pe cdi) si merge in jur de 170.

on topic: george daca vrei ca rs`u tau sa fie full power punei power valve,carburator mai mare si eventul o toba sport si cdi racing si iti ajunge :rock: parerea mea :ok:

Editat de ge0rge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george din ce ai povestit tu ai o aprilia de 11kw . nu inteelg de ce aia de UM nuu te'au sfatuit sa iti iei una full power dak tot ai 22ani (park) si legea itzi permite . si aman2 au acelasi pretz. in fine , k s'o delimitezi iti trebuie un IPVS ( ignition power valve sistem) . In aia 500 euro probabil k nu intra si manopera , deci altzi bani :D) sau potzi face rost de piesa de la cnv care are si platesti doar manopera la UM . oriqum prin montarea acestui ipvs pierzi garantia, care'i destul de importanta parerea mea :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

@stress_L&P : ziceai ca rs`u are aceeasi putere si cu power si fara.. eu zic ca nu are! am avut rs fara power(doar cu limitare pe CDI) si mai mult de 120 nu mergea!! si cand ii blindat atunci nu ai nici lama nici butoias.. doar controleru :D acum am rs full power(doar cu limitare pe cdi) si merge in jur de 170.

on topic: george daca vrei ca rs`u tau sa fie full power punei power valve,carburator mai mare si eventul o toba sport si cdi racing si iti ajunge :rock: parerea mea :rock:

 

 

in loc de power-valve are o tabla acolo care tine evacuarea mica. cilindrii sunt la fel, nu sunt unii cu fereastra de evacuare mai mica si altii cu evacuare mai mare. daca scoti tabla aia care obtureaza evacuarea ai full-power. in schimb cuplul in ture mici e mic. nu o sa plece de pe loc la fel de tare ca una cu power-valve. trecerea in banda de putere o sa fie mai brutala dar puterea maxima o sa fie aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi am luato full power pt ca am a1 de la 16 ani si imi este f lene si nici nu am timp sa dau de A,oricum merci pt sfat! O sa ii fac rodajul si dupa ii pun power valve,si ii schimb toba si o sa va pun o poza ceva...merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva cu un rs fara power valve...puterea este aceiasi tot 170 se duce...da nu trage bine in ture mici si la turatie mare are dintr-odata putere mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva cu un rs fara power valve...puterea este aceiasi tot 170 se duce...da nu trage bine in ture mici si la turatie mare are dintr-odata putere mai mare...

da ma frate..ca sa explic la om concret ce-i power valve asta...e o supapa care se monteaza pe evacuare si care consta intr-un fel de robinet care in functie de cum tragi acceleratia si in functie de turatie(intra peste6000rpm?)iti modifica evacuarea..in sensul ca ti-o mareste...astia fara power valve pun evacuarea marita la maxim pe direct,indiferent de turatie si acceleratie,si d-aia apare fenomenu mai sus mentionat...dar fute si mai repede motoru...iar chip-ul ala din cdi iti regleaza aprinderea electronica,avansul si tot ce tine de bujie,cu atat mai mult cu cat ti se modifica parametrii motorului(aer mai mult,benzina mai multa)...cdi-ul influenteaza mai putin decat valva aia...recomand intai mergi 1500km limitata pt rodaj si dupa fute-o cum vrei, :D eu unul nu-mi permit sa arunc atatia bani :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am fost la UM ieri si azi(pentru a-mi cumpara si eu un RS)...si am intrebat de delimitare....Le-am zis de ce am citit si pe forumuri pe aici....SI M-AU LAMURIT:)

 

Mi-au zis ca delimitarea consta in mai multe chestii,ASTA INCLUZAND POWERVALVE,CDI,etc.

Pretul este undeva la 600-700euro cu TVA!destul de mult zic eu,si dupa parerea mea nu se merita.Cica CDI-ul este cel mai scump...

 

Am intrebat si de viteza maxima:limitat 120....DELIMITAT 170

 

Am sa ma interesez si in alta parte pentru delimitare,nu prea as vrea sa arunc 700euro aiurea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am sa ma interesez si in alta parte pentru delimitare,nu prea as vrea sa arunc 700euro aiurea....

Am inteles eu de la baieti ca se poate si la Constanta,acolo fara acordul printilor :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Nu se merita sa dai atatia bani pt delimitare. O sa vezi ca limitata ia mai mult de 120, eu am prins chinuit, foarte chinuit 144 km/h. De altfel, ai sa vezi ca delimitata nu o sa iei 170, sau cel putin foarte greu. Un prieten cu RS 2006, cu carburator de 34 mm, toba arrow carbon si filtru racing, a luat 175-180 (nu mai tin minte exact). O diferenta majora pe care ai s-o simti cu adevarat dupa ce o delimitezi, este cresterea consumului :baldy:). Eu zic s-o lasi asa :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se merita sa dai atatia bani pt delimitare. O sa vezi ca limitata ia mai mult de 120, eu am prins chinuit, foarte chinuit 144 km/h. De altfel, ai sa vezi ca delimitata nu o sa iei 170, sau cel putin foarte greu. Un prieten cu RS 2006, cu carburator de 34 mm, toba arrow carbon si filtru racing, a luat 175-180 (nu mai tin minte exact). O diferenta majora pe care ai s-o simti cu adevarat dupa ce o delimitezi, este cresterea consumului :lol:). Eu zic s-o lasi asa :bounce:

Mai ninja carburator de 34mm stiu ca are din fabrica(nu sunt 100% sigur da asa zic eu) cu toba nu ai sa simti mare difrenta stai calm,e mai mult de basini(cu atat mai mult cat e numai finalul) si 170 delimitata nu iti ia chiar asa de greu ca nu il impingi tu din urma sa ia viteza :baldy: Stai linistit puisor ca limitarea aia nu este pusa sa iti reduca tie consumul,e pusa sa iti limiteze puterea,consumul ti-l faci tu din acceleratie,nu scoi un randament mai bun al motorului cu o limitare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se merita sa dai atatia bani pt delimitare. O sa vezi ca limitata ia mai mult de 120, eu am prins chinuit, foarte chinuit 144 km/h. De altfel, ai sa vezi ca delimitata nu o sa iei 170, sau cel putin foarte greu. Un prieten cu RS 2006, cu carburator de 34 mm, toba arrow carbon si filtru racing, a luat 175-180 (nu mai tin minte exact). O diferenta majora pe care ai s-o simti cu adevarat dupa ce o delimitezi, este cresterea consumului :lol:). Eu zic s-o lasi asa :baldy:

am trait sa o aud si pe asta....eu i-am dat la a mea cat a putut..si mai mult de 117 nu s-a dus..cum i-oi fi dat tu 144 nu stiu....in fine....delimitarea aia e si ea cu un rost :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca are carb de 28

dap,scuze, greseala mea,si totusi,pentru ce sa schimbi atatea piese care te-ar costa atatia bani?pentru 5-10km/h? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puisor, ninja, sau cum vrei tu sa-ti spun, ca vad ca-ti place. Nu vorbesc aiurea, am vazut cu ochii mei. Creste consumul mult, banuiesc ca din cauza power valveului. Daca ti-o zic si p-asta, o sa zici ca am visat... Tot un prieten, a pus carburator mai mare, nu stiu exact cat de mare si a mai facut el cu mecanicu niste modificari p-acolo, si i-a mancat cam 3-4 litri in 15 km, dar rupea la demaraj, puisor:P.

 

@KiKi: Nu ma, te mint, ma laud si eu p-aici, n-am prins atata cu ea, de fapt stateam pe loc si am scris cu markeru acolo 144 peste 0 ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puisor, ninja, sau cum vrei tu sa-ti spun, ca vad ca-ti place. Nu vorbesc aiurea, am vazut cu ochii mei. Creste consumul mult, banuiesc ca din cauza power valveului. Daca ti-o zic si p-asta, o sa zici ca am visat... Tot un prieten, a pus carburator mai mare, nu stiu exact cat de mare si a mai facut el cu mecanicu niste modificari p-acolo, si i-a mancat cam 3-4 litri in 15 km, dar rupea la demaraj, puisor:P.

 

@KiKi: Nu ma, te mint, ma laud si eu p-aici, n-am prins atata cu ea, de fapt stateam pe loc si am scris cu markeru acolo 144 peste 0 ala.

Pai te rog sa imi spui si mie ce consum ai la a ta limitata,pe bune,sa fac o diferenta.Treaba cu carburatorul e ciudata si 3-4 la 15 km :bounce: .oricum motoarele in 2 timpi nu apuca sa arda amestecul la fel de bine ca un 4 timpi cu un carb mai mare cred ca i-ar da in nas mai degraba,sau urca la o turatie mai mare,dracu stie eu nu mi-as bate joc de motor in halul asta,motorul si-asa e supra-alimentat,ii mai fac si vreo golanie dinasta se duce dracu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...