Sari la conținut

Topic Cu Intretinerea Unui Rs


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unu mai baiat k altu.....auzi colegu..a inlocui= a pune la loc dupa ce se consuma ceva ..... :) nu il skimbi..in fn...voi sunteti zeii` :D

Pustiu tu inlocuiesti ceva ce s-a consumat, adica inlocuiesti nimic? :P

 

Si ca sa intelegi si tu.

 

Pustiu u inlokuiesti ceva ce s-a consumat, adik inlokuiesti nimik? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare de la tangi care inca viseaza la RS adrsata proprietarilor... Daca cumpar RS125 care are si in acte si in realitate 15 CP si vreau sa il aduc la 30-32-34 sau cati are una Full Power! Ce ar trebui sa fac? (normal sa o delimitez, dar cum? chiar si limitata ea are power valve?). Inca o intrebare: La RS, schimbarea treptelor de viteza in trepte superioare, se realizeaza fara folosirea ambreiajului? Cam care este problema cu ambreiajul? Multumesc anticipat! Asfalt uscat ca doar a venit primavara! :)

 

Un raspun 2 pe acolo se poate va rog!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2006/2007 nu au powervalve, trebuie sa cumperi un kit de delimitare care costa vreo 700 euro. La alea mai vechi parca tin minte ca aveau deja powervalve care trebuia doar conectat (NU SUNT SIGUR DE ASTA). Schimbarea treptelor se face in toate cazurile cu ambreiaj, altfel vei tufe cutia. Succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat?

am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea?

Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat?

am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea?

Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve.

incearca sa cureti power valve`u

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat?

am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea?

Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve.

Pe langa curatatul powervalve-ului, incearca sa nu-i mai dai in ture pana nu mai trage, ca o sa ai probleme mult mai mari. Gen calat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata ..azi knd am venit de la munk mi-a facut figuri mari.....merge super pana la 7.000 si apoi incepe: ba trage ba, nu trage ..ba trage, ba nu trage....si apoi se tureaza aiurea undeva pe la 8.000 si nu mai trage deloc....cred k sa dus de tot power valve... maine am sa o demontez sa ma uit sa vad care e problema...

Editat de cristacke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat azi pentru rs un piston AMBIKA ... o fi bun n`o fi bun :burnout: ... ati folosit asa ceva?

Nu am auzit de ambika,dar eu am un vertex cu un singur segment si cu procent mare de siliciu si sunt foarte multumit.

In general un piston bun in afara e in jur de vreo 60 pana la 100 euro desi nu intotdeauna pretul reflecta si calitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit de ambika,dar eu am un vertex cu un singur segment si cu procent mare de siliciu si sunt foarte multumit.

In general un piston bun in afara e in jur de vreo 60 pana la 100 euro desi nu intotdeauna pretul reflecta si calitatea.

pai am dat 4 milioane pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata ..azi knd am venit de la munk mi-a facut figuri mari.....merge super pana la 7.000 si apoi incepe: ba trage ba, nu trage ..ba trage, ba nu trage....si apoi se tureaza aiurea undeva pe la 8.000 si nu mai trage deloc....cred k sa dus de tot power valve... maine am sa o demontez sa ma uit sa vad care e problema...

curata bine lamela de la power valve...si nu cred ca o sa mai faca figuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 14 pagini nu am citit decat ce probleme au posesorii de RS si fiecare post are cate un RS stricat...mama da sunt varza rau astea nene,bine ca stiu acuma ca tot CBR e pe locu 1 :burnout:

Si eu am postat in topicul asta, si n-aveam cum sa zic ca am avut vreo problema cu el, deoarece n-am avut. Deci, rectifica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rs limitat..si totusi sa-i crape motoru :burnout: + ca la cum mergi tu , sub limita vitezei :crack:)

RS-ul meu macar merge cum a fost proiectat, cu rotile pe asfalt, nu invers pe sa. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all...am observat ca de ceva timp rsu meu porneste din a 4 incercare...cu pauze...chiar si daca o pornesc 1 data la 2 zile.Bujia este nou-noutza iridium...bateria banuiesc ca este de vina.Precizez ca a fost tinuta iarna in motor(da stiu,o prostie) iar in primavara anului trecut rsu a stat degeaba.Iar bateriei i-am adaugat eu apa distilata.A fost reincarcata dar banuiesc ca de la ea este problema.Vroiam sa va intreb:

1.Sa am incredere in marca SAITO sau sa dau mai multi bani sa cumpar o VARTA?

2.Poate fi de la altceva problema?

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...