Sari la conținut

Mv Agusta R312


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

sinner: ce sa faci, pe unii ii pupa norocul, pe altii mai putin. cand te vindeci, de ajungi prin tm ..dai o bere :)

bine ca m'am trezit in dimineata aia si m'am dus in Vallelunga ..altfel nu o incercam..am zis sa imi incerc norocul.

 

sincer sa fiu, nu mi'as cumpara'o

daca m'ar da banii afara din casa, probabil as lua'o ptr colectie, s'o pun pe piedestal :lol:

ma uitam ieri la ceva moto preparate ptr SBK la vanzare ..15-20mii euro

net superioare in pista la toate capitolele

problema ramane sempre "il manico"..pulsul drept si nu numai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@mac cu mare placere, numa' sa ma refac mai repede fir-ar :lol:

 

cat despre scoruri.. mai degraba as baga bani in motorul meu de pista decat sa iau un MV, dar precum spusei si tu, daca m-ar arunca banii afara..atunci da..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

augusta e piesa, cine nu intelege asta sa nu se oboseasca sa aduca argumente pro japoneze si contra italiene gen fiabilitate, pret, service. Aia care fac asta sunt oameni care in loc sa-si ia 300 de muschi file isi iau un kil de parizer penal ca e mai mult frate. La fel si cu Ducati... piesa de motor, si daca vine vba de putere la Ducati, Desmosedici RR va face pipi pe Hayabusa si pe zx14. Nu vedeti ca in moto gp ducati domina? In concluzie, au know-how-ul si tehnologia necesara pentru a face super motoare, super puternice, dar nu asta e totul cand vbesti despre o motocicleta.

Motoarele italiene sunt gandite de oameni ca Tamburini, cele japoneze de Chang, Choi, Sachico, Maiuko si etc :lol: Nu ma intereseaza ca busa are super putere. As da-o oricand pentru un ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu degeneram de la subiect ca prin toate discutiile

sunt curios cat vor mai pastra acest design cei de la MV si care va fi noul model.

ar cam fi nevoie de un nou model mai usor si cu un design reusit. va fi foarte greu cred, deoarece modelul actual este top in materie de design, dar exista de prea mult pe piata si a cam obosit.

la anul in SBK va fi interesant, vor fi si cei de la MV :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu degeneram de la subiect ca prin toate discutiile

sunt curios cat vor mai pastra acest design cei de la MV si care va fi noul model.

ar cam fi nevoie de un nou model mai usor si cu un design reusit. va fi foarte greu cred, deoarece modelul actual este top in materie de design, dar exista de prea mult pe piata si a cam obosit.

la anul in SBK va fi interesant, vor fi si cei de la MV :)

lasa-l pe matei , el nici macar nu stie cum se numeste corect modelul ...

 

o sa scoate modele noi toamna asta sau cel tarziu anul viitor ... zvonurile sunt ca au planuri si cu un supersport...sa vedem :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reverse:

suna interesanta treaba, nu ne ramane decat sa asteptam si sa facem bani gramada incat sa le putem cumpara. imi plange inima cand dau prin gropi cu asta mea ..inchipuie'ti cu aia hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

augusta e piesa, cine nu intelege asta sa nu se oboseasca sa aduca argumente pro japoneze si contra italiene gen fiabilitate, pret, service. Aia care fac asta sunt oameni care in loc sa-si ia 300 de muschi file isi iau un kil de parizer penal ca e mai mult frate. La fel si cu Ducati... piesa de motor, si daca vine vba de putere la Ducati, Desmosedici RR va face pipi pe Hayabusa si pe zx14. Nu vedeti ca in moto gp ducati domina? In concluzie, au know-how-ul si tehnologia necesara pentru a face super motoare, super puternice, dar nu asta e totul cand vbesti despre o motocicleta.

Motoarele italiene sunt gandite de oameni ca Tamburini, cele japoneze de Chang, Choi, Sachico, Maiuko si etc :cheers: Nu ma intereseaza ca busa are super putere. As da-o oricand pentru un ducati

motoarele japoneze sunt gandite de japonezi...

noriuki abe,makoto tamada,noriuki haga,shinya nakano........nici decum ling cha-puc sau mu chin chai iacoiu cutava sau mai stiu eu ce minuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele japoneze sunt gandite de japonezi...

noriuki abe,makoto tamada,noriuki haga,shinya nakano........nici decum ling cha-puc sau mu chin chai iacoiu cutava sau mai stiu eu ce minuni

Este un topic in care se discuta de F4 R312...In curand se va transforma in italiene vs japoneze si nu cred ca este bine.O sa fie dinou remarci de genul macaronarii...sau orezarii...

 

Ontopic:In ciuda designului dezvoltat acum ceva ani,ramane cea mai frumoasa motocicleta superbike din lume...Mie sincer mi se pare ca iti da o nota de siguranta faptul ca nu schimba modelele odata la doi ani ca in cazul japonezelor.E foarte ciudat faptul ca o motociclete din 2005 este considerata veche s.a.m.d. Motocicleta este lucrata excelent si are un sunet aparte fata de altele care au motorul tot 4 in linie.Inca nu am mers cu ea deoarece urmeaza sa imi iau si eu A-ul,dar voi merge deoarece fratele poseda una :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4 CC e serie limitata de 100 de bucati, pentru maniaci cu prea multi bani, colectionari, mai stiu eu ce. Dar nu e doar un F4 1000 cu parti de carbon si evacuare din titan, motorul e diferit, are ~1080cc, diverse imbunatatiri, etc. Oricum, in pretul ala imens sunt incluse diverse accesorii, gen un ceas de ~15.000 Euro, o geaca de ~2000Euro, si asa mai departe. Vorba lui Castignioli, si-a facut si el nebunia.

 

F4 1000 Senna nu costa 55.000 Euro, e "doar" 0.000 Euro, si e serie limitata, de aia e mai scumpa. Restul sunt ceva mai ieftine, pe la 21.000-22.000 Euro. http://www.mvagusta.ro/modele_lista.php?b=

 

Avind in vedere ca vor sa participe la SBK cu F4 R312 modificat, probabil vor mai tine pe piata modelul ceva timp. Nu au zis nimic de un model nou, si dat fiind ca oricum e o marca foarte exclusivista(nu doar prin pret, ci mai ales prin faptul ca se adreseaza doar celor pasionati, nu celor ce se ghideaza la achizitie dupa pret si performante, fiabilitate, etc), nu se avinta sa lanseze pe piata multe modele, oricum nu vor vinde mai multe exemplare. De aceea nici nu ar trebui facuta o comparatie cu modelele japoneze, nu prea isi are rostul.

Ce mi se pare foarte de apreciat este faptul ca la MV Agusta poti cumpara aproape orice piesa iti doreste sufletul, de pe orice model, fie ele si editie limitata(in afara de CC). Toate sunt la pret piperat, dar cei ce isi permit si vor, macar pot cumpara toate partile de carbon, evacuari, si asa mai departe. Pina si carene, oglinzi, sei, etc de Senna, Corse, Tamburini, etc se pot cumpara. Si culmea, cel putin pentru mine, au deja in catalog piesele(carene, airbox, etc) ale motocicletei de superbike.

 

PS. Sunetul ala deosebit probabil o fi si de la faptul ca motorul, pe nume F4, e conceput de fapt de Ferrari, de unde si numele, si a fost preluat si finalizat de MV Agusta.

 

PS2. Nu vind, nu posed(si nici nu imi permit :cheers:), nu am nici o legatura cu MV Agusta sau cu o alta firma ce vinde motociclete sau altceva. Pur si simplu mi-a placut motocicleta asta de cind a aparut, ma refer la F4 750, si am stat sa citesc cam tot ce s-a putut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e intradevar o motocicleta formidabila iar mie ca sagetator mi se potriveste la caracter...

da exista si o compatibilitate intre motocicleta si posesorul ei....

nu intrebati nimic in legatura cu asta.....si mie mi se pare ciudat....

dar cert e ca ma atrage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios ce vir face anul viitor in sbk

in CIV merg destul de binicel. sper sa aiba ceva piloti buni si nu de mana a 2'a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

stiu ca aici vorbiti mai degraba despre modelul R312 sau in orice caz astea mai noi...

Ce parere aveti de varianta de 750 din 2000-2002 ? din cate stiu eu are ceva "suzuki" in ea...

am observat ca s-a mai ieftinit o leaca prin DE & IT ...preturile incep de la 7-8000Euro pentru una SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa aiba nimic Suzuki in ea, dar, intr-adevar, sunt mai ieftine.

E cam aceeasi mincare de peste ca si 1000R si R312, numai ca motor mai mic si alte citeva diferente, ca deh, in 5-7 ani au mai fost aduse imbunatatiri pe ici pe colo. Are alt ECU, alta furca, alte frine, alte jante si cam atit. Am vazut ca sunt multi posesori de 750S multumiti si fara probleme, dar nu stii niciodata ce noroc ai pina nu incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexandrus - ma bucur sa vad ca mai exisa si pasionati; cunoscatori de MV Agusta pe la noi...sincer voi face tot ce imi sta in putinta sa imi indeplinesc visul : sa fiu posesor de F4 750.

 

 

chiar daca 750cc mi se pare mult ptr un incepator ....1000 e dea dreptul SF. Asadar voi incepe cautarile pentru un F4 750....Ai idee ce probleme "clasice" de fiabilitate apar la F4 2000-2002 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexandrus - ma bucur sa vad ca mai exisa si pasionati; cunoscatori de MV Agusta pe la noi...sincer voi face tot ce imi sta in putinta sa imi indeplinesc visul : sa fiu posesor de F4 750.

 

 

chiar daca 750cc mi se pare mult ptr un incepator ....1000 e dea dreptul SF. Asadar voi incepe cautarile pentru un F4 750....Ai idee ce probleme "clasice" de fiabilitate apar la F4 2000-2002 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4S 750 din pacate fiind primul model se pare ca are cele mai multe bube, dar, din ce am citit prin alte parti, totul cam depinde de noroc(in sensul ca unii au ghinion).

Cea mai mare problema se pare ca e racirea, pina si R312 are aceasta problema. Bine, e improrpiu spus problema, e mai mult un inconvenient, motorul functioneaza perfect se pare, doar ca putin prea cald, in special cind e turat puternic pentru perioade lungi. Cu un ulei bun si tratata cu respect nu ar trebui sa fie probleme cu motocicleta.

Alt inconvenient ar fi ca e o motocicleta temperamentala, are o directie foarte precisa si orice impuls aplicat la ghidon are un raspuns imediat si simtitor, pare-se mult mai simtitor decit la o japoneza, care sunt mai blinde. Pozitia de condus e incomfortabila pentru cei mai scunzi, sub 1.75m, datorita faptului ca saua e sus iar ghidonul e jos. Motocicleta e si putin mai scurta decit altele, ca sa fie si mai inconfortabila :agree:

In rest, mult noroc in cautari.

 

PS. Respectivele diferente intre 750 si modelele mai noi se pot remedia cu ceva bani si rabdare, cei de la MV Agusta Corse vind cam tot ce ai putea vrea pentru a-ti crea un monstru de motocicleta.

Editat de Alexandrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e asa de inalta incat atunci cand am coborat de pe ea ..era sa cada peste mine ..uhhhhh...si tehnici se uitau linistiti la mine ahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 saptamani am vazut asa ceva in peco la noi.Era un baiat subtirel.O avea de cateva zile de noua,nr rosu,cauciucul prinsese o piatra si se facuse praf pe banda de rulaj cu intermitente-deci nu burn si nu isi explica nici el cum se facuse asa cEva.Il costase 22000E.Am inghetat cand l-am vazut.Deosebita,agresiva,moderna,dar italiana.Partea buna ca avea 4 in linie.Soundul celor 4 tobe mi-au stricat seara mai ales ca auitat de rodaj cand a plecat si a bagat mana un pic un gaza pre deliciul nostru-galeria.Daca as avea bani de o italiana ca asta mi-as lua totusi 2 japoneze-una frumoasa si un alergacioasa. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista una singura vinduta la noi.

Faza cu "e italiana" ma amuza tare pe mine...

Ca fapt divers, japoneza frumoasa nu prea exista, oricum, nu comparativ la F4, si mai alergacioasa, putine sunt rapide ca F4, pe bune.

 

Revenind, am vazut si F4 CC, am atins-o, e incredibila.

Cam inalta fata de japoneze, si cam incomfortabila, dar in rest nu prea am ce-i reprosa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 saptamani am vazut asa ceva in peco la noi.Era un baiat subtirel.O avea de cateva zile de noua,nr rosu,cauciucul prinsese o piatra si se facuse praf pe banda de rulaj cu intermitente-deci nu burn si nu isi explica nici el cum se facuse asa cEva.Il costase 22000E.Am inghetat cand l-am vazut.Deosebita,agresiva,moderna,dar italiana.Partea buna ca avea 4 in linie.Soundul celor 4 tobe mi-au stricat seara mai ales ca auitat de rodaj cand a plecat si a bagat mana un pic un gaza pre deliciul nostru-galeria.Daca as avea bani de o italiana ca asta mi-as lua totusi 2 japoneze-una frumoasa si un alergacioasa. :agree:

Este prieten cu mine si chiar directorul executiv de la Mv Agusta Romania .Banda de rulaj era praf din cauza cauciucului care a fost chemat inapoi la fabrica de catre Dunlop.A trebuit sa descaltam toate 312-urile pe care le avem pe stoc si in vama si sa trimitem cauciucurile acolo pentru a primii unele noi.erau rebuturi ,compozitie gresite sau asa ceva ...

Eu fan de japoneze pana la moarte si tot casca gura la 312

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e nasoala faza cu gumele, dar se stie de ea de ceva vreme. Oricum, peste aia 22500 Euro mai merg inca 200 acolo pentru niste Pirelli sau Michelin, nu ar fi asta problema.

 

Cit despre F4 1000 SH, e ceva mai scump de 10k, e undeva la 11.5k minim una decenta, cu putini km, dar are alta furca, alte jante, alte frine si motorul destul de diferit fata de 312. Daca esti pasionat cu adevarat, cum sunt majoritatea celor ce ar cumpara MV Agusta, stai sa faci un calcul si cred ca decit ~13k pe un F4 1000S la SH, undeva la 10k km, mai bine 17k pe un 312 nou(ma refer evident la preturile pe mobile.de, unde, ciudat, am gasit 312R pe la 17-18K cu tot cu TVA, sub 500km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...