Sari la conținut

George M

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    08.06
  • Motocicleta
    Honda SuperCub 90; Honda XL700V Transalp
  • Numar Moto
    B-91-HND; B-680-HND

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda SuperCub 90, Honda XL700V Transalp

George M's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu-l vinzi? Ai ceva poze cu el? Muțumesc. Eu am căutat pe internet și n-am găsit absolut nici un magazin în Grecia să comercializeze Honda Cub. Iar pe honda.gr nici atât. Ai idee de ce magazin/magazine e vorba? Mulțumesc.
  2. Titanicul când a fost terminat, a fost considerat indestructibil... nu a ținut prea mult. Orice lucru se face praf de la un nivel de abuz în sus. Nu a fost făcut să dai cu el de pământ în timp ce cazi de la etajul 7. Sau alte tâmpenii. Eu îl am pentru că este un dispozitiv de mers mai repede și sunt mulțumit că este fiabil. Nu bag ulei de cartofi în el, ba din contră, schimbul uleiul la 6 luni. Oricum, sunt curios de o chestie... câte Cub-uri au distrus ca unul din ele să mai meargă sau mai bine zis câte teste s-au făcut în prealabil ca să fie ei siguri că mai merge după? Așa și la Top Gear cu Toyota aia... și să-i dai foc? Fiți siguri, chiar dacă nu au arătat, au schimbat multe lucruri la ea ca să meargă pe roțile ei în studio s-o vadă lumea că încă merge. Deci irelevant! Relevant e la căți km motorul este irecuperabil sau prea scump pentru a mai fi reparat...
  3. Salut... acuma mi-am făcut și eu cont. Nu știu dacă mai este citit acest post dar vroiam să vă zic că Honda Super Cub-ul C90 de care vorbești mai sus, este la mine. L-am cumpărat în 2008 de la Hit Power (Honda Power Equipement). Avea 25 km la bord, acuma (25.09.2012) are 14.000 km. De la 7000 de lei cât mi-au spus inițial că, costă, am dat 1266 E (în jur de 4700 lei în 2008) și mi-au dat baterie nouă la el, 1 l de ulei de motor mineral Honda și mi l-au dus și acasă cu un Ducato ceva. Viteza maximă constructivă este 85 km/h, viteză pe care evit s-o ating. Motoreta este în stare foarte bună, am mai atins-o de pământ de 3-4 ori și de 2 mașini la viteză așa de mică încât daunele au fost practic inexistente. Tot ce am zgâriat la ea am de rezervă (piese originale) și încerc să îl păstrez cât mai mult și într-o stare cât mai bună, eventual cum arăta când a ieșit din fabrică. Sunt foarte mulțumit de Cub... merg zilnic cu el la servici, foarte practic și rapid (de 2 x mai ieftin și la fel de rapid dacă nu, chiar mai rapid ca Transalpul în trafic infernal)... Ce să mai zic... dacă aveți ocazia să vă luați așa ceva... cu cea mai mare căldură. Îmi place tot la el, de la design la frânele pe tambur și suspensia tip Leading link, extrem de ineficientă la gropi și frănare de urgență. În rest e bulletproof.
×
×
  • Creează nouă...