Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Poi de aia nu a stiut nici unu dintre noi cum e la viteza mare
  3. Dupa 2000km de strada, 690-ul a "primit" un rasfat pe circuit. Rabocsiring, Ungaria. Un circuit micut, inghesuit, numai bun de invatat noile tehnici specifice acestui tip de motor. E haos total, mega fun.
  4. Asta voiam sa zic dar nu am dat la timp peste topic. De fapt, voiam sa sugerez un motor SH de pe la dezmembrari Asa, ar putea spune ca are deja bicicleta cu motor. @OP: inainte de a iti lua motocicleta si de a merge cu ea pe drumul public, o sa treci printr-o etapa numita scoala de soferi. Te mai prinzi acolo cum sta treaba. Unele scoli fac si exercitii de mers la viteza foarte mica. In cazul meu ne-au pus sa facem concurs cine ajunge ultimul la capatul poligonului fara a pune piciorul jos
  5. La mine-i greu...tare greu, asa ca am inceput cu o cafea si voi continua cu a doua! Dupa aia, ma orientez, bumbac/trestie... Eh, daca o mai lungeai nitel @Chris', gaseai si-un ortac (mai jos nitel, ~80 km!)... Aveam bere la rece, socata, ceafa, mici, dulceata, inghetata, spuma de mure, muuulte, muuulte de-ale gurii, ca gasca n-a dovedit tot ce-a gatit baba! Ai ratat...deh!
  6. 'mneata bajatii de dupe un cafei. La mine,concediul continua. Sambata m-am dat pe Drumul Regelui.
  7. mneata tractorasilor. cum ie pe plantatie dupa 4 zile de chefuri??
  8. Buna dimineata, loome! Dap, viata e greu... S-a terminat bumbacul, trecem la trestie de zahar. Diii!!!
  9. Nu vreau sa fiu ala rau dar imi imaginez cum va arata "antrenamentul": iese tanaru' in parcare pe bicicleta si se apuca sa .... sa stea. Trece un nene pe acolo: "Ce faci tinere? Ti-e rau?" "Nuuu, ma antrenez" "Pentru ce?" "Sa tin motocicleta dreapta pe loc"
  10. Stau de la o7.oo cu degetul pe tasta "enter" ca sa dau binete...dar vad ca nimeni nu intra sa ponteze! Huooooooooo! E luni bre, gata uikendu'...hai pe plantatie! Diiiiiiiiiiiiiiii!
  11. Today
  12. Update pret 450 ron geaca+/- ghete
  13. laudabila initiativa insa esti sigur ca ea e la fel de entuziasmata ca voi? Si ca o va tine? Nu stiu de ce am impresia ca dupa cateva iesiri cu ij ul cu atas va vrea altceva. Si voi ramaneti cu munca...
  14. Salutare! Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``. Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS
  15. Bine-ai revenit @tex'...si sper sa ne mai revedem, tot asa, pe coclauri! Ai dreptate, tara-i frumoasa tare...dar pacat ca-i locuita! (am citat un clasic in viata!)
  16. Daca te obisnuiesti sa tii bicla fara sa pui picioare jos eu zic ca poate fi de folos si la moto. La moto incepe sa conteze greutatea dupa ce ai inclinat-o 5-10 grade fata de verticala, dar ca sa o tii verticala nu trebuie mare forta, ci numai simt al echilibrului si forte de echilibrare mici aplicate la timp, asta se dezvolta la fel si pe bicla. Mie imi este mai greu sa tin bicla verticala pe loc decat sa tin moto, cred ca greutatea mare a moto ajuta la asta ca are inertie si pleaca mai greu de la verticala.
  17. Salut Ai o problema pe ISC. Valva care stabileste relantiul. Acum sunt mai multe cauze pentru care apare C40. Mai jos ai cateva indicii: DTC (detected trouble code) C40 indicates an issue with the ISC Valve (idle speed control valve). Would help to have the P code....you would need S.D.S suzuki diagnostic system interface, the software and a laptop to access this and most likely to clear the diagnostic trouble code once repaired. Not the end of the world but you may be paying a visit to a dealer to have it sorted out. See below. Could be one of the following. 1-If the ECM coupler is disconnected within 5 seconds after ignition switch is turned to OFF, there is a possibility of an unusual value being written in the ECM and causing an error of ISC valve operation. 2-ISC valve circuit open or shorted to ground. 3-Idle speed is lower than the desired idle speed. 4-Air passage clogged. 5-ISC valve is fixed. 6-ISC valve preset position is incorrect. 7-Idle speed is higher than the desired idle speed. 8-Disconnected ISC valve hose. Acum ceva se intampla cu motorul tau si nu ai mentionat. 1. Se opreste motorul cand decelerezi si te opresti la stop 2. Are un relanti prea mic 3.Are un relanti prea mare
  18. Yesterday
  19. doar o idee... chiar daca asta s-a dat, poate mai vad altii.. sunt tot felul de ong-uri, in mai multe orase, care se ocupa de asa ceva, puteti dona lor aceste scaune, si se ocupa ei sa imprumute celor care au nevoie atata timp cat este nevoie, dupa care il dau la urmatorul si tot asa. Asa cel putin, stii sigur ca mai multi beneficiaza de obiectul in cauza, in mod gratuit, oameni cu tot felul de necazuri care nu isi permit sa isi cumpere asa ceva. Doar o idee. Oricum, felicitari pt gest.
  20. Am reusit astazi sa aflu codul de eroare. Este C40.
  21. Ca de obicei Lolo si ai lui au organizat o întrunire moto de mai mare dragul . Si vineri si sâmbătă au făcut mâncare la ceaun si au omenit pe toți participanții . Intrarea a fost libera si am fost serviti cu șuncă si cate un paharel de palinca . Bufetul a fost excelent cu preturi mai mult decat decente . Micii doi lei , berea patru lei , cafeaua doi lei .... Seara strânși in jurul focului de tabăra la un pahar de vorba ne-am simtit minunat pana aproape spre dimineata . Felicitări organizatorilor .
  22. Seara buna, din pacate nu sunt compatibili prin legatura imediata. Pantaloni Alpinestars au fermoarul cu dinti mici, geaca are totusi fermoarul cu dinti mari .. Insa, ambele articole, atat geaca cat si pantalonul au si bucata de fermoar ptr imperechere . Ar trebui doar un croitor sa o coase pe geaca / respectiv pe pantalon… depinde la ce tip de fermoar s-ar hotara persoana in cauza. S-auzim de bine, N.
  23. Probabil datorita centrului de greutate diferit. "Transcenderul" Lorenzo,singurul pana la ora actuala care a calarit ambele motorete si zic eu ca are o opinie informata a spus ca Ducati franeaza mult mai bine si e mult mai stabila pe franare decat Yamaha. Nu cred ca faptul ca Qua s-a apropiat pe 2 franari de cei 2 e un etalon.Nu uita ca aia 2 se tatonau mai ales pe sfarsit,Dovi lua mana din gaz,Marcel se uita la el pe franare sa vada de ce se opreste,calcaturi din astea.Daca se apropia pe franare pe un lap de quali,atunci da.Asa,in cursa,depinde f mult de strategii,s-a vazut clar aici ca se merge la 100% maxim 5-6 tururi. Iar daca este sa cautam performante pe franare,as zice ca intre pilotii Yamaha cel mai bun ar fi Rossi. Problema TUTUROR este faptul ca gumele tin sub 10 tururi in regim de mers tare.Fastest lap'ul cursei (1.23.8) a fost facut de Dovi in turul 5 !,deci cu rezervorul aproape full.Cand se vede clar ca sunt capabili sa faca usor timpi sub 1.24,poate chiar 1.23... pe sfarsit de cursa cu rez gol,dar ei merg la 1.24.5 ba chiar la 1.25 - ajunsese Dovi de pe locul 1 sa mearga la 1.25,in timp ce lumea din spate pe 5-6-7 era mai rapida cu aproape 1s/tur - e clar -management si iar management. Nu cred ca tine nici o guma toata cursa in regim de mers la 100%,nici chiar hardul.Ei tot spun ca Michelin a venit cu gume imbunatatite,insa tot 5-6 tururi merg tare intr-o cursa.Calcaturi de gume,asta zic eu ca e o problema f mare care a fost si in F1 si care dauneaza masiv spectacolului.Insa in timp ce in F1 lui Pirelli i s-a cerut expres sa produca "fast degrading tyres",Michelin nu cred ca o face voit,ci o face pt ca nu poate mai bine de atat Oricum,Rossi a spus f bine,e un punct f bun pt Yamaha faptul ca pe acest circuit au terminat pe locurile 3-4-5 insa sa nu uitam ca a fost vreme rece,daca ar fi fost 35 de grade cred ca Yamaha era pe nicaieri.Sa speram insa ca Yamaha a gasit ceva,desi repet,parerea mea proprie si personala e ca o Yamaha nu va putea niciodata accelera ca un Ducati sau ca o Honda.
  24. Asta este A-ul: https://bikez.com/motorcycles/kawasaki_vn_800_vulcan_1995.php Uite B-ul(Classic): https://bikez.com/motorcycles/kawasaki_vulcan_800_classic_2005.php Si C-ul(Drifter): https://bikez.com/motorcycles/kawasaki_vulcan_800_drifter_2005.php Diferența principale ar fi că Drifterul are cardan, și e un pic mai greu. In rest de design, la A e roata mai subțire. Aripile arata diferit. Inspirație în alegere îți urez!
  25. Caută și tu o bicicletă de 200 kg și aia e. Dacă nu găsești una așa grea, găsești la Dedeman saci de ciment, iei vreo 4-5 și îi pui pe bicla. Nu poți compara greutatea unei biciclete (10-15 kg) cu a unei motociclete, care are, în medie, cca 200 kg.
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +12.300 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +15.700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...