Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu pot sa zic decat ca... si-au facut-o cu mana lor Hal de firma, pacat de motoare (unele dintre ele)
  3. Today
  4. Salut, vad ca nu s-a mai postat nimic de ceva timp. Senzorii ABS mai sunt disponibili?
  5. multumesc de aprecieri(nu asta a fost scopul meu dar oricum multumesc).....ca sa o aduc in stadiul care este acum a durat 7-8 ani si 5 motociclete cumparate in diverse stadii de conservare-degradare asta pentru a pastra cat de mult originalitatea.....nu mai vorbesc de nenumarate ore de munca si drumuri in tara dupa piese,...in fine ce vroiam sa subliniez e ca se simte o oarecare frustrare ca un nene indiferent cine o fi el si ce calificari si cunostinte are iti da ca raspuns RESPINS si asta fara nicio e explicatie in afara de DOSAR NEFINALIZAT indiferent de o fi insemnand asta.
  6. Trebuie setat STV si senzorul lui pentru cold start.
  7. Acum cred că vrea o motocicletă În opinia mea nu prea arată a sport touring, mai degrabă adventure-touring. Sport - touring urile sunt Fjr, GTR, GT etc.
  8. Vând pantaloni moto Modeka Street Performance măsură XXL cu protecții tari la genunchi și medie la sold, fermoar de prindere cu geaca și zone de aerisire pe picioare pt timp calduros Talie 96-106 cm Lungime 115 cm 225lei Cizme piele Vanucci OutDry, măsură 41 cu protecții la glezna și reglaj cu dublu arici pe gamba Preț.200 lei Buzău..tel.0771287651
  9. Wow ce tobă are și asta.. baftă la vânzare.!
  10. ambreiajul tras, crickul sus, scoasa din viteza, butonul rosu pe ON deschizi acceleratia 100% si dai 5-10 secunde la invartelnitza, daca nu porneste astepti 30 secunde si repeti ar ajuta mult daca ai avea un redresor sa incarci bateria peste noapte inainte sa incerci .
  11. Buna. Am un Kawasaki ER6F din 2009 de 650cm3. L-am achizitionat recent. Motorul este in stare impecabila si are 47.000 km. Fara accidente si alte mici defecte estetice sau mecanice. Problema mea e urmatoarea: Relantiul este setat la 1.400 de ture (la cald) de la rotita din dreapta, dintre carene. Problema mea este ca dimineata la prima pornire, in loc sa fie mai mare de 1.400 pana se incalzeste si sa scada treptat pana la 1.400 de rpm, el este mai mic si urca treptat. Adica sta cam la 800 rpm si da sa moara daca nu il ajut cu acceleratia 1 min.. fapt pentru care l-am setat la 1.800
  12. Depinde de construcţie. La o Honda Goldwing adusă din U.S., în timp ce "jucăria" era pe cricul central iar eu butonam pe la radio, după 1-2 minute de stat cu ea în viteză a "decis" singură să treacă în "neutral" pentru că eu eram atent la altceva. Până şi la cele mai "primitive" cric + treaptă de viteze + ambreiaj tras = acţionează demarorul. Dacă nu ştiai nici de "ecuaţia" asta
  13. Pe langa ce spune GoodKat, incearca sa termini proiectele incepute ca arata ca si cum ai aruncat o gramada de piese intr-un blender
  14. O mufă sau un circuit de masă întrerupt sau cu contacte proaste. Te poţi orienta pe aici: http://www.mediafire.com/file/tsuyebzzior/Suzuki_DL650K4_Electrical_System.zip/file cod acces: wiringdiagrams21.com
  15. Daca accepti o critica, zic eu constructiva. Nu mai pune chinezariile alea de manete, oglinzi, rezervor de lichid de frana, mai ales colorate asa. Stiu ca 'gustul' nu se discuta, dar e un fel de a-ti da singur cu ciocanul in deste, parerea mea. Nu dau bine, calitativ sunt slabe, iar culorile trebuie sa fie intr-o oarecare masura compatibile.
  16. E o mufă bagaboantă, vezi pe topicul de VStrom că s-a discutat problema!
  17. A fost cricul ridicat si scos din viteza
  18. Cric + treaptă nu ar acționa demarorul.
  19. Da. Motorul este o piesă de schimb (mai nou). Dacă iei (cumperi) şi cadrul (posibil furat sau nu) devine problema ta dacă este găsit la tine şi identificat după serie, mai ales că fără acte de provenienţă poate să cadă o bănuială "rezonabilă" (sau nu), pe tine.
  20. Am fost atent la detaliile astea kill switch sau cum ii mai spune... si cu cricul ridicat si jos... tind sa cred ca am uitat acel buton o data deschis dar nu sunt sigur. in cazul cal am uitat deschis ce e de facut? Bujiescoasacuratat uscat si reincercat nu?
  21. O.K. A doua posibilitate ar fi o condiţie suplimentară neîndeplinită (killer de ghidon activat, combinaţie cric jos - treaptă de viteze cuplată, ambreiaj ... sau poate conţine pe undeva un senzor de cădere). Bujia ar fi ultima ...
  22. Parerea mea este sa nu mai cumperi mobre de 20 de ani fara sa ai habar de mobre. Valabil si pentru motorul de schimb pe care vrei sa-l iei. Cum il varifici ca nu consuma si ala 1,5 l. ulei la 700 km? Nu mai lua mobre de 1000 de euro decat daca are cine sa le verfice cum trebuie.
  23. Da cisteste cheia e totul ok doar ca apas pe butos sa porneasca si nu vrea maine am sa scot bujia sa vad revin cu detalii multumesc pt raspuns
  24. Salutare! Ieri când am pornit motorul am observat ca nu îmi merge faza scurta. Azi am schimbat becurile dar degeaba. Siguranță e buna dar când o scot și o pun înapoi se aude un țăcănit sub ceasurile din bord. Când dau sin faza lunga în faza scurta se aprind pt o secunda săgețile de la semnalizare. În rest toate luminile funcționează. Poate ma puteți ajuta cu un sfat. Mulțumesc! Suzuki v strom dl650
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...