Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. cum adica speram de vreme buna? se stie, va fi! am pus pila de acum 2 luni :)))) haida, la mobrit
  3. Unii au pascut deja ..acu stau cu burtili in sus
  4. Buna de dimineata, loome! Ultima zi de munci inainte sa pastem fericiti. Hai liber, hai!!!!!!
  5. M-ai omorat cu filmuletul asta ... Aveamsi eu tot 6 ani atunci Nu mai scap de nostlagie de vreo 3-4 ani, cu filmul asta m-ai alimentat-o si mai rau. Nu pot sa nu observ si cum toti pietonii mergeau pe unde voiau ei si doamneeee cat de frumoasa era piata charles de gaulle si cat de inverzita e zona de pe langa Casin.
  6. Filmulețul trimis la Politie. Spre deosebire de cel cu duba, aici motociclistul merge fără sa provoace. Cu violenta nu rezolvați nimic, cine știe cum îl lovești sau te lovește și lucrurile pot degenera tragic.
  7. Da, Paulynos ai avut foarte mare dreptate, eu netestand alte motoare, (inafata de MT-ul lui Alex) am zis ca e diferenta de generatii. Dar cand mi-ai atras atentia ca ceva nu e ok, am verificat si intradevar asa era. Paca, de anul trecut tot "bibilesc" la motor asa ca nu ma vad in trip-ul asta decat pe motor Nu stiu de ce dar am impresia ca ma credeti cam kamikaze Nu e chiar asa.. Iar intr-un final inventia a reusit. Franele tin mult mai bine decat inainte, am facut si teste vreo 50 km, trebuie sa ma obisnuiesc acum sa nu strang asa de tare de maneta. Parca pana acum am mers cu frana fara servo si acuma am servofrana...cam asta ar fi diferenta. Cred ca ajuta si placutele EBC HH sa prinda mai bine. Speram sa fie si vreme buna si o sa fie o nebunie:))
  8. Da...da...confirm ce-a zis tavaris' Taz mai sus, inclusiv cafeaua!
  9. Today
  10. Vaporul ăla are și indicator de tensiune. Dar probabil îl vei da cu tot cu Dominator. Redresorul e bun oricând. Nu știi când rămâne vreun consumator în tensiune peste noapte. E bine să verifici dacă-ți pleacă mobra la împins, fără curent în baterie... ca să nu mai decartezi atâția bani pe la service pt mici căcaturi... Apropo' de activarea bateriei. Dacă era atât de complicat nu lăsau ăștia pe piață să se vândă. Pe vremuri era un singur recipient și turnai pe rând în fiecare celulă până la semn. Ce a făcut Yuasa cu sistemul ăla de umplere e aur Pinionul de atac fiind concentric cu axul basculei permite lanțului să stea mai fix, nefiind nevoie de acea "săgeată" strict necesară celorlalte mobre cu pinionul în fața axului basculei, distanța între pinion și axul roții fiind variabilă în funcție de poziția la un moment dat a basculei. Sigur "lagul" între frână de motor și accelerație va fi mult mai mic, se va simți aproape ca un cardan. Sigur nu va sări lanțul de pe foaie (pare ciudat ce zic, dar eu am pățit-o cu SuperTenere), și se va simți pe denivelări că ai lanțul mai întins.
  11. Un prieten cu anvelope destul de roase + ploaie torentiala + neadaptarea vitezei la conditiile de drum = acvaplanare + cazatura la 100+ km/h pe autostrada(A1). A avut un noroc extraordinar si doar a alunecat pe partea carosabila o buna distanta fara sa fie lovit de masini sau sa intre in parapetii despartitori de benzi. Urmarile la el au fost ceva textile rupte (nu s-a ajuns la piele) poate o vanataie sau doua iar la motocicleta, rezervor indoit, comenzi picior rupte , ghidon stramb si cadru codita indoit parca (motoru s-a oprit in parapeti) Morala: Atentie la gume si la viteza de deplasare in raport cu vremea.
  12. Ma gandeam eu. Am vazut motoreta, la Jumba in garaj, acum niste ani. Mobra asta are voltmetru incorporat, care se plate afisa pe bord in timp real.
  13. Alte 2 patanii de ale mele de pe vremea cand eram tanar: cazut cu Voshod pe asfalt ud la vreo 40km/h (am blocat frana si poata a ajutat si faptul ca eram putin baut :P). Am alunecat pe asfalt cu motor cu tot vreo 10-15m. Rezultatul: geaca de piele s-a cam julit, jeansii juliti si rupti un pic, eu julit putin si maneta de ambreiaj si oglinda rupta. A fost un caz fericit. Celalta patanie a fost tot prin tinerete cand am scapat ETZ-ul in intersectie(2km/h). Mi-a prins piciorul sub motor si vreo 2 saptamani m-a durut destul de tare. Problema mea cea mai mare a fost ca nu puteam da la kick-starter :)) a trebuit sa ma reprofilez pe celalalt picior.
  14. neataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:) cafea
  15. Mai are chef sa mearga cineva? Pe DN facem 2 ore pana in localitatea Slon (google maps) apoi spre Cimitirul Eroilor si Vama Buzaului, cat permite drumul. Fie 10 metri fie toti cei 35 de km. Ma gandeam sa ajung inainte de ploile de saptamana viitoare. Daca nu ne place ne reorientam, momentan nici eu nu sunt convins.
  16. Unii au inteles gresit intrebarea mea! Nu caut statistici ci pur si simplu vreau doar sä aud cine dintre noi, cum si de ce a cäzut si ce a pätit. Era vorba de experienta träitä de unul si de altul dintre cei care au fost “aruncati“ de Mobrä. @zo10000 Exact la asa ceva mä refeream. Merci
  17. Aerisire se face doar atunci cand ai eleasticitate la apasare, aducerea inapoi a manetei o face pompa de frana, cel mai probabil problema vine de la articulatia prinderii manetei adica ceva o impiedica sa se miste usor sau sa-si faca lejer toata cursa, nu e de acolo trebuie umblat la pompa de frana.
  18. Hai, să fim serioși! Că dai cu curu' de șa ca să apeși pe motocicletă nu înseamnă că ai făcut test de suspensii Oricum la Yamaha nu vezi suspensii sport sau super ajustabile. Poate doar pe cele de motocros/enduro. Probabil va avea alte finisaje în varianta de serie, plus că... frate, îți iei mobră de coclau, chiar contează că nu strălucește? Mai mult contează ca ce e pe ea sa nu se facă țăndări la prima scăpare pe un șleau la 10 la oră... Șaua aia n-o s-o vezi în serie, deci, iar neconcludent, plus că în 30 de secunde de stat pe ea n-ai cum să-ți dai seama cum va fi după 7-8 ore de mers. În fine, a fost cel puțin amuzant... Continuați, continuați... ne mai râdem și noi.
  19. Cum ti-o fi norocul... Un prieten este in coma din 2008. Un politist i-a intors in fata. S-a speriat, a blocat frana si a cazut. Viteza de 30-40km/h. N-avea nicio ruptura doar ceva julituri si motocicleta a fost dusa acasa pe roti, perfect functionala. Cu toate astea sunt deja 11 ani de cand e in coma
  20. La motorul desfăcut pe care îl am lipsește chiar și șurubul, așa că poate găsești în altă parte.
  21. Eu aveam 6 ani atunci, dar mi s-a parut extrem de interesant sa observ conditiile de trafic din 93, din Berceni, centru si pana in nordul Bucurestiului. Asa o sa ne uitam si peste 30 de ani, la filmulete din 2019, cu nostalgie pentru aceste garduri si culoare unice :)).
  22. Multumesc frumos @fuchsia, am inteles acum si logica. Mi-am pus pe lista multimetrul, de redresor nu sunt convins ca o sa-l folosesc ca vine caldura si merg des, dar ma mai gandeam la un compresor. de fapt nu, ca am o pompa cu indicator de presiune.
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +12.300 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +15.700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...