Jump to content

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

Repar și modific haine din piele, montez fermoare, tivuri, capse, etc. Atelierul este în zona Universității, lângă Spitalul Colțea. Telefon 0723722238 - Gudina Stelian
  • 1 reply

Presedinti ai Romaniei dupa 1989:
Ion Iliescu - Născut: 3 martie 1930 (vârsta 89 de ani), Oltenița, România
Emil Constantinescu - Născut: 19 noiembrie 1939 (vârsta 80 de ani), Bender, Moldova
Traian Basescu - Născut: 4 noiembrie 1951 (vârsta 68 de ani), Murfatlar, România
Klaus Iohannis - Născut: 13 iunie 1959 (vârsta 60 de ani), Sibiu, România

Prim-Ministri ai Romaniei dupa 1989:
Emil Boc - Născut: 6 septembrie 1966 (vârsta 53 de ani), Comuna Mărgău, România
Theodor Stolojan - Născut: 24 octombrie 1943 (vârsta 76 de ani), Târgoviște, România
Victor Ciorbea - Născut: 26 octombrie 1954 (vârsta 65 de ani), Comuna Ponor, România
Gavril Dejeu - Născut: 11 septembrie 1932 (vârsta 87 de ani), Poieni, România
Radu Vasile - Născut: 10 octombrie 1942, Sibiu, România
Mugur Isarescu - Născut: 1 august 1949 (vârsta 70 de ani), Drăgășani, România
Eugen Bejinariu - Născut: 28 ianuarie 1959 (vârsta 60 de ani), Suceava, România
Catalin Predoiu - Născut: 27 august 1968 (vârsta 51 de ani), Buzău, România
Mihai Razvan Ungureanu - Născut: 22 septembrie 1968 (vârsta 51 de ani), Iași, România
Gabriel Oprea - Născut: 1 ianuarie 1961 (vârsta 58 de ani), Fundulea, România
Dacian Ciolos - Născut: 27 iulie 1969 (vârsta 50 de ani), Zalău, România
Sorin Grindeanu - Născut: 5 decembrie 1973 (vârsta 46 de ani), Caransebeș, România
Mihai Tudose - Născut: 6 martie 1967 (vârsta 52 de ani), Brăila, România
Mihai Fifor - Născut: 10 mai 1970 (vârsta 49 de ani), Drobeta-Turnu Severin, România
Viorica Dancila - Născută: 16 decembrie 1963 (vârsta 55 de ani), Roșiori de Vede, România
Ludovic Orban - Născut: 25 mai 1963 (vârsta 56 de ani), Brașov, România
...
Petre Roman - Născut: 22 iulie 1946 (vârsta 73 de ani), București, România
Adrian Nastase - Născut: 22 iunie 1950 (vârsta 69 de ani), București, România
Calin Popescu Tariceanu - Născut: 14 ianuarie 1952 (vârsta 67 de ani), București, România
Sorin Campeanu - Născut: 18 aprilie 1968 (vârsta 51 de ani), București, România (Prim Ministru in perioada 5 noiembrie 2015 - 17 noiembrie 2015).
...
Deci din 1989 si pana in ziua de azi, au ajuns la varful Statului Roman doar patru bucuresteni.
Cum puterea politica este cantonata in Bucuresti, ai putea avea impresia (si tu sigur o ai) ca toate nemultumirile si frustrarile acumulate de-a lungul anilor ti se trag de la bucuresteni. Numai ca uite, draga paulynos, ca te inseli si de fiecare data cand scuipi spre Bucuresti, flegma se intaorce tot pe obrazul tau.
 

Credeam ca se poate discuta cu tine, dar m-am inselat.
Pai Fiintele Supreme, Miticii, cei care te deranjeaza pe tine, sunt exact aia veniti din zona ta. Tot feedbackul negativ, care se propaga dinspre Bucuresti spre restul tarii, isi are radacina chiar in sanul celor veniti in Bucuresti din celelalte zone. 
Sper sa pricepi ce spun, ca stau prost cu desenatul. Bucurestenii sunt neinsemnati cantitativ in Bucuresti, ca sa poti spune ca te deranjeaza cu ceva. Prea putini (spre deloc) bucuresteni au acces la functii importante, ca sa poti spune ca au luat decizii care deranjeaza restul tarii.
Este ca si cum ai spune ca te deranjeaza americanii si de vina sunt amerindienii. Intelegi acum unde intervine la tine noaptea mintii?

Pai, domnule Paulynos, in Bucuresti activeaza oameni veniti din toate colturile tarii, inclusiv din zona dumneavoastra. Nici macar doamna Primar nu este bucuresteanca, fiind nascuta la Bacau.
In Bucuresti sunt de fapt foarte putini bucuresteni (oameni care sunt aici de cateva generatii), iar acestia pot fi recunoscuti foarte usor de toata lumea, pentru ca sunt oameni educati, cu bun simt, curati si muncitori.
Asa ca, atunci cand cineva de prin Nord-Vest, Nord-Est sau mai stiu eu de pe unde, vrea sa injure un bucurestean, sa se gandeasca de doua ori inainte sa faca acest lucru, pentru ca s-ar putea sa se injure chiar pe sine.

Vorbesti despre Tezaur?

Da, scuze, am zis 4 centi in loc de 40 pentru o paine. Este clar ca va exista un soc psihologic odata cu trecerea la noua moneda.
Si totusi sumele gen chirii, preturi la apartamente si masini, sunt deja gandite in euro. Uita-te pe toate bannerele de pe blocurile care se contsruiesc noi si o sa vezi scris: apartamente pornind de la 45.000 euro, 55.000 euro, s.a.m.d. Socul psihologic, in acest caz, cred ca ar fi exact invers, daca preturile ar fi trecute in lei.
Exact asta am tot incercat sa spun si eu mai sus, ca noi, practic, suntem ca si trecuti la euro, doar ca inca rulam leii pe care tot timpul trebuie sa-i transformam.
Chiar daca tie nu iti trece niciun euro prin mana, primesti salariul in lei si platesti factura telefonica tot in lei, realitatea este ca ai platit-o in euro.

Da, scuze, am zis 4 centi in loc de 40 pentru o paine. Este clar ca va exista un soc psihologic odata cu trecerea la noua moneda.
Si totusi sumele gen chirii, preturi la apartamente si masini, sunt deja gandite in euro. Uita-te pe toate bannerele de pe blocurile care se contsruiesc noi si o sa vezi scris: apartamente pornind de la 45.000 euro, 55.000 euro, s.a.m.d. Socul psihologic, in acest caz, cred ca ar fi exact invers, daca preturile ar fi trecute in lei.

Pai in Germania a fost introdusa acum 15 ani. Adica fix din primul val. A fost, deci, ceva firesc, ca Statele care au aderat la moneda unica din primul val sa se adapteze mai greu la noua moneda. Si sa intram in alte detalii cred ca nu are rost, avand in vedere ca, probabil, niciunul dintre noi nu este expert in mecanisme economice, etc.
Ideea este ca noi beneficiem deja de exeperienta ecestor State si pe deasupra mai si cunoastem foarte bine aceasta moneda, pe care o vedem pe toate drumurile si la care ne raportam ori de cate ori facem o tranzactie, platim o factura (apropo, de cati euro ai tu abonament la telefon?), s.a.m.d. 

Serios acum, eu chiar vreau sa inteleg chestia asta: Cum vom saraci din cauza trecerii la euro? 
Deci ce se va intampla daca, sa zicem, un salariu de 3000 de lei va deveni 630 de euro? 630 de euro nu sunt tot 3000 de lei?
O paine de 2 lei va fi 4 centi. Dai 4 centi din 630 de euro ca sa cumperi o paine, exact la fel cum dai 2 lei din 3000 de lei ca sa cumperi o paine.
Poate ca e pueril felul in care vad lucrurile, dar pentru mine este o adevarata nebuloasa treaba asta cu "trecerea la euro = saracie".
...
Si sa nu-mi spui ca tu, daca vrei sa vinzi azi o motocicleta de 7000 de euro, spui ca vrei pe ea 33,410.3 lei. Eu cred ca ceri 7000 de euro si mai lasi 100 - 200 la negociere. Gandim toti in euro de ani de zile, sa fim seriosi.

Cu concursul direct al comunistilor instalati la putere dupa '90. Dornici de o imbogatire cat mai rapida, ei sunt cei ce au vandut fabricile catre straini.
Sa nu crezi ca "strainii" au facut ceva in tara asta fara concursul direct al Autoritatilor Statului.

Scuzati-mi ignoranta, dar eu nu ma pricep deloc la chimie, la treburi cu particule, gaze, s.a.m.d. si nici la mecanica, la lucruri cum sunt uzura motoarelor, etc.
Tocmai de aceea voi da un exemplu concret, real si voi pune niste intrebari la care astept raspunsuri de la cei avizati:
Exemplu:
Se loveste tare in 0.8 benzina - 2004 – 95.000km (reali, cu carte service) si mai putin in 1.9 diesel – 2001 – 275.000km (probabili)
Intrebari:
Inseamna acest lucru ca un motor de cilindree mica polueaza mai mult decat unul de cilindree mare?
Inseamna acest lucru ca un motor pe benzina polueaza mai mult decat unul pe motorina?
Inseamna acest lucru ca majoritatea motocicletelor sunt cele mai mari poluatoare si ca ar trebui interzise?
Inseamna acest lucru ca un motor cu o uzura mica polueaza mai mult decat un motor cu o uzura mare?
Inseamna acest lucru ca ar trebui taxate puternic toate masinile noi si odata cu inaintarea in varsta si gradul de uzura ridicat al motorului, taxa sa scada pana la “0” (sa zicem de la 350.000 de kolometri in sus)?
Intreb si eu, bazat pe un exemplu concret, real, pe care il am in fata mea.

BMW R1200 GS model 2007
KM - 128.000
Motoreta a fost cumpărată de la Motomus in 2018 și am făcut aproximativ 20k cu ea.
Functioneaza și arată impecabil.
Far și proiectoare led
Side case-URI originale BMW (aceasi cheie)
Top case SW Motech
Parbriz adventure + parbriz original
Crash bar original BMW
Pret - 5000 euro
0751 553 505
Ciprian  
 
  • 0 replies

Salutare!
Am si eu o intrebare: Sunt cadrele de Mobra din diferiti ani identice sau difera in vreun fel?
Ma intereseaza in mod special daca primul model de Mobra (cea cu bascula pe fata si stop napolitana) a avut un cadru diferit fata de cele care i-au urmat.

Si inca ceva si cu asta inchei discutiile de pe acest Topic: FSN/PSD a condus tara timp de 6 ani, imediat dupa Revolutie (1990-1996). Cei mai importanti ani, cei 6 ani de acasa ai unui copil. Iar copilul acesta era Romania, care facea primii pasi in democratie.

Pe mine nu ma intereseaza nume de politicieni, actori sau cantareti care se perinda de la stanga la dreapta si invers prin politica romaneasca.
Eu vad lucrurile in ansamblu si din punctul asta de vedere stiu un singur lucru: Viata in Romania inca nu este asa cum ne-am dori noi, dupa 30 de ani de la caderea comunismului.
FSN/PSD a fost la putere in Romania timp de 19-20 de ani (daca nu gresesc). Adica noroc cu aia 10 ani de pauza, ca altfel azi nici nu mai aveau spre cine sa arate cu degetul.
 

Stimabile, fără a intra într-o polemică neconstructivă,
după atâția ani de internet după cum te pronunți, îmi pare rău că încă nu poți face diferența într-o postare just for fan și una cu titlul de venerare a vreunui model de motocicletă!
Te-aș ruga să-mi urmărești postările: de unde ai dedus că fac apologia AT CRF 1000? Doar pentru că postez într-un topic special destinat acestui model?😕
Cât despre "deficiență de atenție, gospodine triste și pufoși în ale motociclisnului off-road" eu zic s-o lași mai moale...până la urmă fiecare cu limitele lui, nu toți suntem Chris Birch!
N-ai fost jignit de nimeni, nu jigni la rândul tău. Puțin respect reciproc nu strică!
În rest, numai de bine...indiferent de motocicleta deținută!
 

Vand Yamaha wr250r, (modelul dualsport), fabr. 2008, injectie, proprietar, inmatriculat, toate actele la zi, stare tehnica si estetica exceptionala. Accept variante doar cu Yamaha wr250F. Pret 3200 e, negociabil. Pot fi contactat  la nr. 0734778822.
  • 3 replies

Am fost smenuit de seriosii de la anvelopemoto.eu.
 
Sambata ca tot motociclistul am plecat cu sufletul la gura catre smaeb cu lista in buzunar sa ma pregatesc de noul sezon.
Am ajuns la standul Anvelopemoto.eu am ales gumele dorite de mine,am platit cum era normal dupa care am rugat-o pe blonda aia sa le mai tina vre-o ora cat ma invart eu pe acolo.
Puse frumos sub birou cu abtipildul pe ele cu DOTUL 2013 plec sa mai colind.
Ma intorc, le iau salut respectuos, Ajung acasa la Buzau, dau fuga cu rotile la vulcanizare si acolo VAD ca guma fata a fost schimbata cu una dot 2012 sapatamana 51 ce este drept dar EU AM PLATIT SA SCRIE PE ELE 2013, EXPLODEZ .. bag scot in toata natia ei de blonda si de excroci si mortii lor. inghit in sec si le pun asa, era prea complicat sa mai fac ceva.
In anii trecuti nu am avut probleme cu ei. RUSINEEEEEE !
  • 302 replies

Am fost smenuit de seriosii de la anvelopemoto.eu.
 
Sambata ca tot motociclistul am plecat cu sufletul la gura catre smaeb cu lista in buzunar sa ma pregatesc de noul sezon.
Am ajuns la standul Anvelopemoto.eu am ales gumele dorite de mine,am platit cum era normal dupa care am rugat-o pe blonda aia sa le mai tina vre-o ora cat ma invart eu pe acolo.
Puse frumos sub birou cu abtipildul pe ele cu DOTUL 2013 plec sa mai colind.
Ma intorc, le iau salut respectuos, Ajung acasa la Buzau, dau fuga cu rotile la vulcanizare si acolo VAD ca guma fata a fost schimbata cu una dot 2012 sapatamana 51 ce este drept dar EU AM PLATIT SA SCRIE PE ELE 2013, EXPLODEZ .. bag scot in toata natia ei de blonda si de excroci si mortii lor. inghit in sec si le pun asa, era prea complicat sa mai fac ceva.
In anii trecuti nu am avut probleme cu ei. RUSINEEEEEE !
  • 302 replies

Am fost smenuit de seriosii de la anvelopemoto.eu.
 
Sambata ca tot motociclistul am plecat cu sufletul la gura catre smaeb cu lista in buzunar sa ma pregatesc de noul sezon.
Am ajuns la standul Anvelopemoto.eu am ales gumele dorite de mine,am platit cum era normal dupa care am rugat-o pe blonda aia sa le mai tina vre-o ora cat ma invart eu pe acolo.
Puse frumos sub birou cu abtipildul pe ele cu DOTUL 2013 plec sa mai colind.
Ma intorc, le iau salut respectuos, Ajung acasa la Buzau, dau fuga cu rotile la vulcanizare si acolo VAD ca guma fata a fost schimbata cu una dot 2012 sapatamana 51 ce este drept dar EU AM PLATIT SA SCRIE PE ELE 2013, EXPLODEZ .. bag scot in toata natia ei de blonda si de excroci si mortii lor. inghit in sec si le pun asa, era prea complicat sa mai fac ceva.
In anii trecuti nu am avut probleme cu ei. RUSINEEEEEE !
  • 302 replies

Am fost smenuit de seriosii de la anvelopemoto.eu.
 
Sambata ca tot motociclistul am plecat cu sufletul la gura catre smaeb cu lista in buzunar sa ma pregatesc de noul sezon.
Am ajuns la standul Anvelopemoto.eu am ales gumele dorite de mine,am platit cum era normal dupa care am rugat-o pe blonda aia sa le mai tina vre-o ora cat ma invart eu pe acolo.
Puse frumos sub birou cu abtipildul pe ele cu DOTUL 2013 plec sa mai colind.
Ma intorc, le iau salut respectuos, Ajung acasa la Buzau, dau fuga cu rotile la vulcanizare si acolo VAD ca guma fata a fost schimbata cu una dot 2012 sapatamana 51 ce este drept dar EU AM PLATIT SA SCRIE PE ELE 2013, EXPLODEZ .. bag scot in toata natia ei de blonda si de excroci si mortii lor. inghit in sec si le pun asa, era prea complicat sa mai fac ceva.
In anii trecuti nu am avut probleme cu ei. RUSINEEEEEE !
  • 302 replies

Salut. Sper sa fie ok locul unde deschid topicul. Desi am cautat raspunsuri cam peste tot, nu gasesc cea ce caut.
 
info:
Moto: Yamaha xj6 diversion- aka FZ6R
an: 2009
km:12XXX
Toba: Scorpion red power. Full 
 
Intrebari:
1. E NECESAR dynoJet sau alternative, daca am toba aftermarket full?? Care e baiu' daca nu pun Dyno?
2. Ce alternativa e mai buna (DynoJet e stupid de scump), cele gata programate doar plug and play sau cele care necesita optimizare intr-un service de specialitate? Am mai gasit ceva plag and play cu mai multe mod-uri, si poti sa tot schimbi intre ele pana iti place unu din ele. 
 
Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa ii cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea. 
 
  • 5 replies

Dezmembrez Kawasaki ZZR 1400 -2009
Preturile sunt luate de pe ebay si sunt complet negociabile.
Locatia: Bucuresti
Contact:Silviu Cernea
0726720969, silviu_cernea2005@yahoo.com sau pe forum.
Predarea se face personal in Bucuresti si cu posta Romana in tara.
 
Sistem aer-40E
Diverse (40E)
Amortizor spate 100E
Bord-100E
Cabluri -50E
Cover lant -20E
Cric-20E
ECU-100E
Evacuare-20E
Far stanga -70E
Jug-150E
Ghidon -60E
Ignishion lock(sa, rezervor, pornire)-120E
Injectoare
Suport placuta numar-30E
Suport si plastic sub amortizor-30E
Scarite-70E
Regulator-60E
Rezervor -200E
Roata fata -200E
Roata spate -150E
Semnalizare -60E
Sistem franare (Pompa ABS, Etrieri spate, furtune...) -400E
Codita-100E
Stop frana-30E
Ventilator 30E

 
 
  • 0 replies

Lifan Scuter 250CC Model- LF 250 T-6B Euro IV
Motociclu L3e Fabricat in 2008 si asamblat in 2016.
Cumparat nou de la reprezentanta Suzuki in anul 2016.
Are aproximativ 650 km.
Se conduce cu categoria A2. Merge legal si pe autostrada.
Portbagaj inclus.
Numarul de identificare (VIN): LF3TDN6B28B000106
Specificatii tehnice:
MOTOR: Tip: Monocilindru / 4 timpi, racit cu apa / Euro IV;
Capacitate cilindrica: 249.6 cc;
Putere maxima: 11 kW (14.75 CP) / 6.000 min-1;
Viteza maxima: ~100 km/h;
Sistem de racire: Apa;
Consum (l/100 km): 3.2;
Emisii CO2 (g/km): 3.8;
Capacitatea rezervorului: 8 litri;
SISTEMUL ELECTRIC:
Pornire: Electrica;
TRANSMISIE: Tip transmisie: Automata (CVT);
Sitem Franare (Fata/Spate): Disc / Disc; Distanta franare: < 7m / 30km/h;
SASIU
Dimensiuni (L x l x H): 2025 x 680 x 1230 mm;
Numar de locuri: 2;
Greutate la gol: 143 kg;
ROTI & Cauciucuri:
Dimensiunea rotilor Fata: 130/60 -13 55J;
Dimensiunea rotilor Spate: 130/60 -13 55J;
Culoare: Gri;
Urmatorul ITP in 31.03.2020
Asigurat pana pe 07.12.2019 (07.Dec.2019).
Accept orice test. Se poate face test-drive in baza permisului de conducere categoria A2.

Pret 7000 lei.

Manual de utilizare si de service in format PDF.
 - Predare personala - Bucuresti sau Ilfov in special zonele de centru si sud, Parcare Mall Vitan, Parcare Sun Plaza, Parcare Grand Arena, statia de metrou Dimitrie Leonida, parcare Carrefour Vitantis, parcare Metro Berceni, parcare Dedeman Berceni, Metrou Piata Muncii, etc.. in max. 1 zi lucratoare
e-mail: parpabr1986@yahoo.com
Tel.: 0725298595
  • 17 replies

Salutare,
 
As fi interesat sa aflu unde/daca as putea sa inchirez o motocicleta stil cafe racer/classic, de la vreun atelier sau propietar dispus sa inchirieze pt un weekend. 
Doresc sa inchirez motocicleta mai mult pt aspect pt un eveniment, photo shooting si nu asa mult pt a merge cu ea.
Rog si ofer seriozitate si o compensatie financiara atractiva.
 
Orice informatie idee e bine venita si mult apreciata.
 
Multumesc anticipat
  • 3 replies

MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +16.750 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +16.215 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...