Xinnicut
Membru-
Număr conținut
31 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
Xinnicut's Achievements
Newbie (1/14)
-
A ok, ms )) Deci doar voi vorbi cu instrunctorul sa ma lase sa fac ore in plus
-
Daca tot esti asa destept si experimentat atunci scoate-ma din lumea lui MIckey Mouse :))
-
Aia zic Da m-am gandit la asta, dar e diferit cand faci o luna sau dou aprin oras cu oprit cu pornit oprit pornit acelerat franat etc, la scoala in oras ai doar cand e cu tine politistul parca nu? Sau te lasa la scoala sa te dai dupa cursuri cat vrei? Daca nu te lasa ar fi fain sa lase idk contra cost sau ceva...
-
Eu am zis ca vreau motor nou, la 16 ani, si decat sa mi-l iau nou si sa il omor fiind incepator, mai bine iau un scuter cu cutie manuala si distrug pe ala, dupaia motorul, aia nu inseamna 1 an, vreo 2-3 luni poate nici atata, pentru ca probabil am sa ma dau zilnic. Sunt scutere cu cutie manuala ca la motor, si nu stiu conduce inca un motor...
-
Xinnicut îl urmărește pe Lexmoto LXR SE 125 vs KTM RC 125 și Scuter cu cutie manuala?
-
A oke mersi mult Da, idea e ca mie nu imi trebe racheta plus ca n-am chef asa sa mor zic si eu, in al doilea rand in mare parte e sa invat cu ambreaju sa il simt cum trebuie, etc, cat sa ma invat pe 2 roti mai cu viteza in trafic, ca de stiut ma dau zilnic cu bicileta in trafic. Mersi
-
Pai fiind incepator multe intrebari, strang bani pentru un motor, si vreau sa il iau nou, asa ca inainte ma voi invata pe un scuter, dar degeaba ma dau pe el daca nu are cutie manuala, sa invat cum sa schimb cum trebuie etc, asa ca astept niste recomandari, second hand de preferat, ca va fi temporar, ceva cat mai ieftin, chiar nu ma intereseaza nici un alt criteriu, bine sa fie functional logic, dar sa aiba cutie manuala, sa invat. Cineva care a gandit la fel si are un scuter de genu, super ), sau oricine stie modele sa caut eu sh, sau daca chair ati vazut?
-
Salut, sunt incepator, am scris mai multe topic-uri cu ce vreau etc. Motorul pe care vreau sa il achizitionez e un KTM RC 125, ceva mai rar pe aici aparent, nu ca ar conta, arata bine, e diferite de altele, si cel mai bun criteriu, stabilitatea, are o roata spate de 150 mm, dar costa 4800 euro, in romania, in ungaria e 3800, dar m-a dat pe spate tare de tot, un motor, LXR SE 125, wow la 2800 euro nou nout. Nu stiu care e smecheria, dar as vrea de preferat cine a detinut unul dintre cele doua modele, sa isi dea cu parerea cu plusuri si minusuri, avea de cand sa lucrez pana crap pentru ktm rc, nu ca as alege calea usoara, dar amandoua arata perfect, si amandoua au de exemplu roata spate de 150mm, desi LXR-ul e mai lent are 120 km/h top speed-ul, RC-ul e 130, oricum tot acolo e nu ca ar conta, si nu stiu daca e un minus dar totusi are 157 kg lxr, in schimb rc-ul e 130, sunt cateva kilograme. Astfel intrbeare finala este, nu care sa il iau, asta decid eu, ci, care sunt avantajele si dezavantajele in parte?(nu neaparat unul fata de altul, detinatorii acestor modele sa isi dea cu parerea ce au patit cu ele, daca au avut probleme, ce le place mai mult fata de altele) Si sa fim seriosi, ambele arata fenomenal si sincer 2800 euro noua e ieftina fata de un YZF. Ultima intrebare este de ce e un motor asa ieftin, adica cum de australienii(KTM) dau motorul la 5k euro, iar englezii(Lexmoto) la 3k? A si stiu singura diferenta care e vitala, rc-ul inca nu e euro 5, deci nu se poate inmatricula in europa, dar modelul 2021 va fi, deci asta e o problema temporara... Link-uri: https://1ktm.ro/moto/ktm-rc-125-2020/ (rc in romania 4800 euro), http://www.ktmkecskemet.hu/termek/2017-ktm-rc-125/ (rc in ungaria 3800 euro), https://www.lexmoto.co.uk/models/SY125-10-SE-E5 (LXR se care e euro 5 2800 lire adc vreo 3200 euro, totusi in romnia rc e 4800 diferenta enorma de pret pentru niste motoare care nu stiu daca sunt la fel de bune, sper sa ma luminati). DIstribuitori lexmoto https://www.lexmoto.co.uk/distributors.php, destui de putini... Edit: Si un mare minus la KTM am gasit sunt 2 reprezentate in Romania, in Ungaria, etc in majoritatea tariilor europene(deci as putea da un test ride), dar Lexmoto, cel putin eu nu am gasit decat in Anglia(deci nu pot da test ride, cel putin nu gratis ca pana in anglia e ceva), si din cate vad e un producator mult mai nou ca si KTM, de fapt ca si majoritatea producatorilor renumiti, cred ca de acea e asa ieftin, si pe net am auzit doar zvonuri(desi si de rc am auzit dar stiu oameni care au detinut deci e safe),
-
Wow, mersi oricum, sper sa se rezolve ca modelul 2021 sa fie euro 5, cum se zice pe net, ca cica l-au si vazut pe strada ca era la teste, daca nu sper atunci sa aiba inmatriculate, mersi de informatie, gandestete ca de vreo 3 ani tot bat gura cu ktm rc, si acum de cand e legea, nu mi-a zis nimeni, daca nu imi ziceai tu si nu se modifica nimic la model ma aflam cu 4k euro aruncati pe geam... Asfalt uscat ))
-
Ba da am zis m1 (matematica), si nu dai la academie militara din fizica doar la aeriana si navala, la atm, adc info nu dai ca e inutila practic... nu e sanitar, si vorbeam de academie, ca la liceu sunt deja la mate info la topul 3 din 30 licee in oradea )), si academia aia sanitara, media de intrare e 9.50 16 pe un loc, deci nu e chiar usor sa intri si sper sa reusesc.
-
Sti ce e trist, ca nu citesti tot, nu am zis ca neglijez doar ca invat mai mult la materiile care ma ajuta tot in topul clasei sunt la mate info, si media o am 9.33, deci sun chill la toate materiile, adevarat ca am fost de 10, dar asta e alta poveste... Wow da, am gasit pe net... dar am mai gasit ca vor sa faca rc sa fie euro 5 pana in 2021, oricum eu cam atunci il iau ca sunt din 2006 Nu e delaer e o reprezentanta ktm, deci e nou, dar pot sa aiba vinda motor nou, si sa fie inmatriculat? Eu de asta ma duce-am cu trailer dupa el, sa nu ma complic cu el, cu inmatriculare in ungaria si alea... Eu nu mai trebuie sa platesc daca e gata inmatriculat? Si cum fac sa il inmatriculez daca e deja in ungaria? Mergeam in Ungaria ca era cu 1000 euro mai iefin. Deci poti sa imi zici cum functioneaza, poate sa fie nou si sa fie inmatriculat de unguri, presupun ca nu platesc mult in plus, max 200 euro? ca daca trece sau se apopie de 1000, nici nu ma mai chinui il iau din Romania. Si daca creste putin dar se poate nou si sa fie inmatriculat, cum il inmatriculez in Romania, si cat vor tine numerele lor, plus eu am timp destul, fac 16 in 27 martie 2006, pana fac scoala si restul trece 2-3 luni, si mai intai incep cu un scuter, asa ca il iau pe la 16 juma, deci presupun ca pana atuni se face euro 5...(sper sa intelegi si citeste si restu daca ai timp) Nu, oricum am zis ca astept sa raspunda cineva care chiar a detinut unul, plus am vorbit cu SlickMoto, si mi-a zis ca sunt prosti a auzit si el inainte sa isi ia, dar a mers perfect. Uite ce am gasit, ktm duke e deja euro 5, si se spera si zice ca modelul 2021, e la teste inca, adica e oficial, si pe wikipedia etc, e in teste si nu sa lansat, probabil si chestia cu euro 4 a determinat nelansarea, si se zice ca pe 2021 se va lansa, si va fi euro 5, https://www.bikedekho.com/news/2021-ktm-rc-390-spied-again-but-with-key-changes
-
Nu, probabil ktm imi iau, si chiar ai preturi bune si la ulei si la standere, acum nu imi iau nimic mai intai motor, echipament, crash pads, dupa standere, cat despre ulei si filtere nu m-am uitat atent dar daca filtru e sport, probabil ca imi fac abonament la tn )) Ce zici de astea https://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Frame-Sliders-With-Falling-Engine-Crash-Pad-Wheels-For-KTM-RC-125-200-/153267100321