Sari la conținut

Mihai26112000

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Mihai26112000's Achievements

  1. mersi mult am incercat bujie noua si am curatat carburatorul foarte bine, acuma porneste si se accelereaza bine dar nu mai are aceeasi putere motorul
  2. :))) sunt de langa Reghin Judetul Mures
  3. Salut am o problema cu un Ktm lc2 125 si anume am mers ieri cu el tragea super bine, nu scotea fum de loc si dintr-o data a inceput sa mearga in suturi la ture mari si am auzit si rateuri (dupa 7000Rpm) si a pierdut mult din putere si sa scoata mult fum care poate fii problema? Amestecul de benzina cu ulei este de 25ml/L Tin sa precizez ca am schimbat siguranta de la acul ponton pe fiecare rand dar nimic la fel tot in suturi... reglajul de la aer la fel..
  4. Multumesc am luat toba jos merge mult mai bine dar tot la fel de greu porneste, motorul invarte lejer dar porneste doar cand vrea
  5. Salutare am o problema cu un Ktm Lc2 si anume porneste foarte greu, cate-o data chiar de loc la buton si uda bujia foarte tare desi impins porneste in cativa metri Amestecul de ulei este de 24ml/L si scoate putin fum. Cand e in full gas si las acceleratia se detureaza putin cam greu si scoate cerculete pe toba
  6. Atunci o sa incerc sa schimb semeringurile mersi mult Am depistat problema. Se pare ca am cumparat un cdi defect direct din magazin:)) l-am pus cel vechi si la prima pedala a pornit. Multumesc tuturor pentru sfaturi
  7. De 2 zile "ma joc" la carburator am incercat toate reglajele si am reusit doar sa il fac sa tina relantivul la 3000rpm. Dar si asa daca accelerez dintr-o data blana il ineaca si moare motorul. Am vazut ca dupa cateva ture cu el aprox 2 km cand am oprit picura ulei din toba ar putea fii semeringul de pe ambielaj?
  8. Salutare am si eu o problema cu motorul meu anume un Yamaha dt 125 in 2 timpi. Am dus cilindrul la alezat am pus piston nou dupa cota caruia am alezat cilindrul am montat motorul si acum porneste doar daca il imping la pedala nu vrea sa o ieie de loc.. Motorul trage foarte bine la ture mari daca scad din turatie moare relantiul il tine doar la 4000rpm, compresie buna, scanteie buna doar ca imi uda bujia cand dau la pedala, cand o scot din chiuloasa e neagra si umeda. Carburatorul l-am curatat/suflat de 5 ori in 2 zile Tin sa mentionez ca porneste impins doar cu reglajul de aer strans de tot si cel de benzina la fel.
×
×
  • Creează nouă...