Sari la conținut

extegra

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Yamaha Dragstar XVS1100 2001
  • Numar Moto
    BV77HWK

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

extegra's Achievements

  1. aproape ca imi venea sa nu iau in considerare asta,dar o sa le strang putin mai bine data viitoare,multam! no..la asa ceva nu m-as fi gandit nici intr-o mie de ani :)) desi,in cazul meu,e mai greu de nimerit acea pozitie ipotetica in care ar merge bine,presupun ca e vorba de mariajul cat mai perfect intre fisa si bujie,lucru ce il voi verifica/imbunatati (daca gasesc vreo modalitate) Ma bucur ca acum am cateva variante,lucruri pe care sa le fac/verific Multumesc!
  2. My bad,typo,BPR7ES am pus Suna destul de similar cu ce patesc eu.. In cazul de fata,ar trebui sa caut o bujie mai "rece" (deci cifra termica 6)? Oricum,data viitoare cand o desfac voi verifica tot traseul cablajelor de la fise,poate "fura" scanteie pe undeva De asemenea...zilele astea am iesit prin oras (Brasov,aprox 16-17 grade) si intreruperile au fost aproape insesizabile. Ma induce in eroare si faptul ca nu pot corela simptomele cu ceva concret :)) Nu as putea sa ghicesc ce cilindru intrerupe...initial si eu credeam ca poate,cumva,nu primeste benzina in anumite momente; dar din moment ce prin carburatoare e totul ok,inclusiv nivelul... Se aseamana cu "datul in nas" ca atunci cand raman fara benzina,intr-adevar,dar pt o perioada foarte scurta ; voi verifica si traseul de alimentare cu benzina cu prima ocazie!
  3. Multumesc Baxxter si TETEA,voi verifica. Ce-i drept,aceeasi bujie la mobra mea da o scanteie mai slaba decat pe alta mobra (virago 1100) Totusi,m-as fi asteptat ca atunci cand cilindrul "nu reuseste sa faca aprinderea",sa apara si backfire imediat dupa...
  4. Pai producătorul recomanda bpr7et ,și i-am pus bur5et (cu 3 "craci"); pare să meargă putiiin mai bine cu astea Nu știu exact la ce te referi "mai calde"
  5. Salutare colegi! Detin un Dragstar 1100 din 2001,cu 36000 mile la bord,si de o perioada de timp a inceput sa prezinte urmatorul simptom: in sarcina,la anumite turatii,motorul are intreruperi violente (da in nas). As putea spune ca functioneaza intr-un cilindru pentru o scurta perioada de timp,insa daca trag de acceleratie mai tare (sau la maxim),isi revine. Totusi nu da rateuri pe evacuare cand se intampla asta. Nu am reusit sa corelez simptomele cu ceva (temperatura,plaja de turatii,altitudine,etc) dar cel mai aproape ar fi sarcina (de exemplu cand urc o panta). In ultima vreme a facut asta tot mai des,si ma cam pune pe ganduri.. Am schimbat bujiile (erau inegrite la fel),am curatat si sincronizat carburatoarele (nu am gasit nimic anormal),am alimentat cu benzina premium,dar fara niciun rezultat- face la fel. Ideea este ca facea asa de mai multa vreme,doar ca nu atat de accentuat: intr-o accelerare continua (ex. treapta 3 toata plaja de turatii) avea o scurta intrerupere (sub 1 sec),si pare ca se agraveaza in timp Ce as mai putea verifica? Orice sfat este binevenit, Va multumesc!
×
×
  • Creează nouă...