Sari la conținut

Matrics

EX+
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.avmax.ro/data/

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    n/a
  • Club
    motorless

Matrics's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Respectul tre sa fie reciproc. Si tre sa fie RESPECT, nu "respect". Forumurile sunt facute pentru discutie ("An online discussion group, where participants with common interests can exchange open messages." - link), pentru impartasirea de chestii. Faptul ca soferii sunt ok, adik OK, e beton. Asta, in plus, permite divagarea discutiei. Pentru consultarea listei cu accidente poti merge aici, stimata series. Nu vad de ce te-ai ofuscat asa ...
  2. Feriti-va de ARDAF k de dracu. Am 2 prieteni care au patit accidente, vina a fost a celorlalti, iar ei au trebuit sa isi repare masina pe RCA (ghinion, ambele la ardaf). Pe langa faptul ca ardaf are contracte cu 2 service in lume, (si alea pe genunchi) moment in care tu tre sa scoti banu de reparatie la service, urmand sa ti-l recuperezi de la ardaf, dar si recuperarea banilor s-a efectuat dupa 2 luni. Nu fara spume si scandal. Bafta.
  3. Nici bucurestenii "conservari" nu sunt obisnuiti. Vezi subiectul topicului. Dar si foarte multi dintre biciclisti nu o au p-asta cu conducerea preventiva. La 200km/h, nici mama costumului si cashchetei nu te mai scapa. L-ati vazut la tv pe benvenaru care a intrat cu 200 intr-un camion, pe drumul spre giurgiu, saptamanile trecute. Ce sa mai, e un haos total, nici covrigarii nu sunt prea prea, dar nici ghidonistii nu sunt foarte foarte. De vina e cine a inventat roata si ala de a replicat-o. Nu se va schimba nimic mult timp de acum inaninte, pentru ca nu se va schimba, in primul rand, caracterul locuitorilor acestei tari. Nu pot fi toti nemti. Atentie si preventie! Fereste-l pe celalalt! Apropo Imbecilu doljean a dat-o la intors la final, cum ca el a trecut pe verde, si Adi (chopper) a plecat tot pe verde. Ambii aveau verde ... A plecat complet suparat dupa ce si-a furat amenda plus concediu 3 luni (bashca 2 congelatoare de carne de la cei prezenti acolo) Chestia mijto este ca Adi m-a sunat sa vin sa dau declaratie la 2 dimineata. OI FI IO IDIOT ????? ERA 02:00 AM !!!!!! Accidentul s-a produs la 15:30 ..... Ce e in neregula aici ?
  4. Eu spun k treaba sta asa: Sunt atatea caractere cati oameni sunt. Faptul ca ala e din Grecia (GR) sau Turcia (TR) .... .... sau din Ungaria sau din Germania nu conteaza deloc. Toata treaba sta in inteligenta, in teama, in grija fata de aproape (daca de tine nu-ti pasa) si, nu in ultimul rand, de REGULI. Regulile sunt facute pentru a fi incalcate, dar ia sa o luam altfel: cum ar fi sa fie camere de luat vederi peste tot (va spun eu ca investitia nu a fi mai mare decat salariul parlamentarilor pe 5 ani), daca ar fi amenda minima 5 milioane, daca nu s-ar mai tine cont ca eu sunt ministru sau senator sau militian sau vedeta sau jmecher - moment in care il sparg pe ala de-mi da amenda sau imi ia carnetul, daca s-ar innaspri regulile de circulatie (vezi Norvegia, vezi Suedia) ? Credeti ca ar mai fi haosul asta? Credeti daca ar mai fi atatia indolenti pe strazi, "jme de jme"? Credeti ca "bai, sex oral, nu vezi ca io ma dau cu subaru si tu ai un amarat de golf bashit, ce ***** vrei sa demonstrezi? Vrei sa vezi ca te fac, fraiere?" o sa mai existe, in momentul in care intelectualul de pipera cu taticu imobiliar sau cu cd-uri piratate in intersectii o sa primeasca, acasa, instiintare de plata de 1000 RON si carnet luat 3 luni (fara posibilitate de recuperat prin shortcut), la fiecare 3 luni? Un psihiatric a spus: "democratia se face cu mitraliera in mana" ...... si nu a gresit. Istoria ne arata ca asta nu e o greseala. Asta e, fratilor, faptul ca eu sunt bucurestean, ca am carnet de 12 ani, din care am condus 15, faptul ca am o masina peste media tarii, faptul ca sunt posesor de "alibi" in fata militienilor de la circulatie, nu-mi da dreptul sa fiu jmecher pe strada. Pentru ca jmecheria costa, uneori viata si am exemple kakalau. Chestia cu GR, PH, TR etc. a aparut datorita experientei la volan (ghidon) si mai putin datorita aversiunii intre locuitorii diverselor judete. Bucuresteni petarzi .... ohoho, o tona de gramezi (la 500k soferi, cred si io), dar giurgiul nu are locuitori cati soferi are bucurestiul, si daca ai vazut 3 GR varza, deja "mortii lor de petarzi". Idem cu restu'. Plus ca, pentru a ajunge de la un capat la altul al giurgiului e ca si cum ai pleca de la favorit si sa ajungi la moghiorosh. Daca imi gaseste cineva asemanari in totata tzara asta cu: Universitate, Stefan cel Mare, Romana, Bg Berceni, Razoare vechi (si inca alte 30 de intersectii), intre 07:00 si 22:00 - eu ma las de soferie. Singurul mod in care un sofer prahovean poate sa inteleaga de ce bucuresteanu' se "da mare sofer" (si in cele mai multe cazuri este - datorita experientei, repet, padurea e mare si uscaturile multe) este sa vina in bucuresti, sa stea aici 3 luni, sa mearga la serviciu zilnic, eventual sa aiba si un job de genul DELIVERY in oras, sa parcheze masina in oras, etc. Atunci se poate considera sofer incepator bucurestean. Topicul este deschis, iar parerile voastre pot fi impartite, dar nu vad de ce nu as avea dreptate...
  5. Scuze, eu nu ma pricep la motociclete. Doar ce am mai prins pe acest forum de cand cu accidentul lui Dan (Dumnezeu sa-l ierte!). Intr-adevar, nu exista carena la chopper. M-am intors la locul accidentului si am vorbit cu "accidentatul": mari stricaciuni la motor nu sunt, doar ceva zgarieturi si niste capace rupte (mi-a aratat el). Tot el mi-a spus ca soferul Matizului albastru a lesinat si l-au dus la spital. Ce este pozitiv (si ma bucur) este ca motociclistul e OK ! Nu are nimic (ma rog, in afara de ceva vanatai si socul produs) Acum 10 min m-aq sunat (ora 23:10). Este inca la politie. Lui ii era frica sa nu il scoata tap ispasitor tot pe el (mi-a spus ca s-au intamplat lucruri ciudate: de ex. pe el nu l-a dus nimeni la spital, in schimb, soferul matizului a fost dus, pe motiv de lesin.....etc) L-am asigurat de sprijinul meu in caz de nevoie - omul chiar nu a avut nici o vina, a plecat regulamentar de la semafor si fara fitze (cu toate csa nu vad ce fitze poti avea pe ditamai chopperul). As putea sa-l "acuz" pentru ca nu s-a asigurat stanga inainte de a pleca, dar il felicit pentru ca a facut-o, pana la urma si accelerat cand l-a vazut pe imbecil. Asta l-a scapat de alte belele, cine stie ce s-ar fi putut intampla daca matizul intra direct in el si nu in motocicleta.
  6. Acum am vazut cu ochii mei un accident la Lujerului. Un Matiz cu numar de Dolj, a trecut pe rosu si a tamponat un chopper argintiu. L-a tavalit nitzel pe motociclist, dar, din fericire acesta nu a patit nimic vizibil. Motocicleta se poate sa aiba ceva avarii (am vazut zburand bucati din carena). Norocul motociclistului (si prezenta de spirit), a fost ca a accelerat cand l-a vazut pe imbecil venind, impactul producandu-se in roata spate a chopperului. Nu stiu cine este motociclistul, dar i-am dat o carte de vizita sa ma sune daca intampina probleme cu handicapatu'.
  7. Am auzit un zvon conform caruia pe forum s-ar fi postat un film facut la inmormantarea lui Dan. Stie cineva ceva?
  8. Un om deosebit .... Un tata senzational, un sot iubitor, un prieten cum multi ar dori .... Cand cunosti un om de atatia ani, pur si simplu golul produs de plecarea lui nu poate fi umplut cu nimic ... nici macar cu lacrimi. A fost multa lume la inmormantare, foarte multa lume. Atatea flori nu am vazut niciodata. A reusit un lucru ... sa ne adune pe toti ! La inmormantare am vazut oameni pe care nu-i vazusem de ani de zile, dar au venit sa-l petreaca pe ultimul drum. Multa tristete, multa durere. S-au intamplat multe lucruri in ziua inmormantarii, lucruri carora nu le-am gasit alta explicatie decat ca au fost ticluite de Dan. Vreau sa cred ca a vrut ca inmormantarea sa fie asemeni vietii lui: farse peste farse, glume peste glume, un ras sincer, din suflet. Ca sa intelegeti va voi da niste exemple: la primarie, masina mortuara nu a mai vrut sa porneasa, usa masinii mortuare s-a rupt, o multime de masini din cortegiu au ramas in pana, drumul catre cimitir a fost o cursa infernala prin tot orasul (la un moment dat chiar am zis ca am putea fi singurul cortegiu funerar din lume oprit de radar). Majoritatea masinilor din cortegiu au avut, pe parbriz, o poza a lui Dan. Nici ca se putea alege o poza mai potrivita: imaginea lui, cu zambetul caracteristic, in coltul gurii, ne-a incredintat ca este alaturi de noi si ne face farse. Imaginea pe care o stiam ne-a insotit tot timpul, pana la inmormantare. Dan va ramane in mintea noastra ca un om vesel, serios, exagerat de cinstit si corect, un prieten adevarat. Sunt convins ca s-a intalnit cu "Nebunu" (prietenii vechi stiu despre cine este vorba) si ca vor veghea asupra noastra. S-a stins tanar, fara sa o vada pe iubirea vietii lui, Rebecca, mireasa. In memoria lui, trebuie sa ne gandim de 10 ori inainte sa acceleram. In memoria lui trebuie sa fim mai atenti in trafic, atat motocicilisti cat si "conservari". Eu nu sunt motociclist si nici nu cred ca voi fi vreodata, avand in vedere cele intamplate, dar sunt de acord ca nu exista o educatie in trafic. De cand si-a luat Dan carnetul de motociclist am devenit mai atent la motociclisti, dar nu a fost suficient. Nu multi au cunoscuti motociclisti pentru a afla problemele lor in trafic. Exista o aversiune reciproca intre A si B, aversiune ce produce victime. Multi nu inteleg asta. Fiti atenti in trafic si fiti veseli, Dan asa ar fi vrut !
  9. Matrics

    Casa Poporului

    Un om deosebit .... Un tata senzational, un sot iubitor, un prieten cum multi ar dori .... Cand cunosti un om de atatia ani, pur si simplu golul produs de plecarea lui nu poate fi umplut cu nimic ... nici macar cu lacrimi. A fost multa lume la inmormantare, foarte multa lume. Atatea flori nu am vazut niciodata. A reusit un lucru ... sa ne adune pe toti ! La inmormantare am vazut oameni pe care nu-i vazusem de ani de zile, dar au venit sa-l petreaca pe ultimul drum. Multa tristete, multa durere. S-au intamplat multe lucruri in ziua inmormantarii, lucruri carora nu le-am gasit alta explicatie decat ca au fost ticluite de Dan. Vreau sa cred ca a vrut ca inmormantarea sa fie asemeni vietii lui: farse peste farse, glume peste glume, un ras sincer, din suflet. Ca sa intelegeti va voi da niste exemple: la primarie, masina mortuara nu a mai vrut sa porneasa, usa masinii mortuare s-a rupt, o multime de masini din cortegiu au ramas in pana, drumul catre cimitir a fost o cursa infernala prin tot orasul (la un moment dat chiar am zis ca am putea fi singurul cortegiu funerar din lume oprit de radar). Majoritatea masinilor din cortegiu au avut, pe parbriz, o poza a lui Dan. Nici ca se putea alege o poza mai potrivita: imaginea lui, cu zambetul caracteristic, in coltul gurii, ne-a incredintat ca este alaturi de noi si ne face farse. Imaginea pe care o stiam ne-a insotit tot timpul, pana la inmormantare. Dan va ramane in mintea noastra ca un om vesel, serios, exagerat de cinstit si corect, un priten adevarat. Sunt convins ca s-a intalnit cu "Nebunu" (prietenii vechi stiu despre cine este vorba) si ca vor veghea asupra noastra. S-a stins tanar, fara sa o vada pe iubirea vietii lui, Rebecca, mireasa. In memoria lui, trebuie sa ne gandim de 10 ori inainte sa acceleram. In memoria lui trebuie sa fim mai atenti in trafic, atat motocicilisti cat si "conservari". Eu nu sunt motociclist si nici nu cred ca voi fi vreodata, avand in vedere cele intamplate, dar sunt de acord ca nu exista o educatie in trafic. De cand si-a luat Dan carnetul de motociclist am devenit mai atent la motociclisti, dar nu a fost suficient. Nu multi au cunoscuti motociclisti pentru a afla problemele lor in trafic. Exista o aversiune reciproca intre A si B, aversiune ce produce victime. Multi nu inteleg asta. Fiti atenti in trafic si fiti veseli, Dan asa ar fi vrut !
×
×
  • Creează nouă...