Sari la conținut

Dru 600

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    A_iacos@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Gsx-R 600 k7
  • Numar Moto
    B 599 DRU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha R6, Suzuki GSX-R 600

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Dru 600's Achievements

  1. L am întrebat și bănuiește o problemă undeva pe instalație.. o sa mai fac verificări pe instalație poate este vreun cablu problematic sau chiar releul.. mulțumesc pentru sfaturi. nu știu dacă ecu supra încarcă bănuiesc acum ca Ecu este prăjit pentru ca nu mai vede pompa de benzină.. și am fost până acum la doua persoane diferite cu ea pt diagnoză
  2. Statorul și releul sunt noi. La ultima baterie am avut incarcare 13 la relanti și 14 cu lumini semnale s au măsurat toate cablurile de electricitate și au fost în parametrii. Contactul merge însă nu vede pompa de benzină. S a măsurat curentul care intră în pompă și este bun. Am pus altă pompă funcțională dar nu o vede
  3. Salut! Sunt nou pe forum nu știu dacă am nimerit bine topicul subiectului, iertare dacă nu. Iarna trecută mi am cumpărat un gsxr 600 k7 care a fost ținut în service până în primăvară deoarece trecuse printr un accident. Pe lângă reparațiile motocicletei am decis să i fac și un stage 1 ecu la SKR ca să particip la curse la Arad, ceea ce am și făcut și am fost foarte mulțumit. Problema a început când am dus motocicleta pe strada, neavând motocicleta de performanță înainte tunată n am știut ce presupune. Așa ca am început să o folosesc și la drumuri mai lungi. Problemă a apărut după 100km parcurși cu ea când am ramas fără baterie în mers, menționez ca am schimbat și releu de încărcare și stator, mi s a dat curent a pornit apoi la următoarea plecare ceva mai lungă 150km la fel a rămas fără curent în mers însă de data asta am simțit și un miros puternic de sub să, era bateria care era umflată și ieșea un abur sau fum, ulterior după ce am schimbat bateria și am încercat să o pornesc contactul a cedat mai exact electrică de la el, l am reparat și pe ăsta, ulterior am decis să mai plec o dată și soarta a fost aceeași. După serpentine noaptea motocicleta a rămas fără electricitate lumini etc și a a oprit în mers, bateria la fel umflată și fumegă (nouă fiind).S a verificat toată instalația electrică se aprinde bordul după ce bateria a fost schimbată însă nu acționează pompa, am schimbat o cu una funcțională tot nu merge, electricitate este pe cablu. cel mai probabil ecu este ars/trebuie schimbat. intrebarea mea este, care ar fi cea mai buna varianta in situația mea? sa cumpar un ecu sh și să îl adaptez la motocicleta sau sa mă orientez după un kit cu tot ce înseamnă pe lângă(chei ,etc)? Menționez ca aș vrea sa folosesc motocicleta asta mai mult pe strada și sa fie cât mai ok dpdv tehnic iar apoi circuit/pista.
×
×
  • Creează nouă...