Salut!
Sunt nou pe forum nu știu dacă am nimerit bine topicul subiectului, iertare dacă nu.
Iarna trecută mi am cumpărat un gsxr 600 k7 care a fost ținut în service până în primăvară deoarece trecuse printr un accident.
Pe lângă reparațiile motocicletei am decis să i fac și un stage 1 ecu la SKR ca să particip la curse la Arad, ceea ce am și făcut și am fost foarte mulțumit.
Problema a început când am dus motocicleta pe strada, neavând motocicleta de performanță înainte tunată n am știut ce presupune. Așa ca am început să o folosesc și la drumuri mai lungi.
Problemă a apărut după 100km parcurși cu ea când am ramas fără baterie în mers, menționez ca am schimbat și releu de încărcare și stator, mi s a dat curent a pornit apoi la următoarea plecare ceva mai lungă 150km la fel a rămas fără curent în mers însă de data asta am simțit și un miros puternic de sub să, era bateria care era umflată și ieșea un abur sau fum, ulterior după ce am schimbat bateria și am încercat să o pornesc contactul a cedat mai exact electrică de la el, l am reparat și pe ăsta, ulterior am decis să mai plec o dată și soarta a fost aceeași. După serpentine noaptea motocicleta a rămas fără electricitate lumini etc și a a oprit în mers, bateria la fel umflată și fumegă (nouă fiind).S a verificat toată instalația electrică se aprinde bordul după ce bateria a fost schimbată însă nu acționează pompa, am schimbat o cu una funcțională tot nu merge, electricitate este pe cablu.
cel mai probabil ecu este ars/trebuie schimbat.
intrebarea mea este, care ar fi cea mai
buna varianta in situația mea?
sa cumpar un ecu sh și să îl adaptez la motocicleta sau sa mă orientez după un kit cu tot ce înseamnă pe lângă(chei ,etc)? Menționez ca aș vrea sa folosesc motocicleta asta mai mult pe strada și sa fie cât mai ok dpdv tehnic iar apoi circuit/pista.