Are un unchi un moped, si s-a ars regulatorul, plus a ars si toate becurile. Cum e de prin anii 90 piese nu se mai gasesc. Nici macar poza nu am gasit sa semen cu cel vechi.
Am cumparat unul mic cu 4 pini, l-am legat dar nu scoate nimic pe dc.
Ma puteti ajuta va rog, ce sa cumpar sau cum sa-l leg pe asta?
https://imgur.com/xmLrCz1
https://imgur.com/A2biWYw
La scuter am masurat 13v ac intre sasiu si galben. Am pus 12v intre negru si rosu si merg becurile si claxonul.
La releul nou am legat rosu si negu pe diagonala dupa cum am gasit pe net, si restul doua galben si maro, dar nu scoate dc nimic. Am inversat galben cu maro si tot nimic.
La scuter am masurat 13v ac intre sasiu si galben. Am pus 12v intre negru si rosu si merg becurile si claxonul.
La releul nou am legat rosu si negu pe diagonala dupa cum am gasit pe net, si restul doua galben si maro, dar nu scoate dc nimic. Am inversat galben cu maro si tot nimic.
La scuter am masurat 13v ac intre sasiu si galben. Am pus 12v intre negru si rosu si merg becurile si claxonul.
La releul nou am legat rosu si negu pe diagonala dupa cum am gasit pe net, si restul doua galben si maro, dar nu scoate dc nimic. Am inversat galben cu maro si tot nimic.
Am probat pe masa regulatorul nou, si se pare ca nu poate functiona corect fara baterie. Acesta trage la masa firul galben pentru a nu arde becurile, la proba 13.5v ac regulat. Scoate si dc halfbridge, dar fara baterie doar 5-6v. Ca sa scoata dc trebuie unit charging cu lighting pe diagonala.
Scuterul are consumatorii toti pe dc, cred. Toate becurile erau arse, si cu 12v pe rosu-negru mergea si claxonul, lumina spate, posibil farul sa fie pe ac.
Deci am nevoie de un regulator care primeste doar 1 fir ac, si scoate toata puterea pe dc. Regulatoarele mai mari cu 5 fire au nevoie de ambele fire de la stator.