Sari la conținut

alrac999

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

alrac999's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare

Recent Badges

  1. Citesc și ma minunez! Nu am nimic cu Sym România sau alte firme de scutere/moto. Observ însă următoarele: Posesor Cruisym 300 de nou, mers cu el 17.000 km în cca un an și jumătate! Probleme: un furtun de la ceva pompa de ulei pierdea câteva picături, schimbat fără probleme pe garanție. Totul ok. Actualmente posesor de Maxsym Tl 508 DE NOU, efectuat într-un an și patru luni cca 24000 km. Mers pe el pana la Capul Nord anul trecut, 10000 km în 16 zile. În rest, munte, Transfăgărășan, Transalpina, Cheile Dobrogei, etc... și muuuuult București. Probleme: un rulment ambreiaj(nu face obiectul garanției, cum probabil nu face nici bateria dacă lași șaua deschisă... zic și eu....), schimbat lant pe la 20k, revizie de furca, cam tot atunci, în rest, apă, paie și bătaie....DAR!!! Reviziile la zi, PÂNĂ în 5000, benzina numai de la Mol iar în momentul în care observ vreo problemă, fuga la service... și încă merge... AM făcut cu el, AK 550 pe ploaie în Germania, nu a avut zeama în el sa stea lângă, decât pana pe la 150, am fugit pe ploaie tot în Germania cu 170 și în general nu l-am simțit ca pe unul "de 300", iar lanțul ăla, pune puterea jos senzațional. Acum ce sa zic... poate sunt eu subiectiv și nici nu ma pricep așa bine ca alți scriitori pe topic, dar sunt mulțumit de el. P.S. Tot ce am scris aici este experienta proprie și documentată cu mii de poze și filmări...aaaa și cel puțin pe specificațiile oficiale diferența între el și T-max'u ăla bunu' de 560( care apropos, sare de 14000) sete de doa 1CP și vreo 2 Nm... zic și eu... din 508 vs 560... ASFALT USCAT!
×
×
  • Creează nouă...